Dat is het leven van een gemiddelde fokker dus natuurlijk kan jij je dat voorstellen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef syndroom het volgende:
maar ik kan me wel goed voorstellen als je 34 bent en een ziekte hebt waardoor je nog bij je ouders moet wonen
Voorstellen is nog niet goed keurenquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
En als hij op zijn 40e nog maagd is en dan een vrouw verkracht dan kan jij je dat dus ook wel voorstellen?
Dat weet ik. Maar de redenatie dat iemand zoiets doet "omdat hij/zij iets heeft" kan ik niet bij. Ik kan mij dat ook niet voorstellen.quote:
Dat dus. Wat een misselijkmakend oncontroleerbare maaginhoud uitwerpend persoon is die Peter Rudolfquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:41 schreef Kreator het volgende:
Ik kan de inhoud van mijn maag niet op z'n plaats houden als ik Peterde Vries zie, dus ik weet niet waar je het over hebt.
Toch bedankt.
zich zeker aftrekkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:05 schreef Fylax het volgende:
Anders donder ik je gelijk de deur uit!
Kijk dat bedoel ik. en bedankt he. ik ga naar de wc
Is wel een leuke meid.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:10 schreef Fylax het volgende:
Maarja, hij is psychisch niet in orde. Beter gaat hij naar een gesloten opvang ofzo.
Kan je toch ook als je wel je lusten kwijt kan, gewoon voor de lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:12 schreef Guy1243 het volgende:
Hij had toch naar de hoeren kunnen gaan, als hij zijn lusten niet kwijt kon..
Sowieso schuldig, want hij heeft toch die acties ondernomen. Als je competent genoeg bent om dit soort shit uit te halen, dan lijkt het me wenselijk om een duidelijk signaal dat dit niet ok is te geven door middel van een gepaste straf. En dan lijkt enige vorm van aanvullende therapie geen overbodige luxe. Ik zie geen reden in waarom er geen middenweg mogelijk zou zijn, ons geweldige systeem en het budget even daargelaten..quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef syndroom het volgende:
Wat vinden jullie hiervan, schuldig en hard straffen of is deze man ontoerekeningsvatbaar omdat hij zijn lusten niet kwijt kan.
een man die altjd alleen is, word ziek.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
En als hij op zijn 40e nog maagd is en dan een vrouw verkracht dan kan jij je dat dus ook wel voorstellen?
Nee, er zijn normen en waarden, als je kijkt naar de maatschappij weet je dat bepaalde dingen niet horen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
een man die altjd alleen is, word ziek.
dus ja het is begrijpelijk, het is uiteraard niet goed.
maar dat zijn twee verschillende dingen.
Zo werkt het gewoonweg niet, op fysiek als psychologisch gebied.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:37 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee, er zijn normen en waarden, als je kijkt naar de maatschappij weet je dat bepaalde dingen niet horen.
Het vormt je, maar als je dan de gordijnen van je zolderkamer opendoet, het nieuws kijkt en over straat loopt dan kan je zien dat het niet zo hoort. Noem mij een botte lul maar ik heb weinig begrip voor dat soort mensen. "moeilijke jeugd, ouders aan de alcohol, verkeerde vrienden" Ik kan daar weinig mee, ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, altijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:03 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoonweg niet, op fysiek als psychologisch gebied.
Omstandigheden, gebeurtenissen op welk lichamelijk of geestelijk vlak dan ook, vormt je.
Dan kun je het wel hebben over normen en waarden, wat prima is natuurlijk, maar dan ben je blind voor de logische gevolgen van bovenstaande.
Mensen veranderen, nemen beslissingen die niet altijd overeenkomen met wat men "normaal" vindt.
Ik vind dat hij sowieso straf verdient, echter ik vind ook dat hij ook slachtoffer is van de moderne tijd waarin minder dan perfectie keihard wordt afgestraft, en dat in een samenleving waar ook nog eens fors op de geestelijke gezondheidszorg wordt bezuinigd: als je geen gevaar voor je zelf of voor je omgeving bent dan moet je volgens mij psychische hulp zelf betalen. Ja, dan ontsporen sommige mensen terwijl er voor die tijd al singalen waren en de omgeving actie had kunnen ondernemen om het ontsporen te voorkomen. Met een beetje meer begeleiding en wat hulp had het wellicht niet zover hoeven komen. Maar goed, wijshijd achteraf en zo. Ik zeg: straffen en verplichte begeleiding (TBS ofzo), en over een paar jaar mag hij het nog eens proberen. Hopelijk heeft hij ervan geleerd...quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef syndroom het volgende:
Wat vinden jullie hiervan, schuldig en hard straffen of is deze man ontoerekeningsvatbaar omdat hij zijn lusten niet kwijt kan.
Ja hoor, alleen maar perfecte mensen hebben een vriendinquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:36 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik vind dat hij sowieso straf verdient, echter ik vind ook dat hij ook slachtoffer is van de moderne tijd waarin minder dan perfectie keihard wordt afgestraft,
dan gaat hij naar n prostituee, als t om seksuele behoefte gaat.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:37 schreef syndroom het volgende:
Ja maar dat lost nog altijd niet het probleem om dat deze jongen met zijn seksuele behoeften blijft worstelen.
Hij kan natuurlijk ook gewoon eens wat gaan doen aan zijn probleem dat hij geen vrouw kan krijgen. Bijvoorbeeld eens een keer op eigen benen leren staan ipv op je 34e nog bij je ouders wonen om eens te beginnen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:37 schreef syndroom het volgende:
Ja maar dat lost nog altijd niet het probleem om dat deze jongen met zijn seksuele behoeften blijft worstelen.
nee, maar het is in elk geval beter dan zo gefrustreerd raken dat je meisjes lastig gaat vallen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 02:23 schreef syndroom het volgende:
Dat ligt natuurlijk gevoelig, niet iedereen is pro prostitutie.
Ik begrijp niet waarom er wordt gesproken over minder kansloos worden bij vrouwen. Er zijn ten eerste genoeg kansloze mensen die wel een relatie hebben. En ten tweede moet hij zijn hele leven gewoon 'verbeteren', daar gaat het om. Gelukkig met zichzelf worden en aan zijn issues gaan werken. Niet om maar een vriendin te krijgen, want al zou hij nu wel een vriendin hebben.. dan komt daar toch niks positiefs uit. Want hij spoort niet en logischerwijs krijgt hij dan ook een meid waar iets mis mee is.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:48 schreef Hexagon het volgende:
Als die gast nou eens al die energie had gestoken in het zorgen dat hij minder kansloos is bij de vrouwen dan had hij vast al lang een vriendin gehad.
Nee, ik heb geen begrip voor dit soort types. Alsof dat meisje er verantwoordelijk voor is dat hij is achtergebleven in zijn ontwikkeling. Ga gewoon eens je Eigen leven beter maken in plaats van dat van een ander te verzieken.
Ik opper maar wat, maar stel je voor dat die gast jarenlang gepest is en geen vrienden heeft. Wat ik me zo kan voorstellen als je op je 34ste nog thuis woont en dat gedrag vertoont. Dan kom je vanzelf in een levenspatroon waarbij je niet dezelfde vaardigheden ontwikkelt als bij een 'normale' puber. Niet op stap, geen vriendinnetjes, niet rondhangen met vrienden etc.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:33 schreef Hexagon het volgende:
Ik begrijp dat sort apathische gasten als Jeroen ook gewoon helemaal niet. Alleen maar blijven hangen in hun treurige leven bij hun ouders thuis. En in plaats van gewoon eens iets te gaan doen dan maar bezig gaan zijn met allerlei nutteloze negatieve dingen zoals mensen gaan pesten. Wat denk je daar nu precies mee te bereiken? En hoe wordt je zo niet een enorme loser? Waarom steek je je energie niet beter in iets waar je leven minder troosteloos van wordt?
Ik bedoel het ook allesomvattend. Maar als hij al die energie nou eens daar in zou steken dan zou het al snel een stuk beter gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:49 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom er wordt gesproken over minder kansloos worden bij vrouwen. Er zijn ten eerste genoeg kansloze mensen die wel een relatie hebben. En ten tweede moet hij zijn hele leven gewoon 'verbeteren', daar gaat het om. Gelukkig met zichzelf worden en aan zijn issues gaan werken. Niet om maar een vriendin te krijgen, want al zou hij nu wel een vriendin hebben.. dan komt daar toch niks positiefs uit. Want hij spoort niet en logischerwijs krijgt hij dan ook een meid waar iets mis mee is.
Volgens mij wordt tweedelijns hulp nog steeds vanuit het basispakket vergoed. Je moet hoogstens eigen risico betalen. En dat is ook maar sinds een paar jaar. Toen ik zelf een aantal jaren geleden in behandeling was bij het GGZ, werd de behandeling volledig vergoed. Aangezien deze kerel al 34 jaar is, had die allang hulp kunnen vragen/zoeken.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:36 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik vind dat hij sowieso straf verdient, echter ik vind ook dat hij ook slachtoffer is van de moderne tijd waarin minder dan perfectie keihard wordt afgestraft, en dat in een samenleving waar ook nog eens fors op de geestelijke gezondheidszorg wordt bezuinigd: als je geen gevaar voor je zelf of voor je omgeving bent dan moet je volgens mij psychische hulp zelf betalen. Ja, dan ontsporen sommige mensen terwijl er voor die tijd al singalen waren en de omgeving actie had kunnen ondernemen om het ontsporen te voorkomen. Met een beetje meer begeleiding en wat hulp had het wellicht niet zover hoeven komen. Maar goed, wijshijd achteraf en zo. Ik zeg: straffen en verplichte begeleiding (TBS ofzo), en over een paar jaar mag hij het nog eens proberen. Hopelijk heeft hij ervan geleerd...
Wat een vreselijke site dat Dailymotion met om de 5 minuten reclame.quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:07 schreef syndroom het volgende:
Dit is de bewuste aflevering
www.dailymotion.com/video(...)-helemaal-720p-nl_tv
vanaf 28:30
Het gaat hem niet om seksuele behoefte maar hij voelt zich gewoon eenzaam. En veel mensen gaan andere mensen het leven zuur maken als ze zich kut voelen. Zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan gaat hij naar n prostituee, als t om seksuele behoefte gaat.
Kuch.. Adblock.. Kuchquote:Op maandag 22 juni 2015 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke site dat Dailymotion met om de 5 minuten reclame.
Ach, hoezo.. Hij wist waar die mee bezig was, ik voel eerder medelijden voor die ouders.quote:Daarbij kreeg ik wel gewoon een gevoel van medelijden voor die gast, die het ook allemaal maar verpest heeft.
Had 4 adblock versies aan staan en nog speelden die reclames afquote:Op maandag 22 juni 2015 06:46 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Kuch.. Adblock.. Kuch
[..]
Ach, hoezo.. Hij wist waar die mee bezig was, ik voel eerder medelijden voor die ouders.
Daarnaast zal zijn toekomst nu nog minder zijn, werkgever zal er vast ook niet blij mee zijn.
Zouden die echt van niks weten als zoonlief dit al 2 jaar doet en nog thuis woont?quote:Op maandag 22 juni 2015 06:46 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Kuch.. Adblock.. Kuch
[..]
Ach, hoezo.. Hij wist waar die mee bezig was, ik voel eerder medelijden voor die ouders.
Daarnaast zal zijn toekomst nu nog minder zijn, werkgever zal er vast ook niet blij mee zijn.
Hoe zouden ze dat moeten weten dan? Die ouders zullen hem toch niet in alles controleren, zeker als ze gewoon geen vermoedens hebbenquote:Op maandag 22 juni 2015 13:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zouden die echt van niks weten als zoonlief dit al 2 jaar doet en nog thuis woont?
Hij is blijkbaar niet in orde en dat wisten die ouders ook wel. Dus iets meer controle zou geen kwaad kunnen. Zou ie dit vroeger ook niet hebben gedaan?quote:Op maandag 22 juni 2015 13:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe zouden ze dat moeten weten dan? Die ouders zullen hem toch niet in alles controleren, zeker als ze gewoon geen vermoedens hebben
Ja maar die ouders zullen ook wel geen zin hebben om de hele tijd politieagentje te spelen bij die jongen. Want misschien reageert hij dan wel helemaal heel erg kwaad, waar zijn ouders geen zin in hebben.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar niet in orde en dat wisten die ouders ook wel. Dus iets meer controle zou geen kwaad kunnen. Zou ie dit vroeger ook niet hebben gedaan?
Ouders willen sommige dingen ook niet weten/inzien.. Hetzelfde dat ik ruim 10 jaar stiekem drugs heb kunnen gebruiken, soms gaar thuis aankwam of zondag's tot na de middag in bed lagquote:Op maandag 22 juni 2015 13:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar niet in orde en dat wisten die ouders ook wel. Dus iets meer controle zou geen kwaad kunnen. Zou ie dit vroeger ook niet hebben gedaan?
Vreemd.. Chrome + AdBlock is perfect hierquote:Op maandag 22 juni 2015 12:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had 4 adblock versies aan staan en nog speelden die reclames af
Die ouders waren al redelijk oude mensen dus van hen kun je niet verwachten dat ze hun zoon digital kunnen controleren.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Peter R. de Vries is wel de laatste persoon die ik wil horen over masturberenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:51 schreef thedarklord0033 het volgende:
" Zo dus jij zit jezelf af te trekken " Aldus commentaar Peter R de Vries
quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Maar ja je moet je plek kennen als je een dikke buik hebt en je op je brommertje naar je ploegendienst in de fabriek gaat.
Dikke droeftoeter.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:38 schreef Duikbril112 het volgende:
[..]
OT: die gast was duidelijk een kneus eerste klas. En laagbegaafd.
Dit dus inderdaad. Op je 34ste kun je nog best iets aan je leven veranderen. Begin in ieder geval met het zoeken naar een sociale huurwoning, dat had hij al lang voor elkaar kunnen hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:48 schreef Hexagon het volgende:
Als die gast nou eens al die energie had gestoken in het zorgen dat hij minder kansloos is bij de vrouwen dan had hij vast al lang een vriendin gehad.
Nee, ik heb geen begrip voor dit soort types. Alsof dat meisje er verantwoordelijk voor is dat hij is achtergebleven in zijn ontwikkeling. Ga gewoon eens je Eigen leven beter maken in plaats van dat van een ander te verzieken.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:07 schreef syndroom het volgende:
Dit is de bewuste aflevering
www.dailymotion.com/video(...)-helemaal-720p-nl_tv
vanaf 28:30
Reclame? Aflevering speelt hier in de Dailymotion player gewoon vloeiend af.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:29 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Vreemd.. Chrome + AdBlock is perfect hier![]()
Anders eens rechtermuisknop op de reclame -> Adblock -> blokkeer deze advertentie.
Het zou me niets verbazen als jij na een jaar droogstaan ook aan dit soort praktijken zou doen. Je klinkt al seksueel gefrustreerd in je andere topics,en een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:
Ja alleen de gevolgtrekking ervan niet. Door in plaats van eens wat aan je zielige leven te doen, maar andermans leven gaat verzieken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:15 schreef syndroom het volgende:
Ok dit is wel een extreem geval en Jeroen is ook echt niet in orde maar als je telkens faalt bij vrouwen kan ik zijn boosheid en frustratie wel begrijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |