Waarheid als een koe, deze.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:45 schreef Crumpette het volgende:
(Schoon)moeders![]()
later worden wij ook zo
SPOILER: v&a praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:40 schreef kwakz0r het volgende:
jezus fee nu ben ik zelfs jaloers
is er hier iemand die kruidvat luiers maat 4 gebruikt trouwens? ik heb laatst in de aanbieding twee pakken maat 4 gekocht maar gezien de frequentie van lekkage hier moeten we eigenlijk over naar 4+ (uiteraard net nu het eerste van de twee megapakken aangebroken is)...Ja wij dus ik neem ze graag van je over mits je ze niet al kwijt bentSPOILER: v&a praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:14 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ben er ook van overtuigd dat er niet maar 1 goede manier is om met een baby om te gaan. Ieder doet het op zijn eigen manier en zolang je een blije baby en een blije mama hebt, gaat het goed
.
Mijnes heeft een weekje doorgeslapenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zijn er ook maar twee doorslaapborstvoedingsbaby's in dit topic, realiseer ik me. Vicje en nog eentje. Kom er niet op, argh. R. van Hilmo, slaapt die door?
Ingee, lekker zo op vakantieFijn dat het zo goed gaat, zag al mooie plaatjes voorbij komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je luier-methode gejat inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:24 schreef Chanty het volgende:
Rady: wat denk je waarom ik hem alleen in luier heb laten verven?Daarna meteen door naar bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb erna eerst een uur Vic geschrobd en daarna een uur staan poetsen op die stoel... en de tafel waar ik de meuk op had gezet.. en de vloer..
Oja.. en voor ik het wist deed ie dus z'n hand in z'n mond.. das toch niet erg toch?
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Het is dan eigenlijk ook jouw kind en hij komt zondag het vlees snijden?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:33 schreef snoenk het volgende:
We hebben eigenlijk nooit geen afspraken gemaakt. Heel ouderwets werkt hij en zorg ik voor kindwaardoor ik ook vind dat hij zich aan mijn "opvoedregels" moet houden eigenlijk
Dat komt me bekend voorquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:33 schreef snoenk het volgende:
We hebben eigenlijk nooit geen afspraken gemaakt. Heel ouderwets werkt hij en zorg ik voor kindwaardoor ik ook vind dat hij zich aan mijn "opvoedregels" moet houden eigenlijk
deal!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja wij dus ik neem ze graag van je over mits je ze niet al kwijt bent
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:35 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik heb je luier-methode gejat inderdaad
Hahahaha awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb erna eerst een uur Vic geschrobd en daarna een uur staan poetsen op die stoel... en de tafel waar ik de meuk op had gezet.. en de vloer..
Oja.. en voor ik het wist deed ie dus z'n hand in z'n mond.. das toch niet erg toch?![]()
![]()
Hij heeft echt zo'n grappig snoetje!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Korte lease is soms ook wel mogelijk Chanty . Betaal je misschien wel een hoger bedrag per maand dan wat je aan een auto kwijt zou zijn, maar niet zo lang.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voorMaar dan nog leg ik hem wel uit waarom ik bepaalde dingen vind en laat hem bv artikelen lezen. En eigenlijk volgt hij mij dan (grotendeels) omdat hij zich er ook in kan vinden. Wij hadden ook niet van tevoren afspraken gemaakt, maar zodra we ergens tegen aanliepen ben ik me altijd gaan verdiepen over een eventuele aanpak en hij was werken
Net nog eens naar het OV gekeken. Dat is dus 1 uur en 15 minuten enkele reisMet de auto 35 minuten als ik aan filemijden doe (wat ik wel van plan was). Ik vind het toch wel heel verleidelijk een andere auto. Ook omdat het me veel meer vrijheid geeft met Lucas.
Daar zit ik wel aan te denken ja. Mocht het allemaal niet lukken qua werk dan kan ik hem weer verkopen. Het doel is natuurlijk dat ik nu van de ene job in de volgende rol. Korte lease houd ik ff in mijn achterhoofd. Vanavond maar even overleggen met mijn man.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Korte lease is soms ook wel mogelijk Chanty . Betaal je misschien wel een hoger bedrag per maand dan wat je aan een auto kwijt zou zijn, maar niet zo lang.
Kopen en na gebruik weer verkopen is ook een optie als je iemand kent die verstand heeft van auto's
Verder snoenk, ben ik wel een beetje team je man. Ik zou het ook echt controleren vinden en boos zijn op het feit dat je dat zo benoemd. Daarbij het aan jouw regels houden, hoezo jouw regels, het is ook zijn kind. Als hij daar andere manieren voor heeft, daar moet hij ook achter mogen komen dat het laten huilen misschien niet de manier is.
Laat niet onverlet dat ik mezelf soms ook wel of kan vreten als mijn vriend het op zijn manier wil doen, die niet mijn manier is. En ja vaak zeg ik er wel wat van, maar dan zegt hij ook, terecht, dat ik wil bepalen hoe hij met zijn kind om gaat.
Vicje.
Ik heb een niet doorslaap fv baby trouwens. Ik heb steeds meer het idee dat het verschil tussen V en Frans is dat V echt een ritme had en Frans alles zelf mag beslissen . Baby met een nachtelijke mening
.
Oh maar dat klopt ook.. Daar komt hij alleen pas achter als hij 40 is ofzoquote:
Nouja niet helemaal natuurlijk maar eigenlijk komt het daar wel op neer. Hij is ook eigenlijk alleen maar op zondag thuis. En dat is iets wat we wel van te voren hebben besproken dat de opvoeding grotendeels op mij neerkomt. maar in de praktijk wil hij natuurlijk ook gewoon wat te zeggen hebben en het doen zoals hij denkt dat het het beste is.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is dan eigenlijk ook jouw kind en hij komt zondag het vlees snijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarin zie je hem duidelijk afwijken.
Doorslapen doet hij daarentegen wel weer, van 00.00u-6.30u en dan 7.30u-10.00u ongeveer. Heerlijk!
Precies!quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dit.![]()
Hoe ik het doe sluit ook meer aan bij wat jij omschrijft overigens. Ik had wel voornemens over bv en dragen en rapley en weet ik het, maar als in de praktijk andere dingen nodig zijn/beter werken voor ons, so be it. Ik heb een blije beeb dus ik reken het goed!
Denk ook wel dat dat veel verschil maakt idd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb een niet doorslaap fv baby trouwens. Ik heb steeds meer het idee dat het verschil tussen V en Frans is dat V echt een ritme had en Frans alles zelf mag beslissen . Baby met een nachtelijke mening
.
kan in principe makkelijk alleen. Zelfde principe als alleen met baby douchen, na 't zwemmen kind warm inpakken badcape, je zelf afdrogen en aankleden, dan baby.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Vraagje: babyzwemmen. Waar moet ik aan denken? Zwembroekje en/of zwemluier? Wat voor spullen? Is het perse een 2man job of zou ik ook alleen met W kunnen? (Of kom je dan handen te kort?)
doe mij er ook zo eentjequote:Op woensdag 17 juni 2015 20:33 schreef Amsel het volgende:
*** BREAKING NEWS ***
Ook hier het puntje van de eerste tand!
Na meer dan 10 maanden
quote:
Zwemluier en broekje! Verder gewoon handdoek en evt bodyspul voor erna want droge huid. Ik ga altijd alleen en dat gaat prima. MC kun je gewoon meenemen het zwembad in daar zijn aankleedkussens. Wagens staan hier altijd geparkeerd in de groepskleedkamer (waar ik me ook omkleed en mijn kleding laat). Is hier wel veilig want er zijn alleen ouders en bejaarden. Waardevolle dingen neem ik met MC en babytas mee het zwembad in. In principe kleed je eerst jezelf uit, dan baby, en eerst je baby aan en dan jezelf terwijl je baby wacht in de MCquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Hehe lou![]()
Fijn cactus!
Vraagje: babyzwemmen. Waar moet ik aan denken? Zwembroekje en/of zwemluier? Wat voor spullen? Is het perse een 2man job of zou ik ook alleen met W kunnen? (Of kom je dan handen te kort?)
Chanty jij hebt dit wel eens gedaan he? Waar? Ik dacht aan de Waterthor want die is makkelijk bereikbaar voor mij met de wagen (tram). Weet overigens ook niet of je dan je wagen ergens veilig kunt laten.
Ach neequote:Op woensdag 17 juni 2015 20:48 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh
Er is helaas wel iets met het hartje van N
De longslagader is vernauwd en moet met een ballonnetje opgerekt worden. Bah, was wel een beetje klaar met het ziekenhuis. Is dit nu ons 'toetje'? Volgende week naar het Sophia om daar de cardioloog er naar te laten kijken.
Op de website van de gemeente staan alle zwembaden met hun tijden voor verschillende soorten zwemmen op een rijtje. Waterthor heeft volgens mij geen specifiek babyzwemmen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Hehe lou![]()
Fijn cactus!
Chanty jij hebt dit wel eens gedaan he? Waar? Ik dacht aan de Waterthor want die is makkelijk bereikbaar voor mij met de wagen (tram). Weet overigens ook niet of je dan je wagen ergens veilig kunt laten.
klinkt mij toch als een sprong hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:13 schreef Gevalletje het volgende:
Denk dat Q misschien toch minder in een sprongetje zit en meer last heeft van de overschakeling naar een ander merk flesvoeding.. Drinken ging afgelopen dagen slecht, om alles moest ie huilen. Ook gister op het kraambezoek bij m'n verse nichtje. Eerst lachen tegen m'n broer, maar op de kamer was het jengelen en huilen en flesweigeren.. Leg ik em in z'n wagenbak om weer weg te gaan, gaat ie weer lachen
.
Leuk om te zien hoe m'n nichtje echt een totaal ander koppie heeft dan Q had bij z'n geboorte en dat haar zus haar kleine zusje helemaal geweldig vindt.
Vandaag was sm er, hebben veel geoefend met op z'n buik liggen. Ging best aardig, hij bleef wel eventjes liggen, maar hoofd optillen lijkt niet goed meer te lukken..(tijdje terug tilde hij z'n hoofdje wat op en draaide em dan voor hij hem de andere kant op legde, nu gaat ie langs het kleed en blijft ie met z'n neus erin liggen of draait em maar ietsje verder.. Vind het wel vreemd, hij kon dit beter..). Hij leek zich sowieso wel weer beter te voelen vandaag, dronk z'n flesjes ook beter. Leek wel flink wat krampjes te hebben, liet veel scheten (men wat stinken fv-scheten zeg..) maar al 1,5e dag geen poep. Maar dr net compenseerde hij dat met een ontzettende poepluier, trok z'n broekje naar beneden om in z'n luier te kunnen gluren en voelde al meteen aan z'n broekspijp dat het raak was. Nu slaapt ie lekker, stuk later dan normaal dus hopelijk blijft ie nog even rustig
.
Ja, wel dus, op dezelfde site gezienquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Op de website van de gemeente staan alle zwembaden met hun tijden voor verschillende soorten zwemmen op een rijtje. Waterthor heeft volgens mij geen specifiek babyzwemmen.
Kan ook zonder MC, ik heb geen wagen/ onderstel mee. Gewoon baby in wagen. Omkleden in de groepskleedkamer en daar de wagen laten staan. Baby en spullen mee het zwembad in. Baby omkleden op aankleedkussen en gaan zwemmen. Baby afdrogen en aankleden op aankleedkussen. En dan weer in de wagen zetten en jezelf afdrogen (voor zover je niet al gedroogd bent) en aankledenquote:Op donderdag 18 juni 2015 06:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja, wel dus, op dezelfde site gezien. Maar wel pas vanaf 6 maanden!
Oh en iedereen doet dit dus met MC?ik heb geen MC want geen auto. Idd, met een MC heb je geen extra handen nodig want je kunt je baby veilig wegleggen. Op het cb is het ook altijd zo godsonmogelijk zonder
volgende keer neem ik mijn wagen gewoon weer mee naar binnen.
Het klinkt nog steeds ontzettend zielig. Kunnen ze dat maar 1 keer krijgen trouwens?quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:20 schreef BlueEyes het volgende:
Ben aan het afbouwen met de pijnstilling nu. De blaren op handjes en voetjes gaan open dus die moet ik in de gaten houden dat die niet gaan ontsteken.
Maar heb wel weer een vrolijk jochie ennnnn
Vannacht geslapen van 19-5 en na de voeding van 5:30 tot 7.45.
Ik reken 'm goed
Heb jij trouwens wel eens je schildklierfunctie laten checken?quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:17 schreef Zoë23 het volgende:
wat zielig Blue
Fijn dat hij goed geslapen heeft
Hier zitten de kilo's ook 'overal'. Wel beter dan op 1 plek misschien maar toch de weegschaal.. *ahh*
Fee
Lief JM!
Wij willen ook graag verhuizen. Een tuin met gras en een boom enz lijkt me zo fijnlekker buitenspelen met de kindjes
Leuk Rady !
Went vast snel chanty
Bij S duurde het ook eventjes, ging vanaf 12mnd. Dan zijn ze zo gewend aan thuis zijn
Ondanks dat ik het filmpje al ken, gaat m'n hart nog steeds tekeerquote:
Kan ik wel laten doenquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:45 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heb jij trouwens wel eens je schildklierfunctie laten checken?
Dat is bij mij ook een boosdoener doordat die wat traag is.
Maar dat is alsnog een zwak excuus voor het 1 jaar na de bevalling niet op startgewicht van voor de bevalling te zijn voor mezelf vind ik
Mijn klachten waren vorig jaar beduidend minder en nu nog steeds. Allergie kan inderdaad onder invloed van hormonen veranderen. Zo zeiden ze tegen mij als kind dat ik er in de puberteit misschien 'overheen zou groeien'. Dat is toen jammerlijk mislukt, maar nu lijkt het wel te werken.quote:Op donderdag 18 juni 2015 08:33 schreef Amsel het volgende:
Over hooikoorts: een vriendin van me had dat vroeger heel erg, maar na haar zwangerschappen was het opeens voorbij. En ik realiseer me nu opeens dat ik nu ook voor het eerst sinds jaren geen klachten heb. Zou dat iets hormonaals zijn, dat een zwangerschap hooikoorts ook kan verhelpen?
Toch maar gewoon vragen? Als ik naar mezelf kijk zou de kans ook groot zijn dat ik je niet eens opmerk omdat ik gewoon in gedachten ben met blik op oneindig dus dan zie ik niet eens dat ik had kunnen helpen (of zie het te laat).quote:Op donderdag 18 juni 2015 17:07 schreef Zoë23 het volgende:
Wat fijn Franny!Chanty hij is echt té leuk.
Fijn dat het goed ging!
De meiden slapen nu weer 3x pd. Voel me een beetje opgesloten in huis
Vind het moeilijk om eropuit te gaan met 3.
En ouders zijn ook niet echt behulpzaam op het schoolpleinStaat er een man naast het hek, moet ik onhandig het hek openmaken en dichtdoen (fijn zo'n tandembuggy) hetzelfde voor de deuren@school.
Heb laatst een moeder om hulp gevraagd maar Pff misschien ben ik verwend door mijn manmaar daar kan ik echt slecht tegen. Als ik een zoon had..
Voel me anders aardig bekekenquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Toch maar gewoon vragen? Als ik naar mezelf kijk zou de kans ook groot zijn dat ik je niet eens opmerk omdat ik gewoon in gedachten ben met blik op oneindig dus dan zie ik niet eens dat ik had kunnen helpen (of zie het te laat).
En met 3 de deur uit, kan me voorstellen dat dat een uitdaging is, maar voor jezelf misschien toch fijn om het wel te gaan doen. Al is het maar even met mooi weer naar het speeltuintje een straat verderop.
Pfff wat een logistiek inderdaadquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:18 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Voel me anders aardig bekeken![]()
Ik ben niet zo'n schoolplein-moeder. Kan er nog niet echt aan wennen. Kom ik aan als 1 vd jongste met de meeste kindjesvoel me er nog niet op m'n plek haha.
Ja precies.
Ik wandel vaak maar moet echt mijn energie verdelen op een dag anders red ik het svonds niet. (het is helemaal een ramp als ik ook nog late dienst heb van 14:30 tot 23 bijv)
Misschien moet ik het toch vaker proberen.. Wandelen en naar de supermarkt enz gaat wel. Maar naar de apotheek is echt een ramp. Baby's(en peuter)in de auto, kinderwagen in de auto, baby's uit de auto, kinderwagen uit de auto. Naar apotheek, baby's in de auto, Kinderwagen in de auto..en dan alles er weer uit.
Hetzelfde als peuter naar school moet (2x pw)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry ik zal nu ophouden met het spammen van mijn staande kind![]()
. Ben trots!
[ Bericht 0% gewijzigd door Fee-nix op 18-06-2015 19:07:29 ]
"Een foto zegt meer dan 1000 woorden" - tegelwijsheidquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:05 schreef Fee-nix het volgende:
Lief, dank je. Nou, ik heb het gevoel dat ik, sinds ik weer meeschrijf continu foto's en filmpjes aan het spammen ben
. Kan wel weer ff wat minder
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een foto van haar yay-lunch-woohoo-brood-check-mijn-verfschort-hoe-leuk-ben-ik-dans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2015 21:04:28 ]
Hehe zie mijn net aangepaste post hierbovenquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh en het thema van deze week is verlatingsangst-bij-het-slapen-gaan 's avonds. Iemand nog tips? Teruggaan en knuffelen en speen teruggeven enzo werkt niet, wordt ze alleen maar hysterischer van. Laten huilen betekent een half uur gekrijs, een kwartier gemopper, en dan slapen. Maar dan zit ik dus ook met buikpijn beneden te wachten tot het stil is
. Voelt niet goed, maar is wel praktisch. Hoe doen jullie het?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Zo, ik schuif weer eens aan! Hier is een tuinverbouwing gaande, van jungletuin naar burgerlijke tegels-gras-border-tuin. Het wordt mooiStraks met An.ne in het gras. Woop Woop
. Verder moet ik in de komende week 48 mondelingen afnemen en nog het nodige aan vergaderingen, afscheids-hoopla en andere dingen organiseren dus hier bijlezen of reageren gaat matig
. Over 2 weken is het erhmahgerdverkansie dus dan kom ik hier weer spammen.
Dus voor nu even een lading liefde![]()
![]()
![]()
voor alle lieve foto's en filmpjes van staande, kruipende, mango-etende, zwemmende, spelende, nieuwe speelhoekhebbende, minderspugende en opJackJack lijkende baby's.
En ik gooi er even de nieuwe stats van mijnes in want ze is weer goedgekeurd door het CB:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een foto van haar yay-lunch-woohoo-brood-check-mijn-verfschort-hoe-leuk-ben-ik-dans:Even serieus, die foto rechtsonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Chantybegrijpelijk dat je het helemaal gehad hebt!
Hoera mwCactus, gefeliciteerd! En wat fijn dat de medicatie al zo snel zoveel verbetering geeft![]()
Hit van dit moment.. knarsetandenwaarom heeft ze opeens boven tanden en waarom probeert ze die gelijk te slijpen
![]()
dan toch niet? laat hem in de woonkamer in de box liggen spelen, om zich heen kijken of whatever. Ik heb Geert maandenlang beneden gehouden tot ik zelf naar bed ging en dan nam ik hem mee. Werkte prima voor hem en voor mijquote:Op donderdag 18 juni 2015 20:49 schreef Chanty het volgende:
Cactus wat fijn dat hij iig minder last heeft
Man wat zou het fijn zijn als die knul van me nou een keer zonder gedoe naar bed zou gaanik ben er wel een beetje klaar mee. Elke avond begint hij te krijsen als we hem op bed leggen en zijn we een paar uur zoet met hem terwijl het overdag geen probleem is meestal. Ik snap gewoon niet wat het probleem is want hij is wel moe maar wil na vijf uur dus niet meer slapen
Ja, zo gaat het hier ook wel. Alleen niet maandenlang, maar af en toe als ze niet wil slapen. Haal haar dan gewoon uit bed en laat r beneden spelen. En ik verpest haar zo niet, want de avonden erna gaat ze gewoon normale tijd slapen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan toch niet? laat hem in de woonkamer in de box liggen spelen, om zich heen kijken of whatever. Ik heb Geert maandenlang beneden gehouden tot ik zelf naar bed ging en dan nam ik hem mee. Werkte prima voor hem en voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrr het grote nieuws waar ik eigenlijk zo voor wilde binnenvallen: Q lachte vandaag tijdens het geven van de fles! Niks bijzonders, moet zo nu en dan wel eens stoppen omdat meneer eventjes wat lachjes moet laten zien. Maar nu zei hij "Ha!" Erbij. En daarna nog een keertje! Vertederd begon ik vriend te roepen "hij lacht! Met geluid!" En toen ineens "hahaha!" Zo schattig, ik klapte bijna uit elkaar
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:26 schreef Gevalletje het volgende:
Vandaag even langsgeweest bij (oud)collega's met Q. Er is een man die een jong zoontje heeft en die me tijdens de zwangerschap steeds vond dat ie me tips moest geven, volgens mij denk die nu dat Q gek is. Q werd daar net wakker (dus even pieps "waar ben ik??" Met zo'n sneu gezichtje) en was niet heel enthousiast. Zat wel wat rond te kijken en zoals altijd waren het plafond en de lampen weer erg interessant. Die man ging naast z'n hoofd met z'n vingers knippen: geen reactie. Collega kijkt even wat verbaasd en gaat dan met z'n hand voor z'n hoofdje zwaaien: Q vertrekt geen spier..
. Want als Q iets interessants ziet laat hij zich echt niet afleiden
. In de box is dat z'n mobiel, kom je met iets anders als ie naar het olifantje van de mobiel kijkt, dan blijft ie strak naar het olifantje kijken en lachen
yay voor urgentie! Ik heb hem destijds ook gehad (om financiele redenen) .. en wat een opluchting toen ik binnen een maand een andere woning had met maar liefst drie slaapkamers én nog eens goedkoper ook .. kan me je blijdschap dus wel voorstellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrr het grote nieuws waar ik eigenlijk zo voor wilde binnenvallen: Q lachte vandaag tijdens het geven van de fles! Niks bijzonders, moet zo nu en dan wel eens stoppen omdat meneer eventjes wat lachjes moet laten zien. Maar nu zei hij "Ha!" Erbij. En daarna nog een keertje! Vertederd begon ik vriend te roepen "hij lacht! Met geluid!" En toen ineens "hahaha!" Zo schattig, ik klapte bijna uit elkaar
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Geert sliep ook wel hoor, maar dan beneden in de stoel, of in de box op het voedingskussen. Soms was hij wel wakker, maar in z'n eentje boven liggen? Hij vertike het om te gaan pitten. Dus sliep ie beneden, tot ik naar bed ging. Nu met Michael slaapt hij overdag ook gewoon in de box of in de wagen, en sinds een paar dagen leg ik hem dan 's avonds tussen zeven en acht in bed en hij slaapt er gelukkig wel. (in mijn bed dan, niet in z'n eigenquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het hier ook wel. Alleen niet maandenlang, maar af en toe als ze niet wil slapen. Haal haar dan gewoon uit bed en laat r beneden spelen. En ik verpest haar zo niet, want de avonden erna gaat ze gewoon normale tijd slapen.
éénmaal bedtijd voor de kleuters hier, is eigenlijk totale rust in het hele huis. Ik heb 's avonds geen eens tv aanstaan. Er is dus vrijwel geen sprake van prikkels, alleen maar van rust en nabijheid van mij. En je hebt gelijk hoor; de ene baby is de andere niet. maar ik maak er dus echt geen punt van als hij niet in z'n eigen ledikant wil pitten. Mijn bed is groot genoeg en het is sowieso praktischer als hij naast me ligt ivm de nachtvoedingenquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:41 schreef Skittles het volgende:
Tja dat slapen in de box, stoel, wagen of iets anders werkt voor sommige baby's. Anderen raken dan zo enorm overprikkeld dat de drama bij het naar bed gaan steeds groter wordt hoe langer je wacht.
Hij vermaakt zich dus niet beneden. Hij jengelt en huilt en wrijft zijn ogen uit zijn kop en wij moeten de hele tijd voor topentertainment zorgen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
dan toch niet? laat hem in de woonkamer in de box liggen spelen, om zich heen kijken of whatever. Ik heb Geert maandenlang beneden gehouden tot ik zelf naar bed ging en dan nam ik hem mee. Werkte prima voor hem en voor mij
Het ging ook niet om jouw situatie.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
éénmaal bedtijd voor de kleuters hier, is eigenlijk totale rust in het hele huis. Ik heb 's avonds geen eens tv aanstaan. Er is dus vrijwel geen sprake van prikkels, alleen maar van rust en nabijheid van mij. En je hebt gelijk hoor; de ene baby is de andere niet. maar ik maak er dus echt geen punt van als hij niet in z'n eigen ledikant wil pitten. Mijn bed is groot genoeg en het is sowieso praktischer als hij naast me ligt ivm de nachtvoedingen
De dag dat Sjaak in slaap valt in de box komt als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen. In de kinderwagen hoor je ook niet te slapen volgens hem, dan moet je rondkijken en heel moe worden en dan gaan huilen. We hebben de kinderwagen al 2 weken niet meer gebruikt, dragen hem alleen nog maar. Dat vindt hij prettig en dan valt hij wel in slaap.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:41 schreef Skittles het volgende:
Tja dat slapen in de box, stoel, wagen of iets anders werkt voor sommige baby's. Anderen raken dan zo enorm overprikkeld dat de drama bij het naar bed gaan steeds groter wordt hoe langer je wacht.
Oh heerlijk vermoeiend ook... Saar heeft ook zo'n " als ik wakker ben moet jij leuk doen" fase... en papa is niet leuk genoeg dus mama moet t doen.quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hij vermaakt zich dus niet beneden. Hij jengelt en huilt en wrijft zijn ogen uit zijn kop en wij moeten de hele tijd voor topentertainment zorgen.
Een maand?quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
yay voor urgentie! Ik heb hem destijds ook gehad (om financiele redenen) .. en wat een opluchting toen ik binnen een maand een andere woning had met maar liefst drie slaapkamers én nog eens goedkoper ook .. kan me je blijdschap dus wel voorstellen!
quote:Op donderdag 18 juni 2015 21:26 schreef Gevalletje het volgende:
Vandaag even langsgeweest bij (oud)collega's met Q. Er is een man die een jong zoontje heeft en die me tijdens de zwangerschap steeds vond dat ie me tips moest geven, volgens mij denk die nu dat Q gek is. Q werd daar net wakker (dus even pieps "waar ben ik??" Met zo'n sneu gezichtje) en was niet heel enthousiast. Zat wel wat rond te kijken en zoals altijd waren het plafond en de lampen weer erg interessant. Die man ging naast z'n hoofd met z'n vingers knippen: geen reactie. Collega kijkt even wat verbaasd en gaat dan met z'n hand voor z'n hoofdje zwaaien: Q vertrekt geen spier..
. Want als Q iets interessants ziet laat hij zich echt niet afleiden
. In de box is dat z'n mobiel, kom je met iets anders als ie naar het olifantje van de mobiel kijkt, dan blijft ie strak naar het olifantje kijken en lachen
Mag ik vragen op basis van wat jullie urgentie hebben gekregen? Wij hebben ook echt een klein kuthuis en willen heel graag weg, maar no way voor urgentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarrr het grote nieuws waar ik eigenlijk zo voor wilde binnenvallen: Q lachte vandaag tijdens het geven van de fles! Niks bijzonders, moet zo nu en dan wel eens stoppen omdat meneer eventjes wat lachjes moet laten zien. Maar nu zei hij "Ha!" Erbij. En daarna nog een keertje! Vertederd begon ik vriend te roepen "hij lacht! Met geluid!" En toen ineens "hahaha!" Zo schattig, ik klapte bijna uit elkaar
![]()
S. 2014
J. 2016
mijn siuatie hoeft ook niet leidend te zijn in deze hoorquote:Op donderdag 18 juni 2015 21:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Het ging ook niet om jouw situatie.
Ik bedoel meer dat de "nou dan toch niet" ook behoorlijk averechts kan werken. En om nou zelf half 8 al in bed te gaan liggen met baby, omdat het babybedtijd is.. mneh..
True, maar ik weet hoe moeilijk de woningbouw kan doen, onder t mom van "je kiest er zelf voor" wb urgentie, dus gewoon even benieuwd.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie hebben tenminste nog een aparte slaapkamer
quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mag ik vragen op basis van wat jullie urgentie hebben gekregen? Wij hebben ook echt een klein kuthuis en willen heel graag weg, maar no way voor urgentie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop ook dat jullie snel wat groters vinden![]()
Ben ik ook met je eens hoor, wij hebben bewust gekozen om haar hier geboren te laten worden, en ze kan nog zeker een jaar bij ons op de kamer, dus in die zin is de urgentie niet van toepassing bij onsquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind urgentie ook altijd een lastige. Zeker met een bewust gekozen baby. Het is dan niet dat je het niet aan ziet komen, dus waarom moet een ander dan jouw probleem oplossen? Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten met mijn koophuis
Oh en uiteraard vind ik het wél heel fijn voor gevalletje dat ze misschien kunnen verhuizen
Onze planning is sowieso om Rotterdam te verlaten. Ben dr wel klaar meequote:Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.woonstadrotterdam.nl/Home/_/VGV-Urgentie
Alleen echt in noodgevallen dus. Al kan je tegenwoordig beter kopen met iedere keer huurverhoging :/
Hatuh is verlatuh jeweetsquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Onze planning is sowieso om Rotterdam te verlaten. Ben dr wel klaar mee
Kopen is natuurlijk altijd meer rendabel dan huren. Als je iets binnen je budget koopt, uiteraard.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alleen echt in noodgevallen dus. Al kan je tegenwoordig beter kopen met iedere keer huurverhoging :/
Ik weet het.. Dat was ook wat de man zei met wie we het gesprek hadden.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind urgentie ook altijd een lastige. Zeker met een bewust gekozen baby. Het is dan niet dat je het niet aan ziet komen, dus waarom moet een ander dan jouw probleem oplossen? Maar ik heb natuurlijk makkelijk praten met mijn koophuis
Oh en uiteraard vind ik het wél heel fijn voor gevalletje dat ze misschien kunnen verhuizen
Wilden we ook. Leek ook te kunnen, tot een andere hypotheker ineens zei dat dit niet klopte. Via een omweg (m'n ouders kopen een huis erbij, wij betalen hun) zou het nog kunnen, maar liever probeerden we eerst dit en doen we het zelf. Huis waar we nu wonen is al veeel te duur voor wat het is en wordt inderdaad elk jaar hoger.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
houdoe, gewoon een brabo dusquote:Op donderdag 18 juni 2015 22:36 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Kopen is natuurlijk altijd meer rendabel dan huren. Als je iets binnen je budget koopt, uiteraard.
Fijn dat je beter gaat wonen, geval!
Sjaak aanhaak doet ook weer eens meeNa 6 heerlijke dagen NL weer thuis in koud en regenachtig Noorwegen. Dat naar huis gaan wordt wel steeds moeilijker, zeg!
Maargoed. O maakt veel goed. Die gaat inmiddels met de benen eerst van de bank af, staat zo nu en dan heul lang zelf, slaapt in haar eigen bed, gaat zelf op haar loopauto zitten, zegt "ha de", wat doei betekent inhet Noors, eet als een malle en komt geen gram aan
Bijna weekend
Waarschijnlijk niet maar heb vaak het gevoel dat ik dat wel moet tegen de mensen om me heen.. Jawel, maar dat is vrijwilligerswerk..quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
houdoe, gewoon een brabo dusen ik las "stapt zelf in haar eigen bed"
wat gaat ze toch hard!
![]()
Gevalletje, je hoeft je niet te verontschuldigen, het is nu eenmaal wat het is. Werkt jouw vriend wel?
Nee! Schandequote:Op donderdag 18 juni 2015 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Onze planning is sowieso om Rotterdam te verlaten. Ben dr wel klaar mee
In slaap voeden was iets wat ik echt nóóit zou doen. Guess what...? Er is echt een poosje geweest, de laatste weken, dat dat eigenlijk de enige manier was waarop ik hem overdag in slaap kreeg. Het wordt nu wel weer wat beter, en we hadden ook een goede nacht! 19.30 - 23 - 5.30 - 6.45 echt wakker.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:28 schreef JufMariska het volgende:
Mogguh!
Wat lastig, jullie zo moeilijk slapende kids Chanty en Skittles en Razz.. Ik heb geen tips, ik denk dat ik zou proberen uit te vogelen wat het probleem is; ik las hier laatst ook iemand over bedje op een andere plek?
De enige kunstgreep die wij soms nodig hebben voor Lucas is er bij blijven zitten tot hij de rust heeft gevonden. En inbakeren overdag, maar dat willen we zsm weer afbouwen. Ik zou zelf heel huiverig zijn voor in slaap voeden als enige remedie, maar als verder niks werkt snap ik het ook wel weer... Heeft ook veel te maken met mijn werk natuurlijk, ik ben regelmatig weg op momenten dat hij moet gaan slapen, ook 's avonds, dus een ritueel waarbij hij mij perse nodig heeft is niet te doen hier
En verder natuurlijk nog wel verlate jompels voor Lucas @ kdv! En een roosviceetje voor Razz met heel drukke weken![]()
En shop met slaapbaby'sJe pakje gaat vandaag op de post!
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 07:57 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een lollige foto van gisteren. L was lekker wakker. N ligt nog te slapen in de kinderwagenbak na een rondje wandelen.
Wij hebben precies hetzelfdequote:Op donderdag 18 juni 2015 21:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hij vermaakt zich dus niet beneden. Hij jengelt en huilt en wrijft zijn ogen uit zijn kop en wij moeten de hele tijd voor topentertainment zorgen.
Waarschijnlijk is t bij jullie al wel gedaan, maar onze beste vrienden hadden precies t zelfde als jullie en daar bleek dat de kleine een middenoor ontsteking had... en nu hij daar vrij intensief voor behandeld wordt gaat het beter...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:55 schreef NotTheSame het volgende:
*komt ook weer eens binnen...
Ik lees nog wel mee, maar ik durfde eigenlijk niet zo goed meer mee te posten. Stiekem werd/word ik af en toe ook een beetje moedeloos van alle goede slaapberichten. No offence, maar dan denk ik 'waarom zij wel en wij niet'
Aan de andere kant probeer ik er ook het positieve van in te zien want niemand verdient het om een wanslaper te hebben.
Hier is het nog steeds ruk. Inmiddels zien we de bodem van de trucendoos, maar zonder resultaat. Osteopaat weet het niet meer, huisarts komt ook niet verder. Vannacht heb ik weer welgeteld 2 uur geslapen.
Overdag kan hij wel redelijk slapen, met vlagen.
Verder is hij wel Speedy Gonzalez in de ontwikkeling. Hij is krap 5 maanden en rolt door de kamer, draait rondjes op z'n buik en gisteren tijgerde hij ineens een stukje achteruit. Ook kan hij al een paar seconden los zitten.
Draak was ook zo'n snelle dus we waren we op voorbereid, maar de passieve-babytijd is hier inmiddels echt gedaan.
Ha, wij noemen het aftanken. Dan blijft ze idd langer liggen, handige functie van den tiet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben overigens ook gestopt met in slaap voeden na het lezen van het babyslaapboek. Alleen als ze de nacht in gaat top ik haar even af. Anders gegarandeerd jankestein.
Het lijkt erop van wel. Net even uitgebreid kunnen douchen terwijl ze gezellig om zich heen keek in de badkamer. Daarna in bed gekiept en nu slaapt ze gewoon weer zonder morren.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:48 schreef Fee-nix het volgende:
Risu, is Y vandaag weer met haar goede been uit bed gestapt?
Ahquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:24 schreef Sicilia het volgende:
Ook weer even een zwaai van mij![]()
Lees nog steeds mee, maar heb zelf weinig te melden meestal!
Even eenvoor al jullie knappe baby's! En een
voor de zieke en moeilijk slapende!
Hier nu ook een ziek jongetje. Sinds dinsdag heeft hij waterpokken. Zo een zielig gezicht is het! Hij heeft er gelukkig weinig last van en is nog steeds zijn vrolijke zelf. Denk alleen wel dat hij nu wat meer jeuk begint te krijgen. Net wilde hij ook niet zonder mij in de buurt gaan slapen, zat steeds te friemelen aan de touwtjes van mijn vest. Maar toen moest peuter plassen en heb ik mijn vest maar even uitgedaan en bij hem neergelegd. Nu ligt hij dus met mijn vest in zn handjes te slapen
Hij is lichamelijk van kop tot kont onderzocht, incl. bloedtesten. Niets te vinden.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is t bij jullie al wel gedaan, maar onze beste vrienden hadden precies t zelfde als jullie en daar bleek dat de kleine een middenoor ontsteking had... en nu hij daar vrij intensief voor behandeld wordt gaat het beter...
In elk geval sterkte en een digi knuffel
Rond haar eerste verjaardag werd het beter. Dus ik heb nog een maand of 7quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:25 schreef Fee-nix het volgende:
NTS... ik wilde dat iemand wel iets kon doen. Zo rot voor jullie.
Wanneer ging het bij Draak beter?
Misschien als je z'n nickname in 'Engeltje' verandert/flauw.
Wat ik echt heeeeeeeel (dus echt heel) lastig vond, was dat ik soms heel lang met haar kon zitten, en dan was ze op een gegeven moment eindelijk echt goed in slaap dus dan dacht ik: nou, nu kan ik haar vast wel wegleggen? Toch? Dan koppelde ik haar los en wilde haar wegleggen en dan was het: klaarwakker, en huilen huilen huilen. Dan kon ik weer opnieuw beginnen. Echt, ik ben niet zo snel van het huilen, maar toen heb ik wel een paar keer bijna op het punt gestaan, als het zo ging bij ieder middagslaapje en ik s' avonds zo iedere keer 2 uur of langer bezig was.... (acceptatie was natuurlijk van belang en ik begrijp ook wel wat DJMO laatst schreef daarover) Ik ben dolblij dat dit over is gegaan onder meer door een duidelijk avondritueel in de voeren waar de bv een steeds minder grote rol in ging spelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:00 schreef krijgerrtje het volgende:
In slaap voeden is dan juist iets wat ik totaal geen probleem vindvond het juist fijn dat ze lekker in slaap viel/valt na de borst/fles. zonder kan ze het inmiddels ook, maar om welke redenen is dat niet verstandig dan? Maakte mij niet zoveel uit hoe ze sliep, als ze maar sliep
Lou leeft nogquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:25 schreef Amsel het volgende:
Zeg uh... van het eten van 1 kattenbrokje krijgen ze niks hè?Toch?
Ze kwijlt nu wel enorm. En ik durf het m'n man niet te zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Van hondenbrokken iig niet...quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:25 schreef Amsel het volgende:
Zeg uh... van het eten van 1 kattenbrokje krijgen ze niks hè?Toch?
Ze kwijlt nu wel enorm. En ik durf het m'n man niet te zeggen
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat dacht ik eigenlijk, met mijn stuk komkommer?.
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd en welkom met K.jeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:00 schreef lunapuella het volgende:
Hoi! Ik kom me ook eens melden. Lurk al een paar weekjes mee, maar nu maandag onze zoon K.jeld geboren is mag ik ook meeposten vind ik.
nooit, maar dan ook nooit meer denken! Juist de mensen die het niet meezit moeten hier hun ei kwijt kunnen lieve NTSquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:55 schreef NotTheSame het volgende:
Ik lees nog wel mee, maar ik durfde eigenlijk niet zo goed meer mee te posten
Tuuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:50 schreef krijgerrtje het volgende:
Welkom Luna, en nog gefeliciteerd met je zoonMooie naam
![]()
Wow, wat is je neefje vroeg, zoe! Ik vind het nog steeds bizar dat mijn kind een tand heeft.. EEN TAND! Een heule echte en hij steekt al veel verder uit het tandvlees dan gisterenOok zo bizar dat we niks gemerkt hebben.. ze werd wel steeds een keer wakker 'S nachts, maar hallo, eerste vakantie enzo, dus logisch toch?
zeg me asjeblieft dat alle tanden net zo gaan als de eerste? Ah toe?
het is een soort afzetten met één hand waardoor ze omdonderen inderdaad. Echt rollen kan ik het niet noemen, maar volgens m'n fysio is het wel rollenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:10 schreef Risu het volgende:
Dat rollen deed Y dus ook niet. Tot ik haar vaker op de buik legde. En toen zag ik dat het meer omvallen dan rollen is. Dus echt trots was ik niet.![]()
Dit is t idee. En dan op mijn voet.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:25 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn vd kilo's crumpette! En die +1 kg zit vast ergens waar het mooi staatgezien je terugplooi-foto! Je ziet er goed uit
wat sneu voor je kleintje
Krijgerrtje
Kan best hoor!bij sommige baby's valt het mee.
Dat is ook snel Fee!
En oei1e tandje in het toilet..
Hilmois een klein voorproefje van wat er gaat komen *peuterpubertijd ahh*
GM
Wat ga je laten zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Zijkant buitenkant.. ben benieuwd, want k vond mn enkel en pols best nasty met de dunne huid.., maar totally worth it.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:37 schreef Zoë23 het volgende:
Leuk GM!
Zijkant voet of op je voet?
Ik heb 1 op zijkant-binnenkant. Deed best wel pijnmaar niets vergeleken met bevallen natuurlijk
Heb S.ara's naam onder mijn bh rand
Zoek nog een mooi plekje voor een tattoo voor E en S..
Dit is vast soortgelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Zijkant buitenkant.. ben benieuwd, want k vond mn enkel en pols best nasty met de dunne huid.., maar totally worth it.
Ik denk dat t wel meevalt.. en anders laat ik m bijkleuren..quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:11 schreef Skittles het volgende:
Slijt die plek niet heel snel GM of valt dat wel mee?
Kattenvoer vind ik nog steeds heerlijk ruikenzowel natvoer als droogvoer, maar nooit een hap durven nemen
Ik heb ook zo'n omvallerquote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:37 schreef kwakz0r het volgende:
Welkom Luna! Mooie namen heeft jullie kleine
@fapje jouw Ro is nog hartstikke klein toch? is heel normaal dat ze nog niet echt rollen hoor. die kleine van jouw vriendin valt ws een soort om naar rug als ze op haar buik ligt. M is een grote lobbes dus die rolt pas echt sinds hij zeven maanden is. I van DaD was met vijf maanden ofzo echt wel vroeg erbij.
Nog evem een dikke knuffel voor NT
Wat tof, fijn!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Radyhyn het volgende:
Luna nog gefeliciteerd en welkom hier!
NTS.. ik had zo gehoopt dat het ondertussen beter ging
DJ die foto!![]()
Crump fijn dat het geen oorontsteking is.. hopelijk is hij snel weer zichzelf! (tandjes misschien?)
GM tattoo lijkt me pijnlijk.. maar wel heel mooi met haar naam ook
Baby zwemmen vandaag was echt een dikke hit! Lachen, watertrappelen en de andere kindjes nat spetteren
Lekker is t niet, maar ik heb er meerdere dus vergeet t ook weer snelquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:47 schreef Radyhyn het volgende:
Luna nog gefeliciteerd en welkom hier!
NTS.. ik had zo gehoopt dat het ondertussen beter ging
DJ die foto!![]()
Crump fijn dat het geen oorontsteking is.. hopelijk is hij snel weer zichzelf! (tandjes misschien?)
GM tattoo lijkt me pijnlijk.. maar wel heel mooi met haar naam ook
Baby zwemmen vandaag was echt een dikke hit! Lachen, watertrappelen en de andere kindjes nat spetteren
Nee, Lou schrikt en begint dan echt te brullenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
![]()
Over schrikken gesproken, saar vind dat briljant... ze schrikt zich t lazerus om vervolgens dus keihard te gaan lachen... herkenbaar of heeft ze dat echt van mij?ik krijg altijd een lachstuip als ik schrik, dus ook als mensen vallen enz...
![]()
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 23:44 schreef faptist het volgende:
Fee,
Super bedankt voor je relativeringpost.
Je hebt ook echt gelijk.
Ik zit dan met ro op de bank denkend dat m'n wereld niet mooier kan worden dan op dat moment en dan krijg je een appje "femmie rolt. Zo 'n leuk gezicht. Ro is zeker ook volop aan het ontdekken?"
Potverdorie.. Femmie is anderhalve week jonger dan ro. Doe ik iets fouts?
Dus echt. Dankjewel. Het komt binnen!
Kwak, snoenk.. Ook heel erg bedankt.
Jullie zijn lief -de anderen ook!![]()
Zoë,
Oh dat lijkt me moeilijk voor je te houden zeg. Haha. Wel verstandig!
Tattoo:
Tof. Ik hou wel van tattoos, maar weet nog niet hoe en waar ik ro's naam wil.
Ik wil sowieso ook iets voor m'n man. We hebben afgesproken geen namen te doen. Volgens hem brengt het ongeluk en heeft het al gauw een Johnny en Anita stempel. Ik vind het juist wel leuk.. Genoeg tijd om na te denken
Hoop dat iedereen een heerlijke doorslaapnacht heeft.1 stokbrood langSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 08:02 schreef Sicilia het volgende:
Oke...zei ik gister nog dat ik weinig te melden had, gebeurde er ineens dit..:@SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |