abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153614421
Kennen jullie Jeroen nog? De man die bij Internetpesters Aangepakt van Peter R de Vries jarenlang meisjes per internet en telefoon stalkte. De man heeft toegegeven, volgens zijn vader allemaal omdat hij geen meisje kan krijgen.

Nu wil ik niets goed praten maar ik kan me wel goed voorstellen als je 34 bent en een ziekte hebt waardoor je nog bij je ouders moet wonen het best frustrerend is om op zo'n leeftijd nog seksloos of maagd te zijn.

Wat vinden jullie hiervan, schuldig en hard straffen of is deze man ontoerekeningsvatbaar omdat hij zijn lusten niet kwijt kan.
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 juni 2015 @ 16:41:04 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_153614485
Ik kan de inhoud van mijn maag niet op z'n plaats houden als ik Peter :r de Vries zie, dus ik weet niet waar je het over hebt.

Toch bedankt.
pi_153614801
quote:
12s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef syndroom het volgende:
maar ik kan me wel goed voorstellen als je 34 bent en een ziekte hebt waardoor je nog bij je ouders moet wonen
Dat is het leven van een gemiddelde fokker dus natuurlijk kan jij je dat voorstellen.
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:57:18 #4
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_153614945
En als hij op zijn 40e nog maagd is en dan een vrouw verkracht dan kan jij je dat dus ook wel voorstellen?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_153615052
Daarvoor hebben ze toch de dames van lichte zeden uitgevonden?
pi_153615135
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
En als hij op zijn 40e nog maagd is en dan een vrouw verkracht dan kan jij je dat dus ook wel voorstellen?
Voorstellen is nog niet goed keuren
pi_153615158
Schuldig sowieso, en straffen, maar ook zéker psychologische hulp bieden. Dat lijkt me nog het belangrijkste, anders gebeurt het zo weer. Zoiets valt niet goed te keuren.
pi_153615197
Dit is de bewuste aflevering

www.dailymotion.com/video(...)-helemaal-720p-nl_tv

vanaf 28:30
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:09:47 #9
343196 RingBewoner
pi_153615230
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:04 schreef Adames het volgende:

[..]

Voorstellen is nog niet goed keuren
Dat weet ik. Maar de redenatie dat iemand zoiets doet "omdat hij/zij iets heeft" kan ik niet bij. Ik kan mij dat ook niet voorstellen.
pi_153615292
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:41 schreef Kreator het volgende:
Ik kan de inhoud van mijn maag niet op z'n plaats houden als ik Peter :r de Vries zie, dus ik weet niet waar je het over hebt.

Toch bedankt.
Dat dus. Wat een misselijkmakend oncontroleerbare maaginhoud uitwerpend persoon is die Peter Rudolf :') de Vries.
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:21:42 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_153615570
Volgens mij heb ik die gezien.

Ja balen als je geen meisje kan krijgen en dat je dan soms wanhopig gaat doen snap ik ook wel. Maar echt stalken en dreigen gaat, jou neem ik ook aan, echt te ver.

Als je dat laatste gaat doen ben ne gewoon niet goed bij je hoofd.
pi_153616215
Die Jeroen loopt vast nog wel de verkeerde tegen het lijf, zeker nu half Nederland weet wie hij is en waar die woont. Misschien begrijpt hij beter wat nee betekent als iemand hem een keer flink in elkaar ramt.
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:54:42 #13
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_153616393
Jeroen moest er meteen van naar de WC...
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_153616687
dont fuk with mie
(she/her)
pi_153616745
Anders donder ik je gelijk de deur uit! :(

Kijk dat bedoel ik. en bedankt he. ik ga naar de wc :'(
(she/her)
pi_153616749
Gast, die kerel was geestelijk niet in orde. Naast het gefrustreerd zijn mist hij waarschijnlijk elk empathisch vermogen en denkt hij totaal niet na over evt gevolgen oid.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_153616782
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:05 schreef Fylax het volgende:
Anders donder ik je gelijk de deur uit! :(

Kijk dat bedoel ik. en bedankt he. ik ga naar de wc :'(
zich zeker aftrekken :r
5 Ferrari's op videoband!
pi_153616918
Hij had toch naar de hoeren kunnen gaan, als hij zijn lusten niet kwijt kon..
pi_153616931
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:10 schreef Fylax het volgende:
Maarja, hij is psychisch niet in orde. Beter gaat hij naar een gesloten opvang ofzo.
Is wel een leuke meid.
Maar ja je moet je plek kennen als je een dikke buik hebt en je op je brommertje naar je ploegendienst in de fabriek gaat.
Dan maak je bij een knappe blonde chick geen kans.
  woensdag 17 juni 2015 @ 18:56:08 #20
322957 wip_kip
The award winning onzin-luller
pi_153617941
Verkapt "ik ben jeroen"-topic dat uit is op medelijden.

Joe!
pi_153620209
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:12 schreef Guy1243 het volgende:
Hij had toch naar de hoeren kunnen gaan, als hij zijn lusten niet kwijt kon..
Kan je toch ook als je wel je lusten kwijt kan, gewoon voor de lekker.
pi_153620552
quote:
Wat vinden jullie hiervan, schuldig en hard straffen of is deze man ontoerekeningsvatbaar omdat hij zijn lusten niet kwijt kan.
Sowieso schuldig, want hij heeft toch die acties ondernomen. Als je competent genoeg bent om dit soort shit uit te halen, dan lijkt het me wenselijk om een duidelijk signaal dat dit niet ok is te geven door middel van een gepaste straf. En dan lijkt enige vorm van aanvullende therapie geen overbodige luxe. Ik zie geen reden in waarom er geen middenweg mogelijk zou zijn, ons geweldige systeem en het budget even daargelaten..
pi_153649803
Gewoon hard aanpakken die gast. In een inrichting stoppen.
pi_153659173
Als 29 jarige (bijna 30, jeej Wizard!) heb ik ook nog nooit een meisje kunnen regelen, wel geprobeerd en als ik dan het vermoeden krijg dat ze het contact wil afbreken dan prima, zou het niet in mn hoofd halen om dan verder te gaan stalken.

Bij die gast zit er duidelijk een steekje los.
pi_153660018
quote:
15s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
een man die altjd alleen is, word ziek.

dus ja het is begrijpelijk, het is uiteraard niet goed.
maar dat zijn twee verschillende dingen.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 09:37:57 #26
343196 RingBewoner
pi_153660460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 09:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

een man die altjd alleen is, word ziek.

dus ja het is begrijpelijk, het is uiteraard niet goed.
maar dat zijn twee verschillende dingen.
Nee, er zijn normen en waarden, als je kijkt naar de maatschappij weet je dat bepaalde dingen niet horen.
pi_153660931
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 09:37 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Nee, er zijn normen en waarden, als je kijkt naar de maatschappij weet je dat bepaalde dingen niet horen.
Zo werkt het gewoonweg niet, op fysiek als psychologisch gebied.
Omstandigheden, gebeurtenissen op welk lichamelijk of geestelijk vlak dan ook, vormt je.

Dan kun je het wel hebben over normen en waarden, wat prima is natuurlijk, maar dan ben je blind voor de logische gevolgen van bovenstaande.

Mensen veranderen, nemen beslissingen die niet altijd overeenkomen met wat men "normaal" vindt.
pi_153661734
Hoe valt hij dan meisjes lastig op internet? Je kan toch gewoon mensen blokkeren.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 11:33:52 #29
343196 RingBewoner
pi_153662733
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zo werkt het gewoonweg niet, op fysiek als psychologisch gebied.
Omstandigheden, gebeurtenissen op welk lichamelijk of geestelijk vlak dan ook, vormt je.

Dan kun je het wel hebben over normen en waarden, wat prima is natuurlijk, maar dan ben je blind voor de logische gevolgen van bovenstaande.

Mensen veranderen, nemen beslissingen die niet altijd overeenkomen met wat men "normaal" vindt.
Het vormt je, maar als je dan de gordijnen van je zolderkamer opendoet, het nieuws kijkt en over straat loopt dan kan je zien dat het niet zo hoort. Noem mij een botte lul maar ik heb weinig begrip voor dat soort mensen. "moeilijke jeugd, ouders aan de alcohol, verkeerde vrienden" Ik kan daar weinig mee, ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, altijd.

Of vind jij het prima als je vriendin vreemdgaat na een paar borrels omdat die borrels haar "vormen en makkelijker maken"?
pi_153664333
Val anderen nooit lastig met jouw tekortkomingen.
pi_153664433
Ik vind lastigvallen in dit voorbeeld ook nogal een understatement. Die kerel bedreigt die meid regelmatig met de dood. Volgens mij moet hij blij zijn dat ze niet alsnog naar de politie stapt nu bekend is wie hij is. Zelf lijkt hij het allemaal niet zo te zien en wil hij best een bosje bloemen voor d'r kopen. -O-
  vrijdag 19 juni 2015 @ 17:48:43 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_153671470
Als die gast nou eens al die energie had gestoken in het zorgen dat hij minder kansloos is bij de vrouwen dan had hij vast al lang een vriendin gehad.

Nee, ik heb geen begrip voor dit soort types. Alsof dat meisje er verantwoordelijk voor is dat hij is achtergebleven in zijn ontwikkeling. Ga gewoon eens je Eigen leven beter maken in plaats van dat van een ander te verzieken.
pi_153674520
quote:
Ik vind dat hij sowieso straf verdient, echter ik vind ook dat hij ook slachtoffer is van de moderne tijd waarin minder dan perfectie keihard wordt afgestraft, en dat in een samenleving waar ook nog eens fors op de geestelijke gezondheidszorg wordt bezuinigd: als je geen gevaar voor je zelf of voor je omgeving bent dan moet je volgens mij psychische hulp zelf betalen. Ja, dan ontsporen sommige mensen terwijl er voor die tijd al singalen waren en de omgeving actie had kunnen ondernemen om het ontsporen te voorkomen. Met een beetje meer begeleiding en wat hulp had het wellicht niet zover hoeven komen. Maar goed, wijshijd achteraf en zo. Ik zeg: straffen en verplichte begeleiding (TBS ofzo), en over een paar jaar mag hij het nog eens proberen. Hopelijk heeft hij ervan geleerd...
  vrijdag 19 juni 2015 @ 20:14:46 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_153675750
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:36 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik vind dat hij sowieso straf verdient, echter ik vind ook dat hij ook slachtoffer is van de moderne tijd waarin minder dan perfectie keihard wordt afgestraft,
Ja hoor, alleen maar perfecte mensen hebben een vriendin :')
pi_153680285
Ja maar dat lost nog altijd niet het probleem om dat deze jongen met zijn seksuele behoeften blijft worstelen.
pi_153680461
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:37 schreef syndroom het volgende:
Ja maar dat lost nog altijd niet het probleem om dat deze jongen met zijn seksuele behoeften blijft worstelen.
dan gaat hij naar n prostituee, als t om seksuele behoefte gaat. :{
compact en kleverig.
pi_153685789
Dat ligt natuurlijk gevoelig, niet iedereen is pro prostitutie.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 09:09:10 #38
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_153686983
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:37 schreef syndroom het volgende:
Hij kan natuurlijk ook gewoon eens wat gaan doen aan zijn probleem dat hij geen vrouw kan krijgen. Bijvoorbeeld eens een keer op eigen benen leren staan ipv op je 34e nog bij je ouders wonen om eens te beginnen.
pi_153687483
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 02:23 schreef syndroom het volgende:
Dat ligt natuurlijk gevoelig, niet iedereen is pro prostitutie.
nee, maar het is in elk geval beter dan zo gefrustreerd raken dat je meisjes lastig gaat vallen.
compact en kleverig.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 10:33:01 #40
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_153687816
Ik begrijp dat sort apathische gasten als Jeroen ook gewoon helemaal niet. Alleen maar blijven hangen in hun treurige leven bij hun ouders thuis. En in plaats van gewoon eens iets te gaan doen dan maar bezig gaan zijn met allerlei nutteloze negatieve dingen zoals mensen gaan pesten. Wat denk je daar nu precies mee te bereiken? En hoe wordt je zo niet een enorme loser? Waarom steek je je energie niet beter in iets waar je leven minder troosteloos van wordt?
pi_153688065
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:48 schreef Hexagon het volgende:
Als die gast nou eens al die energie had gestoken in het zorgen dat hij minder kansloos is bij de vrouwen dan had hij vast al lang een vriendin gehad.

Nee, ik heb geen begrip voor dit soort types. Alsof dat meisje er verantwoordelijk voor is dat hij is achtergebleven in zijn ontwikkeling. Ga gewoon eens je Eigen leven beter maken in plaats van dat van een ander te verzieken.
Ik begrijp niet waarom er wordt gesproken over minder kansloos worden bij vrouwen. Er zijn ten eerste genoeg kansloze mensen die wel een relatie hebben. En ten tweede moet hij zijn hele leven gewoon 'verbeteren', daar gaat het om. Gelukkig met zichzelf worden en aan zijn issues gaan werken. Niet om maar een vriendin te krijgen, want al zou hij nu wel een vriendin hebben.. dan komt daar toch niks positiefs uit. Want hij spoort niet en logischerwijs krijgt hij dan ook een meid waar iets mis mee is.
pi_153688091
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik begrijp dat sort apathische gasten als Jeroen ook gewoon helemaal niet. Alleen maar blijven hangen in hun treurige leven bij hun ouders thuis. En in plaats van gewoon eens iets te gaan doen dan maar bezig gaan zijn met allerlei nutteloze negatieve dingen zoals mensen gaan pesten. Wat denk je daar nu precies mee te bereiken? En hoe wordt je zo niet een enorme loser? Waarom steek je je energie niet beter in iets waar je leven minder troosteloos van wordt?
Ik opper maar wat, maar stel je voor dat die gast jarenlang gepest is en geen vrienden heeft. Wat ik me zo kan voorstellen als je op je 34ste nog thuis woont en dat gedrag vertoont. Dan kom je vanzelf in een levenspatroon waarbij je niet dezelfde vaardigheden ontwikkelt als bij een 'normale' puber. Niet op stap, geen vriendinnetjes, niet rondhangen met vrienden etc.
Je leeft een teruggetrokken leven op internet (wij Fokkers dus) en denkt maar dat alles normaal is wat je daar ziet. Echt neuksex krijg je niet dus trek je je maar dagelijks af op CzechCasting waarin iemand met een camera lekkere meiden achtervolgt en vervolgens keihard volspuit.
Je gaat op een moment geloven (kan ik me voorstellen) dat dat normaal is. Je wil dit ook! Via Facebook zijn er genoeg druiven die hun telefoonnummer in het profiel hebben staan en voilà, een target is geboren.

Als dat mijn zoon was dan had ik al eerder de mogelijkheden onderzocht voor een appartement op zichzelf. Of wellicht is hij wel autistisch, weet jij veel.
U MAD?
  zaterdag 20 juni 2015 @ 10:53:59 #43
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_153688121
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:49 schreef Ballet9 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom er wordt gesproken over minder kansloos worden bij vrouwen. Er zijn ten eerste genoeg kansloze mensen die wel een relatie hebben. En ten tweede moet hij zijn hele leven gewoon 'verbeteren', daar gaat het om. Gelukkig met zichzelf worden en aan zijn issues gaan werken. Niet om maar een vriendin te krijgen, want al zou hij nu wel een vriendin hebben.. dan komt daar toch niks positiefs uit. Want hij spoort niet en logischerwijs krijgt hij dan ook een meid waar iets mis mee is.
Ik bedoel het ook allesomvattend. Maar als hij al die energie nou eens daar in zou steken dan zou het al snel een stuk beter gaan.
pi_153688176
Maar hij is geestelijk niet in orde, komt dus nooit meer goed dit.
  zondag 21 juni 2015 @ 20:23:39 #45
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_153732785
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:36 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik vind dat hij sowieso straf verdient, echter ik vind ook dat hij ook slachtoffer is van de moderne tijd waarin minder dan perfectie keihard wordt afgestraft, en dat in een samenleving waar ook nog eens fors op de geestelijke gezondheidszorg wordt bezuinigd: als je geen gevaar voor je zelf of voor je omgeving bent dan moet je volgens mij psychische hulp zelf betalen. Ja, dan ontsporen sommige mensen terwijl er voor die tijd al singalen waren en de omgeving actie had kunnen ondernemen om het ontsporen te voorkomen. Met een beetje meer begeleiding en wat hulp had het wellicht niet zover hoeven komen. Maar goed, wijshijd achteraf en zo. Ik zeg: straffen en verplichte begeleiding (TBS ofzo), en over een paar jaar mag hij het nog eens proberen. Hopelijk heeft hij ervan geleerd...
Volgens mij wordt tweedelijns hulp nog steeds vanuit het basispakket vergoed. Je moet hoogstens eigen risico betalen. En dat is ook maar sinds een paar jaar. Toen ik zelf een aantal jaren geleden in behandeling was bij het GGZ, werd de behandeling volledig vergoed. Aangezien deze kerel al 34 jaar is, had die allang hulp kunnen vragen/zoeken.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 22 juni 2015 @ 02:05:10 #47
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153736274
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:07 schreef syndroom het volgende:

Wat een vreselijke site dat Dailymotion met om de 5 minuten reclame.

Daarbij kreeg ik wel gewoon een gevoel van medelijden voor die gast, die het ook allemaal maar verpest heeft. Tuurlijk is het achterlijk wat hij gedaan heeft, maar toch bekroop me een ernstig gevoel van medelijden met hem toen hij daar zo zat in zijn onderbroekje naast Peterrr ( :r )
Oh.
  maandag 22 juni 2015 @ 02:09:16 #48
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153736338
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dan gaat hij naar n prostituee, als t om seksuele behoefte gaat. :{
Het gaat hem niet om seksuele behoefte maar hij voelt zich gewoon eenzaam. En veel mensen gaan andere mensen het leven zuur maken als ze zich kut voelen. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.
Oh.
  maandag 22 juni 2015 @ 06:46:41 #49
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_153737789
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat een vreselijke site dat Dailymotion met om de 5 minuten reclame.
Kuch.. Adblock.. Kuch
quote:
Daarbij kreeg ik wel gewoon een gevoel van medelijden voor die gast, die het ook allemaal maar verpest heeft.
Ach, hoezo.. Hij wist waar die mee bezig was, ik voel eerder medelijden voor die ouders.

Daarnaast zal zijn toekomst nu nog minder zijn, werkgever zal er vast ook niet blij mee zijn.
  maandag 22 juni 2015 @ 12:00:00 #50
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153742121
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 06:46 schreef Druppelss het volgende:

[..]

Kuch.. Adblock.. Kuch

[..]

Ach, hoezo.. Hij wist waar die mee bezig was, ik voel eerder medelijden voor die ouders.

Daarnaast zal zijn toekomst nu nog minder zijn, werkgever zal er vast ook niet blij mee zijn.
Had 4 adblock versies aan staan en nog speelden die reclames af :')

Ja hij heeft een fout gemaakt, maar hij zal nog wel flink gestraft worden. Die vriend van dat meisje zal ook nog wel eens met wat vrienden langsgaan gok ik zo.
Oh.
pi_153743706
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 06:46 schreef Druppelss het volgende:

[..]

Kuch.. Adblock.. Kuch

[..]

Zouden die echt van niks weten als zoonlief dit al 2 jaar doet en nog thuis woont?
  maandag 22 juni 2015 @ 13:11:52 #52
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153743879
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zouden die echt van niks weten als zoonlief dit al 2 jaar doet en nog thuis woont?
Hoe zouden ze dat moeten weten dan? Die ouders zullen hem toch niet in alles controleren, zeker als ze gewoon geen vermoedens hebben
Oh.
pi_153744132
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hoe zouden ze dat moeten weten dan? Die ouders zullen hem toch niet in alles controleren, zeker als ze gewoon geen vermoedens hebben
Hij is blijkbaar niet in orde en dat wisten die ouders ook wel. Dus iets meer controle zou geen kwaad kunnen. Zou ie dit vroeger ook niet hebben gedaan?
  maandag 22 juni 2015 @ 13:22:32 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153744155
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hij is blijkbaar niet in orde en dat wisten die ouders ook wel. Dus iets meer controle zou geen kwaad kunnen. Zou ie dit vroeger ook niet hebben gedaan?
Ja maar die ouders zullen ook wel geen zin hebben om de hele tijd politieagentje te spelen bij die jongen. Want misschien reageert hij dan wel helemaal heel erg kwaad, waar zijn ouders geen zin in hebben.
Oh.
  maandag 22 juni 2015 @ 16:28:24 #55
391721 Druppelss
pi_153749491
quote:

[..]

Ouders willen sommige dingen ook niet weten/inzien.. Hetzelfde dat ik ruim 10 jaar stiekem drugs heb kunnen gebruiken, soms gaar thuis aankwam of zondag's tot na de middag in bed lag :')
  maandag 22 juni 2015 @ 16:29:33 #56
391721 Druppelss
pi_153749522
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Had 4 adblock versies aan staan en nog speelden die reclames af :')
Vreemd.. Chrome + AdBlock is perfect hier ^O^
Anders eens rechtermuisknop op de reclame -> Adblock -> blokkeer deze advertentie.
  maandag 22 juni 2015 @ 17:15:11 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_153750726
quote:

[..]

Die ouders waren al redelijk oude mensen dus van hen kun je niet verwachten dat ze hun zoon digital kunnen controleren.
pi_153803196
" Zo dus jij zit jezelf af te trekken " Aldus commentaar Peter R de Vries
  woensdag 24 juni 2015 @ 14:26:20 #59
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_153804106
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 13:51 schreef thedarklord0033 het volgende:
" Zo dus jij zit jezelf af te trekken " Aldus commentaar Peter R de Vries
Peter R. de Vries is wel de laatste persoon die ik wil horen over masturberen
Oh.
pi_153804419
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 18:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Maar ja je moet je plek kennen als je een dikke buik hebt en je op je brommertje naar je ploegendienst in de fabriek gaat.
:D

OT: die gast was duidelijk een kneus eerste klas. En laagbegaafd.
pi_153805533
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 14:38 schreef Duikbril112 het volgende:

[..]

:D

OT: die gast was duidelijk een kneus eerste klas. En laagbegaafd.
Dikke droeftoeter.
pi_153806715
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:48 schreef Hexagon het volgende:

Dit dus inderdaad. Op je 34ste kun je nog best iets aan je leven veranderen. Begin in ieder geval met het zoeken naar een sociale huurwoning, dat had hij al lang voor elkaar kunnen hebben.

En volgens mij was Jeroen helemaal niet zo gek of zwakbegaafd als bepaalde mensen beweren, hij wist best waar hij mee bezig was, maar het boeide hem gewoon geen flikker wat die meiden er van vonden. Als Jeroentje maar even lekker kon afrukken, dat was het enige belangrijke.
٩๏̯͡๏)۶
pi_153806927
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 17:07 schreef syndroom het volgende:

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:29 schreef Druppelss het volgende:

[..]

Vreemd.. Chrome + AdBlock is perfect hier ^O^
Anders eens rechtermuisknop op de reclame -> Adblock -> blokkeer deze advertentie.
Reclame? Aflevering speelt hier in de Dailymotion player gewoon vloeiend af.

quote:

[..]

Het zou me niets verbazen als jij na een jaar droogstaan ook aan dit soort praktijken zou doen. Je klinkt al seksueel gefrustreerd in je andere topics,en een kat in het nauw maakt rare sprongen.

Ok dit is wel een extreem geval en Jeroen is ook echt niet in orde maar als je telkens faalt bij vrouwen kan ik zijn boosheid en frustratie wel begrijpen
  woensdag 24 juni 2015 @ 16:48:38 #64
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_153807771
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:15 schreef syndroom het volgende:

Ok dit is wel een extreem geval en Jeroen is ook echt niet in orde maar als je telkens faalt bij vrouwen kan ik zijn boosheid en frustratie wel begrijpen
Ja alleen de gevolgtrekking ervan niet. Door in plaats van eens wat aan je zielige leven te doen, maar andermans leven gaat verzieken.
  donderdag 25 juni 2015 @ 09:24:11 #65
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_153824396
Ik ben ietsje ouder dan deze lapswans ik heb ook een beperkt sociaal leven in het laatste jaar gehad in verhouding tot de voorgaande jaren, en zo goed had ik het ook allemaal niet voor elkaar.

Maar om nu de eenzaamheid te gaan vullen met het stalken van vrouwen of meisjes is echt niet voor mij weggelegd, al is het internet een te gemakkelijk medium om in contact te komen met diverse vrouwen en meiden waar je je eigen frustraties kan op botvieren of op kan aftrekken.

Dan is het beter om maar iets op een forum van je af te schrijven, of je gaat een thuis studie doen boeken lezen, of voor het hoog nodige spaar je een x bedrag om naar de hoeren te gaan. En kom je er helemaal niet uit er is altijd wel wat te vinden als je er maar achter aangaat "Maatjes gezocht" of in het "Vrijwilligerswerk" of indien bij te veel frustraties meld je eigen voor hulpverlening of vraagt advies op maat aan bij lastige omstandigheden.

Dat je een zogenaamde "laagbegaafde" ten tonele bent van de buitenwereld lapswans bent, geeft dit absoluut geen vrijbrief om meisjes te treiteren die niks aan jou situatie kunnen doen. En als zo intelligent ben om kleine meisjes lastig te vallen als 34 jarige zogenaamde laagbegaafde voor de buitenwereld dan mag je van mij aan de schandpaal genageld worden.

Geen medelijden met dit soort figuren die hun laagbegaafdheid de schuld geven van hun frustraties, en in de meeste gevallen weten ze dondersgoed waar ze mee bezig zijn anders hadden ze zich wel bij lexa.nl of een echte datingsite ingeschreven of via een vrijwilligerswerk organisatie geprobeerd in contact te komen met een vrouw die bij hun past en niet via deze achterbaks manier .

Het enige wat ik bedoel als je weet hoe je kleine meiden moet treiteren en hun het leven weet zuur te maken dan zit er genoeg intelligentie in je om ook in te zien dat je verkeerd bezig bent en dat je het ook anders kan aanpakken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Konijntjuh op 25-06-2015 09:29:24 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 25 juni 2015 @ 09:30:14 #66
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_153824505
Kan me de frustratie best voorstellen maar je mag verwachten dat hij zelf verantwoordelijk is en die verantwoordelijkheid ook kan nemen als het aankomt op hoe hij daarmee omgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')