SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:07 schreef Wicky15 het volgende:
Daniëlle van de Donk kan er helemaal niks van.
Zijn er andere provincies dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:08 schreef hmmmz het volgende:
Die TT
De andere 10 provincies worden vergeten?
Ik niet. Schade beperkt houden en hopen dat China nog wat doet tegen Nieuw-Zeeland. En dan als nr. 3 naar de volgende ronde glippen.quote:
Hollandquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:08 schreef hmmmz het volgende:
Die TT
De andere 10 provincies worden vergeten?
Ze kunnen er beter nu uitgaan. Hebben ons land al genoeg voor lul gezet nog een nederlaag tegen zo'n D land kunnen we niet aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:09 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik niet. Schade beperkt houden en hopen dat China nog wat doet tegen Nieuw-Zeeland. En dan als nr. 3 naar de volgende ronde glippen.
Neequote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:11 schreef Nober het volgende:
RTL had de rechten moeten kopen en de mannen van VI het commentaar laten doen dan was dit een topshow geworden!
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:11 schreef Nober het volgende:
RTL had de rechten moeten kopen en de mannen van VI het commentaar laten doen dan was dit een topshow geworden!
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:11 schreef Nober het volgende:
Jij dacht dat Nober iets zinnigs zou gaan posten?quote:
Die hoop is wel wegquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij dacht dat Nober iets zinnigs zou gaan posten?
Snoeks zegt wel vaker gekke dingen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:11 schreef Frutsel het volgende:
Wat nou moedige redding, daar ben je toch keeper voor of nie
Als nr. 3 gaan we tegen Duitsland of regerend wereldkampioen Japan spelenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen er beter nu uitgaan. Hebben ons land al genoeg voor lul gezet nog een nederlaag tegen zo'n D land kunnen we niet aan.
Nee, in Canada ijshockeyen alle mannen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Erg man. In Canada ijshockeyt iedereen daar kun je niet van verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dit was wel een goed idee of extra uitzending VI .quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij dacht dat Nober iets zinnigs zou gaan posten?
Dit klopt weerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:58 schreef FritzWepper het volgende:
Virtuele ranking nrs. 3
1. Kameroen 2 - 3 (+5)
2. Nederland 3 - 3 (-1)
3. Frankrijk 2 - 3 (-1)
4. Thailand 3 - 3 (-7)
-------------------------
5. Zweden 2 - 2 (+0)
6. Spanje 2 - 1 (-1)
~edit Alweer achterhaald, kut Nieuw-Zeeland
Je moet naar de tv kijken ipv in de spiegelquote:
Niet sommigen darten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, in Canada ijshockeyen alle mannen.
Word schijtziek van dat wijf.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had ze echt af moeten geven, vd Donk
Proost!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:16 schreef Sked het volgende:
Laten we allemaal proosten op een hopelijk goede tweede helft voor Oranje
Als je nu een samenvatting van Barca ziet val je van je stoel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:15 schreef Typisch het volgende:
dit is toch schandalig
ze kan hem gewoon naar de zijkant tikken zonder enige tegenstand
ik schakel weer over naar de E3quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:16 schreef Sked het volgende:
Laten we allemaal proosten op een hopelijk goede tweede helft voor Oranje
Wat?quote:
Zegt me niets, welke clubs spelen daarin?quote:
Dat is volgens mij geen voetbalquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zegt me niets, welke clubs spelen daarin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is hem niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:18 schreef KingRoland het volgende:
Die gast van die Specsavers reclame lijkt op Frans Timmermans.
oooohquote:
Microsoft, Sony, Bethesda, EA, Ubisoft en Square Enix.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zegt me niets, welke clubs spelen daarin?
Hopen op Kingdom Hearts 3.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Microsoft, Sony, Bethesda, EA, Ubisoft en Square Enix.
Square-Enixquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Microsoft, Sony, Bethesda, EA, Ubisoft en Square Enix.
Ja dat was wel een beetje dom van mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:24 schreef hmmmz het volgende:
Wat een analyse. Eerst zegt ze dat die bal er in moet. Daarna zegt ze dat het ongelukkig is en niet aan haar te wijten
Echt he. Sjongejongejongequote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:24 schreef hmmmz het volgende:
Wat een analyse. Eerst zegt ze dat die bal er in moet. Daarna zegt ze dat het ongelukkig is en niet aan haar te wijten
Dat is waar, maar als je de kans zou krijgen zou je het zeker doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, alleen ik gedraag me niet raar op tv
Natuurlijk, omdat ik leuk raar benquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:27 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als je de kans zou krijgen zou je het zeker doen.
Waarom?! Om het geld kan het niet zijn en ook niet omdat het zo'n mooie man is. Ik bedoel, er spelen mooiere mannen in het Nederlands Vrouwenelftal dan Immers.quote:
Innerlijk denk ik danquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom?! Om het geld kan het niet zijn en ook niet omdat het zo'n mooie man is. Ik bedoel, er spelen mooiere mannen in het Nederlands Vrouwenelftal dan Immers.
okquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:37 schreef Replicat het volgende:
Ze kunnen beter een collectieve flashmob van 'het meisje met de prei' doen uit solidariteit ter nagedachtenis aan Drs. P
Viral gaan + Eeuwige roem is π beter dan dit H&M Mickey Mouse toernooi winnen, eh?
okquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:37 schreef Replicat het volgende:
Ze kunnen beter een collectieve flashmob van 'het meisje met de prei' doen uit solidariteit ter nagedachtenis aan Drs. P
Viral gaan + Eeuwige roem is π beter dan dit H&M Mickey Mouse toernooi winnen, eh?
Frank Snoeks is de ergstequote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:39 schreef Hoempaloempa het volgende:
Vind dat de nos altijd maar kut commentators heeft, ik wil sierd!!!
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
Het positieve is wel dat Oranje kansen weggeeft.
Dit team heeft het zwaar in de eerste, tweede klasse.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:40 schreef Hoempaloempa het volgende:
Zo schoot ik ze vandaag ook allemaal over, mja ik ben maar een amateur...
Ja, leuk maar hou dat soort posts maar voor je.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:37 schreef Replicat het volgende:
Dan ben je hier niet welkomquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:40 schreef Hoempaloempa het volgende:
Zo schoot ik ze vandaag ook allemaal over, mja ik ben maar een amateur...
Ik vind het juist een leuke toevoeging voor het topic. Zorgt voor pluriformiteit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja, leuk maar hou dat soort posts maar voor je.
Het kan altijd erger, volgend seizoen Leo Oldenburger CL.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:39 schreef Hoempaloempa het volgende:
Zou niet gunstig zijn inderdaad.quote:
Die is vaak juist zo irritant. Totaal niet professioneel, op z'n feitenkennis na.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:39 schreef Hoempaloempa het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is vaak juist zo irritant. Totaal niet professioneel, op z'n feitenkennis na.
Soms denken ik dat ik t ben,maar die gedachten gaan altijd snel weer wegquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan ben je hier niet welkom
Op FOK! zitten enkel profvoetballers
Ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker Leo Driessen luisteren
nou zegquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:44 schreef Sked het volgende:
die Van de Donk moeten ze ophangen aan de hoogste boom hoor
Wat is die slecht zeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:44 schreef Sked het volgende:
die Van de Donk moeten ze ophangen aan de hoogste boom hoor
Dat is juist mooi, lekker zichzelf en geen correct gelulquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is vaak juist zo irritant. Totaal niet professioneel, op z'n feitenkennis na.
Martens, Dekker, Spitse en Miedema. Dat is het wel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:45 schreef Sked het volgende:
Miedema kan maar beter een Duits paspoort aanvragen, ze heeft niks aan dit team
Dat correcte gelul bestaat omdat de commentator niet al te veel op de voorgrond zou moeten treden. Sierd de Vos maakt van de wedstrijd z'n eigen show.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:45 schreef Hoempaloempa het volgende:
[..]
Dat is juist mooi, lekker zichzelf en geen correct gelul
Jemoet wat met zo'n kutwedstrijd. Maar als Sierd het over de restaurantjes heeft is het wel okequote:
Je internet staat ook open, anders had je dit niet kunnen postenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:47 schreef Hoempaloempa het volgende:
Iedere keer als er zo'n Canadeese blonde in beeld is denke ik dat mn Internet nog open staat
ik heb liever info over restaurants dan dat slap gelul van Snoeks.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jemoet wat met zo'n kutwedstrijd. Maar als Sierd het over de restaurantjes heeft is het wel oke
Op aanraden van Sierd heb ik een Maradona burger gegetenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jemoet wat met zo'n kutwedstrijd. Maar als Sierd het over de restaurantjes heeft is het wel oke
Behalve dat die shit volledig uit zijn duim gezogen is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:48 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik heb liever info over restaurants dan dat slap gelul van Snoeks.
Is dat met poedersuiker?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Op aanraden van Sierd heb ik een Maradona burger gegeten
Sierd zuigt niks uit zijn duim hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve dat die shit volledig uit zijn duim gezogen is.
Niet doorvertellen hoor maar ik fax ditquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je internet staat ook open, anders had je dit niet kunnen posten
Niet alles.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |