Muis?quote:
Ik heb niet zo veel live gezien...quote:
Ik ook maar die van Muse is ook wel leukquote:Op donderdag 18 juni 2015 14:24 schreef Bronson het volgende:
In dit geval vind ik de Nina Simone beter.
quote:
Dat natuurlijk ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook maar die van Muse is ook wel leuk
wie is deze dame met deze fraaie curves?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:52 schreef Bronson het volgende:
Ik vind het nu een geschikt moment voor onderstaand gifje.
[ afbeelding ]
Fraaie curves? Dikke reet zal je bedoelen! En bovenbenen die groter zijn dan mijn taillequote:Op donderdag 18 juni 2015 15:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wie is deze dame met deze fraaie curves?
D'r is niks mis met een dikke reet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fraaie curves? Dikke reet zal je bedoelen! En bovenbenen die groter zijn dan mijn taille
nee dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 18 juni 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Fraaie curves? Dikke reet zal je bedoelen! En bovenbenen die groter zijn dan mijn taille
Verdomme SC.quote:Op donderdag 18 juni 2015 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorryquote:
ik dacht dat ookquote:
Doet het niet.quote:
neequote:Op donderdag 18 juni 2015 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet het niet.
Maar het is niet de kont van Kim?
Is het picknickweer ja?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:52 schreef Bronson het volgende:
Ik vind het nu een geschikt moment voor onderstaand gifje.
[ afbeelding ]
Nou... Een biertje zou er prima in gaan!quote:
Groundhog Ouboter.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Maaike Ouboter is morgen wéér bij Giel!
Bier & Tietenquote:
Gemistquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Onderweg naar den Haag. Met al een slaap tekort van meer dan een week. Ik wil slapen...
#vanochtendgezienquote:
Dat doe ik altijd bij Zoeterminder... blijkt dat ik er verdomme werkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:09 schreef JDude het volgende:
[..]
#vanochtendgezien
Vanaf de snelweg dan hè. Gas geven en weer doorrrrr.
dat zijn de beste...quote:
Gefeliciteedrquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef Bronson het volgende:
Bier en tieten voor iedereen want ik ben jarig.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef Bronson het volgende:
Wat Pienjo zegt.quote:
Gefeliciteerd, Jimmy!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef Bronson het volgende:
En dan te bedenken dat ik een vrouw in een Dirndl heb gehadquote:
Ja was je teleurgesteld?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik een vrouw in een Dirndl heb gehad
Dat doet altijd wonderen voor de boezem kan ik je vertellen
Nee hoor, ik ben toch niet van de grote borstenquote:
Waargebeurd verhaal van ome Sersjee:quote:
Valse voorwendselenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Waargebeurd verhaal van ome Sersjee:
Weekendje weg in Valkenswaard met "de voetbal". Lachen, gieren, brullen. Stappen in de Old Dutch, op de een of andere manier een leuk grietje opgeduikeld en tot m'n stomme verbazing mocht ik met haar mee naar huis. M'n voetbalvrienden waren een potje jaloers... Echt, topshow! Beetje viezelevozelen (mooi woord is dat toch!) en toen bleek die mooie voorgevel voor ca. 75% uit vulling te bestaan... Nou, dan voel je je aardig in je zak gescheten
Nee, tuurlijk niet. Wel een kleine vertraging, maar ach, ik was er toch he...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Valse voorwendselen
Maar goed, ik mag hopen dat het geen showstopper was voor je
Een soort omgekeerde "van A naar Beter"quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Wel een kleine vertraging, maar ach, ik was er toch he...
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weekendje weg in Valkenswaard met "de voetbal". Lachen, gieren, brullen. Stappen in de Old Dutch, op de een of andere manier een leuk grietje opgeduikeld en tot m'n stomme verbazing mocht ik met haar mee naar huis. M'n voetbalvrienden waren een potje jaloers... Echt, topshow! Beetje viezelevozelen (mooi woord is dat toch!) en toen bleek die mooie voorgevel voor ca. 75% uit vulling te bestaan... Nou, dan voel je je aardig in je zak gescheten
De Old Dutch, dan noem je ook een kroegquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef Bronson het volgende:
Uiteraard een opmerking van gemaakt?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:55 schreef Bronson het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |