Gefeliciteerd nog. En spannend. Had ik ook wel een beetje, was (helaas) maar een paar dagen, toen begon het weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:44 schreef Svane het volgende:
Luna wat heerlijk dat je dezelfde dag nog naar huis mocht! Zo fijn om thuis te zijn, geniet van de kraamtijd.![]()
Hier zes weken jahoe! Pfff het is wel echt aftellen tot de eerste echo. De eerste week na de test voelde ik me heel gammel maar nu gaat alles prima en daar word ik dan weer zenuwachtig van. Ik knijp hem dus een beetje, al is het verder op niets gebaseerd.
In het begin was ik ook heel zenuwachtig, ik heb totaal geen klachten gehad als misselijkheid enzo. En dat hoort toch als je zwanger bentquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:44 schreef Svane het volgende:
Luna wat heerlijk dat je dezelfde dag nog naar huis mocht! Zo fijn om thuis te zijn, geniet van de kraamtijd.![]()
Hier zes weken jahoe! Pfff het is wel echt aftellen tot de eerste echo. De eerste week na de test voelde ik me heel gammel maar nu gaat alles prima en daar word ik dan weer zenuwachtig van. Ik knijp hem dus een beetje, al is het verder op niets gebaseerd.
10 juli! En mijn geduld is wat onderontwikkeld helaas.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog. En spannend. Had ik ook wel een beetje, was (helaas) maar een paar dagen, toen begon het weer.
Wanneer heb je je echo?
Hou es op, dan sta ik tweedequote:
quote:
Ow dan heb ik dat misschien verkeerd bedacht omdat zoute drop ook bloeddruk verhogend zou werken. Of ligt dat dan niet aan het zoutgehalte? Het hielp voor mij wel, maar kan ook gewoon honger geweest zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:34 schreef Minarosa het volgende:
Malteser gelukkig was het goed, soms voelt het inderdaad heel anders als de baby anders gaat liggen.
Zomerzon: mijn bloeddruk is ook elke keer laag, daar heb ik af en toe behoorlijk last van gehad, vooral bij warmte (in de trein was het vaak irritant). Ik begreep van de vk dat zout bij zwangerschap geen/weinig invloed heeft op je bloeddruk, maar correct me if I'm wrong.
Heb afgelopen vrijdag op 8 weken een pretecho laten doen omdat ik gebloed had rond de 6 weken, en nu 2 juli de intake.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:00 schreef Svane het volgende:
[..]
10 juli! En mijn geduld is wat onderontwikkeld helaas.wanneer mag jij?
En dan moet je binnen tien minuten weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:49 schreef Mariposas het volgende:
Oh, en dat gevoel alsof je de tweede Marcellusvloed moet plassen, en het maar een laf bosbeekje blijkt te zijn.
Ok. Ik maakte me zal zorgen omdat ze zo druk is. Maar dat is dan misschien meer door het ruimtegebrek. En de bobbels zijn inderdaad goed te voelen. Of zelfs als je in bed ligt en ze weer eens hard schopt datquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:48 schreef Mariposas het volgende:
Zomerzon een lage bloeddruk is voor jezelf vervelend, maar voor de baby kan het geen kwaad. Mijn bloeddruk is ook meestal erg laag, laatste keer onderdruk 55. Maar als ik dan lees hoeveel anderen worstelen met een hoge bloeddruk en de consequenties die het heeft, prijs ik me ondanks duizeligheid en benauwdheid erg gelukkig.
En herkenbaar wat de bobbels betreft, ik, of althans de baby, freak(t) regelmatig mensen ermee.
's Avonds voordat ik aan mijn avondritueel begin (gezicht wassen, crčme, tanden poetsen) en erna weerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:53 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik moet al meteen weer als ik m'n broek dichtgeknoopt heb
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:13 schreef Mariposas het volgende:
Collega van mij is vandaag bevallen met 42+2. Meh, dat wil ik niet ook hoor, dan is het al augustus.
Ze wilde niet eerder ingeleid worden dan de max. dat ze "mocht" doorlopen. Met 42+1 begonnen met inleiden en de volgende ochtend bevallen. Nja, inleiden is ook niet alles, dus ik snap 't op zich wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:24 schreef Minarosa het volgende:
[..]Ik beeld me even in dat ik nog twee weken moet wachten. Pfoeh.
Was er een speciale reden voor? Als in: bevalling duurde drie dagen?
Fijn dat de echo goed is!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:16 schreef hetzusjevan het volgende:
Termijnecho gehad, ik ga toch geen plekje delen met Xanteh want ik was nog niet zo ver als ze dachten.. het is uiteindelijk 1 januari 2016 geworden![]()
.
Oh ja haha je hebt gelijk, ik zeg het idd verkeerd. Zal het even aanpassenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:03 schreef Malteser het volgende:
[..]
Fijn dat de echo goed is!!
Maar Xanteh staat op 6 januari, dan ben je toch juist 5 dagen verder dan gedacht?
Hoeveel weken en dagen ben je vandaag volgens de termijnecho?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh ja haha je hebt gelijk, ik zeg het idd verkeerd. Zal het even aanpassen.
Edit: wat wel gek is, want de vk zei juist wel tegen me dat ik nog niet zo ver was en dat ik de combinatietest moest verzetten (die zou ik eigenlijk vandaag hebben) omdat het anders wellicht nog te klein was en de nekplooimeeting dan niet uitgevoerd kon worden ofzo.![]()
Volgende keer toch maar 's vragen of 1 januari nou wel klopt dan.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:52 schreef Stippelrientje het volgende:
nu net beetje bijgelezen en ik moest gewoon huilen om de post van Luna "geboren", want ik kreeg een flash forward naar wanneer het bij ons zover zou zijn.. huilen om de goede speklappen seo, de bloeddruk van lijn die goed en toen weer minder was.. malteser met de zorgen en opluchting.. en om de naam baltazar![]()
quote:
Ik zou even bellen om het ba te vragen. Je zou dan nu 11 weken en 3 dagen zijn. De combinatietest (echo) wordt gedaan tussen 11 en 14 weken, dus het zou nu juist prima kunnen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oh ja haha je hebt gelijk, ik zeg het idd verkeerd. Zal het even aanpassen.
Edit: wat wel gek is, want de vk zei juist wel tegen me dat ik nog niet zo ver was en dat ik de combinatietest moest verzetten (die zou ik eigenlijk vandaag hebben) omdat het anders wellicht nog te klein was en de nekplooimeeting dan niet uitgevoerd kon worden ofzo.![]()
Volgende keer toch maar 's vragen of 1 januari nou wel klopt dan.
Ik heb ook zo geslaaaaapen met die medicatie...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:58 schreef J0ycie88 het volgende:
Vandaag wisseldag!! 25 weken
Merk al goed dat ik meer medicatie neem. Lekker duf. Dit wordt een dagje op bed en op de bank doorbrengen. Heb ik vorige ophoging (naar 750mg) niet gehad maar die keer ervoor wel (naar 500mg). Hopelijk doet het ook goed zijn werk en kunnen we weer ff vooruit met deze ophoging. Hoe rot ik het ook vind dat ik duffig ben en dat echt niet fijn is, heb ik het er echg voor over. Dit is naar tijdelijk![]()
Schoonmoeder komt zo voor de wekelijkse poetsbeurt. Maar het is zon bende en opruimen ben ik echt niet toe in staat nu. Dus denk dat ik maar vraag of ze de afwas wilt doen en een doekje over de wc. Dan ben ik al gelukkig. Maar eerlijk, liever helemaal niets want ik voel me vreselijk lullig dat ik nu echt niet kan helpen.
Heel begrijpelijk. Wanneer heb je de eerste echo?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:06 schreef Frummeltje86 het volgende:
Bedankt voor het lieve welkom, dames! Ik durf nog niet in het lijstje, eerst even een goede echo afwachten. Vandaag had ik er echt even heel weinig vertrouwen in dat het goed zou gaan... het is echt zo eng dit. De klachten zijn ook niet continu aanwezig en daar word je dan inderdaad ook weer onzeker van. Pfff...volgens berekening van Freya ben ik vandaag 5 weken en 3 dagen. En heb me inmiddels aangemeld voor MvM. Maar het blijft toch zo onwerkelijk...
In de tussentijd zal ik dus voornamelijk jullie aanmoedigen
Mja dat wil ik eigenlijk ook, afwachten en geen ingrepen (strippen, inleiden of iets anders) zolang de baby het goed doet in mijn buik, uiteraard. Maar dat zeg ik nuquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze wilde niet eerder ingeleid worden dan de max. dat ze "mocht" doorlopen. Met 42+1 begonnen met inleiden en de volgende ochtend bevallen. Nja, inleiden is ook niet alles, dus ik snap 't op zich wel.
Mijn ervaring met zwanger zijn tot nu toe is dat je er vooral veel karton aan overhoudt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:17 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Welkom Frummel, en veel succes met het wachten
En MIJN GOD, wat een ongelooflijke puinhoop krijg je van een kinderwagen en een kamer vol meubeltjes die Ikea-pro in elkaar gezet moeten worden
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:27 schreef Malteser het volgende:
[..]
Hoeveel weken en dagen ben je vandaag volgens de termijnecho?
ba?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:00 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zou even bellen om het ba te vragen. Je zou dan nu 11 weken en 3 dagen zijn. De combinatietest (echo) wordt gedaan tussen 11 en 14 weken, dus het zou nu juist prima kunnen.Bedoelde de vk misschien 1 februari, vraag ik me af... Hoe ver was je volgens eigen berekening?
hahahquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:20 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Mijn ervaring met zwanger zijn tot nu toe is dat je er vooral veel karton aan overhoudt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:20 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Mijn ervaring met zwanger zijn tot nu toe is dat je er vooral veel karton aan overhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |