SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Laffe huichelaar
Geloof er niks van.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laatste seizoen haalt ze denk ik wel, maar dood gaat ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:08 schreef chiren het volgende:
[..]
Me neither, ik gok dat zij de song of Fire is en ik hoop dat Jon de song of Ice is.(Y)
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Omdat Catelynn een jankwijf is en Jon de redder van de wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
Ik vond Catelynn echt leuk. Wellicht dat ik er anders over denk als ik het voor een tweede keer allemaal ga kijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Omdat Catelynn een jankwijf is en Jon de redder van de wereld
Naja ik vond dat ze altijd te lang over die kinderen bleef zaniken, sinds dat afgelopen is vind ik het verhaal van Cersei ook helemaal niet zo interessant meer.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond Catelynn echt leuk. Wellicht dat ik er anders over denk als ik het voor een tweede keer allemaal ga kijken.
@ Cersei: 2 down, 1 to go!quote:Op maandag 15 juni 2015 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Naja ik vond dat ze altijd te lang over die kinderen bleef zaniken, sinds dat afgelopen is vind ik het verhaal van Cersei ook helemaal niet zo interessant meer.
Jon is morsdood.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:48 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik ben er idd eerder zeker van dat Stannis dood is dan dat Jon dat is.
sam gaat jon redden met z'n healing powers die hij geleerd heeft uit boeken.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jon is morsdood.
Ik denk alleen niet dat hij dood blijft, maar in principe verdient hij op dit moment zijn plekje in de graveyard.
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:16 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
sam gaat jon redden met z'n healing powers die hij geleerd heeft uit boeken.
Nee, de Lord of Light wekt hem weer tot leven.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:16 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
sam gaat jon redden met z'n healing powers die hij geleerd heeft uit boeken.
Ja veel speculaties zeggen dat Jon het kind van Lyanna Stark en Rhaegar Targaryen is, en dus de échte erfgenaam van de Iron Throne is. En dat Ned dat wist maar het geheim moest houden.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:08 schreef chiren het volgende:
[..]
Me neither, ik gok dat zij de song of Fire is en ik hoop dat Jon de song of Ice is.
Ja die leefde nog wel!quote:Op maandag 15 juni 2015 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:
Vraag me trouwens af wat Davos nu gaat doen. Zijn zoon is dood, zijn heer is dood, Shireen is dood. Leefde zijn vrouw nog?
Nog een reden om te denken dat Jon terug komt.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die leefde nog wel!
De enige logische persoon waar hij nog iets mee zou kunnen, was Jon, lijkt me.
Maar nu? Aangezien hij Mellissandre haat, kiest hij misschien de kant van de White Walkers?
Over zijn geschiedenis en moeder werd veel gehint maar nooit concreet antwoord op gegeven. En bij GoT geloof ik niet dat er soms dingen geroepen worden om maar de tijd te vullen. Elke zin, opmerking etc heeft wel een dubbele betekenis of een verwijzing naar een situatie. Maar in het begin van het eerste seizoen dacht iedereen aan Ned en hoe hij daar wel even orde op zaken geen stellen. Niemand dacht aan Jon op dat moment.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja veel speculaties zeggen dat Jon het kind van Lyanna Stark en Rhaegar Targaryen is, en dus de échte erfgenaam van de Iron Throne is. En dat Ned dat wist maar het geheim moest houden.
Zou dat wel zin hebben als Jon al dood is? Ik dacht dat het echt om het leveren van een offer ging. Stannis heeft ook een deel van zijn leven moeten afstaan voor zijn spookje. Als Jon dood blijft, heeft hij op dat vlak niks meer te geven.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:31 schreef Shakkara het volgende:
Ik denk dat Melisandre Jon's bloed gaat halen en gaat gebruiken in een ritueel om Stannis weer tot leven te wekken.
Dat denk ik niet, ze heeft Stannis de rug toegekeerd.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:31 schreef Shakkara het volgende:
Ik denk dat Melisandre Jon's bloed gaat halen en gaat gebruiken in een ritueel om Stannis weer tot leven te wekken.
Misschien kan hij terug naar dat meisje dat hem leerde lezen??quote:Op maandag 15 juni 2015 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:
Vraag me trouwens af wat Davos nu gaat doen. Zijn zoon is dood, zijn heer is dood, Shireen is dood. Leefde zijn vrouw nog?
Waarom is dat nodig, die andere priest haalde die gast ook altijd terug zonder een offer. Kijk maar na het gevecht met The Hound, die man werd meteen teruggehaald zonder bloedvergieten.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:31 schreef Shakkara het volgende:
Aan de andere kant leek ze stomverbaasd dat die andere priest die gave had. Misschien is het wel iets wat zijzelf helemaal niet eens kan? (Of nooit geprobeerd heeft.)quote:Op maandag 15 juni 2015 15:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Waarom is dat nodig, die andere priest haalde die gast ook altijd terug zonder een offer. Kijk maar na het gevecht met The Hound, die man werd meteen teruggehaald zonder bloedvergieten.
Daar ben ik inderdaad ook heel benieuwd naar, wat is het en wat wil Melisandre werkelijk? Misschien is het gewoon een dikke demoon, al die shit komt aardig overeen met een pact met de duivel, zeker met dat schaduwwezen enzo. Wanhopige mensen die met mooie praatjes van de ene bedreiging (white walkers) in de armen van de andere gelokt worden (een satan-achtig wezen).quote:Op maandag 15 juni 2015 15:34 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me af of ooit bekend gaat worden wat die Lord of Light voor wezen is (echt een god of niet), en zo ja; waar die offers precies voor nodig zijn. Gebruikt die entiteit hun energie, of vormen ze zo een soort spiritueel leger voor hem?
Het lijkt op dat hij hun energie gebruikt, want hij heeft die offers NODIG om die wonderen te kunnen verrichten. Het komt niet over als een soort ruilhandel met een oppermachtig wezen.
Thoros had ook niet verwacht dat het kon, tot het lukte. Mel kent de gebeden die Thoros gebruikte. Dat zijn namelijk gewoon de standaardgebedjes die mensen prevelen als er iemand overleden is.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de andere kant leek ze stomverbaasd dat die andere priest die gave had. Misschien is het wel iets wat zijzelf helemaal niet eens kan? (Of nooit geprobeerd heeft.)
Ja idd, dat schaduwwezen was echt geen engel van een goedaardige god, ook al lulde ze iets slaps over dat schaduw door licht gemaakt wordt enzo.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:39 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook heel benieuwd naar, wat is het en wat wil Melisandre werkelijk? Misschien is het gewoon een dikke demoon, al die shit komt aardig overeen met een pact met de duivel, zeker met dat schaduwwezen enzo. Wanhopige mensen die met mooie praatjes van de ene bedreiging (white walkers) in de armen van de andere gelokt worden (een satan-achtig wezen).
Maar blijkbaar zijn die gebeden normaal gesproken holle woorden, anders zou het vrij normaal zijn dat mensen weer tot leven komen.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Thoros had ook niet verwacht dat het kon, tot het lukte. Mel kent de gebeden die Thoros gebruikte
Jep, het is ook de Lord of Light die mensen tot leven wekt, niet de priester die de woorden spreekt.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar blijkbaar zijn die gebeden normaal gesproken holle woorden, anders zou het vrij normaal zijn dat mensen weer tot leven komen.
Klopt, maar waarom werkt het dan niet bij elke priester?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jep, het is ook de Lord of Light die mensen tot leven wekt, niet de priester die de woorden spreekt.
Ik denk dat dat dus de verkeerde vraag is. Het is niet de vraag waarom het niet bij elke priester werkt, maar waarom het niet bij elke dode werkt.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom werkt het dan niet bij elke priester?
Hmmm ik ga hier ff niet op in i.v.m. boekspoiler.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat dus de verkeerde vraag is. Het is niet de vraag waarom het niet bij elke priester werkt, maar waarom het niet bij elke dode werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |