abonnement Unibet Coolblue
pi_153949485
Dit is meer voor FB.

Zullen we terug gaan naar ontwikkelingen in kinderkanker die haaks staan op de NWO/BigPharma plannen die sommige mensen op de forum suggeren.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 12:00:12 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153949499
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Heb je Re's stukje proza wel gelezen? Waar in duidelijk wordt gemaakt dat je maar beter kunt wegblijven als je niet gelooft in deze onzin. Zelfs Danny had woorden van die strekking. Met andere woorden. Fok faciliteerd een hele gevaarlijke stroming. Eentje waaran mensen overlijden. Niet iets om trots op te zijn.
Blijkbaar leidt je manier van discussieren hierover niet tot het gewenste effect wat je beoogt en dat je deze gevaarlijke stroming niet kan stoppen met jouw argumentatie, Misschien dan eerst eens naar jezelf kijken over waarom je de waarheid blijkbaar niet kunt overbrengen. En ga niet lopen jammeren dat je je mening niet mag geven want die wordt door iedereen gegeven.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 juni 2015 @ 12:01:01 #178
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153949524
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:59 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

[..]

Wat bedoel je dan met deze tekst?
genoeg plekken op FOK! waar je over wetenschap en medicatie kunt praten lijkt me
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 juni 2015 @ 12:03:27 #179
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153949598
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:59 schreef .SP. het volgende:
Dit is meer voor FB.

Zullen we terug gaan naar ontwikkelingen in kinderkanker die haaks staan op de NWO/BigPharma plannen die sommige mensen op de forum suggeren.
oud nieuws joh, dat was in 2007 al bekend :P

artikeltje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 juni 2015 @ 12:05:11 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153949636
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:55 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Heb je Re's stukje proza wel gelezen? Waar in duidelijk wordt gemaakt dat je maar beter kunt wegblijven als je niet gelooft in deze onzin. Zelfs Danny had woorden van die strekking. Met andere woorden. Fok faciliteerd een hele gevaarlijke stroming. Eentje waaran mensen overlijden. Niet iets om trots op te zijn.
Nee nee, als je geen interesse hebt in 'deze onzin', dat is iets anders. Als je alleen in BNW komt om te verkondigen dat BNW'ers zolderbewonende broekpoepers zijn ben je niet welkom, als je interesse hebt in het onderwerp maar het totaal oneens bent met wat er gezegd wordt is het een ander verhaal. ZEKER in reeksen zoals dit (en bijvoorbeeld vaccinatie).

Ander verhaal is het weer bijvoorbeeld in een topic over Tesla, daar ligt de gevoeligheid weer net wat anders en is het maatschappelijke debat een stuk milder en minder ingrijpend. Daar mag best op gediscussieerd worden met de aanname dat Tesla met buitenaardse wezens kon praten en aardstralen je mobiele telefoon op kan laden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153949728
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:03 schreef Re het volgende:

[..]

oud nieuws joh, dat was in 2007 al bekend :P

artikeltje
te fucking snel, wie van de auteurs ben jij!
  dinsdag 30 juni 2015 @ 12:16:41 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153949941
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 12:08 schreef .SP. het volgende:

[..]

te fucking snel, wie van de auteurs ben jij!
nee joh, gewoon goeie pubmed skills. Hopelijk brengen de clinical trials positieve resultaten, geluk is dat sommige MEK inhibitors al getest en gebruikt worden in andere kankers
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_153950025
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:33 schreef jogy het volgende:

[..]

En Lambiekje is er onlangs nog 2 weken afgegooid hoor, dat was niet omdat hij nou zo mooi en genuanceerd aan het posten was.
[edit: ja leuk geweest]

Alle topics waar lambiekje verschijnt gaan hetzelfde: lange copy-paste van een of andere vage site met daaronder twee zinnen eigen bijdrage waarin hij een hele andere conclusie trekt dan er in zijn zelf gequote tekst wordt getrokken (dmv [b] tags). Vragen naar aanleiding van zijn posts negeert hij volledig of geeft een antwoord wat bij een andere vraag lijkt te horen en vervolgens verdwijnt hij voor lange tijd.

Als je de discussie als in dit topic niet wil/kan voeren zorg dan in ieder geval dat er een bepaalde vorm van reactieverplichting komt op kritische vragen (zowel voor als tegen) en laat niet toe dat enkel brainfarts worden gepost.

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 30-06-2015 12:36:10 ]
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:16:17 #184
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153951452
Wat een gezeur en het blijft maar doorgaan. Vraag me af wat men nou wil, Biek een perm ban aansmeren? Dat je bepaalde dingen niet meer mag aankaarten op BNW want respectloos enzo? Het gaat eigenlijk nergens meer over en als het zo moet/gaat kan dit topic net zo goed dicht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153951500
quote:
3s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:23 schreef Re het volgende:

[..]

perceptie natuurlijk, en 99% is maar een loos getal natuurlijk al helemaal omdat ze niet allemaal prima werken en al helemaal niet omdat ze een gunstig bijwerkingsprofiel hebben (zei de ene chemo patient tegen de andere). Ook is het natuurlijk niet zo dat als een medicijn goed werkt dat de industrie erachter te vertrouwen is.
Ik wist dat je met het chemo-voorbeeld zou komen. Hoeveel mensen die minstens 10 medicijnen gebruiken zie jij elke dag?

Ik zie er ongeveer 30, elke dag weer, met minstens 10 medicijnen omdat ik een oude populatie vertegenwoordig (gemiddeld boven de 80 jaar).

Ik hoor serieus zelden mensen klagen over bijwerkingen. Niet dat ze geen eventuele bijwerkingen hebben, maar er geen last of weet van hebben. En als ze daarmee gelukkig 90 worden, dan voel ik me geen misdadiger. Sorry als ik jouw luchtkasteel hiermee kapot maak.

En de dankbaarheid van sommige mensen als een medicijn aanslaat is _O_

Dat gevoel zul jij nooit helaas krijgen. Blijf jij maar lekker zeiken en verzuipen in negativiteit. Ik zie ook de positieve kant en dat maakt mijn vak leuk. Wat voor stigma je me ook wilt geven.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:27:51 #186
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153951753
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:17 schreef starla het volgende:

[..]

Ik wist dat je met het chemo-voorbeeld zou komen. Hoeveel mensen die minstens 10 medicijnen gebruiken zie jij elke dag?

Ik zie er ongeveer 30, elke dag weer, met minstens 10 medicijnen omdat ik een oude populatie vertegenwoordig (gemiddeld boven de 80 jaar).

Ik hoor serieus zelden mensen klagen over bijwerkingen. Niet dat ze geen eventuele bijwerkingen hebben, maar er geen last of weet van hebben. En als ze daarmee gelukkig 90 worden, dan voel ik me geen misdadiger. Sorry als ik jouw luchtkasteel hiermee kapot maak.
ik heb je nergens beschuldigd van misdaad noch heb ik een luchtkasteel om te vernielen. Medicatie is nodig, red levens en dient de mensheid, maar pretenderen dat het allemaal whalhalla oplossingen zijn is gewoon niet waar. Op persoonlijk vlak slik ik dagelijks hoge doses Lyrica, daar kan ik gelukkig prima op functioneren maar heb er ook flink wat bijwerkingen van.

Je pretendeert dat alles prima effectief is zonder noemenswaardige bijwerkingen, nou dat is gewoon aantoonbaar niet waar. Geen enkel medicijn (nou ja er zijn er een paar, maar ok) is vooralsnog 100% effectief met 0% bijwerkingen. Als dat zo was geweest hadden we geen wetenschap meer nodig natuurlijk.

Oh je had er nog een extra sneer aan toegevoegd zie ik... dat op de man spelen kun je prima zie ik
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_153951798
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:16 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een gezeur en het blijft maar doorgaan. Vraag me af wat men nou wil, Biek een perm ban aansmeren? Dat je bepaalde dingen niet meer mag aankaarten op BNW want respectloos enzo? Het gaat eigenlijk nergens meer over en als het zo moet/gaat kan dit topic net zo goed dicht.
Ik kom hier omdat ik het interessant vind om te discussiëren met mensen die aan de andere kant van het BigBadPharma spectrum staan. Maar ik stel dan wel een inhoudelijke discussie op prijs. Eentje waar met argumenten wordt gepraat ook al zijn deze onderbouwd met bronnen als wanttoknow en andere complotsites. Er is heus genoeg mis in de medische business, dat maar een beetje weggemoffeld wordt.

Maar het vervalt hier vaak in linkdumps en gescheld over en weer, van beide kampen. Ik ben hier ook geen heilige in, maar ik vind het gedrag van vooral Lambiekje regelmatig onacceptabel. Je mag een boel vinden van artsen en pharmaceuten. Maar hij vindt niets, hij scheld iedereen uit voor moordenaars. Dat is voor mij de grens.
pi_153951926
Dat pretendeer ik helemaal niet. Natuurlijk zijn er mensen die bijwerkingen hebben, maar wie ben ik om dat voor hen in te vullen als ze daarmee gelukkig oud worden en dus niet over elke poep en scheet zeiken omdat ze dat voor lief nemen. Zodat ze hun kleinkinderen kunnen zien opgroeien. Zodat ze nog kunnen genieten van het leven omdat het wolkerige gevoel dat je van Lyrica krijgt stukken minder erg is dan die helse pijnen die ze hebben van hun polyneuropathie.
Het kwaad is erger dan het middel in dat geval.

En zo lang dát het resultaat is vind ik dat ik iets bijdraag aan kwaliteit van het leven.

Als ik merk dat medicatie kwaliteit van het leven vermindert, dan praat ik daarover met die persoon en komen we SAMEN tot een ander plan.

Biek of jij moeten gewoon een keer een dag meelopen met mij. Bied ik je graag aan. Dan zal je kop rood staan van schaamte wat je allemaal over ons hier hebt gezegd. Dan zul je zien hoe transparant we eigenlijk zijn, dan zul je zien dat er geen martelkelders zijn in het ziekenhuis en dan zul je een keer zien dat, ja, 99% van de patienten tevreden is en er altijd 1% is waarbij medicatie niet aanslaan of tot de groep behoren waarbij alles al a priori fout is.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:36:44 #189
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153951977
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:43 schreef Re het volgende:

[..]

ik vind het uitermate interessant om te discussieren over zulk soort dingen, ja,
Die discussie voert hij niet, het enige wat hij doet is schelden en linkjes dumpen waarbij hij zichzelf met enige regelmaat tegenspreekt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:37:53 #190
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153952021
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:29 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik kom hier omdat ik het interessant vind om te discussiëren met mensen die aan de andere kant van het BigBadPharma spectrum staan. Maar ik stel dan wel een inhoudelijke discussie op prijs. Eentje waar met argumenten wordt gepraat ook al zijn deze onderbouwd met bronnen als wanttoknow en andere complotsites. Er is heus genoeg mis in de medische business, dat maar een beetje weggemoffeld wordt.

Maar het vervalt hier vaak in linkdumps en gescheld over en weer, van beide kampen. Ik ben hier ook geen heilige in, maar ik vind het gedrag van vooral Lambiekje regelmatig onacceptabel. Je mag een boel vinden van artsen en pharmaceuten. Maar hij vindt niets, hij scheld iedereen uit voor moordenaars. Dat is voor mij de grens.
Hij scheldt iedereen uit? Lijkt me wat overdreven maar goed. Mag ik er dan ook
op wijzen dat mensen die tegen vaccinaties zijn zo vaak uitgescholden worden voor moordenaar? Persoonlijk kan het me geen reet bommen, ik lig er niet wakker van maar wat ik me dan wel afvraag waarom dit dan wel mag? Best een beetje hypocriet toch?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:39:56 #191
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153952081
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:35 schreef starla het volgende:
Dat pretendeer ik helemaal niet. Natuurlijk zijn er mensen die bijwerkingen hebben, maar wie ben ik om dat voor hen in te vullen als ze daarmee gelukkig oud worden en dus niet over elke poep en scheet zeiken omdat ze dat voor lief nemen. Zodat ze hun kleinkinderen kunnen zien opgroeien. Zodat ze nog kunnen genieten van het leven omdat het wolkerige gevoel dat je van Lyrica krijgt stukken minder erg is dan die helse pijnen die ze hebben van hun polyneuropathie.
Het kwaad is erger dan het middel in dat geval.

En zo lang dát het resultaat is vind ik dat ik iets bijdraag aan kwaliteit van het leven.

Als ik merk dat medicatie kwaliteit van het leven vermindert, dan praat ik daarover met die persoon en komen we SAMEN tot een ander plan.

Biek of jij moeten gewoon een keer een dag meelopen met mij. Bied ik je graag aan. Dan zal je kop rood staan van schaamte wat je allemaal over ons hier hebt gezegd.
Ik weet niet wat ik precies heb gezegd over jou persoonlijk, behalve dat je het allemaal wat rooskleurig doet voorkomen over 99%, dat is gewoon niet waar. En dat wolkerige gevoel helpt me niet bij mijn werk eigenlijk.

En ik heb vaak genoeg over de afdeling neurologie en neurochirurgie gelopen, heb er zelfs mijn proefschrift over geschreven, dus je mag weer van je hoge paard af voor nu.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:41:39 #192
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153952140
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die discussie voert hij niet, het enige wat hij doet is schelden en linkjes dumpen waarbij hij zichzelf met enige regelmaat tegenspreekt.
ja dat klopt, ik ben dan ook meer benieuwd waarom er mensen zijn met zulk soort gedachtes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_153952209
Nou goed, je hebt gelijk, ik lieg. Prima als je dat wilt vinden. Let wel dat ik het over artsenszorg heb hier en medicatie. Merendeel van de klachten gaan over wachttijden en verpleegkundige zorg, ja, ook bijna 99%.

Heb vaak genoeg klachten gehad en eerlijk waar: in 100% van de gevallen ging het bijna alleen over conflicten met de verpleegkundigen. En zeker de helft gaat over niet bewezen letsel. Zo zou ik ooit iemand een hernia hebben geprik tijdens een LP wat middels MRI direct ontkracht werd. Toch bleef ze persisteren dat ik haar een hernia had geprikt :') Maar goed...jij bent arts?

Waar ben je in vredesnaam het spoor kwijtgeraakt?
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:48:49 #194
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153952301
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:35 schreef starla het volgende:
Biek of jij moeten gewoon een keer een dag meelopen met mij. Bied ik je graag aan. Dan zal je kop rood staan van schaamte wat je allemaal over ons hier hebt gezegd. Dan zul je zien hoe transparant we eigenlijk zijn, dan zul je zien dat er geen martelkelders zijn in het ziekenhuis en dan zul je een keer zien dat, ja, 99% van de patienten tevreden is en er altijd 1% is waarbij medicatie niet aanslaan of tot de groep behoren waarbij alles al a priori fout is.
Om Re in hetzelfde hokje te proppen als Lambiekje is nogal een vergissing. Op zich. Verwar begrip niet met 'het eens zijn met'
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153952324
Als Re opkomt voor Biek dan kan ik niet anders dan ze in dezelfde zin noemen nee.

En FYI, ik stop ze niet in hetzelfde 'hok'. Ik ben niet zo van hokken. Biek is een buitencategorie, daar valt niemand mee te vergelijken.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:52:41 #196
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153952392
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:44 schreef starla het volgende:
Nou goed, je hebt gelijk, ik lieg. Prima als je dat wilt vinden. Let wel dat ik het over artsenszorg heb hier en medicatie. Merendeel van de klachten gaan over wachttijden en verpleegkundige zorg, ja, ook bijna 99%.

Heb vaak genoeg klachten gehad en eerlijk waar: in 100% van de gevallen ging het bijna alleen over conflicten met de verpleegkundigen. En zeker de helft gaat over niet bewezen letsel. Zo zou ik ooit iemand een hernia hebben geprik tijdens een LP wat middels MRI direct ontkracht werd. Toch bleef ze persisteren dat ik haar een hernia had geprikt :') Maar goed...jij bent arts?
ik ben geen arts nee, gelukkig niet, die verantwoordelijkheid zou ik niet willen hebben, ik heb een wat bescheidenere functie. Ik heb trouwens nergens iets beweerd over of je goed of slecht werk verricht, ik weet wel zeker dat je dat eerste doet.

Ik heb het puur over die ene statement en ja puur over farmaceutische zorg, en zolang een medicijn een positieve risk/benefit heeft vind ik het prima dat het wordt voorgeschreven, maar ik pretender niet dat 99% van de medicatie effectief is en veilig.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_153952423
Nogmaals; dat laatste pretendeer ik ook niet. Ik heb het hier meer over QALY's dan over of mensen daadwerkelijk een bijwerking hebben.

In welk vakgebied ben je gepromoveerd op 'neurologie en neurochirurgie' dan?
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:55:23 #198
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153952447
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:50 schreef starla het volgende:
Als Re opkomt voor Biek dan kan ik niet anders dan ze in dezelfde zin noemen nee.

En FYI, ik stop ze niet in hetzelfde 'hok'. Ik ben niet zo van hokken. Biek is een buitencategorie, daar valt niemand mee te vergelijken.
Ik kom helemaal niet voor hem op, lees eens wat topics hier terug zou ik zeggen, ik vind het gewoon niet zo erg om met notoire tegenstanders in discusie te gaan, alleen door die wererzijdse fixatie komt er van discussieren weinig terecht.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:57:38 #199
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153952507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:54 schreef starla het volgende:
Nogmaals; dat laatste pretendeer ik ook niet. Ik heb het hier meer over QALY's dan over of mensen daadwerkelijk een bijwerking hebben.

In welk vakgebied ben je gepromoveerd op 'neurologie en neurochirurgie' dan?
migraine

en ja met een healthstate van 0.5 kun je prima 90 worden vooral als je wat disutilities kan voorkomen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:58:23 #200
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153952521
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hij scheldt iedereen uit? Lijkt me wat overdreven maar goed. Mag ik er dan ook
op wijzen dat mensen die tegen vaccinaties zijn zo vaak uitgescholden worden voor moordenaar? Persoonlijk kan het me geen reet bommen, ik lig er niet wakker van maar wat ik me dan wel afvraag waarom dit dan wel mag? Best een beetje hypocriet toch?
Edit: Doe maar even niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 30-06-2015 14:02:00 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')