Hoi, ik ben Sersjee.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:49 schreef Bronson het volgende:
Tevens, de bassiste van Sheppard.
[ afbeelding ]
Mooi eh.. strand.quote:
Haar borsten zijn een beetje te groot voor haar lichaamquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze mag wel eens een meer passende bikini aan doen.
En meer krullen/slag!quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:57 schreef minthy het volgende:
M'n spiegelbeeld![]()
Al ben ik niet zo bruin en iets vetter.
En iets minder blond.
Vergeet je kenkels nietquote:
Ik spiegel slechts 2 dingen met haar, was iets te optimistisch.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En meer krullen/slag!
Vreemde spiegel dan
Borsten te groot vinden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haar borsten zijn een beetje te groot voor haar lichaam
Verhoudingen kloppen daardoor niet helemaal
Ik hou van goede verhoudingen...quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Borsten te groot vinden.![]()
Uitzonderingen daar gelaten.
Goeie update van een oude grap!quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Er proberen 2 ballonnen over te steken. Zeg de ene tegen de andere: "Pas op de nieuwe Citroën Cactussssssssssssssssssss"
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het allemaal tot haar kenkels hangt op het moment dat ze de 40 heeft bereikt... Bovendien heeft ze tzt waarschijnlijk een slechte rug eraan overgehouden...quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Borsten te groot vinden.![]()
Uitzonderingen daar gelaten.
Je kan er ook maar zo bewusteloos mee gemept worden. Dat je de vrouw in kwestie roept, ze zich omdraait en BAM daar lig je gestrekt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hou van goede verhoudingen...
Borsten kunnen wel degelijk te groot zijn
Ik verwacht ook echt van die megatepels erop, van die ufo's, omeletten, frisbees
Zal mij een zorg zijn. Tot die tijd heb ik dubbel zoveel om van te houden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het allemaal tot haar kenkels hangt op het moment dat ze de 40 heeft bereikt... Bovendien heeft ze tzt waarschijnlijk een slechte rug eraan overgehouden...
Waar is Rubbereend eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Je kan er ook maar zo bewusteloos mee gemept worden. Dat je de vrouw in kwestie roept, ze zich omdraait en BAM daar lig je gestrekt.
Het is ook zwaar kut om die connectors eraan te knijpenquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
GOEDEMIDDAAAAAGG!!!
Wat gaat er allemaal fout vandaag?
Tot 3x toe in een multikabel met twisted pair kabelparen rood - wit verwarren met rood - wit/rood#struggles
Bewusteloos geslagen en ligt nu op de bodem van de Waal of inmiddels afgestroomd richting Rotterdam.quote:
Helaas kan je daar niet zoveel aan doen! Zou ook niet zo snel mogen denk ik, dan had ik mij moeten laten opereren voordat rubbereend m'n leven instaptequote:Op woensdag 17 juni 2015 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben blij dat ik ze klein hebt. Zou er niet aan moeten denken om 2 grote meloenen aan de voorkant te hebben die je de hele tijd moet meezeulen.
Keihard aan het werken terwijl ik vakantie zit te hebben. Het leven is zwaar oneerlijkquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bewusteloos geslagen en ligt nu op de bodem van de Waal of inmiddels afgestroomd richting Rotterdam.
Het was een van mijn moeder grootste angsten dat ik ook grote borsten zou krijgen. Gelukkig heb ik de borstgenen gekregen van mijn vaderskant van de familiequote:Op woensdag 17 juni 2015 12:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas kan je daar niet zoveel aan doen! Zou ook niet zo snel mogen denk ik, dan had ik mij moeten laten opereren voordat rubbereend m'n leven instapte
Met een amp tang bedoel je?quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is ook zwaar kut om die connectors eraan te knijpen
hee ik ben over multikabel en railklemmen aan het zwetsenquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben 5 minuten aan het werk en het gaat weer over tieten hier
Da's interessanter dan piempels.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou nooit op jou durven haten wolfjequote:Op woensdag 17 juni 2015 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee ik ben over multikabel en railklemmen aan het zwetsen
Hater
Oh da's wel iets fijner jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Met een amp tang bedoel je?ja das kutwerk.
Ik mag ze in railklemmem schroeven, dat scheelt
Jij bent toch gek op tietenquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:13 schreef ChatGirl het volgende:
Op mijn eigen tetten jaquote:
Picsquote:
Waarom zou ik pics van mijn eigen tetten maken, als ik alleen maar naar beneden hoef te kijken?quote:
Dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's interessanter dan piempels.
Andere inkijkhoeken geven vaak betere inzichten in het totaalplaatjequote:Op woensdag 17 juni 2015 12:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom zou ik pics van mijn eigen tetten maken, als ik alleen maar naar beneden hoef te kijken?
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom zou ik pics van mijn eigen tetten maken, als ik alleen maar naar beneden hoef te kijken?
Wacht maar tot de meet. Kan je ze live aanschouwen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Andere inkijkhoeken geven vaak betere inzichten in het totaalplaatje
Verdomme!!!quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wacht maar tot de meet. Kan je ze live aanschouwen.
Ik houd mij aanbevolen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |