abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152778584
Ben ik weer, laatste post ongeveer een half jaartje geleden. Vriendin was erg opdringerig en dat is ze nog steeds. (Gelukkig) niet echt meer in de vorm van claimgedrag, maar ze probeert het er echt constant doorheen te drukken om samen te gaan wonen, te verloven, z.s.m aan kinderen te beginnen enzovoort. Ik ben nog met mijn studie bezig en ben nog helemaal niet bezig met deze stappen, waar zij mee op lijkt te staan en mee naar bed lijkt te gaan.

Als ik zeg tegen haar dat ik het gewoon eerst leuk wil hebben samen en van elkaar wil genieten leidt dit altijd tot spanningen en irritaties en ook regelmatig tot heftige of minder heftige ruzies. Zij denkt dan altijd dat ik haar niet wil / al in me achterhoofd heb dat het toch allemaal tijdelijk is met haar.
Please mensen help me, want ik word er zo zachtjes aan echt niet meer vrolijk van dit gedrag en ons relatie leidt er ook echt onder, omdat ik constant in de verdediging wordt gedwongen door haar gedrag.
Hiernaast nog een puntje, ze dramt altijd haar zin door met bepaalde dingen, zoals wanneer we wel of niet afspreken of wat we wel of niet gaan doen. Ze doet echt weinig toezeggingen en cohesie zonder dat er spanningen ontstaan.
Ik houd nog steeds erg veel van haar en wil haar liever niet kwijt.
Dusss.. Wat doe je aan een opdringerige en drammende vriendin mensen, please help me. -O-

Edit: nog een regelmatig terugkerend knelpunt is het feit dat ik begin volgend schooljaar mijn eerste studie afrond en daarna begin met een tweede studie, gewoon omdat ik nog heel gemotiveerd ben om te studeren. Ook hier is ze het absoluut niet mee eens (zijzelf begint volgend jaar met werken), omdat zij dus hele andere plannen heeft voor de nabije toekomst dan ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Alfamannetje op 20-05-2015 01:10:27 ]
pi_152778672
Ik zou haar dumpen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:52:20 #3
395200 deadprez
One more rail
pi_152778729
Is je username ironisch bedoeld?
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_152778754
\

[ Bericht 100% gewijzigd door Alfamannetje op 20-05-2015 00:54:28 ]
pi_152778775
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou haar dumpen.
Het komt wel eens in me op, maar ik ga graag verder met haar. Echter vind ik het gewoon zeer spijtig dat zij mij niet in mijn waarde laat op dit gebied en haar eigen ego boven ons wederzijdse geluk verkiest.
  woensdag 20 mei 2015 @ 00:56:13 #6
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152778786
Een ware alfaman heeft ten eerste dat probleem al niet, en zou er ten tweede nooit een topic over openen.

Conclusie: je zit gewoon onder de plak.
Doe er wat aan of accepteer het.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_152778800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:55 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Het komt wel eens in me op, maar ik ga graag verder met haar. Echter vind ik het gewoon zeer spijtig dat zij mij niet in mijn waarde laat op dit gebied en haar eigen ego boven ons wederzijdse geluk verkiest.
Wat moet je met iemand die het duidelijk niet kan schelen wat jij vindt en wilt?
pi_152778868
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:56 schreef Leandra het volgende:
Een ware alfaman heeft ten eerste dat probleem al niet, en zou er ten tweede nooit een topic over openen.

Conclusie: je zit gewoon onder de plak.
Doe er wat aan of accepteer het.
Heel sterk van je om dit flauwe inkoppertje te maken :W
pi_152778908
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat moet je met iemand die het duidelijk niet kan schelen wat jij vindt en wilt?
Het is niet dat het haar niet kan schelen, maar meer dat ze altijd die soort van zekerheid voor zichzelf nodig heeft, omdat ze dus bang is dat het ineens is afgelopen. Haar gedrag is dus niet opzettelijk naar mij gericht.. maar doordat ze zich zelf altijd laat leiden door emoties vergeet ze zeg maar mijn insteek en mening in het hele verhaal.
pi_152778944
Een nieuwe vriendin zoeken.
pi_152779028
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:04 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Het is niet dat het haar niet kan schelen, maar meer dat ze altijd die soort van zekerheid voor zichzelf nodig heeft, omdat ze dus bang is dat het ineens is afgelopen. Haar gedrag is dus niet opzettelijk naar mij gericht.. maar doordat ze zich zelf altijd laat leiden door emoties vergeet ze zeg maar mijn insteek en mening in het hele verhaal.
Het kan haar dus alleen schelen als het haar uitkomt.
pi_152779534
Beste tip die ik je kan geven is kweek een ruggengraat. Je zegt ze drukt haar zin door; nee, jij laat teveel over jezelf heenlopen. Je durft je mond niet tegen haar te openen en haar te zeggen hoe het echt zit. In een relatie is t geven en nemen, en dat mag je haar best duidelijk maken.
pi_152779621
2 opties:
1: haar eens duidelijk vertellen hoe jij het ziet en dat dat voor jou niet veranderd (2estudie en zo)
2: Dumpen (beste keuze)
  woensdag 20 mei 2015 @ 07:55:14 #14
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_152780426
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 01:01 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Heel sterk van je om dit flauwe inkoppertje te maken :W
Ze heeft wel gelijk ;)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_152780496
Ze zit gewoon in een andere fase dan jou, gaat niet werken dit.

Zij denkt aan werken, geld verdienen huisje kopen etc. Jij aan studeren student zijn blabla.
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:17:29 #16
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_152780594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 02:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Beste tip die ik je kan geven is kweek een ruggengraat. Je zegt ze drukt haar zin door; nee, jij laat teveel over jezelf heenlopen. Je durft je mond niet tegen haar te openen en haar te zeggen hoe het echt zit. In een relatie is t geven en nemen, en dat mag je haar best duidelijk maken.
Ben 't daar eigenlijk wel mee eens. Misschien geef jij je grenzen wel nooit aan en ben je niet duidelijk/eerlijk.
geen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:31:08 #18
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_152780758
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou haar dumpen.
Voordat je haar dumpt nog wel een paar keer goed van bil gaan. En dan bedoel ik ook echt goed. Haar nog een keer helemaal uit elkaar trekken.
pi_152780809
Ik zou iig neuken met condoom of anders haar pilslikgedrag ernstig goed in de gaten houden. Voor je het weet is ze 'per ongeluk' zwanger.
pi_152780835
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:31 schreef NoXia het volgende:

[..]

Voordat je haar dumpt nog wel een paar keer goed van bil gaan. En dan bedoel ik ook echt goed. Haar nog een keer helemaal uit elkaar trekken.
Zorg dan wel dat je haar niet bezwangerd. Anders krijg je dat weer :{w
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Redactie Frontpage woensdag 20 mei 2015 @ 08:37:49 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_152780843
Wederom, Alfamannetje :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_152780896
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 00:55 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

En jij verkiest niet jouw eigen ego boven het wederzijdse geluk?

Als twee mensen gewoon een heel andere toekomstvisie hebben, dan moet er een compromis gesloten worden. Soms kan dat niet en dan moet je gewoon uit elkaar. Je vraagt haar nu om maar gewoon een paar jaar te wachten op jou en zij vraagt jou om gewoon te gaan werken. Dat ligt mijlenver van elkaar af. Gaat niet werken dus.
  woensdag 20 mei 2015 @ 09:00:31 #23
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_152781139
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 02:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Precies. Jij geeft haar de ruimte om te drammen en het is kennelijk effectief gedrag want het levert haar op wat ze wil. Maak daar eens heel rap een einde aan.

[ Bericht 5% gewijzigd door AgLarrr op 20-05-2015 10:48:05 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_152781190
Doe je username eens eer aan?

Waar woon je trouwens TS, je verhaal doet me erg bekend voor _O-
  Moderator woensdag 20 mei 2015 @ 09:05:31 #25
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_152781215
Dan vertel je je vriendin dat ze haar smoel moet houden omdat jij nog niet zo ver bent als zij. Dat kan ze accepteren of niet, en in dat laatste geval verbreek je de relatie.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')