Jawel, maar zeker met een productie als die van Rammstein zit je ook gewoon met de logistieke (on)mogelijkheden. Verwacht overigens eerder dat ze dan Download FR skippen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Voor een flinke zak geld kun je een hoop kopen
Hahaha ja, even van 22 - 2330 Pinkpop, en dan in de heli en 0030 - 0200 Download Francequote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach Pinkpop is toch vroeg afgelopen
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Lol gemist, niets bekend gemaakt?
Dat dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, was wel duidelijk toch? Wél Rammstein (11e), géén Foo Fighters.
Nouja, eigenlijk zou er geen nieuws zijn.quote:
Ach ja, dat is beetje de larger scheme of things. Pinkpop staat gewoon niet hoog genoeg in de pikorde en/of telt niet genoeg (extra) knaakjes neer het zelf / als een van de eersten te mogen doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:45 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nouja, eigenlijk zou er geen nieuws zijn.
Ik bedoel, Rammstein in nog steeds niet officieel bevestigd. Want dat mag Jan Smeets niet. Contractueel moet hij wachten tot ze het zelf hebben gedaan. Maar hij is blijkbaar de enige die moet wachten
Ach je hoeft ze natuurlijk niet als eerste bekend te maken. Leuk hoor om ze als eerst bekend te maken, maar ik denk dat het verkoop technisch niet zo heel veel uitmaakt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, dat is beetje de larger scheme of things. Pinkpop staat gewoon niet hoog genoeg in de pikorde en/of telt niet genoeg (extra) knaakjes neer het zelf / als een van de eersten te mogen doen.
Daar komen ze wel inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:58 schreef over_hedge het volgende:
Geen foo fighters dus.Nouja maakt de keuze wel makkelijker voor mij. Dan ga ik naar lowlands
Dat zeg ik nergens? Dus niet zo bijdehand doen.quote:
Prachtig tochquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:05 schreef chansadres het volgende:
Rammstein heeft de eerste lijst met namen bekend gemaakt en daar zit Pinkpop nog niet tussen. Daar moeten we nog 2 weken op wachten
Ze annuleren want het kwam al sowieso niet zo lekker uit tussen de twee downloads. Nu dat Jan contractbreuk heeft gepleegd: annulering.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prachtig tochHoop voor Jan dat z'n niet-zo-verkapte-bevestiging geen gevolgen heeft.
Het zou wel een mooie actie zijn, plus je weet dat er ieder jaar een Jan mediablunder te verwachten is, dus ja...quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:08 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ze annuleren want het kwam al sowieso niet zo lekker uit tussen de twee downloads. Nu dat Jan contractbreuk heeft gepleegd: annulering.![]()
Zolang ze daarna een los concert aankondigen![]()
dat klopt, moet je wel nog een keuze maken waarquote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet als je bij het juiste voorverkoopadres staat
Nou nee, er is maar 1 adres waar je geen stress hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat klopt, moet je wel nog een keuze maken waar
De juiste.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:33 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat klopt, moet je wel nog een keuze maken waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |