Slaat idd nergens op dat je wil betalen voor iets wat je al jaren gratis kijkt. Stel je voor dat je de makers van je favoriete serie wat geld toeschuift.quote:
Die gasten hebben niks te klagen qua inkomsten verderquote:Op zondag 14 juni 2015 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Slaat idd nergens op dat je wil betalen voor iets wat je al jaren gratis kijkt. Stel je voor dat je de makers van je favoriete serie wat geld toeschuift.
Foei Fylax!
Oeh hier is mijn tijger dusquote:Op zondag 14 juni 2015 23:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook niet
Morgennacht wel weer vrouwenvoetbal met Nederland - Canada
Dus? Rare insteek.quote:Op zondag 14 juni 2015 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gasten hebben niks te klagen qua inkomsten verder
Ja oke Typisch, ik deel je mening niet, het spijt me vreselijkquote:
Nee voor 1 aflevering van een serie die je leuk vind een hele maand HBO betalen is een stuk normalere insteek inderdaadquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 00:01 schreef McGrath het volgende:
Nou, vanaf morgen is mijn moeder altijd weg.![]()
Ook bij jou weg?quote:Op maandag 15 juni 2015 00:01 schreef McGrath het volgende:
Nou, vanaf morgen is mijn moeder altijd weg.![]()
Ja nou weg uit huis, ze was dit weekend terug voor de verjaardag van mijn zus. Denk alleen niet dat ik daar voorlopig heen zou gaan, ik erger me vooral aan haar en haar gedrag.quote:
Ik vind betalen voor iets wat je consumeert niet heel gek nee, zelfs niet als de makers al een flinke zak geld hebben.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee voor 1 aflevering van een serie die je leuk vind een hele maand HBO betalen is een stuk normalere insteek inderdaad
Kan je dan beter voor het nieuwe seizoen doen. Ik vind 15 euro voor een uurtje serie erg duur. Maargoed. Meningen verschillen kennelijkquote:Op maandag 15 juni 2015 00:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind betalen voor iets wat je consumeert niet heel gek nee, zelfs niet als de makers al een flinke zak geld hebben.
Ik ga natuurlijk wel kijken of er meer te zien is als ik het zou doenquote:Op maandag 15 juni 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je dan beter voor het nieuwe seizoen doen. Ik vind 15 euro voor een uurtje serie erg duur. Maargoed. Meningen verschillen kennelijk
Ah oke...quote:Op maandag 15 juni 2015 00:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja nou weg uit huis, ze was dit weekend terug voor de verjaardag van mijn zus. Denk alleen niet dat ik daar voorlopig heen zou gaan, ik erger me vooral aan haar en haar gedrag.
Is goed.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je dan beter voor het nieuwe seizoen doen. Ik vind 15 euro voor een uurtje serie erg duur. Maargoed. Meningen verschillen kennelijk
Tja, krijg er nogal koppijn van, van de afgelopen weekquote:Op maandag 15 juni 2015 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah oke...
Even allemaal weer tot rust komen en wennen aan de nieuwe situatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |