abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153580164
Beste lezers,

Misschien klinkt dit menig lezer wel bekend in de oren. Het welbekende probleem genaamd de 'friendzone'. we hebben er allemaal wel eens me te maken gehad. Zo niet dan behoor jij tot het selecte groepje dat nooit in de FZ komt. Toch vraag ik je dan om te blijven lezen, waarschijnlijk heb je een aantal goede tips voor mij en vele andere. De grote vraag is nu, wat doen jullie nu anders, waardoor jullie niet in de FZ komen?

Allereerst zal ik (24) mijn persoonlijke situatie uitleggen. Kan er vrij kort en bondig over zijn ''i just get friendzoned''. Het is een enorm rot gevoel dat moge duidelijk zijn. Afgelopen jaren heb ik me nooit bezig gehouden om een serieuze relatie met iemand aan te gaan, gewoon weg omdat ik niet genoeg voelde voor deze of gene. Maar daar kwam ongeveer zo twee weken geleden verandering in. Ik kwam tijdens het uitgaan een dame (26) tegen waarvan ik direct eigenlijk al een bepaald gevoel van kreeg. Om dit gevoel gehoor te geven ben ik op haar afgegaan om een gesprek te starten, aan het einde van de avond vroeg ik naar haar nummer, die wilde ze niet direct geven, maar ze zou me toevoegen op FB afijn. Je zou denken, nou is dit nu allemaal zo spannend, nou nee dit is een beetje de normale gang van zaken lijkt mij. Maar lijkt me handig om de gehele situatie uit te leggen voor een goede beeldvorming.

Nadat ze mij had toegevoegd duurde het niet lang voordat ik haar nummer had. We stuurde elkaar heel wat berichten tot diep in de nacht. Ik dacht ik zit goed, anders blijft ze niet berichten tot in de late uurtjes. Vervolgens met elkaar afgesproken en samen naar het strand gegaan. Het was erg gezellig en leuke gesprekken gehad. Vervolgens bij het afscheid drie zoenen en een knuffel en ik gaf haar te kennen contact met haar op te nemen.

De volgende dag stuurde ik haar een berichtje. Vanaf dat moment is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan. Ik voelde geen affiniteit meer in de berichten die ik terug kreeg. En de tijdspanne tussen de berichten werd ook groter. Vervolgens twee dagen nog berichten verstuurd. Omdat ze aangaf in een eerder gesprek dat ze het leuk vond om samen nog wat te gaan drinken voerde ik dit opnieuw aan. Vervolgens kreeg ik het FZ bericht ''lijk me gezellig, alleen zal het voor mij niets meer zijn dan vriendschap''.

Ik heb dit al eens eerder meegemaakt, maar ik vond het toen eigenlijk helemaal niet erg. Deze keer baal ik er echter wel van, omdat ik, in haar een potentiele partner zag en omdat ik het hierbij eigenlijk niet wil laten zitten, is de vraag, hoe kom ik uit die beroerde FZ

Tips zijn welkom!
pi_153580315
Ze vindt je gewoon niet leuk genoeg. Mislukte date, move on!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:04:51 #3
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_153580318
Hoezo noem je dit de friendzone? Dit klinkt eerder als: ik ben eerlijk gezegd niet geďnteresseerd in een relatie met jou na onze date.
Ik heb dat ook wel eens gehad met een jongen, leuk gepraat, date was wel oke maar geen chemie en ik vond 'm ook niet aantrekkelijk, daarna eerlijk gezegd dat het niets werd. Nou prima toch lijkt me.
geen.
pi_153580327
Eerst ff dit http://www.vertalen.nu/vervoeging/en/get

Het is een gevalletje shit happens.
De klik kan er zijn tijdens het chatten, maar IRL kan die ontbreken.
Kun je niks aan doen
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 13:05:51 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_153580344
Niet. De friendzone bestaat niet. Het is gewoon een afwijzing die de afgewezene niet wil accepteren en daarom doet alsof het iets is waaruit te ontsnappen is.

Ze wees je af omdat er voor haar niet meer in zit. She's just not that into you. Er is geen magische knop waar je op kunt drukken waarna dat ineens anders is ofzo.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_153580367
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:58 schreef Casanova34 het volgende:
.. aan het einde van de avond vroeg ik naar haar nummer, die wilde ze niet direct geven
is het geen idee om in dat geval gewoon de eer aan jezelf te houden: ze geeft dan al gelijk best duidelijk aan dat ze je niet ziet zitten.
als je dan doorgaat met het idee van een heleboel moeite te investeren in een meisje dat je eigenlijk niet leuk vind, wek je eigenlijk vooral de indruk dat je niks beters te doen hebt.

Relaties gaan altijd tussen twee personen en belangrijk is vooral dat beide personen er positief voor gaan.
Dat is ook binnen de kortste tijd te merken, je spreekt iemand aan en dan is er een klik, of die is er gewoon niet. Als die initiele klik er niet is; Bespaar dan jezelf de moeite en ga niet aan een dood paard lopen trekken;

Overigens, vrijwel alle vrouwen zullen een jongen die erg veel moeite doet contact te zoeken niet zomaar direkt afwijzen... het kan voor hen altijd ook 'handig' zijn zulk een gul persoon die kennelijk veel voor hen wil doen, zonder er iets voor terug te ontvangen, 'erbij' te hebben, voor 'het-geval-dat' (waarbij dat geval bijna nooit iets sexueels is, die aantrekking is er gewoon niet) maar eerder als gesprekspartner, als iemand die je dingen kunt vragen of 'netwerk'... desnoods iemand die en spijker in de muur kunt slaan waar sommige dames soms ook te lui voor zijn (wat ik kan begrijpen als ze personen hebben die het schijnbaar graag en zonder er iets voor te vragen zeggen te willen doen).

In dat geval ben je dus enkel een 'vriend'. Maar dat ligt niet aan een bepaalde zone waar vrouwen je in zouden plaatsen. Het is een 'rol' die de jongen zélf opzoekt:

Die zogenoemde 'Friendzone' is vooral een gedragswijze van jongens die lijken te denken dat je alles voor een vrouw moet doen, de hele tijd de 'aardige betrouwbare vriend' spelen... en dat die dame daarna opeens wél verliefd zou worden, omdat 'hij zo aardig is voor haar'.
Dat werkt gewoon niet zo; mensen worden verliefd omdat ze iemand aantrekkelijk vinden en er zélf ook wat bij willen bereiken... niet als iemand sowieso erg bereikbaar is en er verder geen enkele spanning meer is of iets speciaals dat hun intersse opwekt.

[ Bericht 15% gewijzigd door RM-rf op 16-06-2015 13:16:05 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_153580449
Je hebt denk ik niets verkeerd gedaan, ze vindt je gewoon niet leuk genoeg. Is ook totaal geen friendzone dit. Die vriendschap gaat er namelijk ook niet komen.
pi_153580491
Friendzone :')

Ze mot je gewoon niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:14:42 #9
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_153580553
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:12 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, totdat ik het verhaal las en toen werd duidelijk dat hij bedoelde : ik word toch altijd gefriendzoned, verdorie

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2015 13:46:36 ]
geen.
pi_153580930
Je bent gewoon niet knap/leuk genoeg. Toch heeft ze je wel een kans gegeven wat aan de andere kant weer heel goed is. Wees blij! ^O^
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:33:32 #11
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_153581029
Je doet je username niet echt bepaald eer aan.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 13:37:08 #12
5428 crew  miss_sly
pi_153581143
quote:

Ik heb dit al eens eerder meegemaakt, maar ik vond het toen eigenlijk helemaal niet erg. Deze keer baal ik er echter wel van, omdat ik, in haar een potentiele partner zag en omdat ik het hierbij eigenlijk niet wil laten zitten, is de vraag, hoe kom ik uit die beroerde FZ

Tips zijn welkom!
Zij ziet in jou niet een potentiele partner. Een relatie zit er dus niet in.
Je kunt dus een vriendschappelijke relatie opbouwen, als jij dat wil, of niet. In het eerste geval doe je dat bij voorkeur zonder hoop op meer en zonder te blijven hinten dat er sprake is van gevoelens van jouw kant. Ergo: er is geen friendzone, je bent vrienden, of je bent het niet :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_153581370
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:04 schreef Isis20 het volgende:
Hoezo noem je dit de friendzone? Dit klinkt eerder als: ik ben eerlijk gezegd niet geďnteresseerd in een relatie met jou na onze date.
Ik heb dat ook wel eens gehad met een jongen, leuk gepraat, date was wel oke maar geen chemie en ik vond 'm ook niet aantrekkelijk, daarna eerlijk gezegd dat het niets werd. Nou prima toch lijkt me.
Precies dit. :Y

Ts, move on. Dit zit er niet in. Ze vindt je niet leuk genoeg voor een relatie, maar vindt het waarschijnlijk lastig dit directer te zeggen dan ze nu deed.

En friendzone bestaat niet. Iemand vind je leuk voor een relatie, of niet. Vriendschap staat daar los van.
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 13:44:43 #14
5428 crew  miss_sly
pi_153581378
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:06 schreef RM-rf het volgende:

[..]

is het geen idee om in dat geval gewoon de eer aan jezelf te houden: ze geeft dan al gelijk best duidelijk aan dat ze je niet ziet zitten.
Hier ben ik het niet mee eens. Als ik iemand ontmoet die ik potentieel wel leuk vind, kan het best zijn dat ik de eerste avond van de ontmoeting niet meteen mijn telefoonnummer geef. Ik ben daar nogal zuinig mee, namelijk :)
pi_153581658
Om in de vriendenzone te komen moet je eerst - jawel - vrienden zijn. Je hebt haar een date met haar gehad; dat is al heel wat meer dan wat er bij de vriendenzone gebeurt: bij vriendenzone ben je al vrienden en onderneem je verder niets, totdat je op een gegeven moment beseft dat het te laat is.

Blijkbaar voelt zij geen prikkelingen bij jou en klikte het dus niet. Je kan aan haar vragen wat je kan verbeteren...
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:00:18 #16
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_153581912
Dit is geen gefriendzone inderdaad. Het enige dat j moet veranderen (wat ik ooit ook moest veranderen) is je verwachtingspatroon. Verwacht niet teveel van een date. Geniet van hrt moment. Zodra jecje vastbijt (zij is het helemaal!) kan je beter lekker vrijblijvend contact maken. Komt voor haar ook zelfverzekerder over.
zelf werd ik ook gauw tot vriend bestempeld, maar dat kwam omdat ik steeds heel veel verwachtte.
bij mijn huidige vriendin was de eerst date van mijn kant juist meer op basis van interesse dan op basis van een relatie.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 14:02:37 #17
5428 crew  miss_sly
pi_153581990
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:00 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dit is geen gefriendzone inderdaad. Het enige dat j moet veranderen (wat ik ooit ook moest veranderen) is je verwachtingspatroon. Verwacht niet teveel van een date. Geniet van hrt moment. Zodra jecje vastbijt (zij is het helemaal!) kan je beter lekker vrijblijvend contact maken. Komt voor haar ook zelfverzekerder over.
zelf werd ik ook gauw tot vriend bestempeld, maar dat kwam omdat ik steeds heel veel verwachtte.
bij mijn huidige vriendin was de eerst date van mijn kant juist meer op basis van interesse dan op basis van een relatie.
Het ligt toch echt aan zoveel factoren. Ik ben het met je eens dat je het voor jezelf in ieder geval gemakkelijker maakt als je wat minder verwacht, maar voor de rest...ben gewoon jezelf en ga geen strategien uitdenken die je een vriend(in) op moet leveren. Iedereen is anders, er is geen homogene groep "vrouwen" die allemaal hetzelfde willen, denken en voelen.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:04:19 #18
380218 Dr.Jan-Itor
Knifewrench!
pi_153582052
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het ligt toch echt aan zoveel factoren. Ik ben het met je eens dat je het voor jezelf in ieder geval gemakkelijker maakt als je wat minder verwacht, maar voor de rest...ben gewoon jezelf en ga geen strategien uitdenken die je een vriend(in) op moet leveren. Iedereen is anders, er is geen homogene groep "vrouwen" die allemaal hetzelfde willen, denken en voelen.
Dat is precies mijn strekking. Eerder was ik er veel meer op aan het sturen als ik iemand leuk vond, deze keer had ik dat totaal niet en daardoor is het nu nog steeds zo'n succes :)
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_153582056
Dit is wel friendzone. Ze heeft nog contact met je en jullie gaan zelfs als vrienden nog een drankje nemen. En vraag haar wat ze niet leuk aan je vindt. Maak haar pissig desnoods, dan zegt ze alles eerlijk.
Fylax is op televisie geweest
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 14:12:59 #20
5428 crew  miss_sly
pi_153582300
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef jodelahity het volgende:
Dit is wel friendzone. Ze heeft nog contact met je en jullie gaan zelfs als vrienden nog een drankje nemen. En vraag haar wat ze niet leuk aan je vindt. Maak haar pissig desnoods, dan zegt ze alles eerlijk.
En wat bereik je daarmee? Alleen dat je weet wat zij niet leuk aan je vindt, maar wellicht vindt een ander meisje dat wel leuk. Je kunt er zo weinig mee, lijkt me.
pi_153582608
Casanova in de friendzone :')
pi_153582681
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En wat bereik je daarmee? Alleen dat je weet wat zij niet leuk aan je vindt, maar wellicht vindt een ander meisje dat wel leuk. Je kunt er zo weinig mee, lijkt me.
Ach ik zou het zelf ook niet doen. Dat laatste stukje is ook meer semi-serieus zeg maar. Maar een boze meid vertelt je wel alles eerlijk en hij wil dat graag weten dus ja. En als je lelijk bent bijvoorbeeld vinden de meeste meiden dat. Men doet wel net alsof de ene meid zo anders kan denken dan de ander, en dat kan ook deels, maar in het algemeen niet in zo'n mate als dat mensen zichzelf graag aanpraten. Als hij een irritante stem heeft zal de meerderheid van de meiden dat irritant vinden. Zal ook wel een enkeling het niet irritant vinden maar ja daar heb je weinig aan. Is gewoon mooi weer spelen als het ware volgens mij. En als je iets weet wat je kan veranderen dan is het wel nuttig lijkt me, of sowieso fijn om te weten waaraan het ligt en waar je wat aan kan werken om maar wat te noemen.

Misschien had hij een lelijk litteken op zijn buik die bij het strand pas zichtbaar was of wat dan ook. Kan vanalles zijn. Maar goed mij lijkt het wel nuttig ;p

[ Bericht 5% gewijzigd door jodelahity op 16-06-2015 14:33:55 ]
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:38:08 #23
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_153582948
"Altijd gefriendzoned" door het een whopping twee keer meegemaakt te hebben. (Even in het middel latende dat je überhaupt niet gefriendzoned bent. )

Goed bezig man. Je hebt in je jonge leven gewoon twee blauwtjes gelopen. Installeer Tinder en get over it.
Ik ga naar huis.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:54:42 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_153583362
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef jodelahity het volgende:
'Als vrienden'. :') Dit is gewoon een afwijzing, ze wil natuurlijk niet serieus vrienden met deze 'casanova' worden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_153583536
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

'Als vrienden'. :') Dit is gewoon een afwijzing, ze wil natuurlijk niet serieus vrienden met deze 'casanova' worden.
Nee oke maar dat noem je gewoon friendzone toch. Althans komt toch eigenlijk nooit voor dat als iemand afgewezen wordt ze daarna wel echte vrienden zijn. En als iemand een relatie wil maar dit niet aangeeft is het eigenlijk ook geen echte vriendschap. Dus ja als je het zo ziet is er nooit echt een friendzone uberhaupt toch
pi_153583573
quote:
Beste lezers,

Misschien klinkt dit menig lezer wel bekend in de oren. Het welbekende probleem genaamd de 'friendzone'. we hebben er allemaal wel eens me te maken gehad. Zo niet dan behoor jij tot het selecte groepje dat nooit in de FZ komt. Toch vraag ik je dan om te blijven lezen, waarschijnlijk heb je een aantal goede tips voor mij en vele andere. De grote vraag is nu, wat doen jullie nu anders, waardoor jullie niet in de FZ komen?
Voor mezelf bepalen wat ik waarom wel of niet de moeite waard vindt.

quote:
Allereerst zal ik (24) mijn persoonlijke situatie uitleggen. Kan er vrij kort en bondig over zijn ''i just get friendzoned''. Het is een enorm rot gevoel dat moge duidelijk zijn. Afgelopen jaren heb ik me nooit bezig gehouden om een serieuze relatie met iemand aan te gaan, gewoon weg omdat ik niet genoeg voelde voor deze of gene.
Kan het zijn dat je rotgevoel juist komt, omdat je deze afwijzing als bevestiging ziet op het dik gedrukte?

quote:
Maar daar kwam ongeveer zo twee weken geleden verandering in. Ik kwam tijdens het uitgaan een dame (26) tegen waarvan ik direct eigenlijk al een bepaald gevoel van kreeg. Om dit gevoel gehoor te geven ben ik op haar afgegaan om een gesprek te starten, aan het einde van de avond vroeg ik naar haar nummer, die wilde ze niet direct geven, maar ze zou me toevoegen op FB afijn. Je zou denken, nou is dit nu allemaal zo spannend, nou nee dit is een beetje de normale gang van zaken lijkt mij. Maar lijkt me handig om de gehele situatie uit te leggen voor een goede beeldvorming.
Dus de verandering in je zelfbeeld kwam puur, omdat je een bepaald gevoel kreeg bij deze meid? Dat is niet bepaald duurzaam hč. Wel top dat je actie ondernomen met betrekking tot die meid, maar wat voor actie heeft je zelfbeeld nodig denk je?

quote:
Nadat ze mij had toegevoegd duurde het niet lang voordat ik haar nummer had. We stuurde elkaar heel wat berichten tot diep in de nacht. Ik dacht ik zit goed, anders blijft ze niet berichten tot in de late uurtjes. Vervolgens met elkaar afgesproken en samen naar het strand gegaan. Het was erg gezellig en leuke gesprekken gehad. Vervolgens bij het afscheid drie zoenen en een knuffel en ik gaf haar te kennen contact met haar op te nemen.

De volgende dag stuurde ik haar een berichtje. Vanaf dat moment is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan. Ik voelde geen affiniteit meer in de berichten die ik terug kreeg. En de tijdspanne tussen de berichten werd ook groter. Vervolgens twee dagen nog berichten verstuurd. Omdat ze aangaf in een eerder gesprek dat ze het leuk vond om samen nog wat te gaan drinken voerde ik dit opnieuw aan. Vervolgens kreeg ik het FZ bericht ''lijk me gezellig, alleen zal het voor mij niets meer zijn dan vriendschap''.
Is er een meid eens eerlijk..

Maar goed, je krijgt dus nu zelf de keuze of je het contact waardevol genoeg vindt om het door te zetten zonder kans op meer. Die bal ligt bij jou.

quote:
Hoe had je dit in gedachten? Dat jij door een magische tip van iemand hier ineens woest aantrekkelijk zou kunnen worden voor een meid die je nu niet als potentiële partner ziet zoals je bent?
Sowieso, dat jij iemand leuk vindt is verder geen sluitende reden dat het dan maar ook gewoon een kans van slagen heeft hč.

quote:
Tips zijn welkom!
Je bent er niet klaar voor in het algemeen, ga werken aan je zelfbeeld en doe dit niet aan de hand van vrouwen. Succes!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:05:55 #27
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153583673
Je bent niet gefriendzoned,je bent gewoon afgewezen.
Ze vind je niet leuk genoeg, deal with it and move on.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_153583696
DONT
BE
THE
NICEGUY
Lambo of Rekt
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:07:13 #29
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_153583703
Wees eerlijk tegen jezelf. Ze voelt zich niet tot je aangetrokken om wat voor reden dan ook. Dat is prima. Denk bij jezelf na over dingen die je beter had kunnen doen. Werk aan jezelf. En soms had je iets niet perfecter kunnen doen maar is ze alsnog niet geďnteresseerd. That's life.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:12:18 #30
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153583824
quote:
3s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:06 schreef EggsTC het volgende:
DONT
BE
THE
NICEGUY
Niks mis met mr. Niceguy, er is alleen wel iets mis met Mr. Agreeable.
Mischien een klein verschil maar erg belangrijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:15:52 #31
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153583895
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:07 schreef Jehuty het volgende:
Wees eerlijk tegen jezelf. Ze voelt zich niet tot je aangetrokken om wat voor reden dan ook. Dat is prima. Denk bij jezelf na over dingen die je beter had kunnen doen. Werk aan jezelf. En soms had je iets niet perfecter kunnen doen maar is ze alsnog niet geďnteresseerd. That's life.
Inderdaad, door te zeggen dat ze je in de gefriendzoned zet komt het over alsof ts er totaal geen schuld aan heeft. Alsof ze hem iets verschuldigd is omdat hij toch gewoon aardig was.
Feit is dat mensen elkaar soms gewoon niet aantrekkelijk vinden, daar hoeft niet eens een bepaalde reden voor te zijn maar die aantrekkingskracht is er gewoon niet.
Wees blij dat ze eerlijk is en ga gewoon verder.
Iedereen loopt wel eens een blauwtje, dat bestaat al sinds de mensheid bestaat.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 15:15:58 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_153583897
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad, dat daar anno 2015 nog mensen intuinen
pi_153585742
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Je bent er niet klaar voor in het algemeen, ga werken aan je zelfbeeld en doe dit niet aan de hand van vrouwen. Succes!
Nou nou op deze manier kan je nooit meer wat proberen hé.
pi_153585802
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:27 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Nou nou op deze manier kan je nooit meer wat proberen hé.
TS wil dan ook niet proberen, maar meteen slagen..
pi_153585844
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:30 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

TS wil dan ook niet proberen, maar meteen slagen..
Ja oke op die manier. Ja TS ik denk niet dat je die meid terugkrijgt maar verras ons maar. Maar eigenlijk is het beetje taalneukerij toch. Iedereen die iets probeert wil het liefst direct slagen...
pi_153586274
De 'friendzone' bestaat niet
  dinsdag 16 juni 2015 @ 16:56:54 #37
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153586475
Tja, ze zag je in eerste instantie wel misschien zitten, maar na die date is voor haar duidelijk geworden dat jij geen relatiemateriaal voor haar bent. Laat ik zeggen dat de welbekende 'klik' aan haar kant ontbrak.

Ik zou zelf niks bij haar meer proberen. De kans dat het iets wordt tussen jullie acht ik nogal klein. Misschien heb je wat overduidelijke signalen gemist, maar misschien heb je alles uit de kast getrokken en alles goed gedaan en was het gewoon een kwestie van botte pech.
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 18:18:35 #38
441859 crew  Lenny77
pi_153588222
De friendzone bestaat wel maar is eerder zeldzaam.
Ik heb een vriend in de friendzone. We waren eerst collega's, daarna vrienden, zelfs samen op vakantie geweest! En jaren later was hij dan toch verliefd geworden op mij. Of wie weet al altijd maar niet laten merken. Ondertussen heb je dan al zo een vriendschap opgebouwd en zoveel gedeeld dat je dit niet op het spel wil zetten door een relatie te beginnen. Ik ben namelijk geen kei in succesvolle relaties ... Dus de friendzone.
Geen leuke plaats lijkt me wel...

Maar na 2 weken zit je echt niet in de friendzone...
Net zoals jij vroeger wel eens meisjes hebt ontmoet die niet diegene zijn die je zoekt, ben jij dit ook niet voor haar. Om welke reden dan ook...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_153588320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 16:31 schreef jodelahity het volgende:
Maar eigenlijk is het beetje taalneukerij toch. Iedereen die iets probeert wil het liefst direct slagen...
TS probeert eigenlijk gewoon te gokken met geld wat hij niet heeft en dan is een potje verliezen onevenredig zuur. Hij kan het niet lijden, als het ware.
pi_153588586
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:18 schreef Lenny77 het volgende:
De friendzone bestaat wel maar is eerder zeldzaam.
Ik heb een vriend in de friendzone. We waren eerst collega's, daarna vrienden, zelfs samen op vakantie geweest! En jaren later was hij dan toch verliefd geworden op mij. Of wie weet al altijd maar niet laten merken. Ondertussen heb je dan al zo een vriendschap opgebouwd en zoveel gedeeld dat je dit niet op het spel wil zetten door een relatie te beginnen. Ik ben namelijk geen kei in succesvolle relaties ... Dus de friendzone.
Geen leuke plaats lijkt me wel...

Maar na 2 weken zit je echt niet in de friendzone...
Net zoals jij vroeger wel eens meisjes hebt ontmoet die niet diegene zijn die je zoekt, ben jij dit ook niet voor haar. Om welke reden dan ook...
Dat is dan toch ook geen friendzone aangezien 1 van de 2 (hij) gevoelens (verliefd) heeft voor de ander. Zoals je zelf al zegt zit hij liever niet in de friendzone.
pi_153588916
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 15:05 schreef snakelady het volgende:
Je bent niet gefriendzoned,je bent gewoon afgewezen.
Ze vind je niet leuk genoeg, deal with it and move on.
Dit. Je hebt een blauwtje gelopen, shit happens. Move on.
pi_153591037
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:22 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

TS probeert eigenlijk gewoon te gokken met geld wat hij niet heeft en dan is een potje verliezen onevenredig zuur. Hij kan het niet lijden, als het ware.
Ja oke maar ja bedoel dat hij wil weten wat ze niet leuk vind aan hem is wel goed toch opzich, althans vind ik wel
pi_153591625
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 19:44 schreef jodelahity het volgende:

[..]

Ja oke maar ja bedoel dat hij wil weten wat ze niet leuk vind aan hem is wel goed toch opzich, althans vind ik wel
Oh hadden we het daar over? My bad.. :*

Het zal ongetwijfeld aan mijn vrouwzijn liggen, maar ik begrijp die negatieve insteek niet zo die je nu pakt door te stellen dat TS kan gaan vragen wat er niet leuk aan hem zou zijn. Voor het eerst in tijden onderneemt TS wat en jeetje, een blauwtje. Dat hoort erbij gewoon, waarom een analyse gaan vragen over iets wat ook gewoon niet aan hem hoeft te liggen?
Is er wel een patroon, ja dan kan het handig zijn ja. Maar kom op hoor, ook met te gek gaaf leuke mensen hoef je niet altijd mee te verkeren enzo.
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 22:01:49 #44
441859 crew  Lenny77
pi_153595629
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:31 schreef Guy1243 het volgende:

[..]

Dat is dan toch ook geen friendzone aangezien 1 van de 2 (hij) gevoelens (verliefd) heeft voor de ander. Zoals je zelf al zegt zit hij liever niet in de friendzone.
Ja natuurlijk wel. Hij zat al in de friendzone als mijn goede vriend. Hij wou toen een relatie maar daar hij al in de friendzone zat, kon dat niet meer. Eens in de friendzone, altijd in de friendzone.
Uitzondering daargelaten ;-)

Ik denk dat dat het hele principe is van die hele zone. Te lang wachten om een move te maken en dat jullie al te goed bevriend zijn.
Als iemand geen interesse in je heeft die je pas hebt leren kennen en zegt dat je wel vrienden wilt zijn dan is die ofwel te beleefd om je compleet af te wijzen ofwel vind ie je wel tof maar niet als relatiemateriaal.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_153601085
Je hebt te traag gehandeld, volgende keer meer initiatief nemen, beter niks dan vrienden zijn.
pi_153601828
quote:

Dit is mijn manual voor jou die ik gebruikte toen ik vrijgezel was om NOOIT in de friendzone te komen:

Tip1: Alle mensen, dus ook vrouwen willen wat ze niet kunnen krijgen. Speel hier op in; speel een spelletje met ze. Bied jezelf nooit maar dan ook nooit op een zilveren dienblad aan. Begin nooit zelf over een relatie of iets van deze strekking. Blijf lang onduidelijk en mysterieus over je bedoelingen, zo blijf je interessant.

Tip2: Hoe raar of fout het ook mag klinken; begin snel met het maken van seksuele toespelingen. Hierbij bedoel ik niet het zeggen van verkeerde of awkward vragen stellen, maar zorg dat er vanaf begin af aan een 'seksuele lading' op de achtergrond aanwezig is tussen jullie.

Tip3: Toon weinig interesse in haar persoonlijke leven, maar praat over koetjes en kalfjes. Door constant interesse in haar te tonen kom je snel opdringerig op obsessief over en dit is een grote afknapper.

Tip4: Wissel het zeggen van lieve dingen en het maken van complimenten etc. af met droog doen, een paar uurtjes of zelfs een dag negeren of iets dergelijks. Kortom: Mindfuck der. Ze moet NIET weten waar ze aan toe is en dit maar wat graag willen uitzoeken.

Tip5: Wees altijd gladjes. Straal uit dat je gelukkig ben, dat je je zaken op orde heb en straal zelfvertrouwen uit. Voorkom ten allen tijden dat het lijkt alsof je 'op zoek' bent.

Tip6: Een beetje tegenstrijdig, maar op een juiste manier toegepast altijd werkend; zorg dat regelmatig contact heb met vrouwen/omring jezelf met vrouwen. Hierdoor krijgen andere vrouwen door dat je in de smaak valt bij vrouwen en dat je veel vrouwelijke aandacht krijgt. Omdat vrouwen zeer competitief naar elkaar zijn ontstaat er een soort chain-reaction d.m.v. tip1. Voorkom natuurlijk ook bij deze vrouwen dat je in de friendzone komt, maar ga met al deze vrouwen om op de bovengenoemde manier.

Tip7: Heb geen of weinig vrouwelijke vrienden, omdat je hierdoor vrouwen snel op een vriendschappelijke manier zal gaan benaderen, zoals je nu doet.

TIP8 (VERY IMPORTANT): Als je de mogelijkheid hebt om een move te maken, zoals haar te zoenen en je voelt aan dat je een kans van slagen hebt, doe dit altijd. Je moet gewoon schijt hebben! Je hebt niks te verliezen. Als je dit niet doet/durft is je kans verkeken en zit je per definitie in de friendzone en gaat er een ander met haar vandoor. Beter dat je keihard wordt afgewezen dan dat je als een miet zonder ballen in de friendzone zit.

Als je deze tips in acht neemt en je traint jezelf er een beetje in zal je vanzelf weer een echte predator worden.
pi_153601829

[ Bericht 100% gewijzigd door Alfamannetje op 17-06-2015 03:59:50 ]
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 08:00:35 #48
5428 crew  miss_sly
pi_153602614
Waarom zou je een predator willen zijn? Waarom zou je met mensen zo omgaan als jij adviseert? Waarom zou je jezelf anders voordoen dan je bent?

Alleen in tip 5 zit een waarheid, maar alleen als dat werkelijk zo is. Dus niet doen alsof je gelukkig bent en zelfvertrouwen hebt, maar zorg ervoor dat je echt lekker in je vel zit en vindt dat je een fijn leven hebt. Dat is altijd aantrekkelijk.
pi_153602615
Het klikt niet, ze heeft geen interesse in je. Of je probeert het nog eens of je laat het gaan. Er bestaat geen friendzone.
  woensdag 17 juni 2015 @ 08:18:37 #50
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153602729
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 03:58 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Als je deze tips in acht neemt en je traint jezelf er een beetje in zal je vanzelf weer een echte predator worden.
En dan krijg je een vriendin net als jij hebt? Die erg opdringerig en onzeker is?

R&P / Vriendin is (nogsteeds) erg opdringerig

Nee, gewoon jezelf zijn, dat lijkt me altijd nog het beste.
pi_153603133
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 08:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

En dan krijg je een vriendin net als jij hebt? Die erg opdringerig en onzeker is?

R&P / Vriendin is (nogsteeds) erg opdringerig

Nee, gewoon jezelf zijn, dat lijkt me altijd nog het beste.
Gewoon jezelf zijn is wel het slechtste advies wat hij kan krijgen vooral als ie zo onzeker is. Wie zit er nou op zo iemand te wachten? Hij kan beter eerst aan zichzelf gaan werken door bijv socialer te worden, sporten of iets dergelijks waar hij meer met mensen al dan niet vrouwen in contact komt zodat hij niet zich probeert vast te klampen aan de eerste beste vrouw die aardig is tegen hem.
pi_153603184
Je kan niemand anders zijn dan jezelf. Ook als je iets een beetje lijkt te faken ofzo dan ben je dus gewoon zo in karakter dat je 'kan faken'. Misschien dat je kan stellen dat iemand uit zijn personage lijkt te vallen (voor de omgeving), maar niet jezelf kunnen zijn is zo'n zin die eigenlijk gewoon nergens op slaat. Wou dat gewoon even melden, zie het zovaak namelijk. Bedoel er verder niks mee.
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 09:44:29 #53
16180 crew  CoolGuy
pi_153603721
quote:

[..]

Dit is mijn manual voor jou die ik gebruikte toen ik vrijgezel was om NOOIT in de friendzone te komen:

Tip1: Alle mensen, dus ook vrouwen willen wat ze niet kunnen krijgen. Speel hier op in; speel een spelletje met ze. Bied jezelf nooit maar dan ook nooit op een zilveren dienblad aan. Begin nooit zelf over een relatie of iets van deze strekking. Blijf lang onduidelijk en mysterieus over je bedoelingen, zo blijf je interessant.

Tip2: Hoe raar of fout het ook mag klinken; begin snel met het maken van seksuele toespelingen. Hierbij bedoel ik niet het zeggen van verkeerde of awkward vragen stellen, maar zorg dat er vanaf begin af aan een 'seksuele lading' op de achtergrond aanwezig is tussen jullie.

Tip3: Toon weinig interesse in haar persoonlijke leven, maar praat over koetjes en kalfjes. Door constant interesse in haar te tonen kom je snel opdringerig op obsessief over en dit is een grote afknapper.

Tip4: Wissel het zeggen van lieve dingen en het maken van complimenten etc. af met droog doen, een paar uurtjes of zelfs een dag negeren of iets dergelijks. Kortom: Mindfuck der. Ze moet NIET weten waar ze aan toe is en dit maar wat graag willen uitzoeken.

Tip5: Wees altijd gladjes. Straal uit dat je gelukkig ben, dat je je zaken op orde heb en straal zelfvertrouwen uit. Voorkom ten allen tijden dat het lijkt alsof je 'op zoek' bent.

Tip6: Een beetje tegenstrijdig, maar op een juiste manier toegepast altijd werkend; zorg dat regelmatig contact heb met vrouwen/omring jezelf met vrouwen. Hierdoor krijgen andere vrouwen door dat je in de smaak valt bij vrouwen en dat je veel vrouwelijke aandacht krijgt. Omdat vrouwen zeer competitief naar elkaar zijn ontstaat er een soort chain-reaction d.m.v. tip1. Voorkom natuurlijk ook bij deze vrouwen dat je in de friendzone komt, maar ga met al deze vrouwen om op de bovengenoemde manier.

Tip7: Heb geen of weinig vrouwelijke vrienden, omdat je hierdoor vrouwen snel op een vriendschappelijke manier zal gaan benaderen, zoals je nu doet.

TIP8 (VERY IMPORTANT): Als je de mogelijkheid hebt om een move te maken, zoals haar te zoenen en je voelt aan dat je een kans van slagen hebt, doe dit altijd. Je moet gewoon schijt hebben! Je hebt niks te verliezen. Als je dit niet doet/durft is je kans verkeken en zit je per definitie in de friendzone en gaat er een ander met haar vandoor. Beter dat je keihard wordt afgewezen dan dat je als een miet zonder ballen in de friendzone zit.

Nee, inderdaad, beter kun je, net als jij, als een miet zonder ballen in een relatie zitten met een meid die je volkomen ownt :')
pi_153603999
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 01:40 schreef vervoerder23 het volgende:
Je hebt te traag gehandeld, volgende keer meer initiatief nemen, beter niks dan vrienden zijn.
Zelf draai ik het liever om naar "beter vrienden dan niks", maar dat is ook een beetje afhankelijk van of je vriendschap met zo'n persoon wel de moeite waard vindt...maar daarop voortbordurend zou ik eigenlijk sowieso niet iets willen beginnen met een vrouw waarmee ik niet ook gewoon bevriend zou kunnen zijn.
pi_153604026
quote:

[..]

Jij snapt tenminste hoe het werkt. Nog een paar aanvullingen:

Tip 9: Ga niet naar het strand, bioscoop of uiteten (vooral niet uiteten). Hou het simpel. Ga gewoon ergens iets drinken.

Tip 10: Ga nooit tegenover elkaar zitten, maar naast elkaar. Dit heeft als grote voordeel dat je lichaamscontact kan hebben. Lichaamscontact is heel belangrijk.

Tip 11: Als een date niet is geworden wat je zou willen, zit er niet over in. Ga gewoon door naar de volgende.
pi_153604359
Kan me er wel in vinden, alleen jammer voor die mensen dat ze alles om moet gooien als ze een relatie krijgen... Bij een relatie speelt juist het tegenovergestelde van al deze tips. Doet me denken aan het feit dat vrouwen op littekens vallen voor gewoon kortstondige relaties... deze tips zijn net zoiets. Even interessant lijken terwijl je daarna voor een relatie ook interessant moet zijn. Maar voor een paar dates kan dit best wel goed werken ja
pi_153608591
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 09:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, beter kun je, net als jij, als een miet zonder ballen in een relatie zitten met een meid die je volkomen ownt :')
Dit gaat dus, helder licht, niet over een relatie maar hoe je niet in de friendzone komt. :')
pi_153608834
Inderdaad zijn deze tips niet van toepassing op een relatie, maar ik neem aan dat iedereen dat wel begreep (uitzondering, zoals de altijd scherpe en snuggere Coolguy daargelaten).
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 13:25:37 #59
16180 crew  CoolGuy
pi_153608901
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:23 schreef Alfamannetje het volgende:
Inderdaad zijn deze tips niet van toepassing op een relatie, maar ik neem aan dat iedereen dat wel begreep (uitzondering, zoals de altijd scherpe en snuggere Coolguy daargelaten).
Maak jij je nou maar druk over je vriendin en wat je daar vooral NIET mee doet.
pi_153609016
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maak jij je nou maar druk over je vriendin en wat je daar vooral NIET mee doet.
Wat lul je nou stom gozer :') TS vraagt om tips om niet in de friendzone te komen en die geef ik hem gewoon. Heeft geen reet te maken met mijn huidige relatie(problemen).
pi_153609218
Gewoon zorgen dat je aantrekkelijker wordt en je komt uit die FZ
  woensdag 17 juni 2015 @ 15:07:34 #62
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153612077
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 09:01 schreef Kompart het volgende:

[..]

Gewoon jezelf zijn is wel het slechtste advies wat hij kan krijgen vooral als ie zo onzeker is. Wie zit er nou op zo iemand te wachten? Hij kan beter eerst aan zichzelf gaan werken door bijv socialer te worden, sporten of iets dergelijks waar hij meer met mensen al dan niet vrouwen in contact komt zodat hij niet zich probeert vast te klampen aan de eerste beste vrouw die aardig is tegen hem.
als je een one night stand wil is het misschien geen slim idee,maar ts geeft aan een relatie te willen.
Als je in een relatie gaat waarin je niet jezelf bent betekend dat dus dat je je de rest van de relatie moet voordoen als iemand anders.
Daar gaat niemand gelukkig van worden. Voor de rest ben ik het met je eens.
  woensdag 17 juni 2015 @ 15:10:23 #63
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153612177
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 13:16 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Dit gaat dus, helder licht, niet over een relatie maar hoe je niet in de friendzone komt. :')
Omdat hij een relatie wil....
pi_153613788
En doordat hij zo desperate een relatie wilt, wordt hij dus gefriendzoned omdat hij daardoor niet interessant is voor vrouwen. Hierdoor geef ik hem tips om, zodat hij kan voorkomen dat dit gebeurd. Echter zijn deze tips alleen van toepassing in de eerste periode, wanneer je elkaar nog aan het aftasten ben. Gaat het lampje branden bij je?
  PR en moderator woensdag 17 juni 2015 @ 17:40:52 #65
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_153616041
Als je een meisje leuk vindt dan doe je je best voor haar, dat snap ik.
Maar dan is er toch altijd nog de kans dat ze jou gewoon níét op die manier leuk vindt?

De 'friendzone' is gewoon een verzonnen iets door jongens/mannen die niet kunnen accepteren dat vrouwen niet voor iedereen vallen als ze maar leuk/aardig genoeg doen. Soms is die klik er gewoon niet, of de sexual tension of wat dan ook.

Dat moet je gewoon accepteren. Ze vindt jou niet leuk op die manier, nou hop, off to the next one. Better luck next time toch.
Fuck the EBU.
  woensdag 17 juni 2015 @ 17:47:41 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153616193
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef Alfamannetje het volgende:
En doordat hij zo desperate een relatie wilt, wordt hij dus gefriendzoned omdat hij daardoor niet interessant is voor vrouwen. Hierdoor geef ik hem tips om, zodat hij kan voorkomen dat dit gebeurd. Echter zijn deze tips alleen van toepassing in de eerste periode, wanneer je elkaar nog aan het aftasten ben. Gaat het lampje branden bij je?
heb je je vriendin ook zo voor je kunnen winnen? Dat weet je meteen waar jouw relatieprobleem vandaan komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 17-06-2015 23:12:12 ]
  Moderator woensdag 17 juni 2015 @ 18:09:29 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_153616840
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef Alfamannetje het volgende:
Er is natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat ze TS gewoon niks vindt. Jij doet net alsof als hij niet desperate overkomt, hij elke vrouw kan krijgen die hij maar wil. Als die vrouw zich niet tot hem aangetrokken voelt, gewoon, omdat ze TS niks vindt, dan houdt het op.
  woensdag 17 juni 2015 @ 18:13:08 #68
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153616947
Ik weet dat TS er een kort verhaal van zijn OP wilde maken, maar ik wil toch weten wat er qua signalen aan haar was opgevallen tijdens de date.
pi_153628949
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 10:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zelf draai ik het liever om naar "beter vrienden dan niks", maar dat is ook een beetje afhankelijk van of je vriendschap met zo'n persoon wel de moeite waard vindt...maar daarop voortbordurend zou ik eigenlijk sowieso niet iets willen beginnen met een vrouw waarmee ik niet ook gewoon bevriend zou kunnen zijn.
En dan zeker gezellig op visite komen en koffie drinken met de gast die haar wel neukt, jij liever dan ik.
pi_153629566
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 18:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ondertussen heb je dan al zo een vriendschap opgebouwd en zoveel gedeeld dat je dit niet op het spel wil zetten door een relatie te beginnen...
:') wat een onzin
pi_153630581
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 00:28 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

En dan zeker gezellig op visite komen en koffie drinken met de gast die haar wel neukt, jij liever dan ik.
t gekke is dat een vriendin van mij al iets van 2 jaar een vriend heeft, maar ik heb hem volgens mij nog nooit gezien _O-
  donderdag 18 juni 2015 @ 11:13:30 #72
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_153634311
In de FZ terechtkomen? ik snap het nog steeds niet :') nooit gehad. Hoe kan je het zo ver laten komen uberhaupt?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_153639815
Het lampje gaat dus niet branden bij je ;)
pi_153655562
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 05:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

t gekke is dat een vriendin van mij al iets van 2 jaar een vriend heeft, maar ik heb hem volgens mij nog nooit gezien _O-
Ik zie daar geen humor in
pi_153655815
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2015 23:54 schreef vervoerder23 het volgende:

[..]

Ik zie daar geen humor in
Niet mijn probleem :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')