Had hij maar gewoon antwoord moeten gevenquote:
haha jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had hij maar gewoon antwoord moeten geven
Hij had het toestraks over gloriemoment... Ik dacht aan wat anders denk ikquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij had het toestraks over gloriemoment... Ik dacht aan wat anders denk ik![]()
ja erg hequote:Op woensdag 17 juni 2015 19:19 schreef mignonne het volgende:
Gatverdamme wat eet die kerel toch smerig![]()
Echt hoor. Ik wilde net tikken dat ik trek kreeg van die taartjes en toen nam hij een hap. Mehquote:
Grotere hap ging ook nietquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:19 schreef mignonne het volgende:
Gatverdamme wat eet die kerel toch smerig![]()
Jup. Daarom is het meestal koud als ze proevenquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:25 schreef Postbus100 het volgende:
Als ze het eten laten proeven, zijn de werkbanken dan al opgeruimd? Want als ze hun schort wegleggen, is het nog een zooitje.
Andrew en Codyquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:25 schreef Jessica11111 het volgende:
Aaah net gemist, stomme deurbel, wie waren er uit?
Cody en Andrewquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:25 schreef Jessica11111 het volgende:
Andrew en Cody. Logisch.quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:25 schreef Jessica11111 het volgende:
grrrrrrrquote:
Dan klopt de tijdsvolgorde nietquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup. Daarom is het meestal koud als ze proeven
Dat klopt sowieso zeldenquote:
Gefeliciteerd! Je hebt wikipedia ontdektquote:
Nee het is in Canada al lang en breed uitgezondenquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je hebt wikipedia ontdekt
Johquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee het is in Canada al lang en breed uitgezondenik downloadde elke week de afleveringen.
Wat Burner zegt. Gezellig hier meeposten. Ik heb mezelf ook allang gespoilerd maar dat geeft niks.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee het is in Canada al lang en breed uitgezondenik downloadde elke week de afleveringen.
Daar gaat de TT ook overquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:27 schreef Karina het volgende:
Over de aflevering van vandaag: ik moest lachen om Michael, hij zat zo lekker gemeen te doenEn nu er 2 uit zijn gegaan schiet het echt op!
@Burner, helaas voor jou Cody eruit![]()
Echt een eng mannetje vond ik dat..Cody. Blij dat hij eruit is. Maar misschien kijk ik er anders naarquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar gaat de TT ook overDat smerige valse lachje van hem
![]()
![]()
JaCody
Maar ja, als hij wil uithuilen
![]()
![]()
Realiseerde ik me nadat ik die post typte. Goeie taktiek van hem om dat team te kiezen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar gaat de TT ook overDat smerige valse lachje van hem
![]()
![]()
JaCody
Maar ja, als hij wil uithuilen
![]()
![]()
Dat denk ik wel jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een eng mannetje vond ik dat..Cody. Blij dat hij eruit is. Maar misschien kijk ik er anders naar
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een eng mannetje vond ik dat..Cody. Blij dat hij eruit is. Maar misschien kijk ik er anders naar
Nee joh.. Tom Cruise is een lelijke engnek...quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Realiseerde ik me nadat ik die post typte. Goeie taktiek van hem om dat team te kiezen.
[..]
Dat denk ik wel jaHier werd hij Tom Cruise genoemd
Het was niet mijn vergelijking hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:51 schreef Burner82 het volgende:
Nee joh.. Tom Cruise is een lelijke engnek...
Kon hij ook goed koken?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:53 schreef Postbus100 het volgende:
Steeds als ik Michael zie, moet ik denken aan een jongen waar ik ooit eens verliefd op was. Als Michael zijn snor eraf zou halen, lijken ze als twee druppels water. Of als die jongen een snor zou laten staan, dan was het Michael geweest
Michael is een baasquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:53 schreef Postbus100 het volgende:
Steeds als ik Michael zie, moet ik denken aan een jongen waar ik ooit eens verliefd op was. Als Michael zijn snor eraf zou halen, lijken ze als twee druppels water. Of als die jongen een snor zou laten staan, dan was het Michael geweest
Heb het hem nooit echt zien doen, maar volgens mij kan hij dat wel, jaquote:
Altijd een pluspuntje, mannen die kunnen kokenquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:20 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Heb het hem nooit echt zien doen, maar volgens mij kan hij dat wel, ja
Enige leuke Graham is Nortonquote:
haha het is masterchef holland niet! ;pquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
Heeft hij toevallig een nieuw boek uit?
Lol en dan is de prijs dat boek met handtekening?quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
Heeft hij toevallig een nieuw boek uit?
Groentetjes als vertalingquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol en dan is de prijs dat boek met handtekening?
Ze moeten een heel klein gerechtje maken
Teveel MC NL gekeken waarschijnlijkquote:
Ik zeg gewoon groente hoor. Een groentje is heel wat andersquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:36 schreef Jessica11111 het volgende:
Als we het toch over groente hebben, bij Masterchef NL noemde iedereen groente altijd groentjes loop ik nu achter met mijn Nederlands of zegt een normaal mens wel gewoon groente?
Normale mensen zeggen groente... Maar bij MC is het al snel groentjes, of nog erger: groentetjesquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:36 schreef Jessica11111 het volgende:
Als we het toch over groente hebben, bij Masterchef NL noemde iedereen groente altijd groentjes loop ik nu achter met mijn Nederlands of zegt een normaal mens wel gewoon groente?
Heather Grahamquote:
wel kilo of 50 minder volgens mij?quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
Wist niet meer dat hij van MC USA was. Hij kwam me wel bekend voor.
ik heb het ook gewoon over groente ;pquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:36 schreef Jessica11111 het volgende:
OH dat weet ik niet meer, ik herkende hem vooral aan de brilquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
wel kilo of 50 minder volgens mij?
jah hij is enorm afgevallenquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
wel kilo of 50 minder volgens mij?
Ja ouderwets in weckpotten. maar als je een beetje azijn over groente gooit is het in culyland ook al 'pickled'quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:38 schreef Karina het volgende:
Wat ik wel gek vind: je ziet ze zo af en toe groente 'inlegggen". Maar dat moet normaal toch een week of langer staan voordat het goed is?
Welke? heb het gemistquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:43 schreef LPFAN het volgende:
omg sbs6 blijft ook die stomme talentenjachten verzinnen he
De beste palletsorteerder van Nederlandquote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De beste palletsorteerder van Nederland
ze zoeken nu iemand die goed moppen kan vertellen ;pquote:
Coolquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De beste palletsorteerder van Nederland
Allemaal erg kleurig..quote:
quote:
quote:
Maar die vrijstelling is het echte voordeel natuurlijk. Dit is een bonus.quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
Voordeel wat niet echt een voordeel is. Je kunt hooguit iets kiezen waarvan je weet dat je grootste concurrent er niet zo blij mee zou zijn.
Ja precies.quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar die vrijstelling is het echte voordeel natuurlijk. Dit is een bonus.
hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |