Dat is het leven van een gemiddelde fokker dus natuurlijk kan jij je dat voorstellen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef syndroom het volgende:
maar ik kan me wel goed voorstellen als je 34 bent en een ziekte hebt waardoor je nog bij je ouders moet wonen
Voorstellen is nog niet goed keurenquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
En als hij op zijn 40e nog maagd is en dan een vrouw verkracht dan kan jij je dat dus ook wel voorstellen?
Dat weet ik. Maar de redenatie dat iemand zoiets doet "omdat hij/zij iets heeft" kan ik niet bij. Ik kan mij dat ook niet voorstellen.quote:
Dat dus. Wat een misselijkmakend oncontroleerbare maaginhoud uitwerpend persoon is die Peter Rudolfquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:41 schreef Kreator het volgende:
Ik kan de inhoud van mijn maag niet op z'n plaats houden als ik Peterde Vries zie, dus ik weet niet waar je het over hebt.
Toch bedankt.
zich zeker aftrekkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:05 schreef Fylax het volgende:
Anders donder ik je gelijk de deur uit!
Kijk dat bedoel ik. en bedankt he. ik ga naar de wc
Is wel een leuke meid.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:10 schreef Fylax het volgende:
Maarja, hij is psychisch niet in orde. Beter gaat hij naar een gesloten opvang ofzo.
Kan je toch ook als je wel je lusten kwijt kan, gewoon voor de lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:12 schreef Guy1243 het volgende:
Hij had toch naar de hoeren kunnen gaan, als hij zijn lusten niet kwijt kon..
Sowieso schuldig, want hij heeft toch die acties ondernomen. Als je competent genoeg bent om dit soort shit uit te halen, dan lijkt het me wenselijk om een duidelijk signaal dat dit niet ok is te geven door middel van een gepaste straf. En dan lijkt enige vorm van aanvullende therapie geen overbodige luxe. Ik zie geen reden in waarom er geen middenweg mogelijk zou zijn, ons geweldige systeem en het budget even daargelaten..quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:39 schreef syndroom het volgende:
Wat vinden jullie hiervan, schuldig en hard straffen of is deze man ontoerekeningsvatbaar omdat hij zijn lusten niet kwijt kan.
een man die altjd alleen is, word ziek.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:57 schreef RingBewoner het volgende:
En als hij op zijn 40e nog maagd is en dan een vrouw verkracht dan kan jij je dat dus ook wel voorstellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |