abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153551762
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom moest Jon precies dood?

Zodat ze een mega-cliffhanger hadden. Die is echt niet dood. En anders snap ik er geen moer meer van in het volgend seizoen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153551787
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zodat ze een mega-cliffhanger hadden. Die is echt niet dood. En anders snap ik er geen moer meer van in het volgend seizoen.
Nou mooi, alsof ik daardoor volgend seizoen zou gaan kijken. Breng dan Danerys of Arya om zeep als je iets leuks wil.
pi_153551904
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Nou mooi, alsof ik daardoor volgend seizoen zou gaan kijken. Breng dan Danerys of Arya om zeep als je iets leuks wil.
Arya niet man dat personage lijkt wel weggelopen uit een Tarantino film _O_
Dany zou wel gewoon gedood mogen worden door die Khalesar dat zou echt de beste opening van het seizoen zijn die ik kan bedenken.
Jon, ik zou het leuk vinden als hij dood is maar hij zal wel terugkomen.
pi_153551936
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Arya niet man dat personage lijkt wel weggelopen uit een Tarantino film _O_
Dany zou wel gewoon gedood mogen worden door die Khalesar dat zou echt de beste opening van het seizoen zijn die ik kan bedenken.
Jon, ik zou het leuk vinden als hij dood is maar hij zal wel terugkomen.
Lekker tegendraads Arya dood maken toch?
pi_153551941
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:29 schreef Principia het volgende:
Verrassend einde.

Persoonlijk vond ik het een matig seizoen. Ook bij de laatste aflevering kreeg ik weer een gevoel alsof bepaalde verhaallijnen werden afgeraffeld. Heb liever dat er wat minder gebeurd, maar dat het goed wordt uitgewerkt dan dit. Hoe komt Stannis in vredesnaam in dat bos terecht met niemand om zich heen? Met zo'n overmacht van de Boltons vind ik het nogal opmerkelijk dat hij daar zo afgezonderd tussen de bomen ligt met honderden lijken om hem heen.
Dit was idd 1 van de dingen die ik me ook afvroeg, ja. :Y
pi_153551975
quote:
Waarom moest Jon precies dood?

Dat gezeik met Cercei duurde voor mij wat te lang, na 10 sec was het wel duidelijk dat het beschamend was toch? Leek een beetje op tijdvulling omdat ze anders niet weten wat ze moeten laten zien.
Hij heulde met de vijand; had een wildling liefje en nu laat hij hen ook nog eens door de poort, terwijl ze 8000 jaar tegen die klootzakken hebben gevochten en kort geleden ook nog het kasteel door hen bestormd is. :)
pi_153552073
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Hij heulde met de vijand; had een wildling liefje en nu laat hij hen ook nog eens door de poort, terwijl ze 8000 jaar tegen die klootzakken hebben gevochten en kort geleden ook nog het kasteel door hen bestormd is. :)
Hij liet ze niet door de poort, dat waren de mensen die de poort openden. Oftewel Aliser, die er vervolgens als eerste bij was om een prikje uit te delen.
pi_153552081
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:42 schreef ToT het volgende:

[..]

Wanneer je dit moet uitleggen weet je gewoon dat die persoon voor geen meter oplet.
Van zo'n iemand kun je ook de vraag verwachten: 'Wie is Stannis ook alweer?'

:')
(Y)
pi_153552126
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hij liet ze niet door de poort, dat waren de mensen die de poort openden. Oftewel Aliser, die er vervolgens als eerste bij was om een prikje uit te delen.
Hij kon moeilijk zomaar een opdracht weigeren; hij zou ongetwijfeld niet iedereen achter zich hebben gehad en dan zou er een onderlinge slachting gekomen zijn.
Nu Jon dood is zal er ook wel stennis (niet te verwarren met Stannis) uitbreken, maar geen onderlinge slachtpartijen.
pi_153552128
Gecondoleerd allen. Soms is er zoveel dat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen. Sterker dan de dood is de herinnering, en die blijft.

Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen bij dit verlies. Laat het weten als ik iets kan doen om jullie te helpen!
pi_153552239
Ik ken ook iemand die wel eens van een muurtje is gesprongen. Het komt wel dichtbij zo :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie FP maandag 15 juni 2015 @ 16:55:00 #62
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153552272
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken ook iemand die wel eens van een muurtje is gesprongen. Het komt wel dichtbij zo :'(
:D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_153552392
Ik hoop dat sansa dood is, of ze moet opeens charisma krijgen.
* Verwijderd *
pi_153552452
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:48 schreef ToT het volgende:

[..]

Hij kon moeilijk zomaar een opdracht weigeren; hij zou ongetwijfeld niet iedereen achter zich hebben gehad en dan zou er een onderlinge slachting gekomen zijn.
Nu Jon dood is zal er ook wel stennis (niet te verwarren met Stannis) uitbreken, maar geen onderlinge slachtpartijen.
Ja je Commander doodsteken is inderdaad makkelijker te verantwoorden tegenover je makkers dan een slechte order negeren.
pi_153552551
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja je Commander doodsteken is inderdaad makkelijker te verantwoorden tegenover je makkers dan een slechte order negeren.
Whehehe zo kun je het ook zien ja, maar bij het weigeren van die order zou er onderling een slachtpartij kunnen uitbreken en zou de poort alsnog geopend kunnen worden. Daarbij zien ze Jon echt als een verrader, dus moest hij dood en niet alleen maar buitengesloten worden met een stel wilden die misschien nog een keer kunnen aanvallen als ze weten hoe weinig mensen er nog maar over zijn bij the wall. :)
pi_153552612
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er bij de Night Watch opeens gen steun meer is voor Jon Snow... Zal dan wel enkel komen door die Wildling actie, maarja ze zijn daar sowieso niet erg slim, met al die verkrachters en moordenaars... Wat een bende mongolen daar.
pi_153552624
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 16:29 schreef Principia het volgende:
Verrassend einde.

Persoonlijk vond ik het een matig seizoen. Ook bij de laatste aflevering kreeg ik weer een gevoel alsof bepaalde verhaallijnen werden afgeraffeld. Heb liever dat er wat minder gebeurd, maar dat het goed wordt uitgewerkt dan dit. Hoe komt Stannis in vredesnaam in dat bos terecht met niemand om zich heen? Met zo'n overmacht van de Boltons vind ik het nogal opmerkelijk dat hij daar zo afgezonderd tussen de bomen ligt met honderden lijken om hem heen.
Je moet deze serie niet tegen zo'n hoge meetlat afmeten. Sowieso dat hij te voet is met een klein leger, voorop loopt in de strijd en zo ongeveer als laatste overblijft, is wel erg cliché. Ook dat moment met die kaars dat Brienne net wegloopt als Sansa die kaars aansteekt. Hoe realistisch is dat toeval? Stannis moet net op dat moment aankomen, die schildknaap moet net op dat moment daar hout aan het verzamelen zijn en Sansa dus net op dat moment haar kans zien om de kaars aan te steken. En dat het ook nog eens Brienne is die hem vind en hem kan executeren terwijl er niemand van Bolton in de buurt is is ook wat toevallig.

Ik vraag me trouwens af waarom we niets hebben gezien van die executie terwijl andere doden wel op een zeer grafische manier in beeld worden gebracht...

Dat mensen op het laatste moment toch weer leven gebeurt in deze serie niet echt, dus ik denk dat Jon Snow gewoon dood is. Moet eerlijk zeggen dat ik deze niet zag aankomen. Ergens wel, omdat dit wel vaker gebeurt, maar in de regel blijven de mensen die deel uitmaken van de rode lijn wel leven. Kennelijk was Snow daad dus geen onderdeel van en gaan we dus ook geen strijd zien waarin de Nights Watch een belangrijke rol speelt in de oorlog tegen de White Walkers.

quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:07 schreef ToT het volgende:

[..]

Whehehe zo kun je het ook zien ja, maar bij het weigeren van die order zou er onderling een slachtpartij kunnen uitbreken en zou de poort alsnog geopend kunnen worden. Daarbij zien ze Jon echt als een verrader, dus moest hij dood en niet alleen maar buitengesloten worden met een stel wilden die misschien nog een keer kunnen aanvallen als ze weten hoe weinig mensen er nog maar over zijn bij the wall. :)
Dat gaat nu sowieso gebeuren, omdat als je het opvolgen van orders zo belangrijk maakt, je ook niet zomaar het gevolg gaat bestrijden. Want wat gaan ze nu doen met die wildlings die ten zuiden van de muur zijn?
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:10 schreef Odaiba het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat er bij de Night Watch opeens gen steun meer is voor Jon Snow... Zal dan wel enkel komen door die Wildling actie, maarja ze zijn daar sowieso niet erg slim, met al die verkrachters en moordenaars... Wat een bende mongolen daar.
Die steun boeit natuurlijk niet wanneer ze als een groepje plannen om hem te vermoorden. De Snow-volgers kunnen ze gewoon buitensluiten.

[ Bericht 15% gewijzigd door Djoetma op 15-06-2015 17:16:36 ]
pi_153552663
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:11 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Je moet deze serie niet tegen zo'n hoge meetlat afmeten. Sowieso dat hij te voet is met een klein leger, voorop loopt in de strijd en zo ongeveer als laatste overblijft, is wel erg cliché. Ook dat moment met die kaars dat Brienne net wegloopt als Sansa die kaars aansteekt. Hoe realistisch is dat toeval? Stannis moet net op dat moment aankomen, die schildknaap moet net op dat moment daar hout aan het verzamelen zijn en Sansa dus net op dat moment haar kans zien om de kaars aan te steken.

Dat mensen op het laatste moment toch weer leven gebeurt in deze serie niet echt, dus ik denk dat Jon Snow gewoon dood is. Moet eerlijk zeggen dat ik deze niet zag aankomen. Ergens wel, omdat dit wel vaker gebeurt, maar in de regel blijven de mensen die deel uitmaken van de rode lijn wel leven. Kennelijk was Snow daad dus geen onderdeel van en gaan we dus ook geen strijd zien waarin de Nights Watch een belangrijke rol speelt in de oorlog tegen de White Walkers.

[..]

Dat gaat nu sowieso gebeuren, omdat als je het opvolgen van orders zo belangrijk maakt, je ook niet zomaar het gevolg gaat bestrijden. Want wat gaan ze nu doen met die wildlings die ten zuiden van de muur zijn?
Ook weer waar, ja! :Y
Ja of misschien dat ze de moord pas beraamd hadden nadat ze doorgelaten waren.
In de boeken gebeurt er nog wel iets wat de druppel is dat de emmer doet overlopen. In de serie is het minder duidelijk.
pi_153552694
Oké even een leuke speculatie vraag. Iedereen die gelijk krijgt is de held.

Is Jon Snow echt dood, of niet?

Kamp lijkt namelijk aardig verdeeld, terwijl ik denk dat Jon Snow het overleeft.
pi_153552699
quote:

Dat gezeik met Cercei duurde voor mij wat te lang, na 10 sec was het wel duidelijk dat het beschamend was toch? Leek een beetje op tijdvulling omdat ze anders niet weten wat ze moeten laten zien.
Je eerste vraag... Heb m maar weggelaten. Ik ben het wel met je eens dat die walk of shame te lang duurde.

Arya... Huilen. Ze is nog steeds m'n lievelingspersonage, misschien omdat ik een klein crushje op dr heb.

Wat was de deathscene van Stannis en dat shot van Ramsey slecht gemonteerd zeg. Volgens mij was dit gewoon zodat mensen "niet zeker weten dat" Stannis dood is. Maar Brienne is een veel te koppige kut daarvoor dus wees maar stil team Stannis.
pi_153552708
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:14 schreef Odaiba het volgende:

Kamp lijkt namelijk aardig verdeeld, terwijl ik denk dat Jon Snow het overleeft.
Maak een poll 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_153552740
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:14 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Je eerste vraag... Heb m maar weggelaten. Ik ben het wel met je eens dat die walk of shame te lang duurde.
Cercei wou ook dat het snel zou gaan, maar het was toch een best einde, dus prima dat eht zo lang duurde. Ik had echter nog wel een paar boobie of ass gropings verwacht, maar het bleef bij poep, spuug, kots en een hoop potloodventers.
pi_153552754
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maak een poll 8-)
Dan weet ik juist niet wie wat stemt, aangezien ze allemaal graag klikken, maar niet reageren als ik daarom vraag xD
pi_153552769
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:17 schreef Odaiba het volgende:

Dan weet ik juist niet wie wat stemt, aangezien ze allemaal graag klikken, maar niet reageren als ik daarom vraag xD
Jon Snow is echt niet dood en als hij dat wel is dan komt hij wel weer tot leven door magie oid. Mijn mening :7
pi_153552779
Cercei gaat zo gruwelijk wraak nemen, dat wordt echt een slachtpartij.
pi_153552780
Wat een kutaflevering eigenlijk, alles is kapot.

Geen voldoening in ieder geval voor seizoen 6.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 15 juni 2015 @ 17:19:00 #78
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_153552791
Ik vind de legers altijd zo kleine in deze serie... zowel wildlings als stannis, boltons etc. etc. maakt totaal geen indruk qua omvang. Heb de boeken niet gelezen maar neem aan dat ze veel grootser omschreven worden?

Dat is nog eens een leger..
pi_153552794
quote:

Feiten:
- Shireen verbrand
- geen respons van Lord of Light
- Mellisandre is naar de Wall gereist
- Mellisandre vindt Jon bijzonder
- Jon is dood
- Lord of Light kan mensen uit de dood opwekken
- Er zijn vermoedens dat Jon erg belangrijk is.

Ik denk dat Mellisandre inziet dat dit het plan van the Lord of Light was, dus ze revived Jonnieboy.
Die krijgt een WTF return waarna iedereen achter hem staat als de persoon die gestuurd is om tegen de white walkers te strijden.
Nog wat disneyshit en bam... Dooie walkers
pi_153552856
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jon Snow is echt niet dood en als hij dat wel is dan komt hij wel weer tot leven door magie oid. Mijn mening :7

Overigens hebben we natuurlijk wel gezien dat de Lord of Light mensen terugbrengt. Die ene kerel die verloor van The Hound die steeds werd teruggebracht, dat zou Melisandre evt. ook kunnen?
pi_153552886
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:19 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik vind de legers altijd zo kleine in deze serie... zowel wildlings als stannis, boltons etc. etc. maakt totaal geen indruk qua omvang. Heb de boeken niet gelezen maar neem aan dat ze veel grootser omschreven worden?

[ afbeelding ]

Dat is nog eens een leger..
Mee eens! :Y
Ja alleen van hoog van boven zie je soms wel met CGI dat het om grote legers gaat. Met name met de undead vond ik dat wel een aardige schok, maar verder lijken de legers idd erg klein, maar ja: budget he. :)
pi_153553057
Inderdaad gewoon een budget ding. Verder is dit sowieso niet een serie waarin ze veldslagen willen laten zien ala LotR oid. Of werden die veldslagen die Robb Stark bijv. geleverd heeft in de boeken uitgebreid beschreven?
pi_153553109
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:29 schreef Djoetma het volgende:
Inderdaad gewoon een budget ding. Verder is dit sowieso niet een serie waarin ze veldslagen willen laten zien ala LotR oid. Of werden die veldslagen die Robb Stark bijv. geleverd heeft in de boeken uitgebreid beschreven?
Een aantal werden wel redelijk beschreven, maar sowieso verwacht ik ook geen mega grote veldslagen, maar wel ietsjes groter dan wat je nu vaak te zien krijgt. :)
  maandag 15 juni 2015 @ 17:32:42 #84
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153553124
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:19 schreef Mr.Major het volgende:

[..]

Feiten:
- Shireen verbrand
- geen respons van Lord of Light
- Mellisandre is naar de Wall gereist
- Mellisandre vindt Jon bijzonder
- Jon is dood
- Lord of Light kan mensen uit de dood opwekken
- Er zijn vermoedens dat Jon erg belangrijk is.

Ik denk dat Mellisandre inziet dat dit het plan van the Lord of Light was, dus ze revived Jonnieboy.
Die krijgt een WTF return waarna iedereen achter hem staat als de persoon die gestuurd is om tegen de white walkers te strijden.
Nog wat disneyshit en bam... Dooie walkers
En niet te vergeten: Er is niemand bij The Wall die het verhaal van Jon verder kan dragen, terwijl we duidelijk nog niet klaar zijn met the White Walkers.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153553168
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

En niet te vergeten: Er is niemand bij The Wall die het verhaal van Jon verder kan dragen, terwijl we duidelijk nog niet klaar zijn met the White Walkers.
Ik denk dat Alister de 999e Lord Commander gaat worden en oorlog gaat voeren met de Wildlings (of misschien toch al de White Walkers), waarna de 1000e verkozen moet worden. :) En met die 1000e zal het gevecht met de White Walkers gewonnen worden.
pi_153553178
Sam wordt in ieder gevan maester onder Qyburn 8-)
  maandag 15 juni 2015 @ 17:36:24 #87
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153553195
quote:

Ja, hij is echt dood.

Maar hij komt wel terug, denk ik.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_153553203
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:35 schreef Odaiba het volgende:
_O_ Met kennis om meer Fraken(insert naam)'s te maken! _O_
Haha, nee dat zal Sam nooit doen, maar ik hoop wel dat hij idd bij Qyburn in de leer gaat; daar kan hij meer van leren dan van die wauwelende grandmaester Pycelle.
pi_153553206
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:35 schreef Odaiba het volgende:
Hoe dan? Hij gaat naar een hele andere stad.
Ook is Qyburn geen maester.
  maandag 15 juni 2015 @ 17:37:21 #90
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_153553210
quote:
2s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:34 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik denk dat Alister de 999e Lord Commander gaat worden en oorlog gaat voeren met de Wildlings (of misschien toch al de White Walkers), waarna de 1000e verkozen moet worden. :) En met die 1000e zal het gevecht met de White Walkers gewonnen worden.
Enig idee wie die 1000e zou zijn? :P
pi_153553234
quote:
10s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:37 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Enig idee wie die 1000e zou zijn? :P
Olly? :P

Nee, geen idee eigenlijk. Niemand daar springt er echt uit qua persoonlijkheid. Misschien als de White Walkers de muur echt aanvallen, dat er veel meer mensen naar de muur gestuurd worden en dat 1 van hen het wordt?
pi_153553264
Wel blij dat Varys opeens weer in beeld kwam :D
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_153553287
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:40 schreef criminal_mind het volgende:
Wel blij dat Varys opeens weer in beeld kwam :D
En meteen een lekker nonchalant gesprek tussen Tyrion en hem! _O-
  maandag 15 juni 2015 @ 17:42:33 #94
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153553304
Oké zit nu op 18 minuten van de laatste aflevering, er is nu officeel geen enkele reden meer om de serie te kijken.
Ik laat seizoen 6 en 7 aan me voorbijgaan. Ook mijn laatste post in deze reeks. Gegroet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_153553316
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké zit nu op 18 minuten van de laatste aflevering, er is nu officeel geen enkele reden meer om de serie te kijken.
Ik laat seizoen 6 en 7 aan me voorbijgaan. Ook mijn laatste post in deze reeks. Gegroet.
doei
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_153553346
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Hoe dan? Hij gaat naar een hele andere stad.
Ook is Qyburn geen maester.
Je weet nooit hoe het loopt. Je zou zonder voorkennis ook niet verwachten dat Tyrion en Varys naar Mereen zouden vertrekken.

En Qyburn is voormalige Maester die zelf nog meer kennis heeft dan de gemiddelde Maester, maar omdat hij zich bezig hield met rare dingen is hij ontslagen.
pi_153553371
quote:
:W... Ga je na 5 seizoenen opeens stoppen, omdat je het niet trekt... :'( _O-
pi_153553524
Ah, het kan natuurlijk ook dat het wegsturen van Sam als vriendjespolitiek gezien kan worden en dat dat de druppel was voor degenen die al fel tegen de komst van de Wildlings waren; lekker zijn beste vriendje Sam the slayer wegsturen met de wildling-bitch met wie hij zijn eed van geen vrouwen verbreekt.
pi_153553560
quote:
_O-
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 15 juni 2015 @ 17:56:26 #100
28033 Pek
je moet wat
pi_153553625
quote:
Dramaqueen _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')