Hoi, ik ben Sersjee.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:49 schreef Bronson het volgende:
Tevens, de bassiste van Sheppard.
[ afbeelding ]
Mooi eh.. strand.quote:
Haar borsten zijn een beetje te groot voor haar lichaamquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze mag wel eens een meer passende bikini aan doen.
En meer krullen/slag!quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:57 schreef minthy het volgende:
M'n spiegelbeeld![]()
Al ben ik niet zo bruin en iets vetter.
En iets minder blond.
Vergeet je kenkels nietquote:
Ik spiegel slechts 2 dingen met haar, was iets te optimistisch.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En meer krullen/slag!
Vreemde spiegel dan
Borsten te groot vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haar borsten zijn een beetje te groot voor haar lichaam
Verhoudingen kloppen daardoor niet helemaal
Ik hou van goede verhoudingen...quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Borsten te groot vinden.![]()
Uitzonderingen daar gelaten.
Goeie update van een oude grap!quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Er proberen 2 ballonnen over te steken. Zeg de ene tegen de andere: "Pas op de nieuwe Citroën Cactussssssssssssssssssss"
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het allemaal tot haar kenkels hangt op het moment dat ze de 40 heeft bereikt... Bovendien heeft ze tzt waarschijnlijk een slechte rug eraan overgehouden...quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Borsten te groot vinden.![]()
Uitzonderingen daar gelaten.
Je kan er ook maar zo bewusteloos mee gemept worden. Dat je de vrouw in kwestie roept, ze zich omdraait en BAM daar lig je gestrekt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou van goede verhoudingen...
Borsten kunnen wel degelijk te groot zijn
Ik verwacht ook echt van die megatepels erop, van die ufo's, omeletten, frisbees
Zal mij een zorg zijn. Tot die tijd heb ik dubbel zoveel om van te houden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het allemaal tot haar kenkels hangt op het moment dat ze de 40 heeft bereikt... Bovendien heeft ze tzt waarschijnlijk een slechte rug eraan overgehouden...
Waar is Rubbereend eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan er ook maar zo bewusteloos mee gemept worden. Dat je de vrouw in kwestie roept, ze zich omdraait en BAM daar lig je gestrekt.
Het is ook zwaar kut om die connectors eraan te knijpenquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
GOEDEMIDDAAAAAGG!!!
Wat gaat er allemaal fout vandaag?
Tot 3x toe in een multikabel met twisted pair kabelparen rood - wit verwarren met rood - wit/rood#struggles
Bewusteloos geslagen en ligt nu op de bodem van de Waal of inmiddels afgestroomd richting Rotterdam.quote:
Helaas kan je daar niet zoveel aan doen! Zou ook niet zo snel mogen denk ik, dan had ik mij moeten laten opereren voordat rubbereend m'n leven instaptequote:Op woensdag 17 juni 2015 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben blij dat ik ze klein hebt. Zou er niet aan moeten denken om 2 grote meloenen aan de voorkant te hebben die je de hele tijd moet meezeulen.
Keihard aan het werken terwijl ik vakantie zit te hebben. Het leven is zwaar oneerlijkquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bewusteloos geslagen en ligt nu op de bodem van de Waal of inmiddels afgestroomd richting Rotterdam.
Het was een van mijn moeder grootste angsten dat ik ook grote borsten zou krijgen. Gelukkig heb ik de borstgenen gekregen van mijn vaderskant van de familiequote:Op woensdag 17 juni 2015 12:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas kan je daar niet zoveel aan doen! Zou ook niet zo snel mogen denk ik, dan had ik mij moeten laten opereren voordat rubbereend m'n leven instapte
Met een amp tang bedoel je?quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook zwaar kut om die connectors eraan te knijpen
hee ik ben over multikabel en railklemmen aan het zwetsenquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben 5 minuten aan het werk en het gaat weer over tieten hier
Da's interessanter dan piempels.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou nooit op jou durven haten wolfjequote:Op woensdag 17 juni 2015 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee ik ben over multikabel en railklemmen aan het zwetsen
Hater
Oh da's wel iets fijner jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met een amp tang bedoel je?ja das kutwerk.
Ik mag ze in railklemmem schroeven, dat scheelt
Jij bent toch gek op tietenquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
Op mijn eigen tetten jaquote:
Picsquote:
Waarom zou ik pics van mijn eigen tetten maken, als ik alleen maar naar beneden hoef te kijken?quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's interessanter dan piempels.
Andere inkijkhoeken geven vaak betere inzichten in het totaalplaatjequote:Op woensdag 17 juni 2015 12:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom zou ik pics van mijn eigen tetten maken, als ik alleen maar naar beneden hoef te kijken?
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom zou ik pics van mijn eigen tetten maken, als ik alleen maar naar beneden hoef te kijken?
Wacht maar tot de meet. Kan je ze live aanschouwen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Andere inkijkhoeken geven vaak betere inzichten in het totaalplaatje
Verdomme!!!quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wacht maar tot de meet. Kan je ze live aanschouwen.
Ik houd mij aanbevolen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
ghihihi <3quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou nooit op jou durven haten wolfje
Kanquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Proef ik hier nou wat sarcasme Muis?quote:
Lichtjes,quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Proef ik hier nou wat sarcasme Muis?
Nu huil ik helemaal.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lichtjes,
Kunnen we wel mooi onze tieten vergelijken.
tering die zijn zeker grootquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu huil ik helemaal.
Zojuist ter compensatie tetten in het groot via pm naar wolfrolf gestuurd.
Als het op TETTEN aankomt drijf ik nimmer over.quote:
Ik houd mij aanbevolen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Als het op TETTEN aankomt drijf ik nimmer over.
Sluit maar aan in de rij. Neem wél een flesje drinken mee, hij is vrij lang.quote:
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was even naar de Lidl, excuus voor de vertraging ditdat
Ik ben vrij inspiratieloos....quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:57 schreef Pandaplint het volgende:
Net uit sollicitatie dus als een malle een vraag verzinnen nu![]()
Suggesties zijn welkom
Werkt niet echt, heb ik hier wel ns getest.quote:
Eitje inderdaad.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:06 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Dirty Diana - Michael Jackson
Feel Good Inc. - Gorillaz/De La Soul
Lunchbox 2
Stuck In The Middle With You - Stealers Wheel
Lost - Jonathan Jeremiah
LB1 Duh.
Ik heb net getest en meerdere keren achter elkaar en dezelfde batterij wil keer op keer om en de andere bleef recht staanquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werkt niet echt, heb ik hier wel ns getest.
Verdomme.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Sluit maar aan in de rij. Neem wél een flesje drinken mee, hij is vrij lang.
Leest hij wel eens vragen voor voor zichzelf danwel Pietertjequote:
tja, that's none of their business...quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Pff krijg net een email dat de dresscode voor vrijdag business is. Maar ik heb het idee dat ik daar dus niets in heb.
#kledingcrisis
Een beetje zoals de poes van je mokkeltje?quote:
Mja zo kun je het zienquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een beetje zoals de poes van je mokkeltje?
Gewoon een net lang jurkje.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Pff krijg net een email dat de dresscode voor vrijdag business is. Maar ik heb het idee dat ik daar dus niets in heb.
#kledingcrisis
Good for youquote:
Verkeerde zender.quote:
Ergens na Reckless is het gruwelijk, gruwelijk fout gegaan met die gasten.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
UB40, dat is toch gewoon een slechte grap?
Al zal Sersjee hun eerdere albums wel goed vinden denk ik
Mja ik wist dat je dat ging zeggen. Ik houd sowieso niet echt van reggae, dat helpt misschien niet mee. Maar in eerste instantie was het verhaaltje erachter nog wel geinig.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ergens na Reckless is het gruwelijk, gruwelijk fout gegaan met die gasten.
Sinds mijn kapperbezoek waar de kapster zonder pardon er een heel stuk vanaf knipte, is die niet meer mogelijkquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:30 schreef Pandaplint het volgende:
Hairfashion post van Pandaplint:
[ afbeelding ]
Hairfashion? Waar heb je het over?quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:30 schreef Pandaplint het volgende:
Hairfashion post van Pandaplint:
[ afbeelding ]
Whut ik zat nog in de euforie van plint.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ging er allemaal fout vandaag blijft
Dr. Pop snap ik nog wel, maar dat wat ging er allemaal fout vandaag is zo niet grappig..
Ja dat zei ie.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:35 schreef Bronson het volgende:
[..]
Whut ik zat nog in de euforie van plint.
Meen je dat serieus?![]()
![]()
Dat scheelt wel, ja.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja ik wist dat je dat ging zeggen. Ik houd sowieso niet echt van reggae, dat helpt misschien niet mee. Maar in eerste instantie was het verhaaltje erachter nog wel geinig.
Ik heb andere radiostations al getweetquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:35 schreef GlennQuagmire het volgende:
Geen Pandaplint meer dus vanaf 1 september
Godsamme zeg. Het meest waardeloze programmaonderdeel van de Nederlandse radio moet tie er weer zo nodig inhouden. Wat een idioot is het ook.quote:
Slechte muziek kan soms ook goed zijnquote:
Wat ben je ook een heerlijke filosoof.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Slechte muziek kan soms ook goed zijn
Confucius was stiekem ook een panda.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ben je ook een heerlijke filosoof.
Ik ben meer fan van het taoisme.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Confucius was stiekem ook een panda.
quote:
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 17-06-2015 om 13:10:49@effeekdom Vraag voor @gerardekdom Blijft #holymoly een item? Suggestie "heremetijd! Wat is mijn ontbijt?" @pieterkok #heremetijd #3fm reageer retweet
SC is het anders wel met mij eens.quote:
Jepquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
SC is het anders wel met mij eens.
En geen tietenfoto's voor jou
goeie suggestiequote:Op woensdag 17 juni 2015 14:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 17-06-2015 om 13:10:49@effeekdom Vraag voor @gerardekdom Blijft #holymoly een item? Suggestie "heremetijd! Wat is mijn ontbijt?" @pieterkok #heremetijd #3fm reageer retweet
ik had al een jingle klaarstaan, maar begrijp dat't niet nodig isquote:
Dit is wel een ok liedjequote:
Heeft toch wel een lekkere groove? Beetje saai maar niet slecht.quote:
Pitbull?quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft toch wel een lekkere groove? Beetje saai maar niet slecht.
Oh nee dat is niks.quote:
Achterhoek.quote:
Bruises niet kennenquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat the Cure werd ingestart...
Ik kende het ook nietquote:
een van de grootste one 'hit' wonders in het indiecircuit van de laatste 10 jaar denk ikquote:
Zo, eindelijk eens de beschaving opgezocht?quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten uit de grote boze hoofdstad.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo, eindelijk eens de beschaving opgezocht?
Groeten terug vanuit Hollandsch Venetië.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten uit de grote boze hoofdstad.
Giethoornquote:Op woensdag 17 juni 2015 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Groeten terug vanuit Hollandsch Venetië.
Check.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo, eindelijk eens de beschaving opgezocht?
Wie?quote:
Nee het is onze grote vriendin Jaq.quote:Op woensdag 17 juni 2015 15:53 schreef Pandaplint het volgende:
Ik dacht even dat Paul Saybia draaide
Binnenkort met rubbereend erheen, nog voor zijn verjaardag. Even wat voorwerk gedaan.quote:
Hontquote:Op woensdag 17 juni 2015 17:54 schreef ddx het volgende:
Domien voelt zicht niet op gemak in studio samen met een hond
FTFYquote:Op woensdag 17 juni 2015 17:54 schreef ddx het volgende:
Domien voelt zicht niet op gemak in studio samen met een hont
Dat was dan een synchroonfaxquote:
Verdomme.quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:12 schreef Pino112 het volgende:
Misschien wil Giel wel Home draaien van Dotan, voor de slachtoffers van het busongeluk.
Boks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
In Portugal, een bus van het vliegveld naar hotel(s), Nederlandse inzittenden, drie doden.quote:
Lekker dan, zit je in de bus op wel naar de vakantie, krijg je dat...quote:Op donderdag 18 juni 2015 07:34 schreef JDude het volgende:
[..]
In Portugal, een bus van het vliegveld naar hotel(s), Nederlandse inzittenden, drie doden.
Nee, hij heeft stemproblemenquote:
Ik ga liever niet met m'n grootouders op vakantiequote:Op donderdag 18 juni 2015 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook graag op vakantie met mijn oma. U kunt ook u donatie storten! PM/DM even voor het bankgegevens.
Mijn enige oma begint dement te worden. Zo dement dat ze niet meer wist dat opa overleden was.quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga liever niet met m'n grootouders op vakantie
liggen allemaal onder de grond, wordt een beetje lastig meenemen...
Ja dat had mijn oma ook de laatste 3 jaar ongeveer (maar ja, als je 96, bijna 97 bent geworden geeft dat niet zo...quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn enige oma begint dement te worden. Zo dement dat ze niet meer wist dat opa overleden was.
Gelukkig heeft ze af en toe nog heldere momenten.
Was het ookquote:
Paul is 73 gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:52 schreef Bronson het volgende:
Heb het even gemist, maar waarom is het Beatlesrequestdag?
Paulgod is jarig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:52 schreef Bronson het volgende:
Heb het even gemist, maar waarom is het Beatlesrequestdag?
quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik had net een gesprek met een webdesigner:
Ik: 'Hoe wil je de afbeelding, als vector, tiff of jpg?'
Zij: 'Vector? Eh..."
Zei ze nog niet bmp?quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:53 schreef ChatGirl het volgende:
Ik had net een gesprek met een webdesigner:
Ik: 'Hoe wil je de afbeelding, als vector, tiff of jpg?'
Zij: 'Vector? Eh..."
Gelukkig niet, anders was ik in huilen uitgebarsten.quote:
Wel graag 16 bit en niet 32.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gelukkig niet, anders was ik in huilen uitgebarsten.
Dotan is in oktober jarig.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Akkoord.
Mag 3fm ook wel voor andere artiesten doen.
Paultje Pilsquote:
Zondag, En ik gok letterlijk alleen zondag.quote:
Jammer, vanavond slaap ik alleenquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zondag, En ik gok letterlijk alleen zondag.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jammer, vanavond slaap ik alleen
[ afbeelding ]
wat zit haar broek laagquote:
Dankquote:
Dat was vroeger mode. Ik verlang naar die modequote:
Heupbroekenquote:
GMTAquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat was vroeger mode. Ik verlang naar die mode
quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat was vroeger mode. Ik verlang naar die mode
Ik denk dat alle vrouwen met een buikje er ook zo over denken. Het beeld wat ik nu voor me zie, maakt me niet vrolijkquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heupbroeken
Een modeverschijnsel uit mijn middelbare schooltijd die per direct weer ingevoerd moet worden
Eeej. Dynamisch duo. Jwzquote:
Ja da's waar, dat was ook altijd zo'n feestquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat alle vrouwen met een buikje er ook zo over denken. Het beeld wat ik nu voor me zie, maakt me niet vrolijk
niets mis meequote:
Vet maakt niet uit, als je figuur maar goed is...quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Heupbroeken is alleen voor vrouwen zonder ook maar een grammetje vet.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vet maakt niet uit, als je figuur maar goed is...
Dat ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja da's waar, dat was ook altijd zo'n feestvan die net iets te dikke tieners die dan die broeken gaan dragen
Of dit soort fratsenquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat ja.
En elke 5 seconden je broek ophijsen, ook zo'n succes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dit ja.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vet maakt niet uit, als je figuur maar goed is...
quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of dit soort fratsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MILFquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:56 schreef Bronson het volgende:
Ik ben tegenwoordig van Hilary Duff.
[ afbeelding ]
Het kon ook geen andere Vincent zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:54 schreef Againzender het volgende:
Lief dat Michiel mij net nog even noemde
quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb spijt dat ik die spoiler opende
quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of dit soort fratsenDe vraag is. Hoe kom jij bij dit soort plaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de reden van de tranen zijn helaas minder hilarisch. Juf van onze jongste heeft zelfmoord gepleegd. Hakt er wel in.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het kon ook geen andere Vincent zijn
Ik was op zoek naar goeie voorbeelden van heupbroeken, kwam dit voorbijquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
De vraag is. Hoe kom jij bij dit soort plaatjes?
Heftigquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
de reden van de tranen zijn helaas minder hilarisch. Juf van onze jongste heeft zelfmoord gepleegd. Hakt er wel in.
Heftig. Sterkte.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
de reden van de tranen zijn helaas minder hilarisch. Juf van onze jongste heeft zelfmoord gepleegd. Hakt er wel in.
quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Poe.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ekdom z'n producer niet meeneemt naar Radio 2.. Dan is het bij voorbaat al gedoemd te mislukken.quote:
WAT GINGquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ekdom z'n producer niet meeneemt naar Radio 2.. Dan is het bij voorbaat al gedoemd te mislukken.
Mex vertelde gisteren dat Ekdom het programmaonderdeel "wat ging er allemaal fout vandaag????" mee neemt naar radio 2.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ekdom z'n producer niet meeneemt naar Radio 2.. Dan is het bij voorbaat al gedoemd te mislukken.
Dat dus.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WAT GING
er allemaal foutvandaag
gaat alvast mee net als dr pop
Godverdomme.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mex vertelde gisteren dat Ekdom het programmaonderdeel "wat ging er allemaal fout vandaag????" mee neemt naar radio 2.![]()
![]()
![]()
Manmanman. Alsof dat succesnummers van het huidige compleet uitgekauwde programma zijnquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WAT GING
er allemaal foutvandaag
gaat alvast mee net als dr pop
Dr. Pop vind ik wel een aardig item hoor, samen met de request met hindernissen het enige aardige item.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Manmanman. Alsof dat succesnummers van het huidige compleet uitgekauwde programma zijn![]()
.
onze zoon wordt zaterdag 5. Juf was 53 geloof ik. Had al 20 jaar deze klas samen met de andere juf.quote:
Pfffff. Wat een dramaquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
onze zoon wordt zaterdag 5. Juf was 53 geloof ik. Had al 20 jaar deze klas samen met de andere juf.
volkomen mee eens. Je ziet het aan zn TV avonturen, was ook teveel show voor hem. Doe gewoon net als Stenders en Blokhuis waar je het beste in bent: lullen over muziek. Ben een keertje bij Blokhuis geweest, geweldig! Gerard kan dat ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:20 schreef Bronson het volgende:
Eigenlijk kan Ekdom maar één ding, en dat is over muziek praten danwel nieuwe muziek laten horen.
Al het andere, al die niet grappige kutonderdelen kan hij gewoon niet.
Voor Arbeidsvitaminen was hij heel geschikt. En daar moet hij het ook bij houden.
Inderdaad. Al is Stenders wel veelzijdiger. Zeker als je kijkt naar zijn lunchprogramma op 3fm.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
volkomen mee eens. Je ziet het aan zn TV avonturen, was ook teveel show voor hem. Doe gewoon net als Stenders en Blokhuis waar je het beste in bent: lullen over muziek. Ben een keertje bij Blokhuis geweest, geweldig! Gerard kan dat ook.
alleen de bovenbouw krijgt het volledige verhaal te horen. De rest hoort een uitgeklede versie, zonder de zelfmoord. En hoe je een klein kind het begrip depressie uitlegt is al lastig genoeg. Wij houden het op erg ziek. En dat klopt ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfffff. Wat een dramaOok jong om daarmee geconfronteerd te worden dan, tenminste als het de kinderen zo verteld is..
Dat is wellicht maar goed ook.quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
alleen de bovenbouw krijgt het volledige verhaal te horen. De rest hoort een uitgeklede versie, zonder de zelfmoord. En hoe je een klein kind het begrip depressie uitlegt is al lastig genoeg. Wij houden het op erg ziek. En dat klopt ook.
Eetvermaakquote:Op donderdag 18 juni 2015 12:29 schreef Bronson het volgende:
• Indecent Proposal: Een beginnend bandje moet speciale opdrachten vervullen. Als de bandleden slagen, wordt aan het einde van de week (op donderdag) hun liedje op de radio gedraaid.
• Nooit grappig: Aan de hand van een nieuwsfeitje verzinnen luisteraars oneliners. Luisteraars sturen deze in een sms-bericht naar de uitzending en aan het einde van de uitzending komen de vijf beste oneliners terug.
• Neemt 'ie em of neemt 'ie em niet op: Een luisteraar kan iets winnen door juist te voorspellen of een bekende Nederlander zijn telefoon opneemt of niet. Neemt deze op, dan moet de luisteraar er altijd een praatje mee maken.
• In de Canon van de popmuziek zit iedere uitzending een artiest of band, waarbij de luisteraars mogen stemmen op het beste nummer van deze artiest of band. Het nummer met de meeste stemmen wordt vervolgens gedraaid en opgenomen in de Canon van de popmuziek.
• VARA TV Privé: 3FM-medewerker Lex Uiting belt bekende Nederlanders voor het fictieve showbizzprogramma VARA TV Privé, stelt hem of haar onbenullige vragen en neemt die persoon niet serieus. Marijke Helwegen was van dit interview niet gecharmeerd en eiste een schadevergoeding. Na een gesprek met Rob Stenders werd het incident bijgelegd.
• Bingo: In dit onderdeel mogen Stenders, Gussinklo, Van Lent en Indecent-Proposalkandidaten een nummer kiezen. Als deze valt, mag hij of zij gelijk naar huis.
• De Mop met Jon Bakker: Zodra Jon Bakker van de ANWB de files heeft voorgelezen, wordt hem gevraagd een mop te vertellen.
![]()
![]()
![]()
Paul van Schaik! (sp?)quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:48 schreef JDude het volgende:
Er was ook nog een item met een of andere electronicaboer die iedere week een cadeautje weg 'moest' geven toch?
ja! dat was ook altijd erg hilarisch!quote:Op donderdag 18 juni 2015 12:48 schreef JDude het volgende:
Er was ook nog een item met een of andere electronicaboer die iedere week een cadeautje weg 'moest' geven toch?
En mijn item in Holy moly dus niet :/quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
[..]
Ze was hier iets van 15/16.
[ afbeelding ]
Ik moet idd welquote:
Dit. Toen waren ze wel iets minder bejaard nog.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |