Oh ik doe meestal 1 suikerklontjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze drinkt kale thee overigens, dus zonder suiker
Ze doet wel vwoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik doe meestal 1 suikerklontje
Geen perfect match
ik doe ook een klein beetje suiker.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik doe meestal 1 suikerklontje
Geen perfect match
Hopelijk voor jou heeft ze ook een kale sneequote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou heeft ze ook een kale snee
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
bedanktquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik gun haar aan jou
een 10 voor een wiskunde proefwerkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, ze had extreem goede cijfers toch?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou heeft ze ook een kale snee
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hou van intelligente en lieve vrouwen
Ik kan er zo eentje opnoemen maar dat mag niet van Paxcon
Samzz?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hou van intelligente en lieve vrouwen
Ik kan er zo eentje opnoemen maar dat mag niet van Paxcon
ik ben wel lief, maar ik ken intelligentere mensenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jammer dat ik "vrouwen" zei, anders had ik jou bedoeld
Beste deel van Nederlandquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
zouden onze overeenkomsten komen door oost-groningen?
Elan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben wel lief, maar ik ken intelligentere mensen
Ik ga mijn verjaardagskaart even poetsen van Oscar de hondquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:33 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga even op de grond liggen om met mijn vriend Pluis te knuffelen
Die is er wel gok ikquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga mijn verjaardagskaart even poetsen van Oscar de hond
Zo even naar de brievenbus om te kijken of die van jou er al is
Hmm jij mag dat nog wel jaquote:
Oh dan vind je mij ook intelligenterquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
paxje doet wo, dus die mag ik intelligenter vinden.
Dat ligt er maar net aan hoe je intelligentie definieert natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
paxje doet wo, dus die mag ik intelligenter vinden.
Dus jij vindt mij niet intelligentquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe je intelligentie definieert natuurlijk
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde het niet tegen jou. Ik ken je niet ij het echt, maar jij bent wel intelligent denk ik
Maar dat iemand Wo doet hoeft niet per definitie te zeggen dat diegene intelligent is. Hij kan ook super goed leren bijv
Mensa-Style allesquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Net als dat ik mbo doe maar mezelf veel intelligenter vindt
Jahaa ik weet dat mijn D/t gebruik van een bedroeftdtdt niveau isquote:
Ik vond het iig ironischquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jahaa ik weet dat mijn D/t gebruik van een bedroeftdtdt niveau is
Ik wist ook wel dat jij met een opmerking kwamquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist ook wel dat jij met een opmerking kwammaar ik dacht laat maar zitten
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De spelling van deze meid is wel 100x beter dan die van m'n ex, dat is al een pluspunt
Ja, school, vriendinnen, en muziek ook trouwens, ze kan goed piano spelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als ze geen uitgaans-type is zal ze vast wel totaal andere interesses hebben?
Reislustig?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, school, vriendinnen, en muziek ook trouwens, ze kan goed piano spelen
Ik kan ook piano spelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, school, vriendinnen, en muziek ook trouwens, ze kan goed piano spelen
Wel minder dan ik jaquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ook piano spelen
Maar ik gun haar nog steeds aan jou
Dat kloptquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel minder dan ik ja
[..]
jij hebt oscar
en mn kaart
Misschien heeft mortaxx nog wat chimi's voor je in z'n telefoonquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar ik weet niet of ik al toe ben aan een relatie met Oscar de hond of jouw kaart
Klinkt als een introvert meisje of niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel minder dan ik ja
[..]
jij hebt oscar
en mn kaart
Ik weet niet of ik iets wil waar Mortaxx al over heen is gegaanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien heeft mortaxx nog wat chimi's voor je in z'n telefoon
Helaasquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar ik weet niet of ik al toe ben aan een relatie met Oscar de hond of jouw kaart
Mensen die op Setters haten zijn niet goed bij hun hoofdquote:
Hmm, beetje denk ik. Maar ook weer niet heel erg of zo. Nog nooit een vriendje/date gehad iigquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klinkt als een introvert meisje of niet?
Ja dat snap ik wel een beetjequote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik iets wil waar Mortaxx al over heen is gegaan
Dus in Den Haag ga ik niks hosselen
Dat was het moment dat ik wist dat ik afstand van haar moest nemenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas
[..]
Mensen die op Setters haten zijn niet goed bij hun hoofd
[..]
Hmm, beetje denk ik. Maar ook weer niet heel erg of zo. Nog nooit een vriendje/date gehad iig
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat was het moment dat ik wist dat ik afstand van haar moest nemen
Setters zijn nooit boos.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inderdaad
hopelijk wordt ze een keer gebeten door een boze setter
Krijgen we morgen hier live updates van de date?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou het me wel voor kunnen stellen bij zo'n domme snol
Ik heb geen 3G dus die kans is bijzonder klein.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Krijgen we morgen hier live updates van de date?
Oh dat is jammerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen 3G dus die kans is bijzonder klein.
Uiteten bij Macquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen 3G dus die kans is bijzonder klein.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Misschien kun je naar Brammetje toe gaan en ons bespioneren
Daar zou ik sowieso maar niet vanuit gaan, ik denk dat een kusje eventueel al heel wat isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat soort onkuise dingen die jullie mogelijk gaan kunnen mijn ogen niet aan
Omgquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
please
we gaan wel sowieso een ijsje eten
die ex-fokster is er ook eerst bij dus
Dat meisje wil me sowieso ook eens ontmoeten na een half jaarquote:
Ah okequote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat meisje wil me sowieso ook eens ontmoeten na een half jaarzijn goede vriendinnen
maar ze blijft er niet de hele dag bij verder
Ze klinkt wel een beetje terughoudend jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar zou ik sowieso maar niet vanuit gaan, ik denk dat een kusje eventueel al heel wat is
Ja dat wel hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah oke
Ze ziet het wel als een date sowieso? Anders kan je nog weleens van een koude kermis thuiskomen
Ja klopt maar omdat ze haar vriendin meeneemt en nog nooit een date heeft gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat wel hoor
Ook al vindt ze het wel spannend want eerste date ooit etc
Maareh ja, ze heeft eerlijk tegen d'r ouders gezegd wie ik ben en dat ze me gaat ontmoeten, daarnaast zei ze 'als je in het echt net zo bent als op internet komt het wel goed, op whatsapp ben je heel leuk'
dus dat zegt wel iets toch
Nee dat zeker niet, ze neemt d'r vriendin mee omdat die mij ook wil ontmoeten en gewoon omdat dat wel fijn is voor het begin van een eerste datequote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt maar omdat ze haar vriendin meeneemt en nog nooit een date heeft gehad
Misschien ziet ze het gewoon als iets vriendschappelijks
Mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet, ze neemt d'r vriendin mee omdat die mij ook wil ontmoeten en gewoon omdat dat wel fijn is voor het begin van een eerste date
Maar nee, ze ziet het wel echt als om te kijken of we elkaar IRL ook zo leuk vinden.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:
van watquote:
Haha ik snap je wel hoorquote:
Van je date, voor de beeldvormingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
van wat
[..]
Haha ik snap je wel hoormaar dat is wel echt duidelijk I guess
ze zei zondag ook zelf van 'ja we moeten echt eens afspreken!' toen dacht ik ook echt van: huh? echt?
Tuurlijk wel als vleeskeuringquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Van je date, voor de beeldvorming
niet als vleeskeuring ofzo
quote:
ja I knowquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:13 schreef Fok-it het volgende:
Wel beetje onduidelijke foto
Maak morgen nog maar 1
wel erbij zeggen dat het voor de jongens van grtd is.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:13 schreef Fok-it het volgende:
Wel beetje onduidelijke foto
Maak morgen nog maar 1
Oh is dat een jongen die middelste?quote:
Nee want dan komt ze op fok en dan gaat het foutquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
wel erbij zeggen dat het voor de jongens van grtd is.
Wowquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want dan komt ze op fok en dan gaat het fout
Fylax kan hier over mee praten
Z'n haar ziet er wel mannelijk uit ondanks de krullen. En mannelijk gezicht wel.quote:
wowquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]Dat chickie was een beetje jaloers op z'n gefap op de dames uit Brugklas
gaat ze bevallen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:17 schreef Toto69 het volgende:
ach ja we zullen eens afwachten hoe het morgen bevalt
weet ook niet wat de bedoeling is, als het heel leuk is dan gaan we misschien ook nog wel even naar d'r huis
rip
Puberstrugglesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]Dat chickie was een beetje jaloers op z'n gefap op de dames uit Brugklas
Mijne ook hoor, 2 januari of zoquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
niet zeuren, mijn laatste date was heel lang geleden
Als je wiltt dat ik je intelligent vind moet je niet wat? zeggenquote:
het maakt me niet uit wat je van me vindt, maar ik snap je grap niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je wiltt dat ik je intelligent vind moet je niet wat? zeggen
Het was geen grap. Ik gaf alleen maar aan hoelang ik al geen date heb gehad dat ik niet meer weet wat het betekentquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
het maakt me niet uit wat je van me vindt, maar ik snap je grap niet.
ahaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was geen grap. Ik gaf alleen maar aan hoelang ik al geen date heb gehad dat ik niet meer weet wat het betekent
Lolquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben nathalie ben 19 jaar oud heb een vasten inkomen & ga naar school
Goeie tekst op Tinder
Ah ze is moslim dus. Alleen voor haar is het hele jaar ramadanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben nathalie ben 19 jaar oud heb een vasten inkomen & ga naar school
Goeie tekst op Tinder
Dat is een dadel, bedankt hansquote:
Ah, dat wist ik nietquote:
Oysters clams en cocks. Arme Theonquote:
Ik wil hem aaienquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje, ik pakte jouw chick toch ook niet af?
In Malta toch?quote:
Ja toch?quote:
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat mag, hij vindt jou erg aardig. Heb je mn kaart al?
Nee het is wel bekend om wie dat gaatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je even de kaart van Europa en een passer gepakt?
Ik ben verbaasd dat Fok-it dat blijkbaar wel isquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, het is een user.
Ik ben helaas niet afgestudeerd in de Samzzologie, please don't judge me.
Me neither maar je hoort af en toe eens wat hequote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, het is een user.
Ik ben helaas niet afgestudeerd in de Samzzologie, please don't judge me.
Hey bubbles!quote:
Ik denk dat ik binnenkort wat lessen bij hem ga reserveren.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat Fok-it dat blijkbaar wel is.
Hoi johannes! Dag johannes! Veel plezierquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey bubbles!
Ik ga nu naar buiten dus ik zeg ook weer: dag bubbels!
[..]
Ik denk dat ik binnenkort wat lessen bij hem ga reserveren.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:10 schreef Toto69 het volgende:
Ik was bijna vergeten dat ik 5 jaar geleden op tv ben geweest met school
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd naar het lesprogramma.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey bubbles!
Ik ga nu naar buiten dus ik zeg ook weer: dag bubbels!
[..]
Ik denk dat ik binnenkort wat lessen bij hem ga reserveren.
ik skip de les over paarden altijdquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar het lesprogramma.
Life is really simple but we insist on making it complicatedquote:
Jurkjes en rokjesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 16:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jurkjes
schoenen vind ik veel mooi bij vrouwen, maar weet niet veel van de merken.
Hallo weepeequote:
Goed goed. Daar?quote:
Primaquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goed. Daar?
Nog paar weekjes en dan verruil ik Het mooie schone Utrecht
Nice. Wat voor opleiding?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Prima
binnenkort intake voor nieuwe school
en ik woon nog steeds net buiten utrecht![]()
zit hier wel prima ook
koksopleidingquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice. Wat voor opleiding?
Ja ik vind het ook wel prima hoor. Eindelijk uit huis op m'n 25ste. Mocht wel eens gebeuren
Serieus? Dat is wel heel wat anders dan ICTquote:
Jupquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Dat is wel heel wat anders dan ICT
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jup
Ben ict zat ik schoot er voor mijzelf weinig mee op en wil niet de rest van mijn leven in een pc winkeltje gaan werken
Koken vind ik leuk en is ook beter voor me meer structuur enzo
Ga jij nog studeren of werken ofzo?
Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:37 schreef Fok-it het volgende:
Nice wel
Ja ben nu bezig met beveiligingstraject in Amsterdam 1 avond per week. Als ik straks helemaal gesetteld bent naar Werkbedrijf zoeken
Als ik alle mogelijkheden zo zie lijkt me luchthaven, detentie en evenementen-beveiliger wel het tofstquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nice
beveiliging kan wel relaxt werk zijn geloof ik
ligt er natuurlijk aan waar je werkt en wat/waar/wie je beveiligt
hoe laat eigenlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan je toch wel op achtergrond aanzetten ;s
aitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik alle mogelijkheden zo zie lijkt me luchthaven, detentie en evenementen-beveiliger wel het tofst
Lekker die chickies 'fouilleren'quote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ait
luchthaven lijkt me wel wat voor jou ja
Ja dat mag niet he.quote:
Ik zag dat er mensen op Schiphol ontslagen waren wegens spullen meenemen uit vliegtuig. Moest aan je denken.quote:
Daarbij is dat fouilleren niet echt op de meest zwoele manier. Het is meer een soort slaan tussen je benenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb je vrouwelijke collega's voor vuurtoren
doe nor dikkequote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snel al die pennen verstoppenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag dat er mensen op Schiphol ontslagen waren wegens spullen meenemen uit vliegtuig. Moest aan je denken.
He Hep, heb jij nog samenvattingen Ofzo van je beveiligingsopleiding?quote:
TR gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
TR gemaakt.quote:
Het gaat een roze eenhoorn-forum worden waar iedereen lief en kroelie woelie met elkaar omgaatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TR gemaakt.
[..]
TR gemaakt.
Hopelijk mag ik nu ook mod worden.
Al moet ik daarvoor waarschijnlijk eerst een paar keer een mod van SEX neuken.
dan ben ik heel snel klaar met fok en maak ik wel een account op 4chanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat een roze eenhoorn-forum worden waar iedereen lief en kroelie woelie met elkaar omgaat
alles is ripquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Hep, heb jij nog samenvattingen Ofzo van je beveiligingsopleiding?
Neem een gold account.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ben ik heel snel klaar met fok en maak ik wel een account op 4chan
Komen vast jonge meisjes op af, dus jij blijft wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat een roze eenhoorn-forum worden waar iedereen lief en kroelie woelie met elkaar omgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
zal jou es reportenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TR gemaakt.
[..]
TR gemaakt.
Hopelijk mag ik nu ook mod worden.
Al moet ik daarvoor waarschijnlijk eerst een paar keer een mod van SEX neuken.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een gold account.
[..]
Komen vast jonge meisjes op af, dus jij blijft wel.Etsu dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een gold account.
[..]
Komen vast jonge meisjes op af, dus jij blijft wel.OkeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Weet niet. Hij had fittie met die andere flikkers uit het noorden.quote:
opgeruimd staat netjesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Hij had fittie met die andere flikkers uit het noorden.
Toen was hij ineens weg.
gay aidsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was hij ineens weg.
In dat rechten-topic Ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was hij ineens weg.
En jij bent er ineens weer. Opvallend.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
opgeruimd staat netjes
oeps wat zeg ik nu
En Inso al ban. Lege boel hier.quote:
Misschien daar ook, maar ik las het voornamelijk hier. En dat er dingen waren in WA.quote:
shitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij bent er ineens weer. Opvallend.
Je valt door de mand met je kloon.
[..]
En Inso al ban. Lege boel hier.
[..]
Misschien daar ook, maar ik las het voornamelijk hier. En dat er dingen waren in WA.
Hier? Is al tijdje geleden geloof ik dat er wat mot wasquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij bent er ineens weer. Opvallend.
Je valt door de mand met je kloon.
[..]
En Inso al ban. Lege boel hier.
[..]
Misschien daar ook, maar ik las het voornamelijk hier. En dat er dingen waren in WA.
Af en toequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
Jij hebt wel goede tips fokkie
dat tennis ging ook al goed
Als die mooie odd er niet was geweest voor Nederland had ik ook echt gehoopt dat ze punten zouden verspelen. Hiddink moet gewoon moven. Het is echt belachelijk weer wat ze laten zienquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel frustrerend dat ze zo lang niet tot scoren konden komen
Ja maar bij puntverlies wordt het wel lastig om het EK te halenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als die mooie odd er niet was geweest voor Nederland had ik ook echt gehoopt dat ze punten zouden verspelen. Hiddink moet gewoon moven. Het is echt belachelijk weer wat ze laten zien
Lastig ja, met Hiddink wordt het onmogelijk om het ek te halenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar bij puntverlies wordt het wel lastig om het EK te halen
Hehe ja...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig ja, met Hiddink wordt het onmogelijk om het ek te halen
Zolang hij Persie, Narsingh, Blind op blijft stellen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zolang hij Persie, Narsingh, Blind op blijft stellen.
Een van Persie die niks maar dan ook niks heeft klaargespeeld dit seizoen.
Narsingh die m'n oma nog niet eens voorbij komt, die goal was puur geluk dat hij zo vrij kwam
En Blind tsja., daar maak ik m'n woorden nog niet eens aan vuil, het is echt idioot dat Clasie niet de voorkeur krijgt boven die wanvoetballer die je hele spel als een muis vertraagt.
Zal me niks verbazen als Clasie 'weer' niet ziek is hoordie is Hiddink ook zat
Had Depay en Berghuis wel willen zien vandaag. Huntelaar heeft er dan alleen geen kut aan mja.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]Blind weet ik niet helemaal zeker, maar die andere twee zijn echt waardeloos.
Vooral Van Persie
En Depay heeft altijd wel een goede actie, maar speelt op het laatst nooit af waardoor dat ook nooit iets oplevert.
Depay speelde ook, dat is het treurigequote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had Depay en Berghuis wel willen zien vandaag. Huntelaar heeft er dan alleen geen kut aan mja.
Ja Depay wilde gewoon te graag.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Depay speelde ook, dat is het treurige
Uitbetaling zelfs zonder opgave van ID. Netjes hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:36 schreef Paxcon het volgende:
Jeej het geld staat op m'n account en het is allemaal vrij voor opname
Ja inderdaad, heb het ook lekker laten uitbetalen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uitbetaling zelfs zonder opgave van ID. Netjes hoor
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb het ook lekker laten uitbetalen.
Ze zullen wel een flink verlies draaien nu lijkt me.
Ja oke, maar het is vrij stom om die bonus te accepterenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Dit is fantastische marketing voor ze juist. Hier komen onwijs veel leden op af. Die allemaal de bonus pakken en 90 procent weet die bonus niet vrij te spelen. Dat hebben ze na een week alweer recht qua geld
Is het 1-0 gebleven?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke wedstrijd van Wales - België gezien.
Iedereen hoopt toch dat het een keer lukt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja oke, maar het is vrij stom om die bonus te accepteren
Hoi McKroGrathquote:
Je bedoelt om hem met succes rond te spelen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen hoopt toch dat het een keer lukt.en laten we wel wezen, als het je lukt ben je wel rijke tatta even
Jawel hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bedoelt om hem met succes rond te spelen?Ja dat wel
Maar als je de bonus accepteerde mocht je niet eens op deze wedstrijd zetten toch?
Kippenvel als dat publiek het Welsh volkslied inzet, jammer genoeg snappen commentatoren dan niet dat ze hun bek moeten houden.quote:
Ik vind die van Schotland ook mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kippenvel als dat publiek het Welsh volkslied inzet, jammer genoeg snappen commentatoren dan niet dat ze hun bek moeten houden.
Dus dan kan het zijn dat als je op Nederland 100 verliest je nog 100 euro bonusgeld hebt staan?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoordie bonus was voor het Casino he, mocht niet op sport worden uitgegeven.
Nee. Ik dacht ook dat het sports was maar echt casino. Dus als je die voor casino had willen gebruiken had je 200 moeten stortenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dus dan kan het zijn dat als je op Nederland 100 verliest je nog 100 euro bonusgeld hebt staan?
Trekken ze bets niet eerst van je bonusgeld af?
Huh....quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht ook dat het sports was maar echt casino. Dus als je die voor casino had willen gebruiken had je 200 moeten storten
Nee. Je hebt nog geen bonus van sports.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Huh....
Dus als ik m'n bonus had geactiveerd had ik nu 200 van sports kunnen laten uitbetalen en had ik nog gratis 100 bonus voor het casino?
Ja oke... ik snap hem nuquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Je hebt nog geen bonus van sports.die komt maandag pas. Ik stortte het ook en activeerde men bonus en toen zag ik 200 euro, dus dacht ik: oh Nice, gaat 100 naar Nederland en andere ergens anders op.
Maar toen ik op Sportsbook klikte zag ik 0 euro staan. Dus klantenservice. Bleek het dus alleen casino-bonus te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |