Het komt wel eens in me op, maar ik ga graag verder met haar. Echter vind ik het gewoon zeer spijtig dat zij mij niet in mijn waarde laat op dit gebied en haar eigen ego boven ons wederzijdse geluk verkiest.quote:
Wat moet je met iemand die het duidelijk niet kan schelen wat jij vindt en wilt?quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:55 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Het komt wel eens in me op, maar ik ga graag verder met haar. Echter vind ik het gewoon zeer spijtig dat zij mij niet in mijn waarde laat op dit gebied en haar eigen ego boven ons wederzijdse geluk verkiest.
Heel sterk van je om dit flauwe inkoppertje te makenquote:Op woensdag 20 mei 2015 00:56 schreef Leandra het volgende:
Een ware alfaman heeft ten eerste dat probleem al niet, en zou er ten tweede nooit een topic over openen.
Conclusie: je zit gewoon onder de plak.
Doe er wat aan of accepteer het.
Het is niet dat het haar niet kan schelen, maar meer dat ze altijd die soort van zekerheid voor zichzelf nodig heeft, omdat ze dus bang is dat het ineens is afgelopen. Haar gedrag is dus niet opzettelijk naar mij gericht.. maar doordat ze zich zelf altijd laat leiden door emoties vergeet ze zeg maar mijn insteek en mening in het hele verhaal.quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet je met iemand die het duidelijk niet kan schelen wat jij vindt en wilt?
Het kan haar dus alleen schelen als het haar uitkomt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 01:04 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Het is niet dat het haar niet kan schelen, maar meer dat ze altijd die soort van zekerheid voor zichzelf nodig heeft, omdat ze dus bang is dat het ineens is afgelopen. Haar gedrag is dus niet opzettelijk naar mij gericht.. maar doordat ze zich zelf altijd laat leiden door emoties vergeet ze zeg maar mijn insteek en mening in het hele verhaal.
Ze heeft wel gelijkquote:Op woensdag 20 mei 2015 01:01 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Heel sterk van je om dit flauwe inkoppertje te maken
Ben 't daar eigenlijk wel mee eens. Misschien geef jij je grenzen wel nooit aan en ben je niet duidelijk/eerlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2015 02:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Beste tip die ik je kan geven is kweek een ruggengraat. Je zegt ze drukt haar zin door; nee, jij laat teveel over jezelf heenlopen. Je durft je mond niet tegen haar te openen en haar te zeggen hoe het echt zit. In een relatie is t geven en nemen, en dat mag je haar best duidelijk maken.
Voordat je haar dumpt nog wel een paar keer goed van bil gaan. En dan bedoel ik ook echt goed. Haar nog een keer helemaal uit elkaar trekken.quote:
Zorg dan wel dat je haar niet bezwangerd. Anders krijg je dat weerquote:Op woensdag 20 mei 2015 08:31 schreef NoXia het volgende:
[..]
Voordat je haar dumpt nog wel een paar keer goed van bil gaan. En dan bedoel ik ook echt goed. Haar nog een keer helemaal uit elkaar trekken.
En jij verkiest niet jouw eigen ego boven het wederzijdse geluk?quote:Op woensdag 20 mei 2015 00:55 schreef Alfamannetje het volgende:
[..]
Het komt wel eens in me op, maar ik ga graag verder met haar. Echter vind ik het gewoon zeer spijtig dat zij mij niet in mijn waarde laat op dit gebied en haar eigen ego boven ons wederzijdse geluk verkiest.
Precies. Jij geeft haar de ruimte om te drammen en het is kennelijk effectief gedrag want het levert haar op wat ze wil. Maak daar eens heel rap een einde aan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 02:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Beste tip die ik je kan geven is kweek een ruggengraat. Je zegt ze drukt haar zin door; nee, jij laat teveel over jezelf heenlopen. Je durft je mond niet tegen haar te openen en haar te zeggen hoe het echt zit. In een relatie is t geven en nemen, en dat mag je haar best duidelijk maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |