abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153965573
Wat vreselijk jammer. Omdat we eerder geen bevestiging hadden hoopte ik zo dat het geroddel was.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:28:50 #27
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_153966011
heel erg jammer.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_153971047
quote:
Peter R. de Vries en zijn echtgenote Jacqueline gaan scheiden. Dat onthult Weekblad PRIVÉ in de editie die vandaag verschijnt. Het nieuws is des te opmerkelijker omdat de twee de, voor hen, toch ideale huwelijksformule leken te hebben gevonden! Anders dan menigeen achter de altijd zo rechtlijnige misdaadverslaggever zou vermoeden, lieten hij en zijn vrouw elkaar op liefdesgebied volkomen vrij. Maar kennelijk is de koek nu toch helemaal op.

Jacqueline vertelde dezer dagen aan intimi datPeter en zij hebben besloten te gaan scheiden. Dat alles verloopt tot dusver in het geheim, maar ook in overleg en volstrekte harmonie. Maar dat enige maanden geleden hun fraaie villa in Hilversum (voor net geen twee miljoen euro) te koop werd gezet, zou daar al alles mee te maken hebben gehad.

De laatste jaren haalde Peter regelmatig het nieuws buiten zijn eigen misdaadverslaggeving en voetbalmanagement om. Vooral zijn affaire met een medewerkster van RTL Boulevard trok de aandacht. Deze Leonie Kragt, die hij achter de schermen van dat programma leerde kennen, werd een langdurige relatie. De twee gingen zelfs samen met vakantie.

pi_153971420
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 15:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgens een Premiumartikel van de Telegraaf staat de relatie van Raf en Sab op springen. Gnagna.
Zit je te genieten van andermans leed? :')
  woensdag 1 juli 2015 @ 09:29:08 #30
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_153971974
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 08:42 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Zit je te genieten van andermans leed? :')
Oh dan doe ik mee :') in dit geval wel.. althans
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_153972112
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:29 schreef Miss_paraplu het volgende:

[..]

Oh dan doe ik mee :') in dit geval wel.. althans
Ah. Apart dat mensen kunnen genieten van andermans leed.
pi_153972140
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ah. Apart dat mensen kunnen genieten van andermans leed.
Dat zijn vaak mensen die zelf een kutleven hebben, dan voelen ze zich getroost dat ze niet de enige zijn.
pi_153972199
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat zijn vaak mensen die zelf een kutleven hebben, dan voelen ze zich getroost dat ze niet de enige zijn.
Ik vind een "Gnagna" nu wel gepast.
pi_153972823
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 09:39 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Sterke analyse.

Ik vind breakups zelden leuk en die van Ben Affleck zelfs jammer.
Maar ik was wel een beetje team Sylvie, dus ja....
  woensdag 1 juli 2015 @ 13:17:50 #35
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_153976567
Ik heb een prima leven hoor. Niks mis mee. Maar ik geef gewoon mijn mening.
Ik meen mij te herinneren dat dat mocht. Ik vind ze niet echt op basis van alles wat ik heb gelezen niet echt bij elkaar passen nog steeds niet,. maar goed mijn probleem toch.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_153976649
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 10:20 schreef letmehearyouscream het volgende:
team Sylvie
:')
Alsof het een wedstrijd is.
Ook daar was/is leed.
pi_153977071
quote:
13s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:21 schreef Godtje het volgende:

[..]

:')
Alsof het een wedstrijd is.
Ook daar was/is leed.
God, dit is SHO he. Neem het niet te serieus.
pi_153977227
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

God, dit is SHO he. Neem het niet te serieus.
Wees niet bang, Neem je totaal niet serieus. Daar geef je geen enkele aanleiding toe.
#Team Damian!
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2015 @ 14:00:37 #39
37843 lady-wrb
kortaf
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:31:37 #40
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_153981624

This isn't a very good week for Hollywood relationships!
It looks like Jennifer Lawrence and Chris Martin have run their course — again! On Wednesday, it was reported that the couple has split for a second time.

The Hunger Games star and Coldplay frontman have called it quits after dating on and off for almost a year. Reportedly, the couple had a brief hiatus last winter before getting back together in December.
An inside source revealed that J.Law's grueling work schedule was to blame, saying:
"Jen has been working nonstop and they never saw each other."
That work includes shooting the upcoming action film X-Men: Apocalypse with the 24-year-old's former boyfriend Nicholas Hoult! The X-Men co-stars split back in 2014, but the source adds:
"They're on great terms now. And their families have stayed close."
We like the sound of that!
Martin has been pretty busy himself, he was seen on a platonic yet suspiciously romantic walk with Kylie Minogue in London earlier this month!
It's always sad to see a couple go. We wish them both happiness!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:34:00 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153981665
Gelukkig. Veel te leuke vrouw voor die zijige zemel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153981763
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:00 schreef lady-wrb het volgende:
team ezeltje
:D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 1 juli 2015 @ 19:10:34 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_153984919
quote:
14s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:34 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig. Veel te leuke vrouw voor die zijige zemel.
dus jlaw is ingeruild voor Kylie? Interessant, die is 25 jaar ouder ofzo :D
pi_154056298
quote:
Eddy Zoëy en zijn vrouw Marieke trekken de stekker uit hun huwelijk.

De twee laten via hun management aan Shownieuws weten dat ze samen voor hun kinderen Fender en Teuntje zullen zorgen. Eddy (echte naam Frederik Morsink) en Marieke zeggen als goede vrienden uit elkaar te gaan.
Eddy (48) en de elf jaar jongere Marieke leerden elkaar in 1996 tijdens een vakantie op Terschelling kennen. Ze trouwden in 2006.
Don't you love her madly?
pi_154120514
familie van rafael van der vaart heeft bevestigd dat het over en uit is tussen hem en sabia
  maandag 6 juli 2015 @ 20:41:54 #47
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_154124071
Was deze al bekend?

As we reported, Kourtney Kardashian has dumped long time boyfriend Scott Disick.
Well, we are now hearing more details of their breakup!

As we wrote, the father of three was spotted getting suspiciously cozy with ex girlfriend Chloe Bartoli in Monte Carlo last week.
Insiders confirm that this, as well as his incessant partying, were the tipping points of the couple's demise.
"Kourtney dumped him after she saw the pics [in Monte Carlo] and he hasn't been home after a month-long party binge."
Furthermore, the decision to part ways was greatly motivated by the welfare of their three kids — son Mason, 5, daughter Penelope, almost 3, and son Reign, 6 months:
"Kourtney has always taken Scott back and been by his side, but now with three kids it has gotten old… Kourtney has to do what's best for the kids."
In terms of Disick's behavior, witnesses say he's been hanging with friends who "are not a good influence" and who are "not looking out for his best interests."
Apparently, the New York native knew for a while that him and his baby mama were NOT on good terms.
"Scott has been running around saying he's single."
But just how is the 36-year-old handling all this drama?
A close source said:
"[Kourtney] is putting on a brave face but she is over it. She's fed up. It's humiliating and disrespectful. How much more is she supposed to take?"
But, even more troubling, is that her now ex boyfriend doesn't seem to see the error in his ways.
"Scott does not seem to care about what he's doing… He's clearly unraveling. He was a mess in NYC last month with the drinking and partying and he's been in a downward spiral ever since. He's been in trouble before, but this is on another level."
We just hope Kourtney and Scott can remain amicable for the sake of their kids!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_154124130
Hij zuipt en feest. Zij verrast hem met een 'spontane' zwangerschap. Zal vast een goeie match wezen.

Al hoop ik dat ze gewoon samen blijven, in het algemeen vind ik ze best leuk samen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_154134775
quote:
Jort Kelder en Lauren Verster wonen niet langer samen in Durgerdam.

Lauren woont al een tijdje alleen in het monumentale dijkhuis waar zij sinds begin vorig jaar samenwoonde met Jort. Hij zou onlangs teruggekeerd zijn naar zijn één slaapkamer tellende appartement aan de Keizersgracht, dat hij in 2012 kocht.

Betreffende hun relatie verkiezen de twee de stilte. Ondertussen werkt Lauren aan een nieuw programma waarbij ze onderzoekt of ze lesbisch door het leven zou kunnen gaan.

pi_154368015
Over en uit: Ruud Gullit is weer vrijgezel

Ruud Gullit is weer single. Hij moest ‘te veel ballen hooghouden in zijn privéleven’ en heeft daarom een eind gemaakt aan zijn relatie met tv-kok Maggie Jimenez.

Dat vertelt de ex-voetballer aan weekblad Story.

Te ver uit elkaar
Ruud en de bekende Mexicaanse tv-kok vierden onlangs hun driejarig jubileum. Toch brak de lange afstand de relatie op; Maggie woont in Miami en Ruud in Nederland.

Te veel ballen

Het reizen én de zorg voor zijn zes kinderen bleken niet meer te combineren voor Ruud. Het besef dat ik en Maggie nooit écht samen zouden kunnen zijn, door de afstand en onze eigen gezinnen, woekerde door, zegt hij tegen het roddelblad. Tot ik een paar dagen geleden voelde dat ik de knoop moest doorhakken. Ik wil er voor mijn kinderen zijn.

Familie op nummer één
Door zijn carrière was Ruud jarenlang druk en afwezig. Nu wil hij alle tijd met zijn kinderen doorbrengen. De liefde voor en van mijn kinderen vormt voor mij de ware hoofdprijs. Ik heb een tweede kans gekregen. Die wil ik niet verprutsen, zegt hij tegen Story.

Groot gezin
Ruud Gullit heeft zes kinderen bij drie moeders, onder wie Estelle Cruijf. Zij waren zestien jaar samen en hebben twee kinderen. In 2012 maakte Ruud bekend dat hun veelbesproken huwelijk voorbij was.
Don't you love her madly?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')