Daarom is er ook nog een extra binnen bad ter compensatiequote:Op maandag 29 juni 2015 10:21 schreef Rockefellow het volgende:
Ik vind alleen het buitenzwembad een beetje karig afsteken tegen de rest.
Van Funda afstruinen word je dan ook erg moequote:Op maandag 29 juni 2015 17:05 schreef Boca_Raton het volgende:
De hele dag in diepe slaap geweest, achterstallige slaap ingehaald. Nog steeds duf en slaperig.
quote:Op maandag 29 juni 2015 17:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van Funda afstruinen word je dan ook erg moe
De vloer is lelijk, afgekeurd.quote:
Dat is maar de vraag. Het huis en de grond zijn goedkoper.. maar iedere dag een half uur ipv 5 uur naar mijn werk rijden is ook wat waard.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:13 schreef Andromache het volgende:
Overal mozaieken in huis, wow!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)021-hoofdstraat-114/
Je krijgt zo veel meer waar voor je geld in Noord-Groningen dan in hartje Utrecht...
En op de terugweg altijd die angst of je huis er nog wel staat na weer een allesverwoestende aardbevingquote:Op woensdag 1 juli 2015 01:43 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag. Het huis en de grond zijn goedkoper.. maar iedere dag een half uur ipv 5 uur naar mijn werk rijden is ook wat waard.
Dat zijn de flats waarvan ik al lang geleden hoorde, dat je er niet op balkon kan zitten vanwege de luchtvervuiling. Ze staan langs de drukke ringweg.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:05 schreef Halveprijs het volgende:
Het duurde even voordat het gebouwd was, maar dan heb je ook wat:
[ afbeelding ]
1112
1032
1050
1100
Kadastrale kaart bekijken of Google Maps en kijken aan welke kant de tuin ligt?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:03 schreef Kersje88 het volgende:
Even een Funda gerelateerd vraagje, hoort niet echt in dit topic thuis maar goed. Eerder kon je soms op Funda bekijken wanneer er zon in de tuin was maar ik mis deze optie sinds kort, weet iemand een andere manier om te kijken wanneer er zon is in de tuin van een koophuis?
http://www.zonnegrens.nl ?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:03 schreef Kersje88 het volgende:
Even een Funda gerelateerd vraagje, hoort niet echt in dit topic thuis maar goed. Eerder kon je soms op Funda bekijken wanneer er zon in de tuin was maar ik mis deze optie sinds kort, weet iemand een andere manier om te kijken wanneer er zon is in de tuin van een koophuis?
Op Jaap.nl staat meer prijshistorie dan op Funda, maar daar staan weer niet alle huizen opquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb ook een vraag. Is er een site waar je historische vraagprijzen van een huis kan zien indien een huis meer dan een jaar uit de verkoop is gehaald?
Of als een huis na verkoop weer te koop gezet wordt?
Vet!quote:
Www.miljoenhuizen.nlquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:55 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb ook een vraag. Is er een site waar je historische vraagprijzen van een huis kan zien indien een huis meer dan een jaar uit de verkoop is gehaald?
Of als een huis na verkoop weer te koop gezet wordt?
Handigquote:
Dank maar ik had je de moeite moeten besparen, die had ik gecheckt en daar viel het mij op dat de verkoopprijs daar 30K hoger is als op funda maar verder geen geschiedenis.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:23 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Op Jaap.nl staat meer prijshistorie dan op Funda, maar daar staan weer niet alle huizen op
Nice thanks. Ik zie dat het in 2011 al werd aangeboden, twee jaar uit de verkoop en nu via een andere makelaar. Prijs was drie maanden geleden 30k hoger dan nu, misschien dat daarom Jaap een andere prijs geeft want een maand geleden in prijs gezakt.quote:
Jammer van dat installatiefoutje van de afvoer..quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:37 schreef k_man het volgende:
Die spiegel! Iemand een idee van welk merk / winkel die is? De spiegel in de garderobe is ook gaaf.
Verder trouwens ook een fijn huis, lijkt me.
[ afbeelding ]
Ik moest aan de clip Jeany van Falco denken bij deze wcquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:37 schreef k_man het volgende:
Die spiegel! Iemand een idee van welk merk / winkel die is? De spiegel in de garderobe is ook gaaf.
[ afbeelding ]
En wat een prutfoto's.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:35 schreef Cheiron het volgende:
Gezellig uitziend huis hoor..Lijkt de helm van Darth Vader wel.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/vijfhuizen/huis-49422383-vesting-41/?mna
Mijn hemel wat een gedrochtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:35 schreef Cheiron het volgende:
[ afbeelding ]
Ongezellige lelijke kast. Locatie is dan prima maar huistechnisch een niks zeggende en totaal onaantrekkelijke blokkendoosquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:37 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Kolere, over deprimerend gesproken, wat een totaal nikszeggend en kil gedrocht (het staat ook al lang leeg)quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:35 schreef Cheiron het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij komt die van ikeaquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:37 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
ik weet het ondertussen wel zeker.google maar eens op: ikea spiegel met knopquote:Op zondag 5 juli 2015 09:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
in een huis van meer dan 2 miljoen vol met design stukken?
verrekquote:Op zondag 5 juli 2015 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet het ondertussen wel zeker.google maar eens op: ikea spiegel met knop
Zou in een duur huis voor jou IKEA spul te min zijn?quote:Op zondag 5 juli 2015 09:09 schreef computergirl het volgende:
[..]
in een huis van meer dan 2 miljoen vol met design stukken?
Veel privacy heb je ook niet echt met die naar elkaar toe gerichte glazen gevels.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:29 schreef TR08 het volgende:
[..]
Zou in een duur huis voor jou IKEA spul te min zijn?
Ik heb genoeg mensen met veel geld en IKEA spullen gezien. Mensen met geld kennen vaak de waarde van een euro heel goed en wat daar te koop is is vaak veel waar voor het geld
Er staat daar trouwens een hele wijk met van die monsters![]()
[ afbeelding ]
het is niet mijn huis, en heb zelf zat IKEA maar ik ken ook heel veel mensen die geen IKEA 'spul' in huis hebben omdat ze niet houden van massaproductie. ieder zijn meug.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:29 schreef TR08 het volgende:
[..]
Zou in een duur huis voor jou IKEA spul te min zijn?
Ik heb genoeg mensen met veel geld en IKEA spullen gezien. Mensen met geld kennen vaak de waarde van een euro heel goed en wat daar te koop is is vaak veel waar voor het geld
[ afbeelding ]
En zijn dat stuk voor stuk mensen met veel geld of gewoon mensen met een eigen smaak?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:52 schreef computergirl het volgende:
[..]
het is niet mijn huis, en heb zelf zat IKEA maar ik ken ook heel veel mensen die geen IKEA 'spul' in huis hebben omdat ze niet houden van massaproductie. ieder zijn meug.
Dan vind ik alleen plaatjes van Marktplaats. Kennelijk is-ie bij Ikea uit het assortiment.quote:Op zondag 5 juli 2015 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet het ondertussen wel zeker.google maar eens op: ikea spiegel met knop
Ligt er totaal aan wat het is. Ikea had een tijd grote vazen van Hella Jongerius, die houden hun waarde waarschijnlijk wel, als ze niet meer waard worden.quote:Op zondag 5 juli 2015 13:39 schreef Oksel het volgende:
Op goedkoop prul ben je echter wel vaak snel op uitgekeken, én het heeft geen restwaarde.
Het is een nest!quote:Op zondag 5 juli 2015 11:29 schreef TR08 het volgende:
met een andere smaak.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:55 schreef TR08 het volgende:
[..]
En zijn dat stuk voor stuk mensen met veel geld of gewoon mensen met een eigen smaak?
dat klopt. dat ding is al jaren uit het assortiment. ik heb er ooit nog mee in mijn handen gestaan toen ik de kamer van mijn zoon herinrichtte. was een hele serie. er hoorde ook een klimrek bij en nog wat dingenquote:Op zondag 5 juli 2015 13:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan vind ik alleen plaatjes van Marktplaats. Kennelijk is-ie bij Ikea uit het assortiment.
Jammer, ik vond het een leuk ding. En er kunnen best Ikea-spulletjes in een huis vol design. Ik ben ook nogal van het design, maar dat betekent niet dat je alleen hele dure dingen zou kunnen kopen. Soms is het duur, soms hebben de Hema of de Ikea ook iets erg leuks.
Edit: huh?! Waarom wordt het woord Marktplaats automatisch een linkje? Zit er stiekeme sponsoring in de autocorrect?
gebouwd voor een tomatenkweker?quote:Op zondag 5 juli 2015 14:03 schreef k_man het volgende:
Over bijzonder design gesproken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of het mooi is smaak onderhevig maar het is wel goed gedaanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ibiza midden in de polder![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ijk-26/fotos/#foto-5
Misschien is dit dan meer iets voor jou;quote:Op zondag 5 juli 2015 16:19 schreef Isegrim het volgende:
Wat een kille inrichting. Het huis vind ik wel wat hebben.
Ding is op TV geweest en was helemaal zelf ontworpen door de eigenaar. Leek mij toen al zo onpraktisch en blijkbaar vind de eigenaar dit ook.quote:Op zondag 5 juli 2015 14:03 schreef k_man het volgende:
Over bijzonder design gesproken...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ik mooi ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien is dit dan meer iets voor jou;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, die is opgeknaptquote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:33 schreef knoblaucha6 het volgende:
Op 14 januari 2015 vond ik een parel die sommigen zich nog misschien kunnen herinneren, een en al volgestouwde riviera maison meuk, elke centimeter bomvol zo'n slordige 20.000 hartjes, frutsels, bontjes, kwikjes en strikjes en andere (veel roze) prullaria...
Ze hebben vast hier mee gelezen want hoewel de rest van het huis nog precies zo ik als toen hebben de de woonkamer en de keuken ontdaan van alle meuk (en daar hebben ze dan wel 6 maanden over moeten doen eer ze de boel leeg hadden (en 2 containers)![]()
Afijn, de oude foto's van de woonkamer heb ik niet meer dus graaf in je geheugen en herken de rest van het huis maar zo is het nu
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wellicht kan iemand zich die vele bedjes in een slaapkamer nog herinneren, die zijn er nog
[ afbeelding ]
(en die paarse slaapkamer is er ook nog)
http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-28
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:04 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ibiza midden in de polder![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)ijk-26/fotos/#foto-5
Vooral dat bankje dat uitkijkt over de 'oprijlaan'.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:36 schreef k_man het volgende:
Stukje Versailles op je dakterras...
[ afbeelding ]
Haha weer een pareltje van jouw hand, brilliantquote:Op donderdag 9 juli 2015 00:36 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:36 schreef k_man het volgende:
[ afbeelding ]
Wow! Gaaf pand!quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:41 schreef Krisp het volgende:
Is deze hier al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Needless to say: opmerkelijk in positieve zin. Wat een prachtig pand met een prachtig uitzicht. Bijzonder fraai verbouwd ook.
Mooi!quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:41 schreef Krisp het volgende:
[ afbeelding ]
Needless to say: opmerkelijk in positieve zin. Wat een prachtig pand met een prachtig uitzicht. Bijzonder fraai verbouwd ook.
Wel erg nuttig dat er twéé foto's van de deurknop bij zittenquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:41 schreef Krisp het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaaf! Ik heb hier nog examens gedaan!!quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:41 schreef Krisp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou in de bedrijfshal gaan wonenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat een bende, slechte foto's ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, mag helaas niet:quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Mooi!![]()
De woning althans. Het kantoorgedeelte zou ik denkelijk ook ombouwen tot één of meerdere appartementen.
quote:In 2002 is het pand herbestemd tot kantoorruimten, een prachtig penthouse en een appartement voor bijvoorbeeld au pair of verzorging met behoud van de karakteristieke kenmerken.
Ton eraf en het is courant. Veel te duur man. Op een industrieterrein dit soort prijzen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:14 schreef Fietsertje70 het volgende:
Wat een bende, slechte foto's ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here. Maar dan een paar man personeel in die loods, wij zijn tevreden met onze suffe Skodaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:23 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Ton eraf en het is courant. Veel te duur man. Op een industrieterrein dit soort prijzen?
Dit is trouwens wel mijn droom. Wonen en een grote loods en kantoor. Eigen bedrijf uit huis runnen. Prima! En die loods als hobby natuurlijk. De motoren erin, een oldtimer auto en een Unimog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |