datquote:
Donequote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Streep ff de conferenties die geweest zijn weg uit de OP
morpheus bedoel je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:29 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit lijkt me wel wat met de Oculus.
dit nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef TwyLight het volgende:
Automatisch gegenereerde game-werelden zijn in 9 van de 10 gevallen luiheid van developers om hun game zogenaamd groot in schaal te maken zonder daar werk in te stoppen
dat is ook een beetje wat het isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef Coco98 het volgende:
Doet me denken aan Starbound, maar dan 3d.
Ze zullen wel op basis van bepaalde sets de planeten maken? Grasplaneten, rotsplaneten, dat soort dingenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit ziet er trouwens hetzelfde uit als op de screens, dus euh, hoezo 'never been here before'?
ja...leuk man... echt..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:29 schreef Typisch het volgende:
mensen die dit niet tof vinden
met een logaritme je gamewereld creëren![]()
Idd..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Snap nog steeds niets van deze game
Dan wordt het snel saai.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is het, er is geen verdere gameplay.
Combinatie van Phil Collins en Giel Beelen.quote:
Zal wel een hele dikke pil zijn danquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Combinatie van Phil Collins en Giel Beelen.
De stonersquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:36 schreef Coco98 het volgende:
Dit is iets voor de creatievelingen onder ons.
daar gebruik ik mijn ps4 niet voorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:36 schreef Coco98 het volgende:
Dit is iets voor de creatievelingen onder ons.
Op dezelfde manier als je tegen je kind vertelt dat ze 'speciaal' is ja...quote:
Ja slechte ontwikkeling.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wel grappig dat developers tegenwoordig verwachten dat de gamers zelf alles maken
jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:39 schreef Tweek het volgende:
Is er al iets leuks bij Sony aangekondigd? Schakel net in.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als je tegen je kind vertelt dat ze 'speciaal' is ja...
De Guerrilla game, Horizon, ziet er wel tof uit. The Last Guardian is weer getoond, maar is nog hetzelfde als tien jaar terug.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:39 schreef Tweek het volgende:
De nieuwe Guerrilla IP ziet er wel nice uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:39 schreef Tweek het volgende:
Horizonquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:39 schreef Tweek het volgende:
Last Guardianquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:39 schreef Tweek het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Destiny ziet er wel tof uit maar daar ga ik geen PS4 voor kopen
Daarom zeg ik: Ik wil Gears of War type shit op m'n PS4. Heb bewust de PS4 console genomen, maar het doet wel pijn om Gears, Quantum Break en Halo alleen op Xbox te zien en er weinig voor terug te krijgen waar ik van kick.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:38 schreef T-zooi het volgende:
Het is Sony een beetje naar hun hoofd gestegen. Ze vergeten toffe games te maken en komen met meer artsy fartsy crap.
sowieso valt die zo hard tegenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zeker niet doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |