mjah zijn wel behoorlijke well known glitches.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Alleen die uitleg al van zijn vorige runs en glitches, dan ben je wel aardig verslaafd aan dat spel
Gewoon eruit scheppen toch.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdommehoud ik de deksel van de pan niet strak genoeg erop waardoor al mn macaroni de gootsteen in dondert
![]()
dat wordt overnieuw beginnen
Ik doe altijd de pan een beetje over de rand en dan drukken, dan kan het water eruit. Of met een vergiet.quote:
jup ook gekeken, wel een beetje langquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Er is er eentje voor Pokemon Gold ook nog
Ik bedoel de macaroni uit de gootsteen scheppenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe altijd de pan een beetje over de rand en dan drukken, dan kan het water eruit. Of met een vergiet.
Ik twijfel of ik hem helemaal kijk. Dit is wel de pokemon game waar ik mee ben opgegroeid maar glitches zijn cewl.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
jup ook gekeken, wel een beetje lang
meh is wel interessant.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem helemaal kijk. Dit is wel de pokemon game waar ik mee ben opgegroeid maar glitches zijn cewl.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik bedoel de macaroni uit de gootsteen scheppen
Er zijn nog genoeg koekjes over <3quote:
niks, ik ben down for the nightquote:
Gelukkig duurt deze aflevering wel langer dan de anderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb net uurtje geleden laatste aflevering gekeken
Joahquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is toch die serie met veul potten sex?
Over hoeveel praten we dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb meer gebruikt dan de meeste mensen iig.
Zozo, stoere boi gespot.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb meer gebruikt dan de meeste mensen iig.
SPOILER: oitnb spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2015 23:39:43 ]
Ik weet het nog niet zeker!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:43 schreef Lt.Surge het volgende:
Thx Nickj0n, dat hoef ik dus ook niet meer te kijken.
Oh, jaquote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, jaIk ben té nieuwsgierig, en na de tijd huil ik altijd dat ik geklikt heb.
SPOILER: nog een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:55 schreef DrNick het volgende:
[..]sterfSPOILER: nog een spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Eens wel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was een rare film. Niet slecht, maar raar.
Pichu & Raichu > Pikachu, maar dat terzijde.quote:
Raichu was mijn favoriet altijdquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Pichu & Raichu > Pikachu, maar dat terzijde.
quote:
Voorzichtig.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Hoe rate je eenden op een schaal van 1 - 10?
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
1 als ze levend in de buurt komen, 10 als ze goed bereid zijn en op mijn bord liggen
1luv hier zegquote:
Daar hebben wij toch geen tijd voor jongeman.quote:
3quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Hoe rate je eenden op een schaal van 1 - 10?
Dan kom ik uit op een gemiddelde van 6,5.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
3
Tenzij eendjes, eendje is instant 10
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch geen tijd voor jongeman.
Maar wel pokemon filmpjes van 56 minquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch geen tijd voor jongeman.
Heul niet, ik ben drukquote:
Pokémon*quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wel pokemon filmpjes van 56 min
Zulke kleine spleetoogjes je kan niet eens het verschil zien tussen slapen of nietquote:
mensen die dat nu nog zeggen moet je zelf doorzagen, echt en dan wrs ook nog elke week... de treurnisquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:01 schreef FL_Freak het volgende:
Lekker de week doorzagen,want de helft is bijna voorbij. Oude collega's en oude uitgekauwde XD grappen
quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die dat nu nog zeggen moet je zelf doorzagen, echt en dan wrs ook nog elke week... de treurnis
ik ook, paar uurtjes wat thuis werken, en dan is het klaar, de zon schijnt me te hard nu alquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:12 schreef broccoli. het volgende:
[..]![]()
Ik blijf vandaag lekker thuis, het voelt alsof ik elk moment dood kan neerdonderen
Woah chillquote:Op woensdag 17 juni 2015 08:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook, paar uurtjes wat thuis werken, en dan is het klaar, de zon schijnt me te hard nu al
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdommehoud ik de deksel van de pan niet strak genoeg erop waardoor al mn macaroni de gootsteen in dondert
![]()
dat wordt overnieuw beginnen
Goedemorgen!quote:
mogguh. alles goed?quote:
Zeker zekerquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zeker zekervoel me de laatste tijd echt fantastisch
mogguh monoquote:
,quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is daar een speciale reden voor?
[..]
mogguh mono
goedquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
,
Eigenlijk niet
Hoe is het daar?
Monooooooooooquote:
waarom is iedereen zo tegen mijn UIquote:
Ach die mensen zijn al zo oud die weten niet beter.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die dat nu nog zeggen moet je zelf doorzagen, echt en dan wrs ook nog elke week... de treurnis
Omdat veranderingquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom is iedereen zo tegen mijn UI
quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:09 schreef jodelahity het volgende:
Ja doe die zwaaiende kutbeer terug man
haters gonna hatequote:Op woensdag 17 juni 2015 11:09 schreef jodelahity het volgende:
Je brengt iedereen hier in een autistische trance, kan wel weken duren voordat iedereen eruit is, je begrijpt dat een UI emotionele waarde kan krijgen uiteindelijk of wat
estavana polmanquote:
uhm, volgens velen de beste handbalster van nederland, oorspronkelijk uit arnhem, maar woont en speelt in denemarken. begin 20 ergens en best knap..?quote:
Ik weet niet of ze knap is maar zo'n foto spreekt sowieso aan dus dan maakt dat niet echt meer zo uitquote:Op woensdag 17 juni 2015 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, volgens velen de beste handbalster van nederland, oorspronkelijk uit arnhem, maar woont en speelt in denemarken. begin 20 ergens en best knap..?
tja, ook niet iedereen vindt dezelfde mensen knap natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:26 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze knap is maar zo'n foto spreekt sowieso aan dus dan maakt dat niet echt meer zo uit
En dank je ;p
Nee maar bedoel meer van ik zie de zijkant. Ze ziet er wel oke tot goed uit zo maar alleen op basis van de zijkant is het voor mij nog niet duidelijk (in dit geval). En de meerderheid van de mensen vinden wel dezelfde mensen knap voor zover ik weet, daarom zijn er ook populaire meisjes en meisjes die niemand wil. Maar het idee dat het 50-50 zou zijn is wel mooi verzachtend voor de 49,999999% van de mensen die minder knap is dan gemiddeld.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, ook niet iedereen vindt dezelfde mensen knap natuurlijk.
dat zou ik ook niet vertrouwen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:46 schreef wietparkiet het volgende:
ik kreeg gister wiet van iemand uit het niets
en sigaretten
nee voormalig werkgever en broer van een vriendquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet vertrouwen.
een vreemde?
zoals het hoortquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee voormalig werkgever en broer van een vriend
maar hij pakt altijd sigaretten van mij en nu ga hij kwart pakje aan mij
kan sowieso wel goed met die man op wegquote:
oehhhhquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan sowieso wel goed met die man op weg
ook een tijd met hem gewerkt en dan was het ook geven en nemen
oh bij mij bietst altijd wel iemandquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Maar srsly ik heb een hekel aan mensen die maar blijven bietsen, en dan zelf nooit wat hebben
''nee is mijn laatste sorry'' rot op man
pfff netjes hoorquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh bij mij bietst altijd wel iemand
maja ik krijg het ook wel terug en anders gewoon vervelend gaan doen dan geven ze het vanzelf terug
Ga weg met je vieze voorbind dildo you fucking hommoquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
u better shut the fuck up before i put a strap in ur mouth boy
watquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga weg met je vieze voorbind dildo you fucking hommo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik nou komen of gaan?! Maak een keuze, vrind.quote:
kom maar daarna mag je gaan in een ambulancequote:Op woensdag 17 juni 2015 14:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet ik nou komen of gaan?! Maak een keuze, vrind.
aight, dan is de lijkwagen gelukkig toch voor jou.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar daarna mag je gaan in een ambulance
nigga u be trippinquote:Op woensdag 17 juni 2015 14:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight, dan is de lijkwagen gelukkig toch voor jou.
Had geluk, de aldi had alleen 1kg zakken, wat teveel is, maar daardoor had ik dus veel over om opnieuw te beginnen.quote:
watquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is die net zo leuk als de originele geanimeerde series?
oh die heb ik niet gezienquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Batman: The Animated Series (TV Series 1992â1995) - IMDb
Hier nog niet, wel waait het best hard.quote:
Heeft hier lekker geregendquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hier nog niet, wel waait het best hard.
Oeh jelly wel, was hier de gehele dag droog, en vies warm gewoonquote:
Peanut butter jelly timequote:Op woensdag 17 juni 2015 22:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh jelly wel, was hier de gehele dag droog, en vies warm gewoon
Ben daar zelf niet zo'n fan van. Jij wel?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Peanut butter jelly time
Ik vind het wel lekker hier
quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Peanut butter jelly time
Ik vind het wel lekker hier
Nee, mehquote:Op woensdag 17 juni 2015 22:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ben daar zelf niet zo'n fan van. Jij wel?
Ja, maar jij hebt ook regen gehad, ik niet
Wat negeer je mequote:
Hiquote:
Waar?quote:
Runescape?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze was goud en edelstenen zoeken in de mijn
Nog beroerder?quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Denk niet dat Natuurkunde een 6.0 wordt dit keer
Terug?quote:
Had voor m'n tweede examen een onvoldoendequote:Op woensdag 17 juni 2015 22:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Denk niet dat Natuurkunde een 6.0 wordt dit keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |