Gewoon jezelf zijn is wel het slechtste advies wat hij kan krijgen vooral als ie zo onzeker is. Wie zit er nou op zo iemand te wachten? Hij kan beter eerst aan zichzelf gaan werken door bijv socialer te worden, sporten of iets dergelijks waar hij meer met mensen al dan niet vrouwen in contact komt zodat hij niet zich probeert vast te klampen aan de eerste beste vrouw die aardig is tegen hem.quote:Op woensdag 17 juni 2015 08:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dan krijg je een vriendin net als jij hebt? Die erg opdringerig en onzeker is?
R&P / Vriendin is (nogsteeds) erg opdringerig
Nee, gewoon jezelf zijn, dat lijkt me altijd nog het beste.
Nee, inderdaad, beter kun je, net als jij, als een miet zonder ballen in een relatie zitten met een meid die je volkomen owntquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:58 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Dit is mijn manual voor jou die ik gebruikte toen ik vrijgezel was om NOOIT in de friendzone te komen:
Tip1: Alle mensen, dus ook vrouwen willen wat ze niet kunnen krijgen. Speel hier op in; speel een spelletje met ze. Bied jezelf nooit maar dan ook nooit op een zilveren dienblad aan. Begin nooit zelf over een relatie of iets van deze strekking. Blijf lang onduidelijk en mysterieus over je bedoelingen, zo blijf je interessant.
Tip2: Hoe raar of fout het ook mag klinken; begin snel met het maken van seksuele toespelingen. Hierbij bedoel ik niet het zeggen van verkeerde of awkward vragen stellen, maar zorg dat er vanaf begin af aan een 'seksuele lading' op de achtergrond aanwezig is tussen jullie.
Tip3: Toon weinig interesse in haar persoonlijke leven, maar praat over koetjes en kalfjes. Door constant interesse in haar te tonen kom je snel opdringerig op obsessief over en dit is een grote afknapper.
Tip4: Wissel het zeggen van lieve dingen en het maken van complimenten etc. af met droog doen, een paar uurtjes of zelfs een dag negeren of iets dergelijks. Kortom: Mindfuck der. Ze moet NIET weten waar ze aan toe is en dit maar wat graag willen uitzoeken.
Tip5: Wees altijd gladjes. Straal uit dat je gelukkig ben, dat je je zaken op orde heb en straal zelfvertrouwen uit. Voorkom ten allen tijden dat het lijkt alsof je 'op zoek' bent.
Tip6: Een beetje tegenstrijdig, maar op een juiste manier toegepast altijd werkend; zorg dat regelmatig contact heb met vrouwen/omring jezelf met vrouwen. Hierdoor krijgen andere vrouwen door dat je in de smaak valt bij vrouwen en dat je veel vrouwelijke aandacht krijgt. Omdat vrouwen zeer competitief naar elkaar zijn ontstaat er een soort chain-reaction d.m.v. tip1. Voorkom natuurlijk ook bij deze vrouwen dat je in de friendzone komt, maar ga met al deze vrouwen om op de bovengenoemde manier.
Tip7: Heb geen of weinig vrouwelijke vrienden, omdat je hierdoor vrouwen snel op een vriendschappelijke manier zal gaan benaderen, zoals je nu doet.
TIP8 (VERY IMPORTANT): Als je de mogelijkheid hebt om een move te maken, zoals haar te zoenen en je voelt aan dat je een kans van slagen hebt, doe dit altijd. Je moet gewoon schijt hebben! Je hebt niks te verliezen. Als je dit niet doet/durft is je kans verkeken en zit je per definitie in de friendzone en gaat er een ander met haar vandoor. Beter dat je keihard wordt afgewezen dan dat je als een miet zonder ballen in de friendzone zit.
Als je deze tips in acht neemt en je traint jezelf er een beetje in zal je vanzelf weer een echte predator worden.
Zelf draai ik het liever om naar "beter vrienden dan niks", maar dat is ook een beetje afhankelijk van of je vriendschap met zo'n persoon wel de moeite waard vindt...maar daarop voortbordurend zou ik eigenlijk sowieso niet iets willen beginnen met een vrouw waarmee ik niet ook gewoon bevriend zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:40 schreef vervoerder23 het volgende:
Je hebt te traag gehandeld, volgende keer meer initiatief nemen, beter niks dan vrienden zijn.
Jij snapt tenminste hoe het werkt. Nog een paar aanvullingen:quote:Op woensdag 17 juni 2015 03:58 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Dit is mijn manual voor jou die ik gebruikte toen ik vrijgezel was om NOOIT in de friendzone te komen:
Tip1: Alle mensen, dus ook vrouwen willen wat ze niet kunnen krijgen. Speel hier op in; speel een spelletje met ze. Bied jezelf nooit maar dan ook nooit op een zilveren dienblad aan. Begin nooit zelf over een relatie of iets van deze strekking. Blijf lang onduidelijk en mysterieus over je bedoelingen, zo blijf je interessant.
Tip2: Hoe raar of fout het ook mag klinken; begin snel met het maken van seksuele toespelingen. Hierbij bedoel ik niet het zeggen van verkeerde of awkward vragen stellen, maar zorg dat er vanaf begin af aan een 'seksuele lading' op de achtergrond aanwezig is tussen jullie.
Tip3: Toon weinig interesse in haar persoonlijke leven, maar praat over koetjes en kalfjes. Door constant interesse in haar te tonen kom je snel opdringerig op obsessief over en dit is een grote afknapper.
Tip4: Wissel het zeggen van lieve dingen en het maken van complimenten etc. af met droog doen, een paar uurtjes of zelfs een dag negeren of iets dergelijks. Kortom: Mindfuck der. Ze moet NIET weten waar ze aan toe is en dit maar wat graag willen uitzoeken.
Tip5: Wees altijd gladjes. Straal uit dat je gelukkig ben, dat je je zaken op orde heb en straal zelfvertrouwen uit. Voorkom ten allen tijden dat het lijkt alsof je 'op zoek' bent.
Tip6: Een beetje tegenstrijdig, maar op een juiste manier toegepast altijd werkend; zorg dat regelmatig contact heb met vrouwen/omring jezelf met vrouwen. Hierdoor krijgen andere vrouwen door dat je in de smaak valt bij vrouwen en dat je veel vrouwelijke aandacht krijgt. Omdat vrouwen zeer competitief naar elkaar zijn ontstaat er een soort chain-reaction d.m.v. tip1. Voorkom natuurlijk ook bij deze vrouwen dat je in de friendzone komt, maar ga met al deze vrouwen om op de bovengenoemde manier.
Tip7: Heb geen of weinig vrouwelijke vrienden, omdat je hierdoor vrouwen snel op een vriendschappelijke manier zal gaan benaderen, zoals je nu doet.
TIP8 (VERY IMPORTANT): Als je de mogelijkheid hebt om een move te maken, zoals haar te zoenen en je voelt aan dat je een kans van slagen hebt, doe dit altijd. Je moet gewoon schijt hebben! Je hebt niks te verliezen. Als je dit niet doet/durft is je kans verkeken en zit je per definitie in de friendzone en gaat er een ander met haar vandoor. Beter dat je keihard wordt afgewezen dan dat je als een miet zonder ballen in de friendzone zit.
Als je deze tips in acht neemt en je traint jezelf er een beetje in zal je vanzelf weer een echte predator worden.
Dit gaat dus, helder licht, niet over een relatie maar hoe je niet in de friendzone komt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, beter kun je, net als jij, als een miet zonder ballen in een relatie zitten met een meid die je volkomen ownt
Maak jij je nou maar druk over je vriendin en wat je daar vooral NIET mee doet.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:23 schreef Alfamannetje het volgende:
Inderdaad zijn deze tips niet van toepassing op een relatie, maar ik neem aan dat iedereen dat wel begreep (uitzondering, zoals de altijd scherpe en snuggere Coolguy daargelaten).
Wat lul je nou stom gozerquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maak jij je nou maar druk over je vriendin en wat je daar vooral NIET mee doet.
als je een one night stand wil is het misschien geen slim idee,maar ts geeft aan een relatie te willen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:01 schreef Kompart het volgende:
[..]
Gewoon jezelf zijn is wel het slechtste advies wat hij kan krijgen vooral als ie zo onzeker is. Wie zit er nou op zo iemand te wachten? Hij kan beter eerst aan zichzelf gaan werken door bijv socialer te worden, sporten of iets dergelijks waar hij meer met mensen al dan niet vrouwen in contact komt zodat hij niet zich probeert vast te klampen aan de eerste beste vrouw die aardig is tegen hem.
Omdat hij een relatie wil....quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:16 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Dit gaat dus, helder licht, niet over een relatie maar hoe je niet in de friendzone komt.
heb je je vriendin ook zo voor je kunnen winnen? Dat weet je meteen waar jouw relatieprobleem vandaan komt.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef Alfamannetje het volgende:
En doordat hij zo desperate een relatie wilt, wordt hij dus gefriendzoned omdat hij daardoor niet interessant is voor vrouwen. Hierdoor geef ik hem tips om, zodat hij kan voorkomen dat dit gebeurd. Echter zijn deze tips alleen van toepassing in de eerste periode, wanneer je elkaar nog aan het aftasten ben. Gaat het lampje branden bij je?
Er is natuurlijk altijd nog de mogelijkheid dat ze TS gewoon niks vindt. Jij doet net alsof als hij niet desperate overkomt, hij elke vrouw kan krijgen die hij maar wil. Als die vrouw zich niet tot hem aangetrokken voelt, gewoon, omdat ze TS niks vindt, dan houdt het op.quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:15 schreef Alfamannetje het volgende:
En doordat hij zo desperate een relatie wilt, wordt hij dus gefriendzoned omdat hij daardoor niet interessant is voor vrouwen. Hierdoor geef ik hem tips om, zodat hij kan voorkomen dat dit gebeurd. Echter zijn deze tips alleen van toepassing in de eerste periode, wanneer je elkaar nog aan het aftasten ben. Gaat het lampje branden bij je?
En dan zeker gezellig op visite komen en koffie drinken met de gast die haar wel neukt, jij liever dan ik.quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zelf draai ik het liever om naar "beter vrienden dan niks", maar dat is ook een beetje afhankelijk van of je vriendschap met zo'n persoon wel de moeite waard vindt...maar daarop voortbordurend zou ik eigenlijk sowieso niet iets willen beginnen met een vrouw waarmee ik niet ook gewoon bevriend zou kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:18 schreef Lenny77 het volgende:
Ondertussen heb je dan al zo een vriendschap opgebouwd en zoveel gedeeld dat je dit niet op het spel wil zetten door een relatie te beginnen...
t gekke is dat een vriendin van mij al iets van 2 jaar een vriend heeft, maar ik heb hem volgens mij nog nooit gezienquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:28 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
En dan zeker gezellig op visite komen en koffie drinken met de gast die haar wel neukt, jij liever dan ik.
Ik zie daar geen humor inquote:Op donderdag 18 juni 2015 05:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
t gekke is dat een vriendin van mij al iets van 2 jaar een vriend heeft, maar ik heb hem volgens mij nog nooit gezien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |