abonnement Unibet Coolblue
pi_153913672
:'(

Dat was het dan...
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 juni 2015 @ 22:16:41 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_153913706
De laatste echte Top Gear... een programma dat ik al zo'n beetje m'n hele leven heb gevolgd :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 28 juni 2015 @ 22:16:47 #153
405682 maerk
Highbury
pi_153913711
Klaar, precies zoals ik had verwacht. Op naar het volgende.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  zondag 28 juni 2015 @ 22:17:09 #154
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_153913732
Klasse gedaan die mannen
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 28 juni 2015 @ 22:18:20 #155
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153913767
quote:
4s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:54 schreef donald_dick het volgende:
Die penissen :D
Ik wil die velgen!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_153913791
Mooie hilarische laatste episode. Smakelijk gelachen tijdens de caravanrace. :D
  zondag 28 juni 2015 @ 22:19:25 #157
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_153913800
Wauw.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 28 juni 2015 @ 22:19:57 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153913813
Vaarwel topgear. Het waren mooie jaren, en ik pink een traantje weg.
Welcome house of cars
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 28 juni 2015 @ 22:20:58 #159
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_153913856
Mooi onvoorbereid afscheid ^O^
En die 304 O+
  zondag 28 juni 2015 @ 22:22:16 #160
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_153913905
En de BBC gaat dit wel zo vreselijk voelen in de kijkcijfers...
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  zondag 28 juni 2015 @ 22:24:03 #161
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153913976
Zondagavond zal nooit meer zo zijn als het was.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 28 juni 2015 @ 22:32:59 #162
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_153914222
http://www.topgear.com/uk(...)you-think-2015-06-28

Read 'em and weep, BBC. Als Chris Evans dit leest, trekt ie zich alsnog terug. Het lijkt erop dat hij geen kijker overhoudt.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Eindredactie Games zondag 28 juni 2015 @ 22:47:26 #163
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_153914594
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 22:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Zondagavond zal nooit meer zo zijn als het was.
nou nou, die 8 afleveringen per jaar :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 28 juni 2015 @ 22:54:46 #165
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_153914804
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 28 juni 2015 @ 23:21:59 #166
174940 W00fer
Maar echt
pi_153915710
Heb er smakelijk om gelachen
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_153916281
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 22:12 schreef maerk het volgende:
Ik krijg zo'n donkerbruin vermoeden dat het na het opnemen van dit item was dat JC zijn fatale woedeaanval kreeg. Koud, vies, laat en dan geen vreten krijgen. :)
Er was wel eten. Het was alleen niet wat-ie gewild had.
  zondag 28 juni 2015 @ 23:43:32 #168
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_153916506
Dat was het dan ;( Vreemde beseffing...
pi_153916916
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2015 21:11 schreef S95Sedan het volgende:
Straks zitten ze bij Netflix en gaat het gewoon verder waar ze gebleven waren.
Dat betwijfel ik ten zeerste.

Het format Top Gear zal wel zo gigantisch vol hangen van de rechten, auteursrechten etc. etc. dat ik afvraag wat de drie kunnen meenemen naar een nieuw programma.

En denk ook eens aan de materiële zaken; Top Gear circuit. Niet in eigendom van BBC maar nu Top Gear doorgaat met andere presentatoren is de kans groot dat zij dat gaan gebruiken.
(BBC wil sowieso weer beroemdheden uitnodigen en die moeten ook wat te doen hebben, ergo; het circuit)
Vraag me af of het dan ook te regelen is dat wat Clarkson & Co gaan maken daar ook wel gefilmd kan worden.
Geen gigantisch verlies als het Top Gear testtrack niet meer in die hoedanigheid gebruikt kan worden, maar toch jammer.

En denk aan alle props; hun gigantische vloot van voertuigen van de afgelopen jaren; en welke nog regelmatig gebruikt worden/in beeld komen. Ligt aan de eigenaar van al die voertuigen (BBC?) of die mee kunnen gaan.
(Al zie ik die niet zo snel terugkeren in het nieuwe Top Gear van BBC. :P

Let wel; bovenstaande is een gedachtenkronkel van mij. Ik weet niet precies hoe het qua rechten e.d. zit bij Top Gear en ander genoemde zaken; maar bij zo'n miljoenenshow zit is dat vast wel goed geregeld, lees: vastgespijkerd.
Misschien valt het ook wel mee.

Maar denk persoonlijk dat Clarkson & Co. sowieso wel een nieuwe weg willen/moeten inslaan voor hun nieuwe show.
Of dat nou aan hun persoonlijke voorkeur ligt, budget of aan de nieuwe distributeur.

quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 22:12 schreef maerk het volgende:
Ik krijg zo'n donkerbruin vermoeden dat het na het opnemen van dit item was dat JC zijn fatale woedeaanval kreeg. Koud, vies, laat en dan geen vreten krijgen. :)
Waar Jeremy Oisin Tymon een ram verkocht was in Newcastle; niet echt in de buurt waar dat gefilmd is.

Uiteindelijk is dit wel een aflevering die je vaker moet kijken; het zat volgepropt met verwensingen, innuendo's (wat stond er ook al weer op dat bord bij de skihal? ;) ) en flink veel gezeik over Top Gear en BBC zelf.
Het presenteren was voor Richard en James wel duidelijk een moetje; ze stonden daar overduidelijk niet voor eigen plezier. En dan ook nog in zo'n lege hal...

Wel jammer uiteindelijk; want het Top Gear waar we de afgelopen jaren naar kijken is nu dus echt afgelopen ;( ...
pi_153917089
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:55 schreef Iemand91 het volgende:
Het format Top Gear zal wel zo gigantisch vol hangen van de rechten, auteursrechten etc. etc. dat ik afvraag wat de drie kunnen meenemen naar een nieuw programma.
Clarkson had een deel van de rechten, maar die heeft-ie een tijd geleden voor miljoenen aan de BBC verkocht.

quote:
Uiteindelijk is dit wel een aflevering die je vaker moet kijken; het zat volgepropt met verwensingen, innuendo's (wat stond er ook al weer op dat bord bij de skihal? ;) ) en flink veel gezeik over Top Gear en BBC zelf.
Wat, in die paar stukje van Hammond en May in de studio? Want de rest was al opgenomen voor de poep de ventilator raakte, dus het zou heel apart zijn als daar al grapjes over de rel in zaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2015 00:03:17 ]
  maandag 29 juni 2015 @ 00:05:31 #171
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_153917167
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 22:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
http://www.topgear.com/uk(...)you-think-2015-06-28

Read 'em and weep, BBC. Als Chris Evans dit leest, trekt ie zich alsnog terug. Het lijkt erop dat hij geen kijker overhoudt.
200 commentents op een paar miljoen kijkers :')

En Chris heeft al meer shit over zich heen gehad geloof ik :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  maandag 29 juni 2015 @ 00:15:23 #172
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_153917434
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 23:55 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik ten zeerste.

Het format Top Gear zal wel zo gigantisch vol hangen van de rechten, auteursrechten etc. etc. dat ik afvraag wat de drie kunnen meenemen naar een nieuw programma.

En denk ook eens aan de materiële zaken; Top Gear circuit. Niet in eigendom van BBC maar nu Top Gear doorgaat met andere presentatoren is de kans groot dat zij dat gaan gebruiken.
(BBC wil sowieso weer beroemdheden uitnodigen en die moeten ook wat te doen hebben, ergo; het circuit)
Vraag me af of het dan ook te regelen is dat wat Clarkson & Co gaan maken daar ook wel gefilmd kan worden.
Geen gigantisch verlies als het Top Gear testtrack niet meer in die hoedanigheid gebruikt kan worden, maar toch jammer.
Het is gewoon een vliegveld wat te huur is, ook door jou en mij. http://www.dunsfoldpark.com/
Auntie Beeb op maandag, Netflix op dinsdag. Geen probleem.
quote:
En denk aan alle props; hun gigantische vloot van voertuigen van de afgelopen jaren; en welke nog regelmatig gebruikt worden/in beeld komen. Ligt aan de eigenaar van al die voertuigen (BBC?) of die mee kunnen gaan.
(Al zie ik die niet zo snel terugkeren in het nieuwe Top Gear van BBC. :P
Geen eigendom van de Beeb. Cameraman Ian May (https://twitter.com/IainMay72) heeft zn eigen bedrijfje camera cars: http://www.cameracars.co.uk/

De Discovery's die ze onderweg gebruiken zijn geloof ik altijd lokaal geregeld, behalve als ze in Europa zijn waarschijnlijk.
quote:
Let wel; bovenstaande is een gedachtenkronkel van mij. Ik weet niet precies hoe het qua rechten e.d. zit bij Top Gear en ander genoemde zaken; maar bij zo'n miljoenenshow zit is dat vast wel goed geregeld, lees: vastgespijkerd.
Misschien valt het ook wel mee.
Voordeel van de Beeb is denk ik dat ze niet zo streng kunnen zijn als een commerciële partij door cuncurrentiebedingen af te sluiten. Ze huren lokaal talent in, en die moeten ook voor anderen kunnen werken.
quote:
Maar denk persoonlijk dat Clarkson & Co. sowieso wel een nieuwe weg willen/moeten inslaan voor hun nieuwe show.
Of dat nou aan hun persoonlijke voorkeur ligt, budget of aan de nieuwe distributeur.
Ik denk dat t budget voor TG lager is dan voor House of Cards.. TG was ongeveer 1 miljoen pond per aflevering, HOC begon bij $4,5 miljoen.. http://www.businessinside(...)of-cards-2013-3?IR=T
quote:
Waar Jeremy Oisin Tymon een ram verkocht was in Newcastle; niet echt in de buurt waar dat gefilmd is.

Uiteindelijk is dit wel een aflevering die je vaker moet kijken; het zat volgepropt met verwensingen, innuendo's (wat stond er ook al weer op dat bord bij de skihal? ;) ) en flink veel gezeik over Top Gear en BBC zelf.
Het presenteren was voor Richard en James wel duidelijk een moetje; ze stonden daar overduidelijk niet voor eigen plezier. En dan ook nog in zo'n lege hal...

Wel jammer uiteindelijk; want het Top Gear waar we de afgelopen jaren naar kijken is nu dus echt afgelopen ;( ...
Het was wel een beetje kleurloos in de studio ja -O-
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_153917996
quote:
7s.gif Op maandag 29 juni 2015 00:03 schreef k_man het volgende:
Clarkson had een deel van de rechten, maar die heeft-ie een tijd geleden voor miljoenen aan de BBC verkocht.
En dan is het dus de vraag hoe beperkend die rechten zijn. In hoeverre de drie een dergelijk nieuw programma kunnen maken zonder dat BBC achter hen aan gaat dat zij met bepaalde zaken hun rechten schenden.
Stel dat BBC huidig format Top Gear doorzet (testtrack, Star in a Reasonably Priced Car etc. etc.); kan het qua rechten ook wel dat Clarkson & Co. bijvoorbeeld exact hetzelfde zouden kunnen maken?
(Even het feit of ze dat überhaupt zouden willen nagelaten)
quote:
Wat, in die paar stukje van Hammond en May in de studio?
Die waren op zichzelf ook al genoeg. Daar kwam geen positief woord meer uit namelijk. En denk ook aan die olifant.
"We weten allemaal wat dat betekend, we laten het ook duidelijk zien maar we mogen het er niet over hebben".
quote:
Want de rest was al opgenomen voor de poep de ventilator raakte, dus het zou heel apart zijn als daar al grapjes over de rel in zaten.
True, maar toen was het nog niet gemonteerd. En met montage kun je flink je boodschap veranderen.
En Clarkson heeft ook nog bepaalde zaken in gesproken na de fracas en daar kwam ook niet bepaald veel positiefs uit.
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 00:15 schreef qu63 het volgende:
Het is gewoon een vliegveld wat te huur is, ook door jou en mij. http://www.dunsfoldpark.com/
Auntie Beeb op maandag, Netflix op dinsdag. Geen probleem.
Dat zeg ik hierboven.
Maar heeft BBC bijvoorbeeld ook de rechten vastgelegd voor de termen "Hammerhead", "Gambon" e.d. voor gebruik bij TV-uitzendingen.
Het feit dat Jeremy zijn deel(!) van de rechten voor miljoenen kon verkopen betekend dat die rechten veel waard zijn; en die zijn niet zonder reden veel waard.
En dat zit niet alleen in de merchandising, DVDs en live-shows.
quote:
Geen eigendom van de Beeb. Cameraman Ian May (https://twitter.com/IainMay72) heeft zn eigen bedrijfje camera cars: http://www.cameracars.co.uk/

De Discovery's die ze onderweg gebruiken zijn geloof ik altijd lokaal geregeld, behalve als ze in Europa zijn waarschijnlijk.
Jij hebt het over de camerawagens. Ik had het over de Toybota, Dampervan, Hovervan, Hammerhead-i Eagle Thrust en nog veel meer.
quote:
Het was wel een beetje kleurloos in de studio ja -O-
Jup...
  maandag 29 juni 2015 @ 00:47:14 #174
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_153918195
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 00:38 schreef Iemand91 het volgende:
Dat zeg ik hierboven.
Maar heeft BBC bijvoorbeeld ook de rechten vastgelegd voor de termen "Hammerhead", "Gambon" e.d. voor gebruik bij TV-uitzendingen.
Het feit dat Jeremy zijn deel(!) van de rechten voor miljoenen kon verkopen betekend dat die rechten veel waard zijn; en die zijn niet zonder reden veel waard.
En dat zit niet alleen in de merchandising, DVDs en live-shows.
Dan noemen ze het Nailhead en Michael's Corner. Die namen zijn waardeloos en zullen denk ik ook niet beschermd zijn.
quote:
Jij hebt het over de camerawagens. Ik had het over de Toybota, Dampervan, Hovervan, Hammerhead-i Eagle Thrust en nog veel meer.
Ah, dat had ik niet door. Tja, die waren nu ook alleen maar decorstukken geworden. Misschien dat de Netflix-variant niet eens meer vanuit een studio komt? Heb je dat probleem ook meteen opgelost ;)
En anders beginnen ze met een nieuwe studio met daarin de voertuigen die ze in seizoen 1 gebruikt hebben
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_153918468
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 00:38 schreef Iemand91 het volgende:
Die waren op zichzelf ook al genoeg. Daar kwam geen positief woord meer uit namelijk. En denk ook aan die olifant.
"We weten allemaal wat dat betekend, we laten het ook duidelijk zien maar we mogen het er niet over hebben".

True, maar toen was het nog niet gemonteerd. En met montage kun je flink je boodschap veranderen.
En Clarkson heeft ook nog bepaalde zaken in gesproken na de fracas en daar kwam ook niet bepaald veel positiefs uit.
Geinig, op andere plekken lees je juist reacties waarin men de BBC ervan beschuldigt dat ze het zo gemonteerd hebben dat Clarkson in een negatief licht wordt gezet. Ik weet niet wie de montage gedaan heeft, maar kennelijk is het maar net wat je er zelf in wilt zien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')