Waar?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Snap nog steeds niet wat Delly en Jelle daar doen
Dat moge duidelijk zijn, maar waar zie jij die dan?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
LA , die 2 hebben het verstand een erwt
GK nabeschouwingquote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat moge duidelijk zijn, maar waar zie jij die dan?
Daar zitten wel echt mogelijkheden ja, godverdomme, nieuwe halowars, DIgitaal Risk met je maten op de eettafel, jajajajajaquote:Op maandag 15 juni 2015 20:32 schreef Typisch het volgende:
RTS games op je eigen tafel spelen met de Hololens.
Maar dit kunnen Rogan en ClapClapYourHands al jaren.
Hun core taken zijn natuurlijk ook niet de presentatie. Eind redactie en het hele grafische gedeelte zijn hun core taken.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
LA , die 2 hebben het verstand een erwt
Is de toekomst van boardgames. Digitaal monopolie in de huiskamer. Allemaal zo'n ding op je kop en gaanquote:Op maandag 15 juni 2015 20:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar zitten wel echt mogelijkheden ja, godverdomme, nieuwe halowars, DIgitaal Risk met je maten op de eettafel, jajajajaja
Gelukkig heb ik een 3DS en kan ik dit al.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:33 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Daar zitten wel echt mogelijkheden ja, godverdomme, nieuwe halowars, DIgitaal Risk met je maten op de eettafel, jajajajaja
Boris en indepth ? lol..quote:Op maandag 15 juni 2015 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hun core taken zijn natuurlijk ook niet de presentatie. Eind redactie en het hele grafische gedeelte zijn hun core taken.
Voor indepth shit moet je bij Boris, JJ en die nieuwe Emiel zijn.
Heeft Game Kings tegenwoordig nog iets te maken met de PU of is dat helemaal afgesplitst inmiddels?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hun core taken zijn natuurlijk ook niet de presentatie. Eind redactie en het hele grafische gedeelte zijn hun core taken.
Voor indepth shit moet je bij Boris, JJ en die nieuwe Emiel zijn.
Emiel is die nieuwe debiel, toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Boris en indepth ? lol..
Emiel geeft alleen om indy
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een 3DS en kan ik dit al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |