snel al die pennen verstoppenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag dat er mensen op Schiphol ontslagen waren wegens spullen meenemen uit vliegtuig. Moest aan je denken.
He Hep, heb jij nog samenvattingen Ofzo van je beveiligingsopleiding?quote:
TR gemaakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daar heb je vrouwelijke collega's voor vuurtoren
TR gemaakt.quote:
Het gaat een roze eenhoorn-forum worden waar iedereen lief en kroelie woelie met elkaar omgaatquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TR gemaakt.
[..]
TR gemaakt.
Hopelijk mag ik nu ook mod worden.
Al moet ik daarvoor waarschijnlijk eerst een paar keer een mod van SEX neuken.
dan ben ik heel snel klaar met fok en maak ik wel een account op 4chanquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat een roze eenhoorn-forum worden waar iedereen lief en kroelie woelie met elkaar omgaat
alles is ripquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He Hep, heb jij nog samenvattingen Ofzo van je beveiligingsopleiding?
Neem een gold account.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ben ik heel snel klaar met fok en maak ik wel een account op 4chan
Komen vast jonge meisjes op af, dus jij blijft wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat een roze eenhoorn-forum worden waar iedereen lief en kroelie woelie met elkaar omgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
zal jou es reportenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TR gemaakt.
[..]
TR gemaakt.
Hopelijk mag ik nu ook mod worden.
Al moet ik daarvoor waarschijnlijk eerst een paar keer een mod van SEX neuken.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een gold account.
[..]
Komen vast jonge meisjes op af, dus jij blijft wel.Etsu dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een gold account.
[..]
Komen vast jonge meisjes op af, dus jij blijft wel.OkeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Weet niet. Hij had fittie met die andere flikkers uit het noorden.quote:
opgeruimd staat netjesquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet. Hij had fittie met die andere flikkers uit het noorden.
Toen was hij ineens weg.
gay aidsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was hij ineens weg.
In dat rechten-topic Ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen was hij ineens weg.
En jij bent er ineens weer. Opvallend.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
opgeruimd staat netjes
oeps wat zeg ik nu
En Inso al ban. Lege boel hier.quote:
Misschien daar ook, maar ik las het voornamelijk hier. En dat er dingen waren in WA.quote:
shitquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij bent er ineens weer. Opvallend.
Je valt door de mand met je kloon.
[..]
En Inso al ban. Lege boel hier.
[..]
Misschien daar ook, maar ik las het voornamelijk hier. En dat er dingen waren in WA.
Hier? Is al tijdje geleden geloof ik dat er wat mot wasquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij bent er ineens weer. Opvallend.
Je valt door de mand met je kloon.
[..]
En Inso al ban. Lege boel hier.
[..]
Misschien daar ook, maar ik las het voornamelijk hier. En dat er dingen waren in WA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |