mjah zijn wel behoorlijke well known glitches.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:00 schreef Geo4kant het volgende:
Alleen die uitleg al van zijn vorige runs en glitches, dan ben je wel aardig verslaafd aan dat spel
Gewoon eruit scheppen toch.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:10 schreef Geo4kant het volgende:
Godverdommehoud ik de deksel van de pan niet strak genoeg erop waardoor al mn macaroni de gootsteen in dondert
![]()
dat wordt overnieuw beginnen
Ik doe altijd de pan een beetje over de rand en dan drukken, dan kan het water eruit. Of met een vergiet.quote:
jup ook gekeken, wel een beetje langquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
Er is er eentje voor Pokemon Gold ook nog
Ik bedoel de macaroni uit de gootsteen scheppenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doe altijd de pan een beetje over de rand en dan drukken, dan kan het water eruit. Of met een vergiet.
Ik twijfel of ik hem helemaal kijk. Dit is wel de pokemon game waar ik mee ben opgegroeid maar glitches zijn cewl.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
jup ook gekeken, wel een beetje lang
meh is wel interessant.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik hem helemaal kijk. Dit is wel de pokemon game waar ik mee ben opgegroeid maar glitches zijn cewl.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik bedoel de macaroni uit de gootsteen scheppen
Er zijn nog genoeg koekjes over <3quote:
niks, ik ben down for the nightquote:
Gelukkig duurt deze aflevering wel langer dan de anderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb net uurtje geleden laatste aflevering gekeken
Joahquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is toch die serie met veul potten sex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |