Ik ben al een mail aan het tikken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nogmaals, niet jouw probleem van maken, verkoper in gebreke stellen, pakket is niet bij jou afgeleverd.
Hoe komt dat eigenlijk?quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:26 schreef Hallmark het volgende:
Ik zou het bedrijf een mail sturen en melden dat als er geen oplossing komt binnen een week, dat je dan contact opneemt met jouw creditcard maatschappij.
Ik heb dat ook eens gehad, en toen ik zei "creditcard", toen was er ineens wel van alles mogelijk.
gr grquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben al een mail aan het tikken.
Een creditcard maatschappij heeft een vorm van verzekering bij je CC geleverd waarbij de afspraak is, niet ontvangen dan bemiddelen wij om je geld terug te krijgen. Dan moet de verkoper met goede bewijzen komen dat het wel geleverd is.quote:
CC maatschappij kan de betaling terugtrekken. Dat is een van de voordelen van het betalen met credit card.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:20 schreef Modus het volgende:
[..]
gr gr
Chloro van Fok
Dan is het binnen een dag geregeld.
Online betaal ik uitsluitend met creditcard, hotels, vluchten etc ook.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een creditcard maatschappij heeft een vorm van verzekering bij je CC geleverd waarbij de afspraak is, niet ontvangen dan bemiddelen wij om je geld terug te krijgen. Dan moet de verkoper met goede bewijzen komen dat het wel geleverd is.
Dit is voor mij ook een reden waarom ik bij bedrijven die ik minder goed ken met CC betaal. Krijg ik het niet dan gaat de CCmaatschappij voor mij door het vuur. Hoef ik het zelf niet te doen.
Bij bol of wehkamp bijv doe ik gewoon met acceptgiro, dan kan ik als ik een deel terug stuur gewoon minder over maken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Online betaal ik uitsluitend met creditcard, hotels, vluchten etc ook.
Ik krijg kickbacks van tussen de 0,5 en 1% over wat ik met de CC betaal.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij bol of wehkamp bijv doe ik gewoon met acceptgiro, dan kan ik als ik een deel terug stuur gewoon minder over maken.
Ik ook. Maar heb er nog nooit gebruik van hoeven te maken. *afklopt*quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Online betaal ik uitsluitend met creditcard, hotels, vluchten etc ook.
werd een keer gebeld door mijn CC maatschappij, of ik thuis was, ik zei ja, hoezo? Oh, wij hebben fraude vastgesteld met uw CC en we zien dat u veel reist, dus ik zou graag u een motorcourier langssturen met een nieuwe card, daar we uw oude blokeerden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook. Maar heb er nog nooit gebruik van hoeven te maken. *afklopt*
Verkapte 'zie mij eens high class zijn'-post.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
werd een keer gebeld door mijn CC maatschappij, of ik thuis was, ik zei ja, hoezo? Oh, wij hebben fraude vastgesteld met uw CC en we zien dat u veel reist, dus ik zou graag u een motorcourier langssturen met een nieuwe card, daar we uw oude blokeerden.
U hoeft zich verder geen zorgen te maken, u worden geen kosten in rekening gebracht.
Uurtje later had ik een nieuwe CC
Nee hoor, motorcourier is gewoon een lettertype.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens high class zijn'-post.
Niks high class aan. Gewoon slimmigheid.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Verkapte 'zie mij eens high class zijn'-post.
Dat vroeg ik ook en toen kreeg ik een "quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:55 schreef ToT het volgende:
En stel dat als de politie komt, Arie zegt dat hij het pakket WEL aan TS heeft afgegeven, wat dan?
Dit is iets wat ik me wel vaker afvraag.
Sorryquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:58 schreef Geralt het volgende:
Ik vind dat je nog lang wacht met die 3 weken.
Regel het eens. Je hebt een laptop gekocht en betaalt en 3 weken geleden heb je een briefje in de bus gehad. Daags erna bij de buren geweest en die heeft het niet zegtie en dan heb je een paar keer gebeld.
Godtering man.
Yup, verstuurd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En heb je die mail al verstuurd Chloro?
gr gr je bovenbuurman vanaf z'n nieuwe laptop.
Maar waarom gaat de CC maatschappij wel voor je door het vuur en je bank niet (als je met ideal betaald) ?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een creditcard maatschappij heeft een vorm van verzekering bij je CC geleverd waarbij de afspraak is, niet ontvangen dan bemiddelen wij om je geld terug te krijgen. Dan moet de verkoper met goede bewijzen komen dat het wel geleverd is.
Dit is voor mij ook een reden waarom ik bij bedrijven die ik minder goed ken met CC betaal. Krijg ik het niet dan gaat de CCmaatschappij voor mij door het vuur. Hoef ik het zelf niet te doen.
Betalen met CC is vaak verzekerd tegen diefstal, schade enz enz enz.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:02 schreef Awsom het volgende:
[..]
Maar waarom gaat de CC maatschappij wel voor je door het vuur en je bank niet (als je met ideal betaald) ?
Hoewel mijn bank ook mijn CC maatschappij is.
omdat verzekering.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:02 schreef Awsom het volgende:
[..]
Maar waarom gaat de CC maatschappij wel voor je door het vuur en je bank niet (als je met ideal betaald) ?
Hoewel mijn bank ook mijn CC maatschappij is.
Is toch ook niet relevant eigenlijk? Het correct bezorgen van een aangetekend pakket is niet gebeurt door een fout van PostNL.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook en toen kreeg ik een "". Vraag het me nog steeds af.
Eigenlijk niet, maar is nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch ook niet relevant eigenlijk? Het correct bezorgen van een aangetekend pakket is niet gebeurt door een fout van PostNL.
Het hele idee van een aangetekend pakketje is dat dit soort dingen niet kunnen gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |