Bron?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:58 schreef Mylene het volgende:
Arme Snooki, haar man Jionni wordt genoemd als gebruiker van de vreemdgangerssite Ashley Madison. Hij heeft duidelijk wat uit te leggen.
Kan me er niets bij voorstellen. Juist "publieke figuren" zullen toch wel een ander emailadres gebruiken? Of ging het om de creditcardgegevens?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bron?
Hopelijk is er niks aan de hand.
"In het bestand met namen, ip-adressen en creditcardgegevens van leden van Ashley Madison zijn 594 Nederlanders terug te vinden. 93 leden komen uit Amsterdam, 30 uit Den Haag en 26 uit Rotterdam."quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan me er niets bij voorstellen. Juist "publieke figuren" zullen toch wel een ander emailadres gebruiken? Of ging het om de creditcardgegevens?
Ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
"In het bestand met namen, ip-adressen en creditcardgegevens van leden van Ashley Madison zijn 594 Nederlanders terug te vinden. 93 leden komen uit Amsterdam, 30 uit Den Haag en 26 uit Rotterdam."
http://www.nu.nl/internet(...)-ashley-madison.html
Denk dat Nederlanders zich bij SecondLove vermaken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had echt werkelijk nog nooit gehoord van die site.
Dat zal. Maar als er al een kleine 600 Nederlanders ingeschreven staan bij een relatief onbekende site voor ons, hoeveel zouden dat er wel niet zijn bij SecondLove?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat Nederlanders zich bij SecondLove vermaken.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had echt werkelijk nog nooit gehoord van die site.
Volgens Nu.nl gaven de 594 Nederlanders gemiddeld $ 203 uit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
"In het bestand met namen, ip-adressen en creditcardgegevens van leden van Ashley Madison zijn 594 Nederlanders terug te vinden. 93 leden komen uit Amsterdam, 30 uit Den Haag en 26 uit Rotterdam."
http://www.nu.nl/internet(...)-ashley-madison.html
Inmiddels heeft Snooki van zich laten horen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bron?
Hopelijk is er niks aan de hand.
bronquote:'Man Snooki op site vreemdgangers'
Het lijkt erop dat de man van Snooki, Jionni LaValle, een account had bij de vreemdgaansite Ashley Madison.
Zijn e-mailadres komt overeen met het adres waarmee een van de accounts is aangemaakt, zo heeft Us Weekly ontdekt.
Snooki, die bekend werd van de realityshow Jersey Shore en echt Nicole Polizzi heet, trouwde in november met Jionni. Het stel heeft twee kinderen, Lorenzo van 2 en Giovanna van 10 maanden.
Er gingen in januari nog geruchten dat Jionni vreemdging, maar daar klopte volgens Snooki niets van. "Mijn man gaat nergens heen", twitterde ze toen in reactie. Op het laatste nieuws heeft het stel nog niet gereageerd.
Vorige week plaatsen hackers de gegevens van miljoenen gebruikers van de Canadese site online. De Canadese politie en de FBI onderzoeken de zaak, terwijl enkele tientallen anonieme gebruikers een rechtszaak tegen de website hebben aangespannen.
Andere realitysterren in de Verenigde Staten liggen ook onder vuur door de hack. Zo zou de man van een van de Real Housewives Of New York een account hebben.
Ook Josh Duggar van de realityshow 19 Kids And Counting bleek een account te hebben. Dat terwijl zijn familie bekend staat als toegewijde christenen die familiewaarden hoog in het vaandel hebben staan. Duggar, die eerder dit jaar al werd beschuldigd van seksueel misbruik, bood online zijn excuses aan.
Die vrouw kan geen kant op... Als zij bij hem weggaat, heeft ze het nog gedaan ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:21 schreef Leandra het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Josh Duggar dit nou weer verantwoordt aan zijn vrouw.... een "jeugdzonde" qua ongepast gedrag is één ding, en ik kan me voorstellen dat je daar uiteindelijk nog wel overheen kunt stappen (als je zwaar gristelijk bent en je gezin de hoeksteen fundering van je leven is), maar dit is geen jeugdzonde meer....
Ze gaat toch niet bij hem weg. Anna's broer heeft haar aangeboden om bij hem te komen wonen met de kinderen, maar ze wil niet. Scheiden zou een schande zijn voor de kerk en dat kan ze haar ouders ook niet aan doen. Haar ouders pushen haar ook om bij Josh te blijven. Zij geven meer om hun reputatie dan om het geluk van hun dochter.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:21 schreef Leandra het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Josh Duggar dit nou weer verantwoordt aan zijn vrouw.... een "jeugdzonde" qua ongepast gedrag is één ding, en ik kan me voorstellen dat je daar uiteindelijk nog wel overheen kunt stappen (als je zwaar gristelijk bent en je gezin de hoeksteen fundering van je leven is), maar dit is geen jeugdzonde meer....
Haar broer is idd behoorlijk los aan het gaan over Josh.... wel fijn dat iemand in haar kring zich nog om haar welzijn (en dat van haar kinderen) bekommert, want van de rest van haar omgeving moet ze kennelijk maar slikken en stikken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:24 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet bij hem weg. Anna's broer heeft haar aangeboden om bij hem te komen wonen met de kinderen, maar ze wil niet. Scheiden zou een schande zijn voor de kerk en dat kan ze haar ouders ook niet aan doen. Haar ouders pushen haar ook om bij Josh te blijven. Zij geven meer om hun reputatie dan om het geluk van hun dochter.
Ja inderdaad. Vreselijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Haar broer is idd behoorlijk los aan het gaan over Josh.... wel fijn dat iemand in haar kring zich nog om haar welzijn (en dat van haar kinderen) bekommert, want van de rest van haar omgeving moet ze kennelijk maar slikken en stikken.
Leesvoer: http://www.newyorker.com/(...)hley-madison-problem
Van Secondlove is soms gewoon reclame op t.v. op primetime. Misschien viel het je niet op, dat je dacht dat het een gewone datingsite was.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 07:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En Secondlove kende ik ook nog niet.
Volgens mij heb ik onder een steen geleefd![]()
Dit ja. Er zijn al meerdere zelfmoorden gepleegd onder de 'ontmaskerde vreemdgangers' inmiddels. En dan vraag ik me toch af wat voor doel de hackers voor ogen hadden. Hun echtgenotes/vriendinnen laten zien hoe een fouterik hun man is? Nou hoera, bedankt hackers, een dode betrapte echtgenoot...quote:
quote:""It is with a heavy heart that Chad and I announce our separation today. Through not only the marriage, but the music as well, we've created many unforgettable moments. We are still and forever will be, the best of friends, and will always care deeply for each other. To all our family, friends and fans, thank you sincerely for the support."
Zo jong en dan 2x gescheiden; heftig hoor. Wel te verwachten inderdaad; kan geen voorbeeld bedenken van een stel dat na aanhoudende geruchten niet uit elkaar bleek te gaan..quote:Op woensdag 2 september 2015 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Avril Lavigne & Chad Kroeger gaan na 2 jaar huwelijk uit elkaar. Dit is toch wel het jaar van de scheiding daar in Hollywood (ook al zijn ze meer B-sterren),.
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind er niks heftigs aan, waarschijnlijk omdat ik het gevoel heb dat zij standaard elke relatie met een huwelijk wil bezegelen. Gaat nergens over.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zo jong en dan 2x gescheiden; heftig hoor.
Misschien Beyoncé en Jay-Z? Of Brad Pitt en Angelina? Hoewel ik die laatste ook wel ergens volgend jaar verwacht misschien. Die eerste.. geen idee.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:56 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zo jong en dan 2x gescheiden; heftig hoor. Wel te verwachten inderdaad; kan geen voorbeeld bedenken van een stel dat na aanhoudende geruchten niet uit elkaar bleek te gaan..
Denk je? Ik vind ze er nooit gelukkig uit zien samen. Maar goed, dat hoeft natuurlijk niets te zeggenquote:Op donderdag 3 september 2015 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Nee, Brangelina blijft nog wel even bij elkaar denk ik.
quote:verzoeningspoging met Greg Vaughan mislukt
'Tóch scheiding Touriya Haoud'
Het is Touriya Haoud en haar echtgenoot Greg Vaughan niet gelukt om hun huwelijk nieuw leven in te blazen.
De twee maakten in april vorig jaar bekend uit elkaar te gaan, maar verzoenden zich en vierden in juni nog samen hun trouwdag. "Soms moet je loslaten om uit te vinden wat er altijd al is geweest. #9jaar #jubileum."
Nu hebben Touriya en Greg, die samen drie kinderen hebben, toch besloten uit elkaar te gaan. "We hebben het geprobeerd en we staan op goed voet met elkaar, maar niet meer als stel", zegt zij tegen Weekend.
Model/actrice Touriya is nadat zij viel voor Greg, een Amerikaanse acteur, in de VS gaan wonen. De voormalige Costa!-ster zette zichzelf neer als succesvol ondernemer die de Amerikaanse droom leefde met haar pr-bureau THV PR, met vestigingen in Amsterdam en Los Angeles. De vestiging in LA moest zij op last van de belastingdienst van Californië sluiten.
Touriya liet zichzelf failliet verklaren en gaf daarvan haar voormalig beste vriendin Sylvie Meis de schuld. Sylvie beschuldigde haar, volgens Touriya onterecht, ervan privéinformatie te hebben gelekt aan de pers. Vervolgens zou Sylvie haar hebben neergezet als onbetrouwbare leugenaar. "Potentiële klanten waren amper te vinden, omdat ik dankzij Sylvie als zakenvrouw een negatief stempel had gekregen."
Daarna gingen geruchten dat Touriya zichzelf weer in de armen van haar ex stortte om een kuxe keven te kunnen blijven leiden.
Wat een toevalligheid allemaal.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh dear.... en net nu Raf ook weer vrijgezel is
Edit: Oh wacht, en Sylvie![]()
![]()
![]()
Touriya kan je toch met de beste wil van de wereld geen onderdeel van voetbalglamourland noemen? Da's een soapiesopperquote:Op woensdag 9 september 2015 11:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat een toevalligheid allemaal.
Gaat lekker in voetbalglamourland.
Dacht dat ze ook een voetbalvrouw was.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Touriya kan je toch met de beste wil van de wereld geen onderdeel van voetbalglamourland noemen? Da's een soapiesopper
Nope, de bestie van Syl in betere tijdenquote:Op woensdag 9 september 2015 11:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht dat ze ook een voetbalvrouw was.![]()
Artikel verder niet gelezen.
Touriya heeft even wat te gemakkelijk gedacht om haar kuxe leven moeiteloos weer te kunnen oppakken en voortzetten.quote:
Met als bron Fok!?quote:Daarna gingen geruchten dat Touriya zichzelf weer in de armen van haar ex stortte om een kuxe keven te kunnen blijven leiden.
Zwanger laten schoppen en alimentatie pakken. Doe mij dan maar Touriyaquote:Op woensdag 9 september 2015 11:25 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Touriya heeft even wat te gemakkelijk gedacht om haar kuxe leven moeiteloos weer te kunnen oppakken en voortzetten.
Sabia weet wat dat betreft een stuk beter. En neemt op tijd voorzorgsmaatregelen.
Mevrouw Haoud heeft nog nooit iets anders gepromoot dan zichzelf, en ik heb ook niet de illusie dat ze dat ooit gaat doen.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:36 schreef TheVulture het volgende:
Er zal binnenkort wel weer iets gepromoot moeten worden door mevrouw Haoud
Nu dan echt? Ik gok van wel..Al zo lang zo hardnekkig. Verwacht binnen enkele maanden wel een suikerzoete verklaring. "Als goede vrienden uit elkaar" en "alles in het belang van Blue".quote:do 10 sep 2015, 12:11
Klaar met de vele affaires van de rapper
'Beyonce wil scheiden van Jay Z'
van onze redactie
Beyoncé is helemaal klaar met alle vermeende affaires van haar echtgenoot Jay Z. De zangeres zou binnenkort hun scheiding aankondigen, na hun huwelijk van zeven jaar.
Langzaam worden de scheuren in het huwelijk van Beyoncé en de rapper zichtbaar. De zangeres is helemaal klaar met de geruchten die al jarenlang de ronde doen dat de vader van haar dochtertje, Blue Ivy, regelmatig een scheve schaats rijdt. Ze wil de schijn niet langer ophouden. "Het huwelijk is dood. Bey is er klaar mee om zich gelukkig voor te doen", verklapt een bron aan In Touch.
De zangeres heeft al anderhalf jaar geen interview meer gegeven, nadat haar zus Solange tijdens het liftincident in een agressieve tirade uitbarstte tegen Jay Z. "Het is alsof Bey zich afgesloten heeft, ze wil niet gevraagd worden naar haar huwelijk of waarom ze geen tweede kindje heeft gekregen na Blue."
Toch zouden familie en vrienden al op de hoogte zijn van de scheiding van het stel. "Ze zal binnenkort een publiek aankondigen dat hun huwelijk voorbij is", aldus de insider. "Eerder deze zomer heeft Bey diverse verdachte berichtjes gevonden op Jays telefoon, waardoor ze hem ervan verdacht een affaire te hebben met een van zijn vrouwelijke protégés."
Sindsdien houdt de diva Jay angstvallig in de gaten. Toen ze Jays rechterhand haar bevindingen voorlegde gaf hij aan dat ze daarvoor bij Jay moest zijn. "Dat bevestigde haar ergste vermoedens en angsten".
Volgens de vele geruchten zou Jay Z onder meer de lakens hebben gedeeld met Rihanna, Rita Ora en Rachel Roy, tijdens hun huwelijk. De definitieve beslissing om te scheiden is gevallen na de MTV Video Music Awards, waar het stel slaande ruzie kreeg omdat zij niet met hem in het openbaar gezien wilde worden.
Beyoncé verdacht hém ervan toch te willen gaan, omdat Rita Ora daar aanwezig zou zijn. Hij zou haar daarna voor gek hebben verklaard, maar gaf haar geen toegang tot zijn telefoon toen ze daarom vroeg. "Na twintig minuten schreeuwen raapte ze zichzelf bij elkaar, waarschuwde ze hem dat hij met de verkeerde vrouw te maken had en liep ze de deur uit", vervolgt de bron.
De diva zou inmiddels bezig zijn met strategische zetten om zoveel mogelijk uit de scheiding te halen. Wel is ze bereid om Jay bezoekersrechten toe te wijzen, omdat ze niet wil dat Blue Ivy net als zijzelf in een gebroken gezin opgroeit. Het is overigens niet de enige ouderlijke rechtszaak waar hij in verzeilt zou raken, de rapper is al gedaagd door iemand die beweert buitenechtelijke zijn kind te zijn.
Ah, mevrouw heeft waarschijnlijk eindelijk een rijk alternatief gevonden, dan kan Greg nu definitief gedumpt worden.quote:
Dit geloof ik eigenlijk wel, er zijn al zo lang geruchten, en zoveel 'wanhopig' lijkende pogingen om te doen alsof er niets aan de hand is. Haar laatste album zit ook vol verwijzingen en is volgens mij behoorlijk persoonlijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nu dan echt? Ik gok van wel..Al zo lang zo hardnekkig. Verwacht binnen enkele maanden wel een suikerzoete verklaring. "Als goede vrienden uit elkaar" en "alles in het belang van Blue".
Er is wel heeeeeul veeeeeul geld te verdelen...
Houdt iemand Martijn Krabbe in de gaten?quote:Op donderdag 10 september 2015 13:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ah, mevrouw heeft waarschijnlijk eindelijk een rijk alternatief gevonden, dan kan Greg nu definitief gedumpt worden.
Is al onder de pannen en vast ook niet rijk genoeg.quote:Op donderdag 10 september 2015 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Houdt iemand Martijn Krabbe in de gaten?
Team Bey.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:55 schreef alors het volgende:
[..]
Dit geloof ik eigenlijk wel, er zijn al zo lang geruchten, en zoveel 'wanhopig' lijkende pogingen om te doen alsof er niets aan de hand is. Haar laatste album zit ook vol verwijzingen en is volgens mij behoorlijk persoonlijk.
Zij is in het verleden wel voetbalvrouw geweest.quote:Op woensdag 9 september 2015 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Touriya kan je toch met de beste wil van de wereld geen onderdeel van voetbalglamourland noemen? Da's een soapiesopper
Help me even? Voor Greg was ze met die zoon van Lusink en daarvoor?quote:Op donderdag 10 september 2015 14:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Zij is in het verleden wel voetbalvrouw geweest.
Chivu van Ajax.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Help me even? Voor Greg was ze met die zoon van Lusink en daarvoor?
Van je vrienden moet je het hebben..quote:Laatste update: 16 september 2015 15:42
Jeroen Nieuwenhuize gaat scheiden. De 538-dj en zijn echtgenote Kayla hebben besloten hun huwelijk na drie jaar te beëindigen.
Dat bevestigt hij woensdag aan Shownieuws.
"We zijn als goede vrienden uit elkaar gegaan. Het is geen vechtscheiding, er is geen ruzie en we gaan goed verder. Het is jammer natuurlijk", aldus de 43-jarige radio-dj.
Nieuwenhuize trouwde in 2012 met Kayla en vertelt verdrietig te zijn over het besluit. "Ik betreur het ook heel erg, we hebben er alles aan gedaan om het huwelijk te redden en het is altijd een moeilijk besluit om te gaan scheiden, want je koos toch ervoor om samen oud te worden."
Het nieuws werd door "ingewijden" aan weekblad Weekend verteld. Nieuwenhuize laat weten "not amused" te zijn over het lek.
Door: NU.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |