Ik vond 't niet erg om een week te wachten om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:33 schreef defokkingfoker het volgende:
Een tip voor toekomstige geslaagden:
Vraag je rijbewijs met spoed aan.. Dat weekje wachten voelt echt aan als een jaar![]()
Sowieso vind ik dat hele bij moeten hebben en moeten tonen een beetje een gimmick. Ze kunnen het zo in het systeem checken met een navraag.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik vond 't niet erg om een week te wachten om eerlijk te zijn.
Ze zouden bij het CBR gewoon een tijdelijke kaart mee moeten geven of zo. Of desnoods optioneel voor een tientje.
Ja, maar dat kost gewoon meer tijd. Volgens mij checken ze het ook gewoon als je je rijbewijs bijv. vergeet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Sowieso vind ik dat hele bij moeten hebben en moeten tonen een beetje een gimmick. Ze kunnen het zo in het systeem checken met een navraag.
Doen ze ook, maar die prent krijg je alsnogquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, maar dat kost gewoon meer tijd. Volgens mij checken ze het ook gewoon als je je rijbewijs bijv. vergeet.
Mja, omdat je 'm nu eenmaal bij je moet hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Doen ze ook, maar die prent krijg je alsnog.
Ik vond het wel eens fijn om van iemand anders te horen hoe goed het gaat. En de vrijstelling van de manoeuvres vind ik wel relaxt. Of het echt nodig is, geen idee, maar het zit bij mij standaard in het pakket.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:53 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Maar is een TTT echt nodig ?
Komt goed, misschien heb je meer lessen nodig ? Ga door tot je het haalt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:29 schreef Ypmaha het volgende:
net mijn 37e les gehad, en ik maak nog wel wat domme foutjes.
rij niet zoals mijquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:59 schreef IR1907 het volgende:
Oke mensen ben geslaagd, nu nog praktijkexamen. Hebben jullie tips ?
Examen zegt niet alles joh. Waarschijnlijk kan je prima rijden, alleen je zenuwen nemen het van je over.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik dacht rete strak.
Maar blijkbaar niet
En dat zou nou niet zo moeten zijn. Ze moeten op 1 lijn zitten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De ene is nou eenmaal strenger dan de ander....
Het hang ook af of je examinator aardig is of niet. Als je een aardige examinator hebt kan hij je zelfs paar fouten vergeven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Examen zegt niet alles joh. Waarschijnlijk kan je prima rijden, alleen je zenuwen nemen het van je over.
Trouwens, zo'n praktijkexamen is ook maar heel subjectief eigenlijk. Ik was bijvoorbeeld geslaagd terwijl ik wel tot twee keer toe vergat om richting aan te geven. Mijn rijleraar zei achteraf dat er examinatoren waren die mensen daar op zouden laten zakken. Dus ik heb ook maar "mazzel" gehad.
De ene is nou eenmaal strenger dan de ander....
Onder de voorwaarde dat je verder wel een strakke rit laat zien en de indruk geeft, dat het echt aan de grote zenuwen ligt. En dan ook inderdaad alleen maar als je een gunner hebt. Reken er in ieder geval niet op.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:50 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Het hang ook af of je examinator aardig is of niet. Als je een aardige examinator hebt kan hij je zelfs paar fouten vergeven.
miss betaald in natura?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Gister iemand met 2x een ingreep geslaagd. Hoe kan dat?
Een ingreep aan het stuur en een fietser die ze over het hoofd zag.
Zoals ik al zei, er zijn examinator die een paar fouten vergeven. Er zijn ook examinators die mensen laten zakken als ze zelfs geen ingreep nodig hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:18 schreef SacreCoeur het volgende:
Gister iemand met 2x een ingreep geslaagd. Hoe kan dat?
Een ingreep aan het stuur en een fietser die ze over het hoofd zag.
Zoals ik al zei, dit zou niet moeten kunnen. Ze moeten allemaal op 1 lijn zitten. Gewoon werken met een beoordelingslijst en puntensysteem.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:39 schreef IR1907 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, er zijn examinator die een paar fouten vergeven. Er zijn ook examinators die mensen laten zakken als ze zelfs geen ingreep nodig hebben.
CBR luistert niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:47 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dit zou niet moeten kunnen. Ze moeten allemaal op 1 lijn zitten. Gewoon werken met een beoordelingslijst en puntensysteem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |