Ben benieuwd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenen om een selfie a'la Fylax te maken.
Doe maar vast een luier om.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben aan het oefenen om een selfie a'la Fylax te maken.
Nee, dat lijkt me niks. Lekker hiken in de wildernis! (oké, we gingen naar Twello)quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Een warm bed, gewoon binnen zitten met de verwarming op 25 graden?
Doe dit maar niet te vaak dear.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:23 schreef Fylax het volgende:
Wat ben je toch goed bezig johannes! Echt FA-waardig!
Hikenquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niks. Lekker hiken in de wildernis! (oké, we gingen naar Twello)
Allerminst.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Vind je dat ik het slecht doe.
Ze zei ook al dat ik dik, dom en lelijk was he? Jij hebt het gehoord!quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Vind je dat ik het slecht doe.
Bij de welpen sliepen we toch meestal wel in een kampeerboerderij.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
HikenGewoon 2 dagen weg en slapen onder een landbouwzeil, topshow!
Moemoe bedoelt waarschijnlijk vaak het tegenovergestelde van wat ze zegt.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze zei ook al dat ik dik, dom en lelijk was he? Jij hebt het gehoord!
Ik schijn complex te zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moemoe bedoelt waarschijnlijk vaak het tegenovergestelde van wat ze zegt.
Zal wel met het niet eenduidige karakter van de Tweeling te maken hebben.
"Akela wij doen ons best!"quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij de welpen sliepen we toch meestal wel in een kampeerboerderij.
En we werden 1 keer in de week gedoucht door de akela in badpak.
Dat heb ik ook nooit ervaren. En ik ben 5 jaar scout geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er waren heus geen ongewenste intimiteiten.
Een hoop!quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:31 schreef YokiKater het volgende:
moemoe, wat kan je vertellen over het sterrenbeeld leeuw? Is dat een beetje awesome of niet?
In 't Chinees ben ik dan niet thuisquote:Op donderdag 18 juni 2015 03:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Yup, en in het Chinees een Metaal-Aap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |