Zo'n zandvagina lijkt me niet lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
Allemaal van die hele saaie DM's met Yasmin,.
Nee, ik zou mijn broek gewoon aanhouden maar om nu tegenwoordig nonchalant met IT-beveiliging om te gaan lijkt mij niet heel verstandig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn account is ook zo enorm spannend om te hacken zeg
Precies, dat boeit ook echt gewoon helemaal niemand.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:02 schreef Specularium het volgende:
Allemaal van die hele saaie DM's met Yasmin,.
Wat zou ik er tegen moeten doen dan, elke keer als ik ga roken al mijn accounts uitloggen?quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik zou mijn broek gewoon aanhouden maar om nu tegenwoordig nonchalant met IT-beveiliging om te gaan lijkt mij niet heel verstandig.
Als je naar Afrika gaat, hang je hem sowieso nergens in. #aidsisnietokequote:Op donderdag 18 juni 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Is dat allemaal al een beetje genezen van je vakantie of hangen de vellen er nog bij? #DTV
quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo'n zandvagina lijkt me niet lekker
Betere gripquote:
Ik doe altijd CTRL-L, want Windows.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zou ik er tegen moeten doen dan, elke keer als ik ga roken al mijn accounts uitloggen?
Ik vind dat maar onzin, alsof er iemand snel op mijn laptop gaat zitten terwijl ik een paar meter verder buiten sta?quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe altijd CTRL-L, want Windows.
Totdat je Peter R de Vries, de internetexpert, moet inschakelen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dat maar onzin, alsof er iemand snel op mijn laptop gaat zitten terwijl ik een paar meter verder buiten sta?
Gewoon een kogel door de busquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Totdat je Peter R de Vries, de internetexpert, moet inschakelen.
Ik zou niet weten wat die totaallul hier te zoeken heeft.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Totdat je Peter R de Vries, de internetexpert, moet inschakelen.
Op het puntje van mijn stoel zit ikquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Het is trouwens Windowsknopje + L ipv CTRL .. zal er zo even een filmpje van uploaden.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op het puntje van mijn stoel zit ik
Nee, maar je snapt toch wel dat van buitenaf er gewoon toegang tot je systeem is zonder wachtwoord?quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat die totaallul hier te zoeken heeft.
Ik ga hem even kopenquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
Yoki, paardenpeter, je moet dit kijken.
Les chevaliers du ciel (2005) - IMDb
Ctrl + Shift + ejectquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:12 schreef YokiKater het volgende:
Het is trouwens Windowsknopje + L ipv CTRL .. zal er zo even een filmpje van uploaden.
quote:
Maar wie zou er op mijn computer willen en met welk doel? Zoveel nuttige informatie staat er nou ook weer niet op.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt toch wel dat van buitenaf er gewoon toegang tot je systeem is zonder wachtwoord?
Zodra je door die router/firewall heen bent kan je dus gewoon op je laptop met root access alles..
Jouw computer zegt helemaal niets, dat is saai. Mijn computer zegt allemaal dingen, dat is cool. Als ik hem afsluit dan zegt ie altijd weltrusten, met de stem van Marianne.quote:
Die van mij schiet gewoon binnen een fractie van een seconde zonder overbodige animaties op slot, veel praktischerquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jouw computer zegt helemaal niets, dat is saai. Mijn computer zegt allemaal dingen, dat is cool. Als ik hem afsluit dan zegt ie altijd weltrusten, met de stem van Marianne.
Mjah, dat weet je nooit. En er kan genoeg .. Maar dat mag ik niet zeggen of uitleggen want dan wordt Specubaas boos en dat is terecht. Het enige wat ik je kan meegeven is een stukje bewustzijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wie zou er op mijn computer willen en met welk doel? Zoveel nuttige informatie staat er nou ook weer niet op.
Mijn laptop gaat ook op slot als ik er niet ben. Maar ik doe mijn auto of huis toch ook niet op slot als ik er in zitquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mjah, dat weet je nooit. En er kan genoeg .. Maar dat mag ik niet zeggen of uitleggen want dan wordt Specubaas boos en dat is terecht. Het enige wat ik je kan meegeven is een stukje bewustzijn.
Je draait je deur of auto ook op slot, dat moet je tegenwoordig ook met ICT shit doen.
Dit is helemaal niet eng.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik hem afsluit dan zegt ie altijd weltrusten, met de stem van Marianne.
Zelfs als ik in mijn huis zit is alles op slot en ik heb camera's.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn laptop gaat ook op slot als ik er niet ben. Maar ik doe mijn auto of huis toch ook niet op slot als ik er in zit.
Maar ik heb helemaal geen zin om paranoia in mijn huis te gaan zitten. Camera's komen er echt niet, en anders alleen zonder wat voor verbinding met internet dan ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zelfs als ik in mijn huis zit is alles op slot en ik heb camera's.
Paranoia is het niet, ik ben gewoon altijd bewust van mijn omgeving.. dat zit er gewoon helemaal in.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen zin om paranoia in mijn huis te gaan zitten. Camera's komen er echt niet, en anders alleen zonder wat voor verbinding met internet dan ook.
Nee, dat mag ik officieel niet doen. En ik heb er ook geen zin in.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:51 schreef LTVDK het volgende:
Yoki is nu waarschijnlijk aan het proberen mij te hacken.
Als een inbreker echt wil binnenkomen dan lukt het hem echt wel. Natuurlijk is het kut als dat gebeurt, maar voorkomen kun je het niet. En om nou je huis om te bouwen tot een fort lijkt me ook niet echt gezond voor je gemoedsrust.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Paranoia is het niet, ik ben gewoon altijd bewust van mijn omgeving.. dat zit er gewoon helemaal in.
De reden dat mijn deur op slot zit is dat hij anders binnen luttele seconde open te hengelen is via de brievenbus, en ik heb geen zin in confrontaties. Dat is niet paranoia want er wordt gewoon veel ingebroken en ik ga er niet vanuit dat het mij nooit zal overkomen dat iemand iets wilt proberen tegen mij.
Dus zorg ik gewoon voor maatregelen. Maar dat ligt ook een beetje in mijn aard.
Stiekem wil jij gewoon alle hete dm's die ik ontvang lezenquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, dat mag ik officieel niet doen. En ik heb er ook geen zin in.
Ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als een inbreker echt wil binnenkomen dan lukt het hem echt wel. Natuurlijk is het kut als dat gebeurt, maar voorkomen kun je het niet. En om nou je huis om te bouwen tot een fort lijkt me ook niet echt gezond voor je gemoedsrust.
Je zit hier niet in de USquote:
Jawel, ik ga morgen weer naar buiten. En vrijdag ga ik weer eens naar Beverwijk, ongewapend, en van het weekend ga ik denk ik een stukje fietsen in de Kennemerduinen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zit hier niet in de US
Maar ik leef liever in vrijheid dan opgesloten uit angst voor het onbekende.
Al ligt dat bij jou wel iets anders natuurlijk, krijg je de agorafobie al een beetje teruggedrongen?
Goed om te horen dat er verbetering in zitquote:Op donderdag 18 juni 2015 01:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, ik ga morgen weer naar buiten. En vrijdag ga ik weer eens naar Beverwijk, ongewapend, en van het weekend ga ik denk ik een stukje fietsen in de Kennemerduinen.
Dumpt ze je nu alquote:
Staan de sterren weer verkeerd vandaag zeker?quote:
Ik krijg goede hulp man, ik krijg elke werkdag bezoek van het RIBW en ik zit bij een F-ACT team.. alleen dan niet uit deze gemeente omdat ik daar dus problemen mee had en ik ze ook gehacked had.quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er verbetering in zit.
Het is hier dan ook gewoon een soort vreemde praatgroep waar je met alles terecht kunt maar niet wordt verplicht je hele hebben en houden bloot te leggenquote:Op donderdag 18 juni 2015 01:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg goede hulp man, ik krijg elke werkdag bezoek van het RIBW en ik zit bij een F-ACT team.. alleen dan niet uit deze gemeente omdat ik daar dus problemen mee had en ik ze ook gehacked had.Daarom moet ik dus naar Beverwijk, omdat ze hier helemaal flippen als ze alleen al mijn naam noemen.. fucking softijs .. maarja.
Ik krijg ook weer een intake bij een psycholoog. Niet omdat ik gevaarlijk ben, verre weg van dat zelfs, maar om alles weer goed op de rit te krijgen of zo.
In het algeheel zit er zeker progressie in, en daar heb ik ook gewoon FOK!kers bij nodig .. de mensen hier en gezelligheid helpen mij echt. Het is geen R&P, maar deze SC en zo helpt mij om weer in de goede richting te krijgen. Hoewel, nog, digitaal .. het is awesome! Ik heb wel IRL wel wat goede mensen om mij heen hoor, maarja .. Ik voel mij meer thuis hier tussen de FOK!Kers waar ik mee omga dan met de mensen hier uit mijn buurt zeg maar. Behalve dan natuurlijk mijn family en mijn eckte broeders.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 01:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik krijg goede hulp man, ik krijg elke werkdag bezoek van het RIBW en ik zit bij een F-ACT team.. alleen dan niet uit deze gemeente omdat ik daar dus problemen mee had en ik ze ook gehacked had.Daarom moet ik dus naar Beverwijk, omdat ze hier helemaal flippen als ze alleen al mijn naam noemen.. fucking softijs .. maarja.
Ik krijg ook weer een intake bij een psycholoog. Niet omdat ik gevaarlijk ben, verre weg van dat zelfs, maar om alles weer goed op de rit te krijgen of zo.
In het algeheel zit er zeker progressie in, en daar heb ik ook gewoon FOK!kers bij nodig .. de mensen hier en gezelligheid helpen mij echt. Het is geen R&P, maar deze SC en zo helpt mij om weer in de goede richting te krijgen. Hoewel, nog, digitaal .. het is awesome! Ik heb wel IRL wel wat goede mensen om mij heen hoor, maarja .. Ik voel mij meer thuis hier tussen de FOK!Kers waar ik mee omga dan met de mensen hier uit mijn buurt zeg maar. Behalve dan natuurlijk mijn family en mijn eckte broeders.
En hij stelt nooit teleurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |