Damn.. vrouwen en hun gedachten..quote:Op zondag 21 juni 2015 22:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
jij stuurt eerst je eigen doos op naar Een webshop?
Dus als je het product bij hun op de toonbank gooit, maakt dat geen verschil in prijs in vergelijking met dat je het zelf inpakt..?quote:Op zondag 21 juni 2015 22:18 schreef FF het volgende:
Het heeft echt niets te maken met handelingen die zij moeten verrichten voor het verzenden, maar met de handelingen die zij moeten verrichten om het pakket af te leveren.
Als jij naar de balie gaat, daar een doos besteld en laat inpakken (doen ze niet eens) dan betaal je doos + porto waarbij de sticker er gratis opgeplakt wordt. Je betaalt niet voor de handelingen bij verzending maar voor de handelingen die bij aflevering gedaan moeten / geëist worden.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:22 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dus als je het product bij hun op de toonbank gooit, maakt dat geen verschil in prijs in vergelijking met dat je het zelf inpakt..?
Tuurlijk maken de handelingen die ze voor verzending moeten verrichten wel verschil..
Ik zou maar eens achter je factuur aan gaan als je het zelf doet en zij het toch doorberekenen..
probeer het gewoon eens: toegeven dat iemand anders ergens meer verstand van heeft dan jij en niet steeds het laatste woord willen hebben vanwege je ego.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:31 schreef Zolderkamer het volgende:
Ok doei veel plezier met je vriendje en jou topic
En wat FF zelf nooit zou doen, maakt nog niet dat het niet op een andere manier kan..
Succes verder..
Probeer gewoon mee te doen in een discussie en niet persoonlijk te worden.. dat lukt je namelijk niet..quote:Op zondag 21 juni 2015 22:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
probeer het gewoon eens: toegeven dat iemand anders ergens meer verstand van heeft dan jij en niet steeds het laatste woord willen hebben vanwege je ego.
De bron heb ik al genoemd. De zakelijke overeenkomst tussen PostNL en een webshop.quote:Op zondag 21 juni 2015 22:48 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik vraag een aantal keer om een bron.. die is er niet.. en jij komt er al helemaal niet mee..
quote:Op zondag 21 juni 2015 23:24 schreef FF het volgende:
Aangezien zakelijke overeenkomsten niet openbaar gemaakt mogen worden, zal je het moeten doen met enkele citaten hieruit.
Misschien ter kennisgeving melden. Meer niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Chloroform het volgende:
Goed, we zijn inmiddels 10 dagen verder en nog steeds geen reactie van het bedrijf gehad. Ik heb inmiddels de papieren klaar liggen om op te sturen naar de ING. Verstandig om het bedrijf hier nog een keer over te mailen, of gewoon denken, zak erin, krijg de tyfus en ik laat het de ING wel oplossen?
Geld terug halen, bedrijf heeft niet geleverdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Chloroform het volgende:
Goed, we zijn inmiddels 10 dagen verder en nog steeds geen reactie van het bedrijf gehad. Ik heb inmiddels de papieren klaar liggen om op te sturen naar de ING. Verstandig om het bedrijf hier nog een keer over te mailen, of gewoon denken, zak erin, krijg de tyfus en ik laat het de ING wel oplossen?
dat laatste ja,quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Chloroform het volgende:
Ze hebben ICT- en Thuiswinkel-keurmerk, al heb ik niet echt de behoefte om ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Is de webshop lid van een organisatie? Daar ook een klacht heensturen
Wees eerlijk, hun klantenservice is kutquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben ICT- en Thuiswinkel-keurmerk, al heb ik niet echt de behoefte om ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
Welk bedrijf is dat? Eentje uit Zeeland?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Chloroform het volgende:
Dit vind ik wel een aardige suggestie om na te gaan. Ik vind dat je dit niet kan maken als bedrijf zijnde en helemaal niet als PostNL toe heeft gegeven of overduidelijk is dat hetpakket elders bezorgd zou zijn terwijl dat niet had gemogen gezien de verzendwijze.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Is de webshop lid van een organisatie? Daar ook een klacht heensturen
Waarom niet? Tevens vind ik dat je veel te lang wacht. Je hebt al heel lang geen geld en ook geen bestelling. Je had weken terug al je geld kunnen hebben en je product bij een andere winkel kunnen bestellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze hebben ICT- en Thuiswinkel-keurmerk, al heb ik niet echt de behoefte om ze publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.
Waarom niet? Ze behandelen jou als klant ook niet bepaald netjes?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het gaat over een laptop, niet over een leren stringquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:46 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Welk bedrijf is dat? Eentje uit Zeeland?
Bedrijf neemt de klant overduidelijk niet serieus. UIt fatsoen zou ik het nog even melden aan ze, en dan de creditcardmaatschappij de zaak laten afhandelen.
Had ze daar ook een topic over?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het gaat over een laptop, niet over een leren string
True.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wees eerlijk, hun klantenservice is kut
Nee, niet uit Zeeland. Hoezo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:46 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Welk bedrijf is dat? Eentje uit Zeeland?
Bedrijf neemt de klant overduidelijk niet serieus. UIt fatsoen zou ik het nog even melden aan ze, en dan de creditcardmaatschappij de zaak laten afhandelen.
Jij weer? Via een cc krijg je niet drie dagen nadat je pakket niet bezorgd is meteen je geld terug. Ook vanuit het bedrijf niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Waarom niet? Tevens vind ik dat je veel te lang wacht. Je hebt al heel lang geen geld en ook geen bestelling. Je had weken terug al je geld kunnen hebben en je product bij een andere winkel kunnen bestellen.
Ja, is ook zo, laat ik het anders zeggen: het is op dit moment niet een van m'n prioriteiten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:49 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze behandelen jou als klant ook niet bepaald netjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |