Jup veruit de beste E3 coverage in Nederland.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Joyyyyyyyyyyyyy![]()
Wat een gast is het toch. Dit vind ik trouwens wel een goed duo zo

gewoon de helft vd stoelen neerzetten.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als MS een zaal wil van een x aantal mensen en Sony maar de helft, hoe beslissen ze dan samen (als bedrijven die concurrenten van elkaar zijn) wat ze gaan doen?

En dan in een half lege zaal de belangrijkste presentatie van het jaar geven.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon de helft vd stoelen neerzetten.
makkelijk he?

Kaarten voor E3 persco's gaan altijd wel op, ongeacht hoeveel plekken er zijn. Dat mag echt geen issue zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als MS een zaal wil van een x aantal mensen en Sony maar de helft, hoe beslissen ze dan samen (als bedrijven die concurrenten van elkaar zijn) wat ze gaan doen?

Begrijp je het echt niet of zit je te kutten?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kaarten voor E3 persco's gaan altijd wel op, ongeacht hoeveel plekken er zijn. Dat mag echt geen issue zijn.

Misschien denk ik gewoon te simpel maar ik zie echt het probleem niet neequote:Op maandag 15 juni 2015 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begrijp je het echt niet of zit je te kutten?

Laten we er bij deze over ophouden.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Misschien denk ik gewoon te simpel maar ik zie echt het probleem niet nee![]()

Haha echt he. Geniaal die gasten.quote:

EA wins,quote:

Ga eens weg. Die zat in New Vegasquote:Op maandag 15 juni 2015 22:02 schreef Cikx het volgende:
dit is de zanger van een Fallout 3 nummer, Big Iron volgens mij.

November 2016. Thanksgiving enzo.quote:

Oops.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:03 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ga eens weg. Die zat in New Vegas![]()
Johnny Guitar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |