Uiteindelijk een toegevoegde waarde van niks geweest.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:30 schreef roos94 het volgende:
Het ziet ernaar uit dat Oscar Aerts, die in 2013 zijn intreden deed als Vincent Muller in GTST, de soap gaat verlaten.
Zijn karakter vertrekt naar Amerika om daat verder te werken aan zijn bedrijf X Selfie, wanneer hij inziet dat hij geen normale band kan opbouwen met zijn soapmoeder Maxime (gespeeld door Marjolein Keuning).
Oscar was in oktober 2013 voor het eerst te zien in de populaire RTL 4-soap. "In het begin liep ik als een gestresste kip rond. Ik liep mezelf continu voorbij. Het teksten leren zit nu goed in mijn systeem. In het begin was ik 's avonds echt kapot, nu durf ik er zelfs iets bij te doen", vertelde de acteur in De Telegraaf na een jaar de rol te hebben gespeeld.
De cliffhanger van Goede Tijden, Slechte Tijden met het vertrek van Vincent wordt op 3 juli uitgezonden.
http://www.telegraaf.nl/f(...)verlaat_GTST___.html
Nou daaag![]()
Inderdaad. Ik zal hem niet missen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteindelijk een toegevoegde waarde van niks geweest.
Ik was ook blij dat ie zich inhield ten opzichte van Maxime.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 06:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja en dan wéér aangeklaagd worden voor het mishandelen van een vrouw.
Nee, Anton heeft zich goed ingehouden.
Je zou zo'n aanstellerige hoer toch vermoorden zeker.Hoe durft ze.
Dat de schrijvers dit uit hun pen kregen trouwens. Alsof ze echt vinden dat ze een heel redelijk punt heeft.
Jeetje!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:47 schreef Claude_Viole het volgende:
http://www.gtstfanclub.nl(...)-juli/#comment-79309
Cliffhanger:
Bing vs. Ludo......![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan tenminste een geruststelling dat hij niet plotseling homo gaat worden binnenkort.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:30 schreef roos94 het volgende:
Het ziet ernaar uit dat Oscar Aerts, die in 2013 zijn intreden deed als Vincent Muller in GTST, de soap gaat verlaten.
Zijn karakter vertrekt naar Amerika om daat verder te werken aan zijn bedrijf X Selfie, wanneer hij inziet dat hij geen normale band kan opbouwen met zijn soapmoeder Maxime (gespeeld door Marjolein Keuning).
Oscar was in oktober 2013 voor het eerst te zien in de populaire RTL 4-soap. "In het begin liep ik als een gestresste kip rond. Ik liep mezelf continu voorbij. Het teksten leren zit nu goed in mijn systeem. In het begin was ik 's avonds echt kapot, nu durf ik er zelfs iets bij te doen", vertelde de acteur in De Telegraaf na een jaar de rol te hebben gespeeld.
De cliffhanger van Goede Tijden, Slechte Tijden met het vertrek van Vincent wordt op 3 juli uitgezonden.
http://www.telegraaf.nl/f(...)verlaat_GTST___.html
Nou daaag![]()
Nouuuuuu, Maxime heeft wel vaker heule gekke dingen gedaan, toch?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:41 schreef AnnaNiem het volgende:
Om zo bij een uitvaart te doen... wat hebben Anton, Tim, Sjoerd etc. haar misdaan? Onnodig en niet Maxime-waardig. Ik vraag me alleen af waarom Lana niet bij het afscheid van haar stief-stiefoma was of in de rouwadvertentie genoemd wordt. Lana hoort toch bij het vage gezin dat Sjors en Tim vormen en groeit in hetzelfde huis als Bram op....
Op de Telegraaf staat dat Vincent vertrekt naar de VS. De Telegraaf gaat uit van een definitief vertrek, maar zou het ook een flexwetje kunnen zijn? Al vind ik Vincent als karakter mislukt. Meer als zoon van en wat gescharrel met Nina heeft hij niet gebracht. Dat ligt niet aan de acteur maar aan de schrijvers. Zonde, hij zou een leuke match met Sjors zijn geweest, Lana, introduceer een adoptiekind etc. En het nieuwe gezin staat in de stijgers...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:12 schreef Japepk het volgende:
Mijn dagelijkse cliff-klaagpost :pMisschien was het een plan van Ludo om hem te lokken voor een revange die verkeerd uit zal lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verder weet ik niet of dit de echte cliff-hanger zal zijn, gezien er wel eens meerdere tegelijkertijd spelen.
Net als de 'Bing als gorilla, die boos naar Tim kijkt'-scene, en de 'Lorena speelt gevaarlijk spel'-scene.
Dat onderstreeptequote:Dave Mantel sluit terugkeer in GTST niet uit
Dave Mantel sluit niet uit dat hij terugkeert in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat heeft de acteur vanmorgen gezegd op 100% NL. Mantel speelde tot vorig jaar zomer de rol van politieman Menno Kuiper in de kijkcijferhit. Hij trouwde met Lucas Sanders, een rol van Ferry Doedens, maar begon hem later structureel te mishandelen. “De rol was heel leuk. Dat blijft het wel. Ik sluit een terugkeer zeker niet uit. Of er al over is gesproken? Ik mag er helemaal niks over zeggen.“
De acteur vond de tijd bij GTST een bijzondere. “Ja, het was heel gaaf. Het was bedoeld voor drie maanden, maar het werd anderhalf jaar. Ergens heb ik het goed gedaan, of zo. Ik weet het niet.”
Het was een heel gave rol, aldus Mantel. “Ik heb gewoon anderhalf jaar iets mogen spelen. Dat is luxe en heel leuk. En ik mocht Ferry Doedens in elkaar slaan, dat is ook heel leuk.”
Nu is Mantel druk met zijn rol in de musical The Bodyguard.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jeetje!![]()
Hagelschot is niet eens dodelijk. Dus Ludo zal het wel overleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo ja, dan voel ik nu aan dat Bing echt keihard mag gaan rennen voor hem......![]()
Whehehehequote:
Dat lijkt me ook niet. Ik verwacht ook geen vertrek van Ludo.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:28 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Hagelschot is niet eens dodelijk. Dus Ludo zal het wel overleven.
En zo ja, dan voel ik nu aan dat Bing echt keihard mag gaan rennen voor hem......
Dat Bing even een dagje in een donker hol werd vastgehouden, was iets te kort.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:29 schreef Willoow het volgende:
Hoop dat er dan een leuke wraak-actie komt van Ludo.
Daar heb je wel een punt .... twee punten.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:52 schreef vencodark het volgende:
Tja, dan heb ik liever ook dat Vincent waardig vertrekt ipv verpest wordt. Toch 1 van de fatsoenlijke personages.![]()
Verder vind ik het ook onwaardig aan Bianca dat haar begrafenis verkloot wordt door Maxime. Bianca is er al op een vreemde manier uitgebonjourd, nu kreeg ze van de schrijvers nog een trap na.
Het ging gewoon te ver.
Dat Maxime losging mag best, maar niet daar.![]()
De eerste Bianca heeft dit sowieso niet verdient.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jeetje!![]()
Dát... Gewoon dát alleen al is te lachwekkend voor woordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:54 schreef Frey het volgende:
Zomercliff GTST al jaar geleden bedacht
[ afbeelding ]
"Deze zomercliff hebben we ongeveer een jaar geleden bedacht. Nee, al langer... Ongeveer in juni."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |