TS koopt goedkope broodtrommelsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef amenth het volgende:
waarop ik vroeg of dat ding van Gucci was ofzo want normaal zijn ze twee euro.
Met je lekkere gekke korte kapsel libellelezeressenjaarbeurshuishoudhoer!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:55 schreef agter het volgende:
TS zijn zoontje sloopt spullen van een ander?
Niveautje weer!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:57 schreef amenth het volgende:
[..]
Met je lekkere gekke korte kapsel libellelezeressenjaarbeurshuishoudhoer!
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef amenth het volgende:
Bleef ze maar door zeuren enzo t[b]oen zei ik nu krijg je niks meer van me. [/b]
nee wel quad manquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Heeft je zoon ook een mini BMW om mee te spelen?
Leer schrijven, het lijkt nu net of je een buitenlander bent.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef amenth het volgende:
Sinds korte tijd mag ik mijn zoon weer zien, omdat mijn ex me miste. Ondertussen zit die al op de basischool, dus ik had hem vandaag gebracht en opgehaald. Bij het ophalen zeg zo vrouw tegen mij, ja je zoon heeft mijn zoon z´n broodtrommel kapot gegooid, zou je die misschien willen vergoeden. Dus ik zeg tegen haar hoe bedoel je vergoeden dat doen kinderen zo vaak, zeg ze zo van ja nou jij bent er verantwoordlijk voor dus ik zou graag 10 euro willen, waarop ik vroeg of dat ding van Gucci was ofzo want normaal zijn ze twee euro. Bleef ze maar door zeuren enzo toen zei ik nu krijg je niks meer van me. ging ze helemaal doordraaien en met lerares praten enzo. Was zo zeikwijf met kort pittig kapselik kom nooit meer terug naar die school
Klacht: zeikwijf verpest rustig ophalen van me zoon
quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:31 schreef Pharkus het volgende:
Altijd afdingen hè. Zo'n broodtrommel was vast ook niet hageltje nieuw. Gewoon de marktplaats app erbij pakken en kijken wat die dingen tweedehands doen.
Hehheh goeie! En dan (heel slecht Nederlands sprekend) de zoekresultaten op je telefoon laten zien en zeggen: "Mefrau, kaik! Dat verkoper doet verzenden -- wat is oew adres!?"quote:Op woensdag 17 juni 2015 07:31 schreef Pharkus het volgende:
Altijd afdingen hè. Zo'n broodtrommel was vast ook niet hageltje nieuw. Gewoon de marktplaats app erbij pakken en kijken wat die dingen tweedehands doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands is mijn goedste vak
... het vinden als dat andere jochie de broodtrommel van zijn zoontje had vernield?quote:omdat mijn ex me miste. Ondertussen zit die al op de basischool
http://www.marktplaats.nl(...)odtrommel-blauw.htmlquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:26 schreef amenth het volgende:
[..]haahahha das wel goeie man als ze nog keer over begin doe ik dat
nou kan gebeuren toch denk je ga nieuwe vragen dan ben je kk skeerquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:42 schreef Kopiko het volgende:
Hoe zou TS (een man met een verdomd jonge ex:)
[..]
... het vinden als dat andere jochie de broodtrommel van zijn zoontje had vernield?
wat heeft dat er mee te make alsof daar nie gebeurd zulke dingenquote:Op woensdag 17 juni 2015 16:05 schreef Nobu het volgende:
Die moeder moet niet zo janken, had ze haar kind maar op een witte school moeten plaatsen.
Daar zullen zulke dingen ook gebeuren, alleen is de kans dat je met een tokkie ouder zoals TS te maken krijgt een stuk kleiner.quote:Op woensdag 17 juni 2015 17:12 schreef amenth het volgende:
[..]
wat heeft dat er mee te make alsof daar nie gebeurd zulke dingen
Wat een kutkwaliteit broodtrommel! Asociaal om daar 10 euro voor te vragen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef amenth het volgende:
Sinds korte tijd mag ik mijn zoon weer zien, omdat mijn ex me miste. Ondertussen zit die al op de basischool, dus ik had hem vandaag gebracht en opgehaald. Bij het ophalen zeg zo vrouw tegen mij, ja je zoon heeft mijn zoon z´n broodtrommel kapot gegooid, zou je die misschien willen vergoeden. Dus ik zeg tegen haar hoe bedoel je vergoeden dat doen kinderen zo vaak, zeg ze zo van ja nou jij bent er verantwoordlijk voor dus ik zou graag 10 euro willen, waarop ik vroeg of dat ding van Gucci was ofzo want normaal zijn ze twee euro. Bleef ze maar door zeuren enzo toen zei ik nu krijg je niks meer van me. ging ze helemaal doordraaien en met lerares praten enzo. Was zo zeikwijf met kort pittig kapselik kom nooit meer terug naar die school
Klacht: zeikwijf verpest rustig ophalen van me zoon
Maar wel een fucking broodtrommel van 10 euro!quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Dit is de reden dat al die buitenlandse kinderen van die kut kinderen zijn...
Tevens als je dat gaat vragen aan een andere ouder ben je ook wel echt een extreem triest persoon...als het nou om een fiets gaat ofzo, oke. Maar een fucking broodtrommel![]()
Dat is volgens mij echt iets wat alleen in Nederland zou gebeuren door van die vinex wijk mensen die eigenlijk te duur leven voor wat ze verdienen om mee te doen met de rest.
ja man k zei dat ie dat niet moest doen zei die oke lusiter gwn goed moet wel jwz en dat wijf krijg sowieso niks.. ging laatste keer in mn vriendin auto hem ophale volgende keer in mijn bmw dan kan ze er helemaal niet meer tegen met der renault escapequote:Op woensdag 17 juni 2015 18:55 schreef terrorsjaak het volgende:
Helemaal gelijk TS, fucking broodtrommel geef je zoon op zijn dondef dat hij niet mag slopen en laat dat wijf lekker
ja jo zeikerds doe je wat voor ze en nog klagenquote:Op zondag 21 juni 2015 19:12 schreef Gulmez het volgende:
Terecht klacht abi, ik had laatst voor zwart mitsubisi outlander mee van tatta die ik zou polijsten maar zaterdagavond ff showen voor sorbonne en coolsingel french montana aan assie roken gaat die zeuren dat hij hem 1 dag later heb terwijl hij zelf op vakantie is en ik hem aan ze zus moest afzetten hahaha
ja man heeft bijbaan in zwolle bij trekpleisterquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
Amenth zie je rosepetals nog wel eens?
Waarom komt zij eigenlijk niet meer op het forum?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:39 schreef Neverknown het volgende:
Amenth zie je rosepetals nog wel eens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |