Nou ja, volgens mij is een schaduwspits gewoon een spits. Maakt ook niet uit hoor. Totaal niet interessant.quote:schaduwspits is niets anders dan een aanvallende middenvelder
maar blij dat jij het hem even duidelijk heb gemaakt....
Ja, lekkerquote:Op maandag 15 juni 2015 07:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Toch mooi dat unieke uitshirt van ons
https://pbs.twimg.com/media/CHe9JBwWEAANUTi.jpg
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
Ik lees dat er interesse is voor Havenaar vanuit Feyenoord?
Prachtig nieuws.
Lijkt me weer geheel uit de lucht gegrepenquote:Op maandag 15 juni 2015 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
quote:Prachtig nieuws.
Al 3 zomers.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
Prachtig nieuws.
Ah mongolen transfer gerucht nummer 4,quote:Op maandag 15 juni 2015 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
Prachtig nieuws.
Wat een armoede als dit waar zou zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
Prachtig nieuws.
Aldus de echte Feyenoord Watcher.quote:Volgens Mikos Gouka van het Algemeen Dagblad staat Mike Havenaar helemaal niet op het lijstje van Feyenoord. Alleen Fred Rutten zou vorige seizoen interesse hebben gehad in de spits. maar de directie had nooit iets gezien in de oud-spits van Vitesse.
Mikosgod.quote:
Die Van Wolfswinkel is net zo goed een gok als een Havenaar, El Hamlap etc.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mikosgod.
Ik zou graag gewoon Achahbar als eerste spits zien als er niets te halen valt in de categorie De Jong, Van Wolfswinkel, Dost.
Zekerheid kunnen wij niet betalen.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die Van Wolfswinkel is net zo goed een gok als een Havenaar, El Hamlap etc.
Dost gaat niet meer komen.
Ik snap sowieso niet waarom Feyenoord er nog een ervaren aanvallen bij wil hebben.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zekerheid kunnen wij niet betalen.
Dat Dost niet komt snap ik, ik had het dan ook over de categorie van die spelers.
Ik weet niet wat voor type spel Giovanni wil gaan spelen, maar met 1 spits, vind ik Achabar te klein. Maar dat kan ook komen doordat ik nou ook weer geen voetbalwijsheid ben en het gewoon niet zie hoe je zonder een fysiek grote en sterke speler met 1 spits kan spelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mikosgod.
Ik zou graag gewoon Achahbar als eerste spits zien als er niets te halen valt in de categorie De Jong, Van Wolfswinkel, Dost.
Kuyt komt echt op rechts denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom Feyenoord er nog een ervaren aanvallen bij wil hebben.
Als het Kalou is prima maar een andere hoeft echt niet.
We hebben een linksback en middenvelders nodig als Clasie en El Ahmadi vertrekken.
Nee dan ga je geld uitgeven aan een reserve spits achter Kuijt.
Boetius-Achahbar-Kuytquote:Op maandag 15 juni 2015 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom Feyenoord er nog een ervaren aanvallen bij wil hebben.
Als het Kalou is prima maar een andere hoeft echt niet.
We hebben een linksback en middenvelders nodig als Clasie en El Ahmadi vertrekken.
Nee dan ga je geld uitgeven aan een reserve spits achter Kuijt.
Ik zou dan Boetius/Ali Reza Kuyt Bilalquote:Op maandag 15 juni 2015 16:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boetius-Achahbar-Kuyt
Zou ik best prima vinden. Met daarachter Manu, Kazim en Bilal.
Wat er nodig is met zo'n aanval is een voetballende 10 en geen werker.
Was je er tegen Heerenveen bij? Achahbar had een momentje of 3-4 waarin hij met een man in de rug werd aangespeeld en er vervolgens toch gewoon voorbij liep door één simpele lichaamsschijnbeweging en hele goede balaanname. Die jongen heeft zoveel talent in zijn poten, dat is niet normaal.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor type spel Giovanni wil gaan spelen, maar met 1 spits, vind ik Achabar te klein. Maar dat kan ook komen doordat ik nou ook weer geen voetbalwijsheid ben en het gewoon niet zie hoe je zonder een fysiek grote en sterke speler met 1 spits kan spelen.
Achahbar is daar niet de speler voor, is daar fysiek niet klaar voor. Dan krijg je wat je bij NL nu hebt met Van Persie en Huntelaar, Van Persie kan niets uithalen omdat hij op 10 moet spelen terwijl hij in zo'n systeem daar helemaal niet in thuis hoort.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou dan Boetius/Ali Reza Kuyt Bilal
Met Achabar daarachter op tien spelen.
Wat mij betreft kan Toornstra prima die voetballende rol vervullen op de '10' positie (mits in vorm). Hij is in zijn goede seizoenen prima in staat gebleken goede steekpassjes te geven, oog te hebben voor de ruimte enz.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:51 schreef Typisch het volgende:
Wat er nodig is met zo'n aanval is een voetballende 10 en geen werker.
Ik denk juist dat een klein dwergje als Achabar meer tot zijn recht komt op tien ook met zijn techniek .quote:Op maandag 15 juni 2015 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was je er tegen Heerenveen bij? Achahbar had een momentje of 3-4 waarin hij met een man in de rug werd aangespeeld en er vervolgens toch gewoon voorbij liep door één simpele lichaamsschijnbeweging en hele goede balaanname. Die jongen heeft zoveel talent in zijn poten, dat is niet normaal.
[..]
Achahbar is daar niet de speler voor, is daar fysiek niet klaar voor. Dan krijg je wat je bij NL nu hebt met Van Persie en Huntelaar, Van Persie kan niets uithalen omdat hij op 10 moet spelen terwijl hij in zo'n systeem daar helemaal niet in thuis hoort.
Ah, ja. Alleen ik zie Toornstra liever op een positie naar achter, ik vind hem handelingssnelheid tekort komen voor een 10.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan Toornstra prima die voetballende rol vervullen op de '10' positie (mits in vorm). Hij is in zijn goede seizoenen prima in staat gebleken goede steekpassjes te geven, oog te hebben voor de ruimte enz.
Wat mij betreft hoeft er alleen een vervanger gehaald te worden voor Clasie als hij vertrekt. Wat het middenveld betreft.
Heb je gezien hoe een 10 bij Feyenoord moet spelen de afgelopen jaren? Van 16 tot 16, box to box. Spelers als Achahbar kunnen echt niet op een 3 mans middenveld.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk juist dat een klein dwergje als Achabar meer tot zijn recht komt op tien ook met zijn techniek .
Klopt, dat was prima ja. Maar toch twijfel ik nogquote:Op maandag 15 juni 2015 16:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Was je er tegen Heerenveen bij? Achahbar had een momentje of 3-4 waarin hij met een man in de rug werd aangespeeld en er vervolgens toch gewoon voorbij liep door één simpele lichaamsschijnbeweging en hele goede balaanname. Die jongen heeft zoveel talent in zijn poten, dat is niet normaal.
Met een blok van Toornsta en El Ahmadi achter Achabar moet dat toch op te vangen zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe een 10 bij Feyenoord moet spelen de afgelopen jaren? Van 16 tot 16, box to box. Spelers als Achahbar kunnen echt niet op een 3 mans middenveld.
Tja, de vraag is dus of je nog een gokje wil wagen a la Kazim, Guidetti, Pelle als je weer geen De Jong/Dost/Van Wolfswinkel kan regelen of dat je gaat voor Achahbar. Dat moet je zelf maar bepalen.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, dat was prima ja. Maar toch twijfel ik nog.
Misschien moet ik niet zo zaniken, kan ook hoor.
Achahbar kan het als buitenspeler al niet belopen, laat staan op 10. Maar goed, verschillende meningen en zulks.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een blok van Toornsta en El Ahmadi achter Achabar moet dat toch op te vangen zijn.
Heb je nog Kuijt die overal en nergens loopt waardoor Achabar in de spits kan kruipen als Dirkie nog in de linksback positie loopt na een snelle counter.
quote:Op maandag 15 juni 2015 17:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tja, de vraag is dus of je nog een gokje wil wagen a la Kazim, Guidetti, Pelle als je weer geen De Jong/Dost/Van Wolfswinkel kan regelen of dat je gaat voor Achahbar. Dat moet je zelf maar bepalen.
In Geelgod we trust.
Alweer?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:18 schreef BadderHaring het volgende:
Prachtig nieuws.
Ik denk dat Achahbar echt wel op 10 kan staan hoor. Ja, je krijgt een wat andere dynamiek in je elftal, en de andere twee moeten wat meer controlerend spelen. Ik denk dat je met Clasie/El Ahmadi - Toornstra voldoende controleurs hebt op het middenveld en dat de 3e middenvelder zich prima wat meer kan/ moet richten op de aanval (snel combineren, gaatjes zien en een goede steekpass geven, en veel scoren).quote:Op maandag 15 juni 2015 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe een 10 bij Feyenoord moet spelen de afgelopen jaren? Van 16 tot 16, box to box. Spelers als Achahbar kunnen echt niet op een 3 mans middenveld.
Bergkamp was gewoon een aanvallende middenvelder die dicht tegen de spits aanliep, maar ook veel meters maakte op het middenveld....quote:Op maandag 15 juni 2015 08:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij is een schaduwspits gewoon een spits. Maakt ook niet uit hoor. Totaal niet interessant.
Allemaal dom gelulquote:Op maandag 15 juni 2015 17:29 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat Achahbar echt wel op 10 kan staan hoor. Ja, je krijgt een wat andere dynamiek in je elftal, en de andere twee moeten wat meer controlerend spelen. Ik denk dat je met Clasie/El Ahmadi - Toornstra voldoende controleurs hebt op het middenveld en dat de 3e middenvelder zich prima wat meer kan/ moet richten op de aanval (snel combineren, gaatjes zien en een goede steekpass geven, en veel scoren).
Met de eerder genoemde gesuggereerde voorhoede (Boeet/Alireza - Kuyt - Bilal) ervoor, en je hebt denk ik voldoende controlerende middenvelders en echt geen gebrek aan scorend vermogen.
Niet alleen te duur qua salaris, ook qua transfersom. Ze zitten bij QPR nou niet echt om geld verlegen, die gaat niet voor minder dan 10 miljoen weg hoor (en ik denk persoonlijk voor niet minder dan 15 miljoen, maar laat ik laag inzetten). Plus die gaat natuurlijk nog lang van z'n leven niet terug naar Nederland, is nou niet echt mislukt in het buitenland ofzoquote:Op maandag 15 juni 2015 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is jammer dat Fer moeilijk weg is gegaan en waarschijnlijk te duur is qua salaris anders zou ik die zo inruilen voor El Ahmadi.
Ok, ik zal je een keer het voordeel van de twijfel geven dat je het gewoon echt niet snapt.quote:
Al deze spelers (behalve Alireza) staan bij Feyenoord onder contract. De slash ( -> / ) staat voor alternatief. Dus als de Boeet vertrekt zou wmb Alireza een okeeje vervanger zijn. Als Clasie vertrekt, zou ik El Ahmadi op die positie neerzetten (of een aankoop als Tapia/Vejinovic). Het is mijn inziens dus een behoorlijk reeel perspectief dat je zo zou kunnen spelen.quote:jij noemt namen waarvan je niet eens weet of ze volgend seizoen in het Feyenoord shirt spelen joh
Ik zou ze graag in de opstelling (analyse???) opnemen, maar dat lijkt me dan weer ietwat aan de irreele kant. Ik zou niet weten waarom mijn post jou zo vreemd in de oren klinkt dat je denkt dat dit een gepaste reactie isquote:NEEM MESSI EN NEYMAR OOK IN JE ANALYSE OP JOH
Dat lijkt me niet heel erg haalbaar. Ten eerste vedient hij naar verluid 2mln per jaar, met nog een tweejarig doorlopend contract. Ik kan me zo voorstellen dat ie dat niet zomaar wilt halveren (of erger).quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:36 schreef satecl het volgende:
Gewoon Kalou als vervanger van Boetius aantrekken en aanvallend gezien ben je klaar.
Het zou wel een prima voorhoede zijn inderdaadquote:Met K2 op de flanken heb je genoeg scorend vermogen en dan kun je Achahbar zakkend in de spits zetten. Dan alleen nog een vervanger voor Clasie en een linksback halen, en het seizoen kan wat mij betreft beginnen.
De laatste wedstrijden was Feyenoord echt niet best, inderdaad. Maar we moeten niet vergeten dat we grotendeels van het seizoen gewoon prima veldspel hebben laten zien. Misschien wel het beste van Nederland. Alleen: Met tandem Immers-Kazim en Boetius uit vorm heb je gewoon geen scorend vermogen. Dat is met K2 opgelost.
Ik ben wel benieuwd naar in hoeverre die jongens klaar zijn voor het 1e. Ik hoop eigenlijk dat we ze niet voor de basis nodig hebben, maar dat ze wel geregeld minuten mogen gaan maken als het team goed draait komend seizoen. Lekker een tussenseizoen wennen en dan '16/'17 in de basis.quote:Sleegers, Nieuwkoop, Schuurman en Verdonk komen erbij en Rashaan Fernandez wordt volgende maand 17... Wie weet kan ontwikkeld hij zich sterk door en kan hij ook minuten maken. Ook Lopes Cabral is ein-de-lijk weer fit. Kan ook alleen maar positief uitpakken.
Mwah, heeft nu nummer 11. Dus dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:12 schreef MPC60 het volgende:
Ik vraag me af of boetius nu huilend in een hoekje zit met z'n oude rugnummer.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:44 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ok, ik zal je een keer het voordeel van de twijfel geven dat je het gewoon echt niet snapt.
Is de onderstaande regel een argument voor dat het 'allemaal dom gelul' is? Of zou je anders wellicht met een inhoudelijke respons kunnen komen?
[..]
Al deze spelers (behalve Alireza) staan bij Feyenoord onder contract. De slash ( -> / ) staat voor alternatief. Dus als de Boeet vertrekt zou wmb Alireza een okeeje vervanger zijn. Als Clasie vertrekt, zou ik El Ahmadi op die positie neerzetten (of een aankoop als Tapia/Vejinovic). Het is mijn inziens dus een behoorlijk reeel perspectief dat je zo zou kunnen spelen.
[..]
Ik zou ze graag in de opstelling (analyse???) opnemen, maar dat lijkt me dan weer ietwat aan de irreele kant. Ik zou niet weten waarom mijn post jou zo vreemd in de oren klinkt dat je denkt dat dit een gepaste reactie is
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |