datquote:
Donequote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Streep ff de conferenties die geweest zijn weg uit de OP
morpheus bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit lijkt me wel wat met de Oculus.
dit nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef TwyLight het volgende:
Automatisch gegenereerde game-werelden zijn in 9 van de 10 gevallen luiheid van developers om hun game zogenaamd groot in schaal te maken zonder daar werk in te stoppen
dat is ook een beetje wat het isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef Coco98 het volgende:
Doet me denken aan Starbound, maar dan 3d.
Ze zullen wel op basis van bepaalde sets de planeten maken? Grasplaneten, rotsplaneten, dat soort dingenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit ziet er trouwens hetzelfde uit als op de screens, dus euh, hoezo 'never been here before'?
ja...leuk man... echt..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:29 schreef Typisch het volgende:
mensen die dit niet tof vinden
met een logaritme je gamewereld creëren![]()
Idd..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Snap nog steeds niets van deze game
Dan wordt het snel saai.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is het, er is geen verdere gameplay.
Combinatie van Phil Collins en Giel Beelen.quote:
Zal wel een hele dikke pil zijn danquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Combinatie van Phil Collins en Giel Beelen.
De stonersquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:36 schreef Coco98 het volgende:
Dit is iets voor de creatievelingen onder ons.
daar gebruik ik mijn ps4 niet voorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:36 schreef Coco98 het volgende:
Dit is iets voor de creatievelingen onder ons.
Op dezelfde manier als je tegen je kind vertelt dat ze 'speciaal' is ja...quote:
Ja slechte ontwikkeling.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel grappig dat developers tegenwoordig verwachten dat de gamers zelf alles maken
jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:39 schreef Tweek het volgende:
Is er al iets leuks bij Sony aangekondigd? Schakel net in.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als je tegen je kind vertelt dat ze 'speciaal' is ja...
De Guerrilla game, Horizon, ziet er wel tof uit. The Last Guardian is weer getoond, maar is nog hetzelfde als tien jaar terug.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:39 schreef Tweek het volgende:
De nieuwe Guerrilla IP ziet er wel nice uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:39 schreef Tweek het volgende:
Horizonquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:39 schreef Tweek het volgende:
Last Guardianquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:39 schreef Tweek het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Destiny ziet er wel tof uit maar daar ga ik geen PS4 voor kopen
Daarom zeg ik: Ik wil Gears of War type shit op m'n PS4. Heb bewust de PS4 console genomen, maar het doet wel pijn om Gears, Quantum Break en Halo alleen op Xbox te zien en er weinig voor terug te krijgen waar ik van kick.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:38 schreef T-zooi het volgende:
Het is Sony een beetje naar hun hoofd gestegen. Ze vergeten toffe games te maken en komen met meer artsy fartsy crap.
sowieso valt die zo hard tegenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zeker niet doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mja ik ken genoeg mensen die dit wel zouden willen spelen maar dan wel op de PCquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso valt die zo hard tegen
0.0 story, en je moet echt vrienden hebben om t mee te spelen anders kan je niks
guerrilla is gewoon prima aankondiging hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:43 schreef Jimbo het volgende:
auch al 45min bezig dit joh. en echt nog niks boeiends
Oh dat was me nog niet opgevallen, goeie! Zou het echt zo slecht worden van de winter met Sony? Dat alles wat ze nu laten zien 2016 werk is?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:41 schreef Typisch het volgende:
nog geen één release date
dat is niet netjes
zou fijn zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I guess.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh dat was me nog niet opgevallen, goeie! Zou het echt zo slecht worden van de winter met Sony? Dat alles wat ze nu laten zien 2016 werk is?
dit zou fijn zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is hier nu precies de meerwaarde van? Niemand kijkt filmpjes onder het gamen en je eigen mp3's vanaf USB afspelen onder het gamen kon al.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kortzichtigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:46 schreef Coco98 het volgende:
Dit hoort op een nintendo console niet Playstation.
Dat ik m'n PS3 kan opruimen die dit altijd al ondersteunde.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is hier nu precies de meerwaarde van? Niemand kijkt filmpjes onder het gamen en je eigen mp3's vanaf USB afspelen onder het gamen kon al.
dit zou fijn zijn, maar dan wel backwards op de ps4 erbij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ik m'n PS3 kan opruimen die dit altijd al ondersteunde.
Dat zeg ik al jaren tegen ps fans. Hoe kut Microsoft ook is, voor content zit je bij xbox meestal gewoon goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: Ik wil Gears of War type shit op m'n PS4. Heb bewust de PS4 console genomen, maar het doet wel pijn om Gears, Quantum Break en Halo alleen op Xbox te zien en er weinig voor terug te krijgen waar ik van kick.
kindje tochquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:49 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb nog nooit Final Fantasy 7 gespeeld mensen
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:49 schreef Yi-Long het volgende:
Maarre.... Japanse stemmen...!? JAPANSE STEMMEN!?!?!?
hoe was the witcher in het pools?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:49 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het intressanter dan die van xboxquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:43 schreef Jimbo het volgende:
auch al 45min bezig dit joh. en echt nog niks boeiends
Heb sinds '90 zitten te spelen maar nog nooit ff en zelda aangeraaktquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:49 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb (en ik schaam mij) nog nooit een FF spel gespeeld
Kickstarter is ook gelijk doodquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:53 schreef topdeck het volgende:
https://www.kickstarter.com/projects/ysnet/shenmue-3
$300/2 miljoen
jezus zeg.
Klopt nog echt ookquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kickstarter is ook gelijk dood
NeoGAF ookquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kickstarter is ook gelijk dood
japanners onder elkaar? In ieder geval kan je je betere PR bijna niet voorstellen!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shenmue 3 aankondigen, maar het is een Kickstarter. Wat een raaaaaaare beslissing om dit dan nu aan te kondigen bij Sony?
Wordt wss gefund door Sony en ze willen eerst zien of er animo voor is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shenmue 3 aankondigen, maar het is een Kickstarter. Wat een raaaaaaare beslissing om dit dan nu aan te kondigen bij Sony?
Hoezo is Nintendo weg?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:55 schreef T-zooi het volgende:
Nou tis wel duidelijk, Nintendo is weg, Sony 'has dropped the ball 'en Microsoft schakelt naar een hogere versnelling.
Morgen hebben ze een persconferentie hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:56 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Nou deze generatie dan. Volgende E3 zullen ze met iets nieuws en vets moeten komen.
Oh zo, ik heb anders gisteren al de tofste 2D Mario ooit gezien, maar goedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:56 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Nou deze generatie dan. Volgende E3 zullen ze met iets nieuws en vets moeten komen.
Heb jij geen stijfje van Shenmue 3?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:49 schreef Yi-Long het volgende:
vind er maar weinig goeds tussen zitten van Sony zelfquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:57 schreef Dutchguy het volgende:
Geweldige show tot nu toe kan niet anders zeggen. Zit nog bij te komen van de VII remake.
re2 remake zou ik gelijk kopenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Straks gooien ze er nog een Resident Evil remake in
Ze hebben toch al 3 titels laten zien die ik alle drie zou willen spelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
vind er maar weinig goeds tussen zitten van Sony zelf
COD is voor paupers van 14 jaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Vind het maar matige persco, had BO3 verwacht.
Die komt nog welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
Ik alleen Horizon geloof ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ze hebben toch al 3 titels laten zien die ik alle drie zou willen spelen.
zijn op de helft nu als het goed is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:59 schreef Fylax het volgende:
with the power of the cloud everything is possible!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van wat ik heb begrepen gaat VR op consoles sowieso falen. Er is geen rekenkracht om 2 schermen te renderen op een hoog genoege resolutie met de benodigde fps.
Nog net nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het begint nu alweer licht te worden
Er is zat rekenkracht, maar verwacht geen revolutionaire graphics.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van wat ik heb begrepen gaat VR op consoles sowieso falen. Er is geen rekenkracht om 2 schermen te renderen op een hoog genoege resolutie met de benodigde fps.
Een beetje AAA game gaan ze niet in VR krijgen, indies welquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er is zat rekenkracht, maar verwacht geen revolutionaire graphics.
lalalalala geld.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:01 schreef TwyLight het volgende:
Waarom komen ze nu weer met zo'n gare service terwijl Netflix gewoon superieur is
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mijn stijfje was er nog van Ubiyonce.
je bent 15 dusquote:
Same here. Wat een waardeloze persco zeg, zeker als je het vergelijkt met Microsoft.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:02 schreef TwyLight het volgende:
Ik kreeg alleen een half stijfje van Hitman tot nu toe
Oeh dan mag je eindelijk legaal sex hebben met meerderjarigen.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:03 schreef Cliffy het volgende:
Beetje jammer dat ik voor dit wakker ben gebleven..
Absoluut daar is al jaren lang animo voor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:03 schreef T-zooi het volgende:
Damn Shenmue kickstarter gaat hard, als de pagina al laadt verdubbeld het bedrag iedere 5 minuten. Die gaat komen hoor.
Slapen kun je genoeg zodra je dood bent.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:03 schreef Cliffy het volgende:
Beetje jammer dat ik voor dit wakker ben gebleven..
Season Pass is 50 euro hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:03 schreef TwyLight het volgende:
EXCLUSIEF: Wij kunnen jullie blij maken met minstens ¤200 aan DLC!
Shenmue 4, 5 en 6 zijn straks meteen ook funded....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:03 schreef T-zooi het volgende:
Damn Shenmue kickstarter gaat hard, als de pagina al laadt verdubbeld het bedrag iedere 5 minuten. Die gaat komen hoor.
en halogodquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:04 schreef Jimbo het volgende:
echt man, die xbox wint hem hard dit jaar.
backwards
streamen naar je pc
nieuwe controller (alleen die prijs![]()
)
Nou ook niet geweldig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:04 schreef Jimbo het volgende:
backwards
streamen naar je pc
)
ja maar geen spitscreen, stel mongolenquote:
Ja, en Ouya doet het ook geweldig...(!)quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:04 schreef Jimbo het volgende:
backwards
streamen naar je pc
)
3 dingen die ik allejezus graag zou willen hebben op de ps4quote:
Hopelijk hebben ze de engine flink verbeterd. BO is de beste CoD serie maar de engine van Infinity Ward is 10 keer beter dan die van Treyarchquote:
Hoezo alle oude spellen komen toch al als HD remakes uit, de DS4 is de perfecte controller en streamen naar je PC? M'n PC staat al jaren stof te happen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
3 dingen die ik allejezus graag zou willen hebben op de ps4
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoezo alle oude spellen komen toch al als HD remakes uit, [b][b]de DS4 is de perfecte controller[/b][/b] en streamen naar je PC? M'n PC staat al jaren stof te happen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |