Haha okee dan!quote:Op maandag 15 juni 2015 19:30 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee laat maar geheim.Een van de weinige families waar ik weinig over gespoilerd ben.
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:31 schreef brojo het volgende:
Maaruh.. ik neem aan dat Arya blind blijft totdat ze een 'no one' wordt en met een ander gezicht wel kan zien?
Vond het wel grappig dat wat ze Trant aandeed (hem blind maken) ook bij haarzelf gebeurde. Hadden vast al meer mensen hier aangedragen... An eye for an eye, so to speak.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:31 schreef brojo het volgende:
Maaruh.. ik neem aan dat Arya blind blijft totdat ze een 'no one' wordt en met een ander gezicht wel kan zien?
En toch neem ik het opruimen van karakters en verhaallijnen eigenlijk steeds meer voor kennisgeving aan. Bij Stannis dacht ik 'leuke twist', Trant was lekker bruut en Jon Snow ook niet geheel onverwacht maar die mocht er ook wel eens uit. Dat van Sansa en Theon leek op zelfmoord, maar werd nog ietwat vaag gehouden.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:23 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn wat een finale weer. Deze serie kan toch soms wel hard zijn hoor.
Mee eens; het sterven van bekende personages zijn steeds meer "Oh, okee"-momenten.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
En toch neem ik het opruimen van karakters en verhaallijnen eigenlijk steeds meer voor kennisgeving aan. Bij Stannis dacht ik 'leuke twist', Trant was lekker bruut en Jon Snow ook niet geheel onverwacht maar die mocht er ook wel eens uit. Dat van Sansa en Theon leek op zelfmoord, maar werd nog ietwat vaag gehouden.
Eigenlijk vond ik de dialoog tussen Varys en Tyrion nog het leukste van deze hele aflevering.
Dat 'spoilers en zo' hoef je er niet bij te zeggen, daarmee zeg je dus eigenlijk al best veel. Gewoon niet doen!quote:Op maandag 15 juni 2015 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]Dat lijkt er idd wel op ja, maar ik hou een slag om de arm. Spoilers enzo.
Och, hij bevat lichaamsdelen van verschillende personen. Je zit er dus dichterbij dan je denktquote:Op maandag 15 juni 2015 19:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh, naja zat ik toch nog in de buurt met mijn zombie theorie
Heb je ook weer gelijk in!quote:Op maandag 15 juni 2015 19:41 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat 'spoilers en zo' hoef je er niet bij te zeggen, daarmee zeg je dus eigenlijk al best veel. Gewoon niet doen!
quote:Op maandag 15 juni 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké zit nu op 18 minuten van de laatste aflevering, er is nu officeel geen enkele reden meer om de serie te kijken.
Ik laat seizoen 6 en 7 aan me voorbijgaan. Ook mijn laatste post in deze reeks. Gegroet.
quote:Op maandag 15 juni 2015 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
...you were mistaken this show for a Thai massage salloon!
Het hoeft niet binnen een paar seconden te gebeuren!quote:Op maandag 15 juni 2015 20:04 schreef Morrigan het volgende:
Ik weet niet of het al eerder aangekaart is. Heb nu pas de aflevering gezien en niet alle topics gelezen. Waarom hebben ze het lichaam van Jon niet gelijk verbrand. Dat doen ze daar toch om te voorkomen dat een overleden persoon een zombie wordt. Het lijkt me sterk dat ze een 'verrader' een waardige crematie geven.
Jep zover wij weten wel, hele seizoen aan een tafel gestaan om een plan te bedenken en dan hiermee komenquote:Op maandag 15 juni 2015 20:22 schreef Breekfast het volgende:
Maar met welke legers werd Stannis nou massaal overlopen dan? Alleen van de Boltons of? En zo ja, dan had Stannis dit toch kunnen verwachten?
Er kan er maar een Kill Bill zijn en bij Tarantino weglopen en dat is badass Arya Stark of Winterfellquote:Op maandag 15 juni 2015 18:45 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Cersei een zwaard van één van die kingsguard zou pakken en de shame shame shame-vrouw zou onthoofden, waarna ze dat hele district zou uitmoorden.
Helaas.
De huurlingen die eerst onderdeel waren van zijn leger. Dat was het plan van Ramsay. Hij heeft ze waarschijnlijk gewoon meer geld geboden.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:22 schreef Breekfast het volgende:
Maar met welke legers werd Stannis nou massaal overlopen dan? Alleen van de Boltons of? En zo ja, dan had Stannis dit toch kunnen verwachten?
Zijn post maar in de OP plakken dan maarquote:Op maandag 15 juni 2015 20:10 schreef Justinn het volgende:
[..]![]()
"Als x dood gaat dan stop ik met kijken"Ook al tig keer gelezen hier.
Bij mensen die dit soort dingen roepen krijg ik altijd het idee dat ze volgend jaar er weer als eerste bij zijn.Iets met attention whoring.
Aaah ok, duidelijkquote:Op maandag 15 juni 2015 20:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
De huurlingen die eerst onderdeel waren van zijn leger. Dat was het plan van Ramsay. Hij heeft ze waarschijnlijk gewoon meer geld geboden.
Of ik heb niet opgelet, of hij speculeert, of hij heeft de boeken gelezen en weet zodoende meer dan mij, maar ik heb dit niet meegekregen.quote:
Ik heb de boeken niet gelezen, maar dit was duidelijk een gevalletje 1+1=2.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:28 schreef Principia het volgende:
[..]
Of ik heb niet opgelet, of hij speculeert, of hij heeft de boeken gelezen en weet zodoende meer dan mij, maar ik heb dit niet meegekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |