Zo'n zandvagina lijkt me niet lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
Allemaal van die hele saaie DM's met Yasmin,.
Nee, ik zou mijn broek gewoon aanhouden maar om nu tegenwoordig nonchalant met IT-beveiliging om te gaan lijkt mij niet heel verstandig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn account is ook zo enorm spannend om te hacken zeg
Precies, dat boeit ook echt gewoon helemaal niemand.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
Allemaal van die hele saaie DM's met Yasmin,.
Wat zou ik er tegen moeten doen dan, elke keer als ik ga roken al mijn accounts uitloggen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik zou mijn broek gewoon aanhouden maar om nu tegenwoordig nonchalant met IT-beveiliging om te gaan lijkt mij niet heel verstandig.
Als je naar Afrika gaat, hang je hem sowieso nergens in. #aidsisnietokequote:Op donderdag 18 juni 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is dat allemaal al een beetje genezen van je vakantie of hangen de vellen er nog bij? #DTV
quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo'n zandvagina lijkt me niet lekker
Betere gripquote:
Ik doe altijd CTRL-L, want Windows.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zou ik er tegen moeten doen dan, elke keer als ik ga roken al mijn accounts uitloggen?
Ik vind dat maar onzin, alsof er iemand snel op mijn laptop gaat zitten terwijl ik een paar meter verder buiten sta?quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe altijd CTRL-L, want Windows.
Totdat je Peter R de Vries, de internetexpert, moet inschakelen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat maar onzin, alsof er iemand snel op mijn laptop gaat zitten terwijl ik een paar meter verder buiten sta?
Gewoon een kogel door de busquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Totdat je Peter R de Vries, de internetexpert, moet inschakelen.
Ik zou niet weten wat die totaallul hier te zoeken heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Totdat je Peter R de Vries, de internetexpert, moet inschakelen.
Op het puntje van mijn stoel zit ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Het is trouwens Windowsknopje + L ipv CTRL .. zal er zo even een filmpje van uploaden.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het puntje van mijn stoel zit ik
Nee, maar je snapt toch wel dat van buitenaf er gewoon toegang tot je systeem is zonder wachtwoord?quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat die totaallul hier te zoeken heeft.
Ik ga hem even kopenquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
Yoki, paardenpeter, je moet dit kijken.
Les chevaliers du ciel (2005) - IMDb
Ctrl + Shift + ejectquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Het is trouwens Windowsknopje + L ipv CTRL .. zal er zo even een filmpje van uploaden.
quote:
Maar wie zou er op mijn computer willen en met welk doel? Zoveel nuttige informatie staat er nou ook weer niet op.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt toch wel dat van buitenaf er gewoon toegang tot je systeem is zonder wachtwoord?
Zodra je door die router/firewall heen bent kan je dus gewoon op je laptop met root access alles..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |