abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:11:36 #101
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153610358
Ik heb reactie.

quote:
Beste mevrouw Chloroform,

Bedankt voor uw bericht.

Het is vervelend te vernemen dat u momenteel uw bestelling nog niet in ontvangst heeft mogen nemen.

Wij hebben reeds contact opgenomen met PostNL en hopen hier in de loop van vandaag/morgen een verdere reactie over te krijgen zodat wij uw bestelling spoedig naar behoren kunnen afhandelen.

U krijgt spoedig verder bericht van ons over de status van uw zending.

Eh. Juist ja..
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_153610514
art. 7:9 lid 4 BW:
Bij een consumentenkoop levert de verkoper de zaken onverwijld en in ieder geval binnen dertig dagen na het sluiten van de overeenkomst af. [..]

Ik zou gewoon eisen dat je binnen die 30 dagen je product hebt en anders je geld terug wil. Het is hun probleem verder, daar hoor jij niet de dupe van te worden.
  woensdag 17 juni 2015 @ 14:20:07 #103
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153610607
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:17 schreef Waterdrinker het volgende:
art. 7:9 lid 4 BW:
Bij een consumentenkoop levert de verkoper de zaken onverwijld en in ieder geval binnen dertig dagen na het sluiten van de overeenkomst af. [..]

Ik zou gewoon eisen dat je binnen die 30 dagen je product hebt en anders je geld terug wil. Het is hun probleem verder, daar hoor jij niet de dupe van te worden.
Ik had ze een termijn van 10 dagen gegeven, dat zijn 30 dagen gerekend vanaf het moment van bestellen.
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_153612554
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 14:11 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb reactie.

[..]

Eh. Juist ja..
Standaard mailtje, vrijwel letterlijk wat ik ook eens heb binnen gekregen.
Uiteindelijk heeft de verkoper het opnieuw gestuurd.
En ja: in mijn geval was er ook al voor getekend, maar dat heb ik stom genoeg zelf gedaan. Ik had 2 van de 3 bestelde producten binnen gekregen en de postbode zei dat ik voor alledrie moest tekenen. Het 3e pakket zou in de middag bezorgd worden, dus had ik feitelijk getekend voor iets wat ik nog niet binnen had gekregen. De postbode zei dat het echt niet anders kon.

Werd ook over gebeld, onderzoek ingesteld, en toen is alles alsnog goed gekomen. :)
pi_153612565
Ik maak dit soort dingen in mijn werk vrijwel dagelijks mee (grootste software/hardware ontwikkelaar ter wereld). In principe heeft TS helemaal niets met de bezorger te maken. Als er iets soortgelijks bij ons gebeurd stellen wij standaard de bezorgdienst aansprakelijk die vervolgens voor de kosten opdraait. Uiteraard vindt er dan van te voren ook een onderzoek plaats. Mocht de bezorger inderdaad aangeven het aangetekende pakket niet op het afgesproken adres bezorgd te hebben zijn zij in gebreke gebleven wat betreft hun dienstverlening en is het zeker niet jou probleem TS. Gewoon aan de leverancier/webwinkel vragen waar je pakket blijft, jij hebt immers nog altijd niet gekregen waar je wel voor hebt betaald. Ook staat jou handtekening niet geregistreerd op het bezorg bewijs (waar overigens ook altijd slordig mee wordt omgegaan, bezorgers vinden een kruisje vaak al een handtekening/paraaf :-/.
  woensdag 17 juni 2015 @ 15:36:57 #106
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_153612843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:24 schreef syrusmd het volgende:
Ik maak dit soort dingen in mijn werk vrijwel dagelijks mee (grootste software/hardware ontwikkelaar ter wereld). In principe heeft TS helemaal niets met de bezorger te maken. Als er iets soortgelijks bij ons gebeurd stellen wij standaard de bezorgdienst aansprakelijk die vervolgens voor de kosten opdraait. Uiteraard vindt er dan van te voren ook een onderzoek plaats. Mocht de bezorger inderdaad aangeven het aangetekende pakket niet op het afgesproken adres bezorgd te hebben zijn zij in gebreke gebleven wat betreft hun dienstverlening en is het zeker niet jou probleem TS. Gewoon aan de leverancier/webwinkel vragen waar je pakket blijft, jij hebt immers nog altijd niet gekregen waar je wel voor hebt betaald. Ook staat jou handtekening niet geregistreerd op het bezorg bewijs (waar overigens ook altijd slordig mee wordt omgegaan, bezorgers vinden een kruisje vaak al een handtekening/paraaf :-/.
Dat laatste ligt er ook deels aan dat die touchschermpjes zo waardeloos zijn dat elke handtekening ontaart in een paar willekeurige strepen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pandaplint op 17-06-2015 15:50:14 ]
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_153612905
Klopt, maar wel fraudegevoelig. Bij UPS gaat het de laatste tijd gelukkig prima. Ook is het natuurlijk altijd een combi van adres/handtekening. Echter hebben wij wel eens een bezorger meegemaakt die zelf een paar leuke telefoons op die manier achterover heeft gedrukt. (als het er nou 1 was geweest, clown -_-
  woensdag 17 juni 2015 @ 16:21:21 #108
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_153613943
Hebben ze een social media pagina? Dat werkt vaak wonderen qua snelheid.
Fuck the EBU
pi_153619173
PostNL is gewoon KUT.

Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Ook nieuwe laptop bij de buren afgeleverd, laptop daarna spoorloos verdwenen.

Toen heb ik de laptopwinkel een nette mail gestuurd met het verhaal dat PostNL aan de
verkeerde deur heeft staan te bellen. Politie wel gebeld, want ja toch diefstal, maar kon weinig doen.
Daarna weer een email gestuurd naar laptopwinkel, met bericht dat ze met PostNL wel eruit zouden komen.

Na 2 weken kreeg ik een zelfde nieuwe laptop wél goed aangeleverd.
pi_153619555
Ik stuurde laatst een pakje naar belgie met postnl. Goedkoopste manier gekozen, was zonder verzekering.

Bleek later dat het ook zonder tracking was.

Pakje is verdwenen, nooit aangekomen, en niet te tracken. Dus gewoon dikke vette pech voor mij.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:23:02 #111
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153622643
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 19:35 schreef Illusi0n het volgende:
PostNL is gewoon KUT.

Ik heb hetzelfde meegemaakt.
Ook nieuwe laptop bij de buren afgeleverd, laptop daarna spoorloos verdwenen.

Toen heb ik de laptopwinkel een nette mail gestuurd met het verhaal dat PostNL aan de
verkeerde deur heeft staan te bellen. Politie wel gebeld, want ja toch diefstal, maar kon weinig doen.
Daarna weer een email gestuurd naar laptopwinkel, met bericht dat ze met PostNL wel eruit zouden komen.

Na 2 weken kreeg ik een zelfde nieuwe laptop wél goed aangeleverd.
Ik krijg bij mij een beetje het idee alsof het bedrijf het eerst uitgebreid met postnl wil uitzoeken. :{
pi_153622747
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:23 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik krijg bij mij een beetje het idee alsof het bedrijf het eerst uitgebreid met postnl wil uitzoeken. :{
Dat is hun probleem. Ze zijn verplicht je binnen een bepaalde termijn je of geld terug te geven of een nieuwe te regelen. Of de reeds bezorgde boven water te halen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:27:45 #113
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153622846
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:25 schreef Modus het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
:')
pi_153622999
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:27 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Modus :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:34:49 #115
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153623138
Ik snap het probleem van online bestellen en laten bezorgen niet. Ja, nu is het misschien een kutsituatie, maar uiteindelijk sta ik sterk in mijn recht en ben ik als consument dus veel beter verzekerd en beschermd voor dit soort dingen. Van de honderden dingen die ik heb laten bezorgen, waaronder ook dure dingen, is dit de eerste keer dat het echt misgaat.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 17 juni 2015 @ 21:40:06 #116
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_153623361
De vraag waarom of de opmerking dat het niet nodig was online te bestellen doet er voor dit probleem niet toe en mag ook achterwege blijven.

Ik begrijp dat je de webshop de tijd hebt gegeven tot 30 dagen na de verzend of besteldatum. Deze termijn zou ik nu aanhouden. Na die 30 dagen kun je bericht naar de webshop sturen dat je het via de CC speelt indien ze niet binnen een dag met een gerichte oplossing voor je komen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 17 juni 2015 @ 21:44:04 #117
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153623537
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juni 2015 21:40 schreef Nizno het volgende:
De vraag waarom of de opmerking dat het niet nodig was online te bestellen doet er voor dit probleem niet toe en mag ook achterwege blijven.

Ik begrijp dat je de webshop de tijd hebt gegeven tot 30 dagen na de verzend of besteldatum. Deze termijn zou ik nu aanhouden. Na die 30 dagen kun je bericht naar de webshop sturen dat je het via de CC speelt indien ze niet binnen een dag met een gerichte oplossing voor je komen.
Yup, dat is het plan inderdaad. We zullen het zien.
pi_153624633
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:21 schreef Yesse het volgende:
Hebben ze een social media pagina? Dat werkt vaak wonderen qua snelheid.
Dit.
Vaak zitten er stagaires die hiermee bonuspunten scoren omdat ze zelf het één en ander in gang zetten.
Zo open is misschien iets minder netjes dan via een mail, maar vaak zet je hier het proces veel sneller in gang.

Succes trouwens, klote situatie.
  woensdag 17 juni 2015 @ 22:16:57 #119
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153624791
quote:
14s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:12 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit.
Vaak zitten er stagaires die hiermee bonuspunten scoren omdat ze zelf het één en ander in gang zetten.
Zo open is misschien iets minder netjes dan via een mail, maar vaak zet je hier het proces veel sneller in gang.

Succes trouwens, klote situatie.
Ik zie het nut niet echt van social media nu. Ik heb ze nog 10 dagen de tijd gegeven. Wat moet ik op hun Facebook of Twitter zetten dan :')
pi_153624836
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:16 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik zie het nut niet echt van social media nu. Ik heb ze nog 10 dagen de tijd gegeven. Wat moet ik op hun Facebook of Twitter zetten dan :')
Dat dus, na die 10 dagen moet je volledig los kunnen gaan, nu nog even niet. Dat gaat alleen maar averechts werken.
pi_153628831
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2015 22:16 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ik had er over heen gelezen dat je al contact met ze had over de mail.
  donderdag 18 juni 2015 @ 00:33:06 #122
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_153629004
Vervelend.. maar dat bedrijf moet aangifte doen en het oplossen met PostNL.
Ondertussen moeten ze jou een andere laptop sturen.

Welk bedrijf is dit? Eentje uit Zeeland?
Ook hoi!
  donderdag 18 juni 2015 @ 00:34:54 #123
442834 Uitgebloed
Geen rood kruis meer..
pi_153629025
Overigens wel bizar dat een reactie van PostNL zolang duurt.

Ik heb eens een klacht ingediend bij PostNL nadat ze meermalen een aangetkeend pakket bij buren hadden afgeleverd. De dag erna kwam de bezorger zn excuses aanbieden. Hij had op zn kop gekregen. Werd later ook door PostNL teruggebeld ook hierover, of dat ook daadwerkelijk gebeurd was.
Ook hoi!
  donderdag 18 juni 2015 @ 00:44:22 #124
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_153629147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 15:36 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Dat laatste ligt er ook deels aan dat die touchschermpjes zo waardeloos zijn dat elke handtekening ontaart in een paar willekeurige strepen :')
Dit idd. :')
Hallon!
  donderdag 18 juni 2015 @ 19:01:14 #125
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_153646090
Het wordt trouwens mooier. Mijn buurman heeft onderaan de flat bij zijn brievenbus dus zo'n naambordje en daarop staat Arie [achternaam] Hij blijft bij hoog en laag beweren dat hij niks ontvangen en nergens voor getekend heeft. Zou een bezorger echt zo aso zijn om zijn naam gewoon over te nemen van zo'n bordje? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')