Het lievelingshoertje van Borisquote:Op maandag 15 juni 2015 20:35 schreef Qunix het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritant wijf op de stream.
En Steven.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boris en indepth ? lol..
Emiel geeft alleen om indy
Afgesplitst ja, volgens mij doen er nog een paar wat schrijven voor PU.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Heeft Game Kings tegenwoordig nog iets te maken met de PU of is dat helemaal afgesplitst inmiddels?
Ja, die debiel dus...quote:Op maandag 15 juni 2015 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met dat staartje achter , die ja
En ondertussen weet je wel precies wie het allemaal zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met dat staartje achter , die ja
We zijn gamers; Als er een programma over games op TV komt, om half 2 snachts, dan kijk je even wat er voorbij komt.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ondertussen weet je wel precies wie het allemaal zijn.
Dat is ook het plan van de afleveringen, diepgang is zijn de web afleveringen.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We zijn gamers; Als er een programma over games op TV komt, om half 2 snachts, dan kijk je even wat er voorbij komt.
Nu het op Comedy Central zit, lijkt de nadruk NOG meer op die tripjes en 'achter de schermen' enzo te liggen, ipv bij de games. Kan nu amper nog een aflevering afkijken.
Ja gast, het is toch wel langer duidelijk dat je voor de inhoud geen tv moet kijken? Laat staan over games.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
We zijn gamers; Als er een programma over games op TV komt, om half 2 snachts, dan kijk je even wat er voorbij komt.
Nu het op Comedy Central zit, lijkt de nadruk NOG meer op die tripjes en 'achter de schermen' enzo te liggen, ipv bij de games. Kan nu amper nog een aflevering afkijken.
Activision en Sony zijn bij elkaar in bed gekropen met Destiny, logisch dat dan COD volgt.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:48 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, Microsoft heeft niet lopen patsen met exclsuieve Call of Duty content enzo, dus dat betekent dat Sony ze nu heeft.
Nu geef ik persoonlijk geen fuck om Call of Duty, maar toch opvallend, na voorgaande jaren.
Ook nog niets over Arkham Knight gezien btw. Of Deus Ex.
Activision gaat gewoon voor het grootste platformquote:Op maandag 15 juni 2015 20:48 schreef Yi-Long het volgende:
BTW, Microsoft heeft niet lopen patsen met exclsuieve Call of Duty content enzo, dus dat betekent dat Sony ze nu heeft.
Nu geef ik persoonlijk geen fuck om Call of Duty, maar toch opvallend, na voorgaande jaren.
Ook nog niets over Arkham Knight gezien btw. Of Deus Ex.
quote:
Netjes.quote:
... en een HD Remaster van Call of Duty 1/2 en 4.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef Cikx het volgende:
Nu moet ik bij Sony om 4 uur snachts naar Black Ops gaan kijken
Niets moet, mijn jongen.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:54 schreef Cikx het volgende:
Nu moet ik bij Sony om 4 uur snachts naar Black Ops gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |