Helaas voor jou kan ik zulke dingen heel snel. Ik typ gewoon een eind weg. En het leuke van feedback is: je moet het wel lezen.quote:
Speculallah ackbar.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Jongens, ik ga mijn haatbaard laten staan.
Kun je straks tenminste ook genocides gaan ontkennen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit ook een snor bij he, zo'n pratende kut.
Chriet Titulariumquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Welkom broederquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ik moest bij New Kids weer lachen om Arnie en Peter.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik had vandaag mensen van Goede Tijden Slechte Tijden kunnen slaan, niet gedaan. Beetje jammer.
Dat mag want dat is gewoon goede oude tijd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest bij New Kids weer lachen om Arnie en Peter.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vind ik dus vies he? Zo'n hangend tapijt.
Ja en nee. Kijk als je echt een flinke baard laat staan dan moet je die wel verzorgen want anders wordt het echt een baard van een zwerver.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is dus totaal niet #TeamRTL7.
Gewoon kort houden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 20:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja en nee. Kijk als je echt een flinke baard laat staan dan moet je die wel verzorgen want anders wordt het echt een baard van een zwerver.
Maarja, dat vind ik zelf ook een heel gedoe en van die dure shampoo's en dingetjes ben ik ook niet zo van, dus dan pak ik gewoon weer de tondeuse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |