Daar komen ze wel inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:58 schreef over_hedge het volgende:
Geen foo fighters dus.Nouja maakt de keuze wel makkelijker voor mij. Dan ga ik naar lowlands
Dat zeg ik nergens? Dus niet zo bijdehand doen.quote:
Prachtig tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef chansadres het volgende:
Rammstein heeft de eerste lijst met namen bekend gemaakt en daar zit Pinkpop nog niet tussen. Daar moeten we nog 2 weken op wachten
Ze annuleren want het kwam al sowieso niet zo lekker uit tussen de twee downloads. Nu dat Jan contractbreuk heeft gepleegd: annulering.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prachtig tochHoop voor Jan dat z'n niet-zo-verkapte-bevestiging geen gevolgen heeft.
Het zou wel een mooie actie zijn, plus je weet dat er ieder jaar een Jan mediablunder te verwachten is, dus ja...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze annuleren want het kwam al sowieso niet zo lekker uit tussen de twee downloads. Nu dat Jan contractbreuk heeft gepleegd: annulering.![]()
Zolang ze daarna een los concert aankondigen![]()
dat klopt, moet je wel nog een keuze maken waarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet als je bij het juiste voorverkoopadres staat
Nou nee, er is maar 1 adres waar je geen stress hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat klopt, moet je wel nog een keuze maken waar
De juiste.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat klopt, moet je wel nog een keuze maken waar
Wees gerust, het lijkt qua headliners vooralsnog meer de harde gitaarkant op te gaan, als ze naast Rammstein PJ ook daadwerkelijk al vast hebben liggen... Ik heb ook sterke geruchten over RHCP gehoord, hoeft van mij persoonlijk dan weer niet omdat ik ze live niet denderend meer vind.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:52 schreef Fretwork het volgende:
Als Coldplay komt ga ik toch twijfelen of ik ga dit jaar.
Wat een graftakke muziek, om nog maar te zwijgen over het publiek dat het aantrekt.
Editors kan ik mee leven hoor, schijnen duidelijk verbeterd te zijn live. Snow Patrol kan ik best aanhoren, maar ik heb het niet zo op slappe afsluiters.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wees gerust, het lijkt qua headliners vooralsnog meer de harde gitaarkant op te gaan, als ze naast Rammstein PJ ook daadwerkelijk al vast hebben liggen... Ik heb ook sterke geruchten over RHCP gehoord, hoeft van mij persoonlijk dan weer niet omdat ik ze live niet denderend meer vind.
Ik vermoed dat ook Editors en/of Snow Patrol nog wel kans maakt op een headlinerspot
Jij hebt echt geen realiteitszin, hé... Alsof Jan ook maar iets te zeggen heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:00 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij had de Foo Fighters volgend jaar moeten hebben niet in 2017
Dit, alle boekingen worden gedaan voor MOJO, Jan doet wat faciliteiten managen en is het gezicht voor de pers.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen realiteitszin, hé... Alsof Jan ook maar iets te zeggen heeft.
Hoezo eigenlijk? Vind het wel zo eerlijk, anders blijven mensen toch hopen...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 08:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind het alleen niet slim om te zeggen dat FF pas in 2017 komt. Hadden ze beter even mee kunnen wachten.
Is toch een beetje vroeg? We weten nu al 1 naam van 2017.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Vind het wel zo eerlijk, anders blijven mensen toch hopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |