is het geen idee om in dat geval gewoon de eer aan jezelf te houden: ze geeft dan al gelijk best duidelijk aan dat ze je niet ziet zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:58 schreef Casanova34 het volgende:
.. aan het einde van de avond vroeg ik naar haar nummer, die wilde ze niet direct geven
Dat dacht ik ook, totdat ik het verhaal las en toen werd duidelijk dat hij bedoelde : ik word toch altijd gefriendzoned, verdoriequote:
Zij ziet in jou niet een potentiele partner. Een relatie zit er dus niet in.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:58 schreef Casanova34 het volgende:
Ik heb dit al eens eerder meegemaakt, maar ik vond het toen eigenlijk helemaal niet erg. Deze keer baal ik er echter wel van, omdat ik, in haar een potentiele partner zag en omdat ik het hierbij eigenlijk niet wil laten zitten, is de vraag, hoe kom ik uit die beroerde FZ
Tips zijn welkom!
Precies dit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:04 schreef Isis20 het volgende:
Hoezo noem je dit de friendzone? Dit klinkt eerder als: ik ben eerlijk gezegd niet geďnteresseerd in een relatie met jou na onze date.
Ik heb dat ook wel eens gehad met een jongen, leuk gepraat, date was wel oke maar geen chemie en ik vond 'm ook niet aantrekkelijk, daarna eerlijk gezegd dat het niets werd. Nou prima toch lijkt me.
Hier ben ik het niet mee eens. Als ik iemand ontmoet die ik potentieel wel leuk vind, kan het best zijn dat ik de eerste avond van de ontmoeting niet meteen mijn telefoonnummer geef. Ik ben daar nogal zuinig mee, namelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
is het geen idee om in dat geval gewoon de eer aan jezelf te houden: ze geeft dan al gelijk best duidelijk aan dat ze je niet ziet zitten.
Het ligt toch echt aan zoveel factoren. Ik ben het met je eens dat je het voor jezelf in ieder geval gemakkelijker maakt als je wat minder verwacht, maar voor de rest...ben gewoon jezelf en ga geen strategien uitdenken die je een vriend(in) op moet leveren. Iedereen is anders, er is geen homogene groep "vrouwen" die allemaal hetzelfde willen, denken en voelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:00 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Dit is geen gefriendzone inderdaad. Het enige dat j moet veranderen (wat ik ooit ook moest veranderen) is je verwachtingspatroon. Verwacht niet teveel van een date. Geniet van hrt moment. Zodra jecje vastbijt (zij is het helemaal!) kan je beter lekker vrijblijvend contact maken. Komt voor haar ook zelfverzekerder over.
zelf werd ik ook gauw tot vriend bestempeld, maar dat kwam omdat ik steeds heel veel verwachtte.
bij mijn huidige vriendin was de eerst date van mijn kant juist meer op basis van interesse dan op basis van een relatie.
Dat is precies mijn strekking. Eerder was ik er veel meer op aan het sturen als ik iemand leuk vond, deze keer had ik dat totaal niet en daardoor is het nu nog steeds zo'n succesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het ligt toch echt aan zoveel factoren. Ik ben het met je eens dat je het voor jezelf in ieder geval gemakkelijker maakt als je wat minder verwacht, maar voor de rest...ben gewoon jezelf en ga geen strategien uitdenken die je een vriend(in) op moet leveren. Iedereen is anders, er is geen homogene groep "vrouwen" die allemaal hetzelfde willen, denken en voelen.
En wat bereik je daarmee? Alleen dat je weet wat zij niet leuk aan je vindt, maar wellicht vindt een ander meisje dat wel leuk. Je kunt er zo weinig mee, lijkt me.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef jodelahity het volgende:
Dit is wel friendzone. Ze heeft nog contact met je en jullie gaan zelfs als vrienden nog een drankje nemen. En vraag haar wat ze niet leuk aan je vindt. Maak haar pissig desnoods, dan zegt ze alles eerlijk.
Ach ik zou het zelf ook niet doen. Dat laatste stukje is ook meer semi-serieus zeg maar. Maar een boze meid vertelt je wel alles eerlijk en hij wil dat graag weten dus ja. En als je lelijk bent bijvoorbeeld vinden de meeste meiden dat. Men doet wel net alsof de ene meid zo anders kan denken dan de ander, en dat kan ook deels, maar in het algemeen niet in zo'n mate als dat mensen zichzelf graag aanpraten. Als hij een irritante stem heeft zal de meerderheid van de meiden dat irritant vinden. Zal ook wel een enkeling het niet irritant vinden maar ja daar heb je weinig aan. Is gewoon mooi weer spelen als het ware volgens mij. En als je iets weet wat je kan veranderen dan is het wel nuttig lijkt me, of sowieso fijn om te weten waaraan het ligt en waar je wat aan kan werken om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En wat bereik je daarmee? Alleen dat je weet wat zij niet leuk aan je vindt, maar wellicht vindt een ander meisje dat wel leuk. Je kunt er zo weinig mee, lijkt me.
'Als vrienden'.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:04 schreef jodelahity het volgende:
Dit is wel friendzone. Ze heeft nog contact met je en jullie gaan zelfs als vrienden nog een drankje nemen. En vraag haar wat ze niet leuk aan je vindt. Maak haar pissig desnoods, dan zegt ze alles eerlijk.
Nee oke maar dat noem je gewoon friendzone toch. Althans komt toch eigenlijk nooit voor dat als iemand afgewezen wordt ze daarna wel echte vrienden zijn. En als iemand een relatie wil maar dit niet aangeeft is het eigenlijk ook geen echte vriendschap. Dus ja als je het zo ziet is er nooit echt een friendzone uberhaupt tochquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
'Als vrienden'.Dit is gewoon een afwijzing, ze wil natuurlijk niet serieus vrienden met deze 'casanova' worden.
Voor mezelf bepalen wat ik waarom wel of niet de moeite waard vindt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:58 schreef Casanova34 het volgende:
Beste lezers,
Misschien klinkt dit menig lezer wel bekend in de oren. Het welbekende probleem genaamd de 'friendzone'. we hebben er allemaal wel eens me te maken gehad. Zo niet dan behoor jij tot het selecte groepje dat nooit in de FZ komt. Toch vraag ik je dan om te blijven lezen, waarschijnlijk heb je een aantal goede tips voor mij en vele andere. De grote vraag is nu, wat doen jullie nu anders, waardoor jullie niet in de FZ komen?
Kan het zijn dat je rotgevoel juist komt, omdat je deze afwijzing als bevestiging ziet op het dik gedrukte?quote:Allereerst zal ik (24) mijn persoonlijke situatie uitleggen. Kan er vrij kort en bondig over zijn ''i just get friendzoned''. Het is een enorm rot gevoel dat moge duidelijk zijn. Afgelopen jaren heb ik me nooit bezig gehouden om een serieuze relatie met iemand aan te gaan, gewoon weg omdat ik niet genoeg voelde voor deze of gene.
Dus de verandering in je zelfbeeld kwam puur, omdat je een bepaald gevoel kreeg bij deze meid? Dat is niet bepaald duurzaam hč. Wel top dat je actie ondernomen met betrekking tot die meid, maar wat voor actie heeft je zelfbeeld nodig denk je?quote:Maar daar kwam ongeveer zo twee weken geleden verandering in. Ik kwam tijdens het uitgaan een dame (26) tegen waarvan ik direct eigenlijk al een bepaald gevoel van kreeg. Om dit gevoel gehoor te geven ben ik op haar afgegaan om een gesprek te starten, aan het einde van de avond vroeg ik naar haar nummer, die wilde ze niet direct geven, maar ze zou me toevoegen op FB afijn. Je zou denken, nou is dit nu allemaal zo spannend, nou nee dit is een beetje de normale gang van zaken lijkt mij. Maar lijkt me handig om de gehele situatie uit te leggen voor een goede beeldvorming.
Is er een meid eens eerlijk..quote:Nadat ze mij had toegevoegd duurde het niet lang voordat ik haar nummer had. We stuurde elkaar heel wat berichten tot diep in de nacht. Ik dacht ik zit goed, anders blijft ze niet berichten tot in de late uurtjes. Vervolgens met elkaar afgesproken en samen naar het strand gegaan. Het was erg gezellig en leuke gesprekken gehad. Vervolgens bij het afscheid drie zoenen en een knuffel en ik gaf haar te kennen contact met haar op te nemen.
De volgende dag stuurde ik haar een berichtje. Vanaf dat moment is het eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan. Ik voelde geen affiniteit meer in de berichten die ik terug kreeg. En de tijdspanne tussen de berichten werd ook groter. Vervolgens twee dagen nog berichten verstuurd. Omdat ze aangaf in een eerder gesprek dat ze het leuk vond om samen nog wat te gaan drinken voerde ik dit opnieuw aan. Vervolgens kreeg ik het FZ bericht ''lijk me gezellig, alleen zal het voor mij niets meer zijn dan vriendschap''.
Hoe had je dit in gedachten? Dat jij door een magische tip van iemand hier ineens woest aantrekkelijk zou kunnen worden voor een meid die je nu niet als potentiële partner ziet zoals je bent?quote:Ik heb dit al eens eerder meegemaakt, maar ik vond het toen eigenlijk helemaal niet erg. Deze keer baal ik er echter wel van, omdat ik, in haar een potentiele partner zag en omdat ik het hierbij eigenlijk niet wil laten zitten, is de vraag, hoe kom ik uit die beroerde FZ
Je bent er niet klaar voor in het algemeen, ga werken aan je zelfbeeld en doe dit niet aan de hand van vrouwen. Succes!quote:Tips zijn welkom!
Niks mis met mr. Niceguy, er is alleen wel iets mis met Mr. Agreeable.quote:
Inderdaad, door te zeggen dat ze je in de gefriendzoned zet komt het over alsof ts er totaal geen schuld aan heeft. Alsof ze hem iets verschuldigd is omdat hij toch gewoon aardig was.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:07 schreef Jehuty het volgende:
Wees eerlijk tegen jezelf. Ze voelt zich niet tot je aangetrokken om wat voor reden dan ook. Dat is prima. Denk bij jezelf na over dingen die je beter had kunnen doen. Werk aan jezelf. En soms had je iets niet perfecter kunnen doen maar is ze alsnog niet geďnteresseerd. That's life.
Inderdaad, dat daar anno 2015 nog mensen intuinenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
'Als vrienden'.Dit is gewoon een afwijzing, ze wil natuurlijk niet serieus vrienden met deze 'casanova' worden.
Nou nou op deze manier kan je nooit meer wat proberen hé.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:02 schreef Scary_Mary het volgende:
Je bent er niet klaar voor in het algemeen, ga werken aan je zelfbeeld en doe dit niet aan de hand van vrouwen. Succes!
TS wil dan ook niet proberen, maar meteen slagen..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou nou op deze manier kan je nooit meer wat proberen hé.
Ja oke op die manier. Ja TS ik denk niet dat je die meid terugkrijgt maar verras ons maar. Maar eigenlijk is het beetje taalneukerij toch. Iedereen die iets probeert wil het liefst direct slagen...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
TS wil dan ook niet proberen, maar meteen slagen..
TS probeert eigenlijk gewoon te gokken met geld wat hij niet heeft en dan is een potje verliezen onevenredig zuur. Hij kan het niet lijden, als het ware.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:31 schreef jodelahity het volgende:
Maar eigenlijk is het beetje taalneukerij toch. Iedereen die iets probeert wil het liefst direct slagen...
Dat is dan toch ook geen friendzone aangezien 1 van de 2 (hij) gevoelens (verliefd) heeft voor de ander. Zoals je zelf al zegt zit hij liever niet in de friendzone.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:18 schreef Lenny77 het volgende:
De friendzone bestaat wel maar is eerder zeldzaam.
Ik heb een vriend in de friendzone. We waren eerst collega's, daarna vrienden, zelfs samen op vakantie geweest! En jaren later was hij dan toch verliefd geworden op mij. Of wie weet al altijd maar niet laten merken. Ondertussen heb je dan al zo een vriendschap opgebouwd en zoveel gedeeld dat je dit niet op het spel wil zetten door een relatie te beginnen. Ik ben namelijk geen kei in succesvolle relaties ... Dus de friendzone.
Geen leuke plaats lijkt me wel...
Maar na 2 weken zit je echt niet in de friendzone...
Net zoals jij vroeger wel eens meisjes hebt ontmoet die niet diegene zijn die je zoekt, ben jij dit ook niet voor haar. Om welke reden dan ook...
Dit. Je hebt een blauwtje gelopen, shit happens. Move on.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:05 schreef snakelady het volgende:
Je bent niet gefriendzoned,je bent gewoon afgewezen.
Ze vind je niet leuk genoeg, deal with it and move on.
Ja oke maar ja bedoel dat hij wil weten wat ze niet leuk vind aan hem is wel goed toch opzich, althans vind ik welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
TS probeert eigenlijk gewoon te gokken met geld wat hij niet heeft en dan is een potje verliezen onevenredig zuur. Hij kan het niet lijden, als het ware.
Oh hadden we het daar over? My bad..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja oke maar ja bedoel dat hij wil weten wat ze niet leuk vind aan hem is wel goed toch opzich, althans vind ik wel
Ja natuurlijk wel. Hij zat al in de friendzone als mijn goede vriend. Hij wou toen een relatie maar daar hij al in de friendzone zat, kon dat niet meer. Eens in de friendzone, altijd in de friendzone.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:31 schreef Guy1243 het volgende:
[..]
Dat is dan toch ook geen friendzone aangezien 1 van de 2 (hij) gevoelens (verliefd) heeft voor de ander. Zoals je zelf al zegt zit hij liever niet in de friendzone.
Dit is mijn manual voor jou die ik gebruikte toen ik vrijgezel was om NOOIT in de friendzone te komen:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:58 schreef Casanova34 het volgende:
Misschien klinkt dit menig lezer wel bekend in de oren. Het welbekende probleem genaamd de 'friendzone'. we hebben er allemaal wel eens me te maken gehad. Zo niet dan behoor jij tot het selecte groepje dat nooit in de FZ komt. Toch vraag ik je dan om te blijven lezen, waarschijnlijk heb je een aantal goede tips voor mij en vele andere. De grote vraag is nu, wat doen jullie nu anders, waardoor jullie niet in de FZ komen?
En dan krijg je een vriendin net als jij hebt? Die erg opdringerig en onzeker is?quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:58 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Als je deze tips in acht neemt en je traint jezelf er een beetje in zal je vanzelf weer een echte predator worden.
Gewoon jezelf zijn is wel het slechtste advies wat hij kan krijgen vooral als ie zo onzeker is. Wie zit er nou op zo iemand te wachten? Hij kan beter eerst aan zichzelf gaan werken door bijv socialer te worden, sporten of iets dergelijks waar hij meer met mensen al dan niet vrouwen in contact komt zodat hij niet zich probeert vast te klampen aan de eerste beste vrouw die aardig is tegen hem.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dan krijg je een vriendin net als jij hebt? Die erg opdringerig en onzeker is?
R&P / Vriendin is (nogsteeds) erg opdringerig
Nee, gewoon jezelf zijn, dat lijkt me altijd nog het beste.
Nee, inderdaad, beter kun je, net als jij, als een miet zonder ballen in een relatie zitten met een meid die je volkomen owntquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:58 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Dit is mijn manual voor jou die ik gebruikte toen ik vrijgezel was om NOOIT in de friendzone te komen:
Tip1: Alle mensen, dus ook vrouwen willen wat ze niet kunnen krijgen. Speel hier op in; speel een spelletje met ze. Bied jezelf nooit maar dan ook nooit op een zilveren dienblad aan. Begin nooit zelf over een relatie of iets van deze strekking. Blijf lang onduidelijk en mysterieus over je bedoelingen, zo blijf je interessant.
Tip2: Hoe raar of fout het ook mag klinken; begin snel met het maken van seksuele toespelingen. Hierbij bedoel ik niet het zeggen van verkeerde of awkward vragen stellen, maar zorg dat er vanaf begin af aan een 'seksuele lading' op de achtergrond aanwezig is tussen jullie.
Tip3: Toon weinig interesse in haar persoonlijke leven, maar praat over koetjes en kalfjes. Door constant interesse in haar te tonen kom je snel opdringerig op obsessief over en dit is een grote afknapper.
Tip4: Wissel het zeggen van lieve dingen en het maken van complimenten etc. af met droog doen, een paar uurtjes of zelfs een dag negeren of iets dergelijks. Kortom: Mindfuck der. Ze moet NIET weten waar ze aan toe is en dit maar wat graag willen uitzoeken.
Tip5: Wees altijd gladjes. Straal uit dat je gelukkig ben, dat je je zaken op orde heb en straal zelfvertrouwen uit. Voorkom ten allen tijden dat het lijkt alsof je 'op zoek' bent.
Tip6: Een beetje tegenstrijdig, maar op een juiste manier toegepast altijd werkend; zorg dat regelmatig contact heb met vrouwen/omring jezelf met vrouwen. Hierdoor krijgen andere vrouwen door dat je in de smaak valt bij vrouwen en dat je veel vrouwelijke aandacht krijgt. Omdat vrouwen zeer competitief naar elkaar zijn ontstaat er een soort chain-reaction d.m.v. tip1. Voorkom natuurlijk ook bij deze vrouwen dat je in de friendzone komt, maar ga met al deze vrouwen om op de bovengenoemde manier.
Tip7: Heb geen of weinig vrouwelijke vrienden, omdat je hierdoor vrouwen snel op een vriendschappelijke manier zal gaan benaderen, zoals je nu doet.
TIP8 (VERY IMPORTANT): Als je de mogelijkheid hebt om een move te maken, zoals haar te zoenen en je voelt aan dat je een kans van slagen hebt, doe dit altijd. Je moet gewoon schijt hebben! Je hebt niks te verliezen. Als je dit niet doet/durft is je kans verkeken en zit je per definitie in de friendzone en gaat er een ander met haar vandoor. Beter dat je keihard wordt afgewezen dan dat je als een miet zonder ballen in de friendzone zit.
Als je deze tips in acht neemt en je traint jezelf er een beetje in zal je vanzelf weer een echte predator worden.
Zelf draai ik het liever om naar "beter vrienden dan niks", maar dat is ook een beetje afhankelijk van of je vriendschap met zo'n persoon wel de moeite waard vindt...maar daarop voortbordurend zou ik eigenlijk sowieso niet iets willen beginnen met een vrouw waarmee ik niet ook gewoon bevriend zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:40 schreef vervoerder23 het volgende:
Je hebt te traag gehandeld, volgende keer meer initiatief nemen, beter niks dan vrienden zijn.
Jij snapt tenminste hoe het werkt. Nog een paar aanvullingen:quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:58 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Dit is mijn manual voor jou die ik gebruikte toen ik vrijgezel was om NOOIT in de friendzone te komen:
Tip1: Alle mensen, dus ook vrouwen willen wat ze niet kunnen krijgen. Speel hier op in; speel een spelletje met ze. Bied jezelf nooit maar dan ook nooit op een zilveren dienblad aan. Begin nooit zelf over een relatie of iets van deze strekking. Blijf lang onduidelijk en mysterieus over je bedoelingen, zo blijf je interessant.
Tip2: Hoe raar of fout het ook mag klinken; begin snel met het maken van seksuele toespelingen. Hierbij bedoel ik niet het zeggen van verkeerde of awkward vragen stellen, maar zorg dat er vanaf begin af aan een 'seksuele lading' op de achtergrond aanwezig is tussen jullie.
Tip3: Toon weinig interesse in haar persoonlijke leven, maar praat over koetjes en kalfjes. Door constant interesse in haar te tonen kom je snel opdringerig op obsessief over en dit is een grote afknapper.
Tip4: Wissel het zeggen van lieve dingen en het maken van complimenten etc. af met droog doen, een paar uurtjes of zelfs een dag negeren of iets dergelijks. Kortom: Mindfuck der. Ze moet NIET weten waar ze aan toe is en dit maar wat graag willen uitzoeken.
Tip5: Wees altijd gladjes. Straal uit dat je gelukkig ben, dat je je zaken op orde heb en straal zelfvertrouwen uit. Voorkom ten allen tijden dat het lijkt alsof je 'op zoek' bent.
Tip6: Een beetje tegenstrijdig, maar op een juiste manier toegepast altijd werkend; zorg dat regelmatig contact heb met vrouwen/omring jezelf met vrouwen. Hierdoor krijgen andere vrouwen door dat je in de smaak valt bij vrouwen en dat je veel vrouwelijke aandacht krijgt. Omdat vrouwen zeer competitief naar elkaar zijn ontstaat er een soort chain-reaction d.m.v. tip1. Voorkom natuurlijk ook bij deze vrouwen dat je in de friendzone komt, maar ga met al deze vrouwen om op de bovengenoemde manier.
Tip7: Heb geen of weinig vrouwelijke vrienden, omdat je hierdoor vrouwen snel op een vriendschappelijke manier zal gaan benaderen, zoals je nu doet.
TIP8 (VERY IMPORTANT): Als je de mogelijkheid hebt om een move te maken, zoals haar te zoenen en je voelt aan dat je een kans van slagen hebt, doe dit altijd. Je moet gewoon schijt hebben! Je hebt niks te verliezen. Als je dit niet doet/durft is je kans verkeken en zit je per definitie in de friendzone en gaat er een ander met haar vandoor. Beter dat je keihard wordt afgewezen dan dat je als een miet zonder ballen in de friendzone zit.
Dit gaat dus, helder licht, niet over een relatie maar hoe je niet in de friendzone komt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, beter kun je, net als jij, als een miet zonder ballen in een relatie zitten met een meid die je volkomen ownt
Maak jij je nou maar druk over je vriendin en wat je daar vooral NIET mee doet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:23 schreef Alfamannetje het volgende:
Inderdaad zijn deze tips niet van toepassing op een relatie, maar ik neem aan dat iedereen dat wel begreep (uitzondering, zoals de altijd scherpe en snuggere Coolguy daargelaten).
Wat lul je nou stom gozerquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maak jij je nou maar druk over je vriendin en wat je daar vooral NIET mee doet.
als je een one night stand wil is het misschien geen slim idee,maar ts geeft aan een relatie te willen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:01 schreef Kompart het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn is wel het slechtste advies wat hij kan krijgen vooral als ie zo onzeker is. Wie zit er nou op zo iemand te wachten? Hij kan beter eerst aan zichzelf gaan werken door bijv socialer te worden, sporten of iets dergelijks waar hij meer met mensen al dan niet vrouwen in contact komt zodat hij niet zich probeert vast te klampen aan de eerste beste vrouw die aardig is tegen hem.
Omdat hij een relatie wil....quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:16 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Dit gaat dus, helder licht, niet over een relatie maar hoe je niet in de friendzone komt.
heb je je vriendin ook zo voor je kunnen winnen? Dat weet je meteen waar jouw relatieprobleem vandaan komt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef Alfamannetje het volgende:
En doordat hij zo desperate een relatie wilt, wordt hij dus gefriendzoned omdat hij daardoor niet interessant is voor vrouwen. Hierdoor geef ik hem tips om, zodat hij kan voorkomen dat dit gebeurd. Echter zijn deze tips alleen van toepassing in de eerste periode, wanneer je elkaar nog aan het aftasten ben. Gaat het lampje branden bij je?
Er is natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat ze TS gewoon niks vindt. Jij doet net alsof als hij niet desperate overkomt, hij elke vrouw kan krijgen die hij maar wil. Als die vrouw zich niet tot hem aangetrokken voelt, gewoon, omdat ze TS niks vindt, dan houdt het op.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef Alfamannetje het volgende:
En doordat hij zo desperate een relatie wilt, wordt hij dus gefriendzoned omdat hij daardoor niet interessant is voor vrouwen. Hierdoor geef ik hem tips om, zodat hij kan voorkomen dat dit gebeurd. Echter zijn deze tips alleen van toepassing in de eerste periode, wanneer je elkaar nog aan het aftasten ben. Gaat het lampje branden bij je?
En dan zeker gezellig op visite komen en koffie drinken met de gast die haar wel neukt, jij liever dan ik.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf draai ik het liever om naar "beter vrienden dan niks", maar dat is ook een beetje afhankelijk van of je vriendschap met zo'n persoon wel de moeite waard vindt...maar daarop voortbordurend zou ik eigenlijk sowieso niet iets willen beginnen met een vrouw waarmee ik niet ook gewoon bevriend zou kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ondertussen heb je dan al zo een vriendschap opgebouwd en zoveel gedeeld dat je dit niet op het spel wil zetten door een relatie te beginnen...
t gekke is dat een vriendin van mij al iets van 2 jaar een vriend heeft, maar ik heb hem volgens mij nog nooit gezienquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:28 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
En dan zeker gezellig op visite komen en koffie drinken met de gast die haar wel neukt, jij liever dan ik.
Ik zie daar geen humor inquote:Op donderdag 18 juni 2015 05:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
t gekke is dat een vriendin van mij al iets van 2 jaar een vriend heeft, maar ik heb hem volgens mij nog nooit gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |