SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten, fatties en piemels.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik heb wel tijdje geprobeerd en ging goed, paar kilo kwijt, maar toen wist ik al dat ik dat geen maanden vol ging houden, dus ja. Pech danquote:Op zondag 14 juni 2015 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn carbs komen nu voornamelijk uit groenten en kwarkie.
Dus valt mee.
Ik denk niet dat ik er nog mee ga stoppen ooit, ga op vakantie wel met mate carbs etenquote:Op zondag 14 juni 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel tijdje geprobeerd en ging goed, paar kilo kwijt, maar toen wist ik al dat ik dat geen maanden vol ging houden, dus ja. Pech dan
Mehh, waarom? Gewoon kcals tellen met fatsecret bijvoorbeeld, je kunt nog zoveel lekkere shit eten. En ook gewoon nog grote hoeveelheden.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb wel tijdje geprobeerd en ging goed, paar kilo kwijt, maar toen wist ik al dat ik dat geen maanden vol ging houden, dus ja. Pech dan
Ik ga wel weer.quote:
Volgens mij begrijp jij het niet helemaalquote:Op zondag 14 juni 2015 21:56 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Mehh, waarom? Gewoon kcals tellen met fatsecret bijvoorbeeld, je kunt nog zoveel lekkere shit eten. En ook gewoon nog grote hoeveelheden.
Alleen andere dingen, waarschijnlijk.
Was ook maar een grapje.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou zo bedoelde ik het ook weer niet hoor
Excuses, ik lees het nu. Maar waarom zou je low carbs willen gaan als je niet wilt afvallen?quote:Op zondag 14 juni 2015 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal
Het gaat over low carbs, niet over afvallen. Dat kan iedereen wel volhouden
Geen idee.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Excuses, ik lees het nu. Maar waarom zou je low carbs willen gaan als je niet wilt afvallen?
Omdat low carbs.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Excuses, ik lees het nu. Maar waarom zou je low carbs willen gaan als je niet wilt afvallen?
http://www.guydroog.com/2(...)erkt-en-waarom-niet/quote:Op zondag 14 juni 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik wil wel afvallen maar niet low carbs in ieder geval
quote:Op zondag 14 juni 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee.
Eten wat je nu eet en sporten zou je al moeten doen afvallen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee.
Als je het vol kunt houden. Hoe low is low trouwens? Ik beperk mezelf tot 97/190g carbs per dag, afhankelijk van of het een trainingsdag betreft of niet.quote:
Op low carb heb ik meer energie, ik ben veel en veel gezonder gaan eten, ik sta strakker dan met carbs.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
http://www.guydroog.com/2(...)erkt-en-waarom-niet/
50 max.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:05 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Als je het vol kunt houden. Hoe low is low trouwens? Ik beperk mezelf tot 97/190g carbs per dag, afhankelijk van of het een trainingsdag betreft of niet.
Dat is wel weinig inderdaad. Gezond eten kun je trouwens ook wel als je carbs eet hoor.quote:
Ik eet gewoon boven maintenance hoor.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:08 schreef tofastTG het volgende:
En dat strakker staan komt gewoon omdat je minder kcals binnenkrijgt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want dan komt ze op fok en dan gaat het fout
Fylax kan hier over mee praten
Ja, maar minder dan dat je met een niet-low carb dieet zou doen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik eet gewoon boven maintenance hoor.
Mijn ervaring is anders. Als ik een dag veel carbs eet zie ik er daarna een paar dagen minder droog uit door waterretentie.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja, maar minder dan dat je met een niet-low carb dieet zou doen.Carbs maken je niet minder droog dan eiwitten/vet.
En spierglycogeen wss.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige nadeel is dat je wel een paar dagen bizar veel aankomt in water na een cheatdag.
Klopt, maar dat effect gaat weer weg. Je lichaam blijft niet altijd meer water vasthouden als je teruggaat naar een regulier dieet.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders. Als ik een dag veel carbs eet zie ik er daarna een paar dagen minder droog uit door waterretentie.
Ik zie verder geen een voordeel van teruggaan naar een regulier dieet.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:17 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Klopt, maar dat effect gaat weer weg. Je lichaam blijft niet altijd meer water vasthouden als je teruggaat naar een regulier dieet.
Like i said: als je dit op de lange termijn kunt volhouden en je voelt je er goed bij moet je het zeker blijven doen.quote:Op zondag 14 juni 2015 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zie verder geen een voordeel van teruggaan naar een regulier dieet.
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik was vandaag op een kattenshow
Wat een belevenis
Rodin>Tchock?quote:
Oh ja die heb je ook nogquote:
wtf is datquote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een belevenis
Gewoon concert van ze of staan ze op festival ofzo?quote:
Veel pittige kapsels zekerquote:Op zondag 14 juni 2015 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een belevenis
Van de katten of van de baasjes?quote:
Nee joh, komen alleen maar sjonnies op afquote:Op zondag 14 juni 2015 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]hehe
Van de baasjes. Maar kattenshow is zo'n chique bedoening toch...
Dus jij vindt JR een sjonniequote:Op zondag 14 juni 2015 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, komen alleen maar sjonnies op af
Ik heb ook geen flauw idee wat Jr bij een kattenshow moet.quote:
Met asians weet hij vast wel raad....quote:Op zondag 14 juni 2015 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee wat Jr bij een kattenshow moet.
Dat is hetzelfde als JR bij een asian party
Oh je kent zijn azie-fobie nog niet?quote:
Nee tentamens helaasquote:Op zondag 14 juni 2015 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Pax kom je ook gin tonics doen volgende week
Ja moeten we eens doenquote:Op zondag 14 juni 2015 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook zien...
ga je met mcgrath gin tonics doen?
Half 3 si het toch?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:44 schreef Fylax het volgende:
Wie gaat vannacht om 3 uur weer live meekijken?
Oh ja ik zie het. Ik kan live op HBO kijken vanavondquote:
Gaat HBO ook live om 3 uur?quote:Op zondag 14 juni 2015 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het. Ik kan live op HBO kijken vanavond
Jup.quote:
Denk hey nietquote:Op zondag 14 juni 2015 23:44 schreef Fylax het volgende:
Jawelquote:
Ik niet.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:44 schreef Fylax het volgende:
oh serieusquote:Op zondag 14 juni 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel3 uur snachts en gewoon om half 9 voor de rest die gewoon slaapt
Maar weet nog niet of ik hem dan kijk.quote:
Dat slaat nergens op gastquote:Op zondag 14 juni 2015 23:50 schreef Fylax het volgende:
heb de neiging om speciaal voor de finale ff maandje hbo te kopen
Slaat idd nergens op dat je wil betalen voor iets wat je al jaren gratis kijkt. Stel je voor dat je de makers van je favoriete serie wat geld toeschuift.quote:
Die gasten hebben niks te klagen qua inkomsten verderquote:Op zondag 14 juni 2015 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op dat je wil betalen voor iets wat je al jaren gratis kijkt. Stel je voor dat je de makers van je favoriete serie wat geld toeschuift.
Foei Fylax!
Oeh hier is mijn tijger dusquote:Op zondag 14 juni 2015 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook niet
Morgennacht wel weer vrouwenvoetbal met Nederland - Canada
Dus? Rare insteek.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gasten hebben niks te klagen qua inkomsten verder
Ja oke Typisch, ik deel je mening niet, het spijt me vreselijkquote:
Nee voor 1 aflevering van een serie die je leuk vind een hele maand HBO betalen is een stuk normalere insteek inderdaadquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 00:01 schreef McGrath het volgende:
Nou, vanaf morgen is mijn moeder altijd weg.![]()
Ook bij jou weg?quote:Op maandag 15 juni 2015 00:01 schreef McGrath het volgende:
Nou, vanaf morgen is mijn moeder altijd weg.![]()
Ja nou weg uit huis, ze was dit weekend terug voor de verjaardag van mijn zus. Denk alleen niet dat ik daar voorlopig heen zou gaan, ik erger me vooral aan haar en haar gedrag.quote:
Ik vind betalen voor iets wat je consumeert niet heel gek nee, zelfs niet als de makers al een flinke zak geld hebben.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee voor 1 aflevering van een serie die je leuk vind een hele maand HBO betalen is een stuk normalere insteek inderdaad
Kan je dan beter voor het nieuwe seizoen doen. Ik vind 15 euro voor een uurtje serie erg duur. Maargoed. Meningen verschillen kennelijkquote:Op maandag 15 juni 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind betalen voor iets wat je consumeert niet heel gek nee, zelfs niet als de makers al een flinke zak geld hebben.
Ik ga natuurlijk wel kijken of er meer te zien is als ik het zou doenquote:Op maandag 15 juni 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je dan beter voor het nieuwe seizoen doen. Ik vind 15 euro voor een uurtje serie erg duur. Maargoed. Meningen verschillen kennelijk
Ah oke...quote:Op maandag 15 juni 2015 00:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja nou weg uit huis, ze was dit weekend terug voor de verjaardag van mijn zus. Denk alleen niet dat ik daar voorlopig heen zou gaan, ik erger me vooral aan haar en haar gedrag.
Is goed.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je dan beter voor het nieuwe seizoen doen. Ik vind 15 euro voor een uurtje serie erg duur. Maargoed. Meningen verschillen kennelijk
Tja, krijg er nogal koppijn van, van de afgelopen weekquote:Op maandag 15 juni 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah oke...
Even allemaal weer tot rust komen en wennen aan de nieuwe situatie?
Natuurlijk is er meerte zienquote:Op maandag 15 juni 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk wel kijken of er meer te zien is als ik het zou doen
maar durf mama t niet te vragen dus t houdt op
quote:Op maandag 15 juni 2015 00:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tja, krijg er nogal koppijn van, van de afgelopen week
Chai heeft zelfde meegemaakt alleen was het haar vader. Misschien bindt dit julliequote:Op maandag 15 juni 2015 00:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja nou weg uit huis, ze was dit weekend terug voor de verjaardag van mijn zus. Denk alleen niet dat ik daar voorlopig heen zou gaan, ik erger me vooral aan haar en haar gedrag.
Oke, maar is ze lekker?quote:Op maandag 15 juni 2015 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chai heeft zelfde meegemaakt alleen was het haar vader. Misschien bindt dit jullie
Is niet mijn accountquote:Op maandag 15 juni 2015 00:16 schreef Fylax het volgende:
Hey fokkie mag ik niet via jouw account kijken? xd xd
grapje xxxx
Weet gegevens niet verder hoorquote:
neequote:Op maandag 15 juni 2015 00:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe eens pics, of heb je haar al gedaan?
jawel hij streamt weerquote:Op maandag 15 juni 2015 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon die stream joh
of doet die zelfde gast het niet tonight?
Nice.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
jawel hij streamt weer
zodra link online staat stuur ik jw meteen
Ja kan me voorstellen....quote:Op maandag 15 juni 2015 00:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Tja, krijg er nogal koppijn van, van de afgelopen week
Waarom doet ze raar tegen de kinderen danquote:Op maandag 15 juni 2015 00:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ze is kennelijk al weg gereden, niet gehoord omdat ik oortjes in had.
Was even wat andere dingen aan het doen maar ik ben er weer evenquote:
heyquote:Op maandag 15 juni 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was even wat andere dingen aan het doen maar ik ben er weer even
met je chickie zekerquote:Op maandag 15 juni 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was even wat andere dingen aan het doen maar ik ben er weer even
draagmoeders?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja 5 stuks
Als ik geschikte draagmoeders vind
ja was de vorige keer best primaquote:
haha wat?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil niet dat Danny topics op facebook gaat zetten.
haha nicequote:Op maandag 15 juni 2015 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja was de vorige keer best prima
4 andere maatjes gaan ook kijken via die stream
terwijl we op nog geen 3 km van elkaar wonen allemaal
Ja dan gaat het over.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Zin om een tonijnsalade te maken. Maar heb geen tonijn![]()
verontrustend dat zowel den foks als reddit eigenhandig de nek om wordt gedraaidquote:Op maandag 15 juni 2015 01:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
FB / FOK!facebook - wat willen JULLIE?
en
KLB / [PAINT] De nieuwe FOK! policy
ik heb een salade gemaakt om te eten als GOT begintquote:Op maandag 15 juni 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Zin om een tonijnsalade te maken. Maar heb geen tonijn![]()
Ik ga 500gram kwark eten en dan slapen gok ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb een salade gemaakt om te eten als GOT begint
Dit is kut ik heb eerder al ooit een boze vrouw gehad om iets wat ik op fok had gezet.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
verontrustend dat zowel den foks als reddit eigenhandig de nek om wordt gedraaid
lolquote:Op maandag 15 juni 2015 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is kut ik heb eerder al ooit een boze vrouw gehad om iets wat ik op fok had gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |