Je wil toch je eigen ding kunnen doen. Er zijn ook verschillende budgetten.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik vraag me nou af he, al die grote presentaties worden gegeven in aparte theaters. Waarom huren ze niet 1 theater af met kick ass licht en geluid en gaan ze gewoon om de beurt?
Daarom vroeg ik het me juist af. Gooi je geld bij elkaar en huur een gigantische tent af waar iedereen z'n ding kan doen. Repeteren kan in principe ook wel apart natuurlijk als dat echt moet.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je wil toch je eigen ding kunnen doen. Er zijn ook verschillende budgetten.
Microsoft wil een gigantische zaal zoals je al zag, Bethesda wilde het wat kleiner en EA nog een stapje kleiner.
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:36 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het me juist af. Gooi je geld bij elkaar en huur een gigantische tent af waar iedereen z'n ding kan doen. Repeteren kan in principe ook wel apart natuurlijk als dat echt moet.
Waarom niet? Voor het Euro Visie Songfestival kan het ook en daar wil iedereen z'n shit ook geheim houden.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat werkt in het boerendorp misschien voor een schuurfeest, maar dat kan bij een industrie als dit toch niet?
Nee, dit is geen beste vergelijking.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waarom niet? Voor het Euro Visie Songfestival kan het ook en daar wil iedereen z'n shit ook geheim houden.
Ze zijn eigenlijk net te laat met de aankondiging inderdaad, next gen begint nu eindelijk op stoom te raken, en dan heb ik ook vrij weinig behoefte om nog oude games te spelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:35 schreef Drankster het volgende:
[..]
Sportief
Ben toch wel héél benieuwd hoe Sony het gaat doen.
Ik schrok toch wel even toen MS de Backwards comptible aankondigte maar ik heb eigenlijk geen games meer op de 360 die ik zou willen spelen. Backwards compatible op de PS4 is dan wel weer interessant aangezien ik nooit een PS3 heb gehad maar ik weet bijna zeker dat ze het niet gaan doen.
Ik verwacht indies, heel veel indies.
Met die functie gaan ze natuurlijk ook veeeel minder remasters verkopen.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:43 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Ze zijn eigenlijk net te laat met de aankondiging inderdaad, next gen begint nu eindelijk op stoom te raken, en dan heb ik ook vrij weinig behoefte om nog oude games te spelen.
Sony heeft natuurlijk al The Last of Us en straks de Uncharted reeks weer op de PS4, dat zijn eigenlijk meteen de beste PS exclusives.
ja precies, een lekkere blow is ook fijn op zijn tijdquote:Op maandag 15 juni 2015 21:48 schreef donald_dick het volgende:
Waarom heeft Gamekings het alleen maar over coke?
ja maar elke keer hoor ik dat skate aan de coke zitquote:
Dat is volgens mij een old-skool grapje uit de tijd dat hij nog bij de PU zat.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja maar elke keer hoor ik dat skate aan de coke zit
Running gag dat Skate steeds onder invloed is inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja maar elke keer hoor ik dat skate aan de coke zit
Als MS een zaal wil van een x aantal mensen en Sony maar de helft, hoe beslissen ze dan samen (als bedrijven die concurrenten van elkaar zijn) wat ze gaan doen?quote:
Jup veruit de beste E3 coverage in Nederland.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Joyyyyyyyyyyyyy![]()
Wat een gast is het toch. Dit vind ik trouwens wel een goed duo zo
gewoon de helft vd stoelen neerzetten.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als MS een zaal wil van een x aantal mensen en Sony maar de helft, hoe beslissen ze dan samen (als bedrijven die concurrenten van elkaar zijn) wat ze gaan doen?
En dan in een half lege zaal de belangrijkste presentatie van het jaar geven.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon de helft vd stoelen neerzetten.
makkelijk he?
Kaarten voor E3 persco's gaan altijd wel op, ongeacht hoeveel plekken er zijn. Dat mag echt geen issue zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als MS een zaal wil van een x aantal mensen en Sony maar de helft, hoe beslissen ze dan samen (als bedrijven die concurrenten van elkaar zijn) wat ze gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |