Wat zijn je plannen?quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:54 schreef Samzz het volgende:
Morgen mijn steigerhouten borden ophalen, eens kijken of ik daar wat moois van kan maken.
ik kwam niet verder dan denken waarom zou je willen eten van steigerhouten bordenquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:54 schreef Samzz het volgende:
Morgen mijn steigerhouten borden ophalen, eens kijken of ik daar wat moois van kan maken.
Offfff... We kunnen hier ook een iSketch topic openen en dan onze beste iSketch creaties screenshotten en postenquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:54 schreef moemoe het volgende:
Ik heb nog steeds werkjes liggen voor CRE.
Misschien moet ik Isketch even links laten liggen en mijn creativiteit loslaten op die werkjes.
Ja dankjewelquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja dankjewelFucking sick serieus
![]()
Mijn hele klas haat me nuOmdat ik vorige keer precies hetzelfde had
Mensen die maanden leren hebben een onvoldoende, en ik krijg met een halve samenvatting doorlezen op de dag zelf nog een voldoende
Ik denk serieus dat ik elke keer gewoon mazzel heb met goed gegokte vragenquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus je bent eigenlijk gewoon super slim!
Zeg, don't ruin it, je bent gewoon heul slim kquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat ik elke keer gewoon mazzel heb met goed gegokte vragen
To be honest, die tentamens zijn ook niet serieus te nemen. Het is allemaal meerkeuze, je moet 2/3e goed hebben voor een voldoende, maar van alle 3 de meerkeuzeopties zijn er altijd wel 1 of 2 die je gelijk kunt wegstrepen omdat het fucking bullshit is. Beetje logisch nadenken.
Verder wist ik nauwelijks wat van de stof
SOBERZO DE SLIMPSTE PERSOON OP DE WERELTquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zeg, don't ruin it, je bent gewoon heul slim k
quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
SOBERZO DE SLIMPSTE PERSOON OP DE WERELT
Dat weet ik, dank jequote:Op woensdag 17 juni 2015 13:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Offfff... We kunnen hier ook een iSketch topic openen en dan onze beste iSketch creaties screenshotten en postenSoms zitten er echt pareltjes tussen
Ik moest laatst een 'melkmeisje' tekenen, ik had gedacht dat een simpele lijst om een schilderij wat ik met j_v had ondertekend voldoende was, maar helaasquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je doet je naam eer aan op iSketch ja![]()
Te druk met schoolstress enzoquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moest laatst een 'melkmeisje' tekenen, ik had gedacht dat een simpele lijst om een schilderij wat ik met j_v had ondertekend voldoende was, maar helaasWeinig kunstzinnig besef bij de mensen die moesten raden!
Waarom speel jij eigenlijk nooit meer?
Speel jij Sims 4?quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Te druk met schoolstress enzoMaar vanaf overmorgen vakantie
Dan ga ik ook weer eens dik veel Simsen enzo
Zo leuk hequote:
De adviesprijs betalenquote:
Oh, daar valt de prijs nog wel mee jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:54 schreef Moira. het volgende:
De adviesprijs betalen
De helft betalen voor een originkey via gamesites
Ik heb nu sinds een paar dagen min of meer vakantie, moet nog een paar dingetjes doen, maar weinig stress meerquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Te druk met schoolstress enzoMaar vanaf overmorgen vakantie
Dan ga ik ook weer eens dik veel Simsen enzo
Gewoon doen manquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, daar valt de prijs nog wel mee ja
Misschien eens een keer kopen :'D
Ik maak altijd ''mijn perfecte leven''. En dan denk ik, goh, dat klopt ook nog aardig met de werkelijkheidquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon doen manEr missen wel wat dingetjes, maar dat boeit me niet echt. Een hoop nieuwe gameplay
Mijn doel is om allerlei verschillende soorten personen/karakters/beroepen/huisstijlen uit te proberen, ben meestal toch gebonden aan mijn 'perfecte personages' terwijl je daar de gameplay na een tijdje ook wel van gezien hebt. Juist die criminelen of autisten of dikzakken zijn ook leuk om eens te proberen
quote:
Klopt ja, ik deed laatst mee met Mono, moemoe en Fokker.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu sinds een paar dagen min of meer vakantie, moet nog een paar dingetjes doen, maar weinig stress meer
Kom gerust nog eens langs bij iSketch, is altijd leuk om even te sketchen! Tegenwoordig doen we ook wel eens met skype erbij (alleen onze stemmen), dus dan kan je tijdens het sketchen er ook nog eens over praten! Ongeloveloos!
Qua sims ben ik zeer old skool, ik heb vroeger alleen de eerste sims gedaan, wel met fancy uitbreidingspakketten zodat ik ook hondjes kon nemen! Geen idee bij welke Sims ze inmiddels zijn.
Welquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik maak altijd ''mijn perfecte leven''. En dan denk ik, goh, dat klopt ook nog aardig met de werkelijkheid![]()
KUN JE NOU WEL OF GEEN ZWEMBADEN MAKEN?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |