Waarheid als een koe, deze.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:45 schreef Crumpette het volgende:
(Schoon)moeders![]()
later worden wij ook zo
SPOILER: v&a praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:40 schreef kwakz0r het volgende:
jezus fee nu ben ik zelfs jaloers
is er hier iemand die kruidvat luiers maat 4 gebruikt trouwens? ik heb laatst in de aanbieding twee pakken maat 4 gekocht maar gezien de frequentie van lekkage hier moeten we eigenlijk over naar 4+ (uiteraard net nu het eerste van de twee megapakken aangebroken is)...Ja wij dus ik neem ze graag van je over mits je ze niet al kwijt bentSPOILER: v&a praatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:14 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ben er ook van overtuigd dat er niet maar 1 goede manier is om met een baby om te gaan. Ieder doet het op zijn eigen manier en zolang je een blije baby en een blije mama hebt, gaat het goed
.
Mijnes heeft een weekje doorgeslapenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij zijn er ook maar twee doorslaapborstvoedingsbaby's in dit topic, realiseer ik me. Vicje en nog eentje. Kom er niet op, argh. R. van Hilmo, slaapt die door?
Ingee, lekker zo op vakantieFijn dat het zo goed gaat, zag al mooie plaatjes voorbij komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je luier-methode gejat inderdaadquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:24 schreef Chanty het volgende:
Rady: wat denk je waarom ik hem alleen in luier heb laten verven?Daarna meteen door naar bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb erna eerst een uur Vic geschrobd en daarna een uur staan poetsen op die stoel... en de tafel waar ik de meuk op had gezet.. en de vloer..
Oja.. en voor ik het wist deed ie dus z'n hand in z'n mond.. das toch niet erg toch?
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Het is dan eigenlijk ook jouw kind en hij komt zondag het vlees snijden?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:33 schreef snoenk het volgende:
We hebben eigenlijk nooit geen afspraken gemaakt. Heel ouderwets werkt hij en zorg ik voor kindwaardoor ik ook vind dat hij zich aan mijn "opvoedregels" moet houden eigenlijk
Dat komt me bekend voorquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:33 schreef snoenk het volgende:
We hebben eigenlijk nooit geen afspraken gemaakt. Heel ouderwets werkt hij en zorg ik voor kindwaardoor ik ook vind dat hij zich aan mijn "opvoedregels" moet houden eigenlijk
deal!quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja wij dus ik neem ze graag van je over mits je ze niet al kwijt bent
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:35 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ik heb je luier-methode gejat inderdaad
Hahahaha awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb erna eerst een uur Vic geschrobd en daarna een uur staan poetsen op die stoel... en de tafel waar ik de meuk op had gezet.. en de vloer..
Oja.. en voor ik het wist deed ie dus z'n hand in z'n mond.. das toch niet erg toch?![]()
![]()
Hij heeft echt zo'n grappig snoetje!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Korte lease is soms ook wel mogelijk Chanty . Betaal je misschien wel een hoger bedrag per maand dan wat je aan een auto kwijt zou zijn, maar niet zo lang.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat komt me bekend voorMaar dan nog leg ik hem wel uit waarom ik bepaalde dingen vind en laat hem bv artikelen lezen. En eigenlijk volgt hij mij dan (grotendeels) omdat hij zich er ook in kan vinden. Wij hadden ook niet van tevoren afspraken gemaakt, maar zodra we ergens tegen aanliepen ben ik me altijd gaan verdiepen over een eventuele aanpak en hij was werken
Net nog eens naar het OV gekeken. Dat is dus 1 uur en 15 minuten enkele reisMet de auto 35 minuten als ik aan filemijden doe (wat ik wel van plan was). Ik vind het toch wel heel verleidelijk een andere auto. Ook omdat het me veel meer vrijheid geeft met Lucas.
Daar zit ik wel aan te denken ja. Mocht het allemaal niet lukken qua werk dan kan ik hem weer verkopen. Het doel is natuurlijk dat ik nu van de ene job in de volgende rol. Korte lease houd ik ff in mijn achterhoofd. Vanavond maar even overleggen met mijn man.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Korte lease is soms ook wel mogelijk Chanty . Betaal je misschien wel een hoger bedrag per maand dan wat je aan een auto kwijt zou zijn, maar niet zo lang.
Kopen en na gebruik weer verkopen is ook een optie als je iemand kent die verstand heeft van auto's
Verder snoenk, ben ik wel een beetje team je man. Ik zou het ook echt controleren vinden en boos zijn op het feit dat je dat zo benoemd. Daarbij het aan jouw regels houden, hoezo jouw regels, het is ook zijn kind. Als hij daar andere manieren voor heeft, daar moet hij ook achter mogen komen dat het laten huilen misschien niet de manier is.
Laat niet onverlet dat ik mezelf soms ook wel of kan vreten als mijn vriend het op zijn manier wil doen, die niet mijn manier is. En ja vaak zeg ik er wel wat van, maar dan zegt hij ook, terecht, dat ik wil bepalen hoe hij met zijn kind om gaat.
Vicje.
Ik heb een niet doorslaap fv baby trouwens. Ik heb steeds meer het idee dat het verschil tussen V en Frans is dat V echt een ritme had en Frans alles zelf mag beslissen . Baby met een nachtelijke mening
.
Oh maar dat klopt ook.. Daar komt hij alleen pas achter als hij 40 is ofzoquote:
Nouja niet helemaal natuurlijk maar eigenlijk komt het daar wel op neer. Hij is ook eigenlijk alleen maar op zondag thuis. En dat is iets wat we wel van te voren hebben besproken dat de opvoeding grotendeels op mij neerkomt. maar in de praktijk wil hij natuurlijk ook gewoon wat te zeggen hebben en het doen zoals hij denkt dat het het beste is.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is dan eigenlijk ook jouw kind en hij komt zondag het vlees snijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarin zie je hem duidelijk afwijken.
Doorslapen doet hij daarentegen wel weer, van 00.00u-6.30u en dan 7.30u-10.00u ongeveer. Heerlijk!
Precies!quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dit.![]()
Hoe ik het doe sluit ook meer aan bij wat jij omschrijft overigens. Ik had wel voornemens over bv en dragen en rapley en weet ik het, maar als in de praktijk andere dingen nodig zijn/beter werken voor ons, so be it. Ik heb een blije beeb dus ik reken het goed!
Denk ook wel dat dat veel verschil maakt idd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb een niet doorslaap fv baby trouwens. Ik heb steeds meer het idee dat het verschil tussen V en Frans is dat V echt een ritme had en Frans alles zelf mag beslissen . Baby met een nachtelijke mening
.
kan in principe makkelijk alleen. Zelfde principe als alleen met baby douchen, na 't zwemmen kind warm inpakken badcape, je zelf afdrogen en aankleden, dan baby.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Vraagje: babyzwemmen. Waar moet ik aan denken? Zwembroekje en/of zwemluier? Wat voor spullen? Is het perse een 2man job of zou ik ook alleen met W kunnen? (Of kom je dan handen te kort?)
doe mij er ook zo eentjequote:Op woensdag 17 juni 2015 20:33 schreef Amsel het volgende:
*** BREAKING NEWS ***
Ook hier het puntje van de eerste tand!
Na meer dan 10 maanden
quote:
Zwemluier en broekje! Verder gewoon handdoek en evt bodyspul voor erna want droge huid. Ik ga altijd alleen en dat gaat prima. MC kun je gewoon meenemen het zwembad in daar zijn aankleedkussens. Wagens staan hier altijd geparkeerd in de groepskleedkamer (waar ik me ook omkleed en mijn kleding laat). Is hier wel veilig want er zijn alleen ouders en bejaarden. Waardevolle dingen neem ik met MC en babytas mee het zwembad in. In principe kleed je eerst jezelf uit, dan baby, en eerst je baby aan en dan jezelf terwijl je baby wacht in de MCquote:Op woensdag 17 juni 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Hehe lou![]()
Fijn cactus!
Vraagje: babyzwemmen. Waar moet ik aan denken? Zwembroekje en/of zwemluier? Wat voor spullen? Is het perse een 2man job of zou ik ook alleen met W kunnen? (Of kom je dan handen te kort?)
Chanty jij hebt dit wel eens gedaan he? Waar? Ik dacht aan de Waterthor want die is makkelijk bereikbaar voor mij met de wagen (tram). Weet overigens ook niet of je dan je wagen ergens veilig kunt laten.
Ach neequote:Op woensdag 17 juni 2015 20:48 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh
Er is helaas wel iets met het hartje van N
De longslagader is vernauwd en moet met een ballonnetje opgerekt worden. Bah, was wel een beetje klaar met het ziekenhuis. Is dit nu ons 'toetje'? Volgende week naar het Sophia om daar de cardioloog er naar te laten kijken.
Op de website van de gemeente staan alle zwembaden met hun tijden voor verschillende soorten zwemmen op een rijtje. Waterthor heeft volgens mij geen specifiek babyzwemmen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Hehe lou![]()
Fijn cactus!
Chanty jij hebt dit wel eens gedaan he? Waar? Ik dacht aan de Waterthor want die is makkelijk bereikbaar voor mij met de wagen (tram). Weet overigens ook niet of je dan je wagen ergens veilig kunt laten.
klinkt mij toch als een sprong hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:13 schreef Gevalletje het volgende:
Denk dat Q misschien toch minder in een sprongetje zit en meer last heeft van de overschakeling naar een ander merk flesvoeding.. Drinken ging afgelopen dagen slecht, om alles moest ie huilen. Ook gister op het kraambezoek bij m'n verse nichtje. Eerst lachen tegen m'n broer, maar op de kamer was het jengelen en huilen en flesweigeren.. Leg ik em in z'n wagenbak om weer weg te gaan, gaat ie weer lachen
.
Leuk om te zien hoe m'n nichtje echt een totaal ander koppie heeft dan Q had bij z'n geboorte en dat haar zus haar kleine zusje helemaal geweldig vindt.
Vandaag was sm er, hebben veel geoefend met op z'n buik liggen. Ging best aardig, hij bleef wel eventjes liggen, maar hoofd optillen lijkt niet goed meer te lukken..(tijdje terug tilde hij z'n hoofdje wat op en draaide em dan voor hij hem de andere kant op legde, nu gaat ie langs het kleed en blijft ie met z'n neus erin liggen of draait em maar ietsje verder.. Vind het wel vreemd, hij kon dit beter..). Hij leek zich sowieso wel weer beter te voelen vandaag, dronk z'n flesjes ook beter. Leek wel flink wat krampjes te hebben, liet veel scheten (men wat stinken fv-scheten zeg..) maar al 1,5e dag geen poep. Maar dr net compenseerde hij dat met een ontzettende poepluier, trok z'n broekje naar beneden om in z'n luier te kunnen gluren en voelde al meteen aan z'n broekspijp dat het raak was. Nu slaapt ie lekker, stuk later dan normaal dus hopelijk blijft ie nog even rustig
.
Ja, wel dus, op dezelfde site gezienquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Op de website van de gemeente staan alle zwembaden met hun tijden voor verschillende soorten zwemmen op een rijtje. Waterthor heeft volgens mij geen specifiek babyzwemmen.
Kan ook zonder MC, ik heb geen wagen/ onderstel mee. Gewoon baby in wagen. Omkleden in de groepskleedkamer en daar de wagen laten staan. Baby en spullen mee het zwembad in. Baby omkleden op aankleedkussen en gaan zwemmen. Baby afdrogen en aankleden op aankleedkussen. En dan weer in de wagen zetten en jezelf afdrogen (voor zover je niet al gedroogd bent) en aankledenquote:Op donderdag 18 juni 2015 06:52 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ja, wel dus, op dezelfde site gezien. Maar wel pas vanaf 6 maanden!
Oh en iedereen doet dit dus met MC?ik heb geen MC want geen auto. Idd, met een MC heb je geen extra handen nodig want je kunt je baby veilig wegleggen. Op het cb is het ook altijd zo godsonmogelijk zonder
volgende keer neem ik mijn wagen gewoon weer mee naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |