quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:23 schreef Burdie het volgende:
Voila
http://purestarters.nl/nl/baby/2665-kidscase-lotus-babypakje.html
Ja, die begonnen mensen hier al te dibsen maar nee, mijn!quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:51 schreef mignonne het volgende:
oh jongens zo'n eerste pakje, beknibbel er niet op. Het is zo'n waardevolle herinnering strakjes. De eerste pakjes van mijn meiden heb ik ingelijst samen met het geboortekaartje.![]()
Mijn moeder heeft al onze eerste pakjes ook nog steeds. Zo bijzonder om dat terug te zien. <3
De eerste anderhalve dag hebben ze meestal nog geen spuitluiers toch? Volgens mij begon er op dag drie pas wat substantieels uit te komen naast de meconiumquote:Op woensdag 29 juli 2015 13:45 schreef mousemicky het volgende:
En dan maar hopen dat de luier niet meteen bij het eerste pakje lekt SQ
Ik heb voor nr. 2 wel langer nagedacht over het eerste pakje hoor. Er zitten nu 3 setjes in de koffer, 2 * maat 50, 1 * maat 56. Met gematcht mutsje
maar toch he! volgens mij zijn onze pakjes ook gewassen na dragen. Maar als ik wel eens aan ander spul ruik uit die tijd dan ruikt het wel echt heel erg naar baby nog. Gewoon alleen al de geur van je wasmiddel enzo toen. In het begin vond ik er ook niets bijzonders aan te ruiken maar nu het langer geleden is ruik ik het wel gek genoeg.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De eerste anderhalve dag hebben ze meestal nog geen spuitluiers toch? Volgens mij begon er op dag drie pas wat substantieels uit te komen naast de meconium
Drie pakjes, wow!
Ja ik weet ook niet waarom ik zo crave naar die nestgeur.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:56 schreef mignonne het volgende:
[..]
maar toch he! volgens mij zijn onze pakjes ook gewassen na dragen. Maar als ik wel eens aan ander spul ruik uit die tijd dan ruikt het wel echt heel erg naar baby nog. Gewoon alleen al de geur van je wasmiddel enzo toen. In het begin vond ik er ook niets bijzonders aan te ruiken maar nu het langer geleden is ruik ik het wel gek genoeg.
Dank voor de tip, ook op het lijstje! Mooie spullen!quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
En 1+ in the family, vind je dat mooi?
Das het begin van je volgende rammel-rondequote:Op woensdag 29 juli 2015 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waarom ik zo crave naar die nestgeur.
Ik heb wel een paar flessen wasmiddel van uit die tijd staan, die gebruik ik nu sporadisch als ik dat gevoel weer even wil terughalen![]()
Dan heet het Persival geloof ik, is het huismerk van textielketens als Jensen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:44 schreef Kiwisoep het volgende:
Inbreekvraag :
Verliefd op Bakkaboe winter collectie... Is dit er ook groter als 86 ergens?
Ik denk zo ongeveer 98?
Oef daar zou ik heel hormonaal van gaan huilen geloof ikquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
Offtopic: Mijn baby is de eerste dag na de geboorte in t ziekenhuis al door de zusters door t sop geslagenzwitsal
terwijl ik alleen kon toekijken, dus die echte verse babygeur was ik al snel kwijt.
Oh dat zou ik ook heel kut vinden, L is pas op dag 4 in bad gegaan, dat vond ik vroeg zat. En sowieso dood aan Zwitsal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
Offtopic: Mijn baby is de eerste dag na de geboorte in t ziekenhuis al door de zusters door t sop geslagenzwitsal
terwijl ik alleen kon toekijken, dus die echte verse babygeur was ik al snel kwijt.
Je bent gewoon een beetje kapotquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow die bovenste mignonne
H&m is idd goed bezig!
Is dat bad zo erg ja?ik vond het wel prima eigenlijk. Of misschien vond ik er wel niets van. Maar hoe hard ik bij Suus ook probeerde, ik rook niks van die babygeur waar iedere moeder mee dweepte
dat is vast het oermoedergen dat mist
Was jouw baby zo vies dan van bloed e.d? Ik dacht dat ze wassen liever even uitstelden en huidsmeer juist lieten zitten omdat dat werkt als zalf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
Nog meer offtopic: nee was al behoorlijk schoongeveegd op de reanimatietafel na de keizersnede.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Was jouw baby zo vies dan van bloed e.d? Ik dacht dat ze wassen liever even uitstelden en huidsmeer juist lieten zitten omdat dat werkt als zalf.
Mijn 2 kinderen werden allebei op dag 2 pas gebadderd.En echt wel dat IKKK dat deed (maar ik snap dat nog niet iedereen daar lichamelijk toe in staat is)
Leuk Mignonne,vooral het vest! Ik vond die lijn wel erg somber qua kleur.
Van Kidscase ben ik ook fan! Zag hier dat geweldige pakje voorbij komen. Ik heb zelf via de sale op hun site zelf, marktplaats en van Kleurdoos het 1 en ander gekocht destijds. Mij anders veel te duur
Kiabi heeft ook leuk (zeer betaalbaar) baby en kinderspul vind ik.Shirtjes en broekjes soms in Zara style.Hier is weer een lading onderweg.
Oa een toffe gebreide trui jurk
Vond ik ook hoor, de hele lijn als geheel is erg somber, maar de afzonderlijke items vind ik erg leuk en combineren natuurlijk prima met wat vrolijker spul <3quote:Op vrijdag 31 juli 2015 07:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Was jouw baby zo vies dan van bloed e.d? Ik dacht dat ze wassen liever even uitstelden en huidsmeer juist lieten zitten omdat dat werkt als zalf.
Mijn 2 kinderen werden allebei op dag 2 pas gebadderd.En echt wel dat IKKK dat deed (maar ik snap dat nog niet iedereen daar lichamelijk toe in staat is)
Leuk Mignonne,vooral het vest! Ik vond die lijn wel erg somber qua kleur.
Van Kidscase ben ik ook fan! Zag hier dat geweldige pakje voorbij komen. Ik heb zelf via de sale op hun site zelf, marktplaats en van Kleurdoos het 1 en ander gekocht destijds. Mij anders veel te duur
Kiabi heeft ook leuk (zeer betaalbaar) baby en kinderspul vind ik.Shirtjes en broekjes soms in Zara style.Hier is weer een lading onderweg.
Oa een toffe gebreide trui jurk
Over een paar dagen kan ik het je zeggenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:10 schreef Mineola het volgende:
Weet iemand toevallig al of dat ene zwarte pakje van H&Mnet zoals alles van H&M groot valt?
Ik zit op m'n werk en heb geen pakje ter vergelijking binnen handbereik, dus met afmetingen kan ik niet zoveel. En uiteraard wil ik NU bestellenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:17 schreef mignonne het volgende:
[..]
Over een paar dagen kan ik het je zeggen![]()
kun je niets met de afmetingen enzo die op de website staan? Of staat daar niets bruikbaars tussen?
Hij hangt hier aan t wasrek. Hij valt smal voor H&M begrippen, en volgens mij gewoon goed op maat qua lengte (68 hier).quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:10 schreef Mineola het volgende:
Weet iemand toevallig al of dat ene zwarte pakje van H&Mnet zoals alles van H&M groot valt?
http://www.prematuur.nl kwam ik eens tegen, die hebben best veel en ook niet eens allemaal pastel.quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:08 schreef Skittles het volgende:
Iemand leuke adresjes voor prematurenmaten? Meisje zit nu in maat 42.
Ik vind dat printje ook geweldigquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:13 schreef ingee het volgende:
Ik moet dit hysterische pakje hebben denk ik:
http://www.4funkyflavours(...)aves-you-lonely.htmlFlower Power
Ik ookquote:Op zondag 2 augustus 2015 22:48 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik vind dat printje ook geweldigIk vind een nadeel van 4ff alleen de prijs
Nee maar jij groeit er niet binnen een paar maanden uitquote:Op zondag 2 augustus 2015 23:32 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik ook
Maar f it, elke garderobe heeft een paar topstukken nodig toch?
Ik heb het al helemaal goed gepraat voor jezelf: ik koop veel tweedehands en voor mijn eigen kleding zou ik echt niet opkijken van zo'n bedrag.
Ik ook! Maar ik heb net twee Someone jurkjes van 40 euro per stuk gekocht. Mijn man trapt er niet in denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nee maar jij groeit er niet binnen een paar maanden uit
Desalniettemin ben ik het helemaal met je eens![]()
die heeft mauw. Over een paar maanden te koop in 74/80quote:Op zondag 2 augustus 2015 22:13 schreef ingee het volgende:
Ik moet dit hysterische pakje hebben denk ik:
http://www.4funkyflavours(...)aves-you-lonely.htmlFlower Power
Jij hebt vaak zulke leuke kleding te koop dat ik het bijna jammer vindt dat Eva al in een grotere maat zitquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die heeft mauw. Over een paar maanden te koop in 74/80
(Is wel echt een briljant pakje ja)
Paardenmedaillesquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuk patroon is dat! En er zitten eens geen paardenmedailles, kraagjes en emblemen op, had het idee dat 4ff dat de laatste tijd bijna altijd had.
Desalniettemin zal ik deze maar niet kopen. Hoewel ik het soms best leuke pakken vind, vind ik het zo niet bij Suze passenweet ook niet of het een soort self fulfilling prophecy is ofzo maar ik vind haar er (naast te bleek en wit) ook te zoet en te zacht voor ofzo.
Daarom heb ik Malteser ook maar blij gemaakt met mn 4ff![]()
Is er nou zoveel wat h&m online heeft, niet te koop in de winkel? Ik heb steeds vaker dat ik wat ik zoek niet vind in de winkel. En de kinderafdeling in 040 is toch niet bepaald klein.
Ik zie hem nu jaquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
Paardenmedailles![]()
maar die zit er wel toch? Beetje verdekt opgesteld wel.
Ja H&M heeft "online exclusives". Vast om te zorgen dat mensen weer online gaan bestellen ondanks die bagger leveringstijden van ze
+1.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie in de winkel van H&M ook altijd maar de schreeuwerige dingen met lelijke prints hangen, terwijl ik nu op de website zie dat ze best wel leuke truitjes en zo hebben.
Van dat 4ff snap ik helemaal niets. Ik vind dat zó lelijk allemaal.
Jup. Mijn euvel ermee ook ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:50 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik zie hem nu jadeze is wel goed gecamoufleerd!
Ja als ze gewoon de volgende dag of 2 dagen later zouden leveren zou ik online meer dan handig vinden. Maar telkens 'half september' of 'kies ervoor om alles tegelijk te laten bezorgen in februari 2019' is zo irritant
.
Wauw mazzelaar! Ik heb vrijwel altijd dat k 3 tot 4 weken moet wachten als er niks vertraagd nogquote:Op maandag 3 augustus 2015 09:54 schreef Tante_Soesa het volgende:
Oh ik heb eigenlijk niet zoveel last (meer) van lange leveringstijden bij H&M. Had woensdag bijna die hele online exclusive collectie besteld () en die kwam zaterdag binnen. Da's nog wel te overzien, toch?
4FF is ook niet mijn smaak nee, past ook helemaal niet bij mijn Soezel.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 09:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Daarom heb ik Malteser ook maar blij gemaakt met mn 4ff![]()
Oh stom is dat ja. Zo heb k het ook wel ns gehad. Muh. Knoopjes op de schouders kan. Of op de rug een splitje knippen, omzomen en bovenaan een elastiekje en knoopje?quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
Die is leuk LB!
Ik moet daar echt nog ver weg van blijven. Misschien staat het leuker als ze meer haar heeft
Ik had trouwens een kei vet neon flamingojurkje gekocht. Wilde ik dat gisteren aantrekken, kreeg ik het met geen mogelijkheid over haar schedel. Echt dafuq ontwerpers, in maat 74 hebben kinderen echt nog een belachelijk groot hoofd in verhoudingWat zou ik er mee doen? Proberen drukkers op de schouderbandjes te zetten?
Oh dat is misschien wel makkelijker ja! Thanks!quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh stom is dat ja. Zo heb k het ook wel ns gehad. Muh. Knoopjes op de schouders kan. Of op de rug een splitje knippen, omzomen en bovenaan een elastiekje en knoopje?
Voor meisjes?quote:Op maandag 3 augustus 2015 22:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar vind je überhaupt paars? Ik zie nooit paars.
Oh ja, dat kan ik me voorstellen. Ik verkeer nog in de luxepositie dat ik daar ver weg van kan blijvenquote:Op maandag 3 augustus 2015 22:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
Voor meisjes?
Vooral bij de mega mindy shirts en Dora enzo en dan in lellik-lila bij voorkeur. Met glitt0rz bij voorkeur uiteraard![]()
Van die gedrochten die mijnes het eerst uit een doorgeeftas vissen
Paar jaar geleden hadden ze dat bij H&M idd ja. Mijn oudste had daar een vestje van en het stond haar heel mooi. Maar ik vind paars gewoon een heel moeilijke kleur. Dat diepdonkere vind ik mooi ja, maar niet alle tinten. En dat heide-paars of hoe zeg je dat? Wat een beetje richting oud-roze neigt. Dat vind ik ook wel aardig als het een beetje gemeleerd is. Maar zulke dingen moet ik echt in het echt zien, dat zou ik nooit online bestellen. Het risico van "grapje! toch lila!" is me te grootquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:16 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ik me voorstellen. Ik verkeer nog in de luxepositie dat ik daar ver weg van kan blijvenen ook mijn zoon heeft nog niet echt een mening over kleding. Althans, die vindt iets al prachtig omdat ik zeg dat dat zo is.
Ik vind diep donkerindigopaars overigens wel mooi voor een vestje ofzo, maar daar zie ik zelden of nooit iets van in de winkels liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Haha will do!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 08:01 schreef LadyBlack het volgende:
+1 op Mignonne. Vwb paars en het oubollig / stoer
En volgens mij zit t met de jongenskleertjes ook wel snor. Als mijnes inderdaad een jongetje is, think of me als je spul verkoopt
Datzelfde heb ik nu met jongenskleding overigens met blauwquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Die kleur staat heel mooi bij haar haar en huidskleur vind ik!
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt met je paars issues. Ik vind bij paars de grens tussen warm/mooi en goedkoop/randjeordinair wat ingewikkeld en komt idd nauw.
Hahahaha combineert zo heerlijk met pittig rood kapsel hè?quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij komt het vooral door kleurrijke "lekkergek!" vrouwbeesten in de buurt.
Oh! Dat is een van de twee schoothondjes van Poppedein. Ik weet alleen niet welke van de tweequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 09:25 schreef Franny_G het volgende:
Paars doet maar voor weinig mensen iets goeds geloof ik. Heb het zelf ook nooit aan.
Wiens hond hangt daar zo vrolijk boven de eethoek, mignonne?.
prenatal heeft ook een lijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Een vraagje.. Maatje 44, heeft iemand daar nog leuke adresjes voor?
Ziet er naar uit dat we die maat toch nodig gaan hebben. En heb wel wat gezien van bv. Noppies. Maar dat kan toch niet het enige zijn wat er te vinden is?
Ik vond gelukkig vandaag wel een andere flamingojurk in de kast... kraamkado uit Amerikaquote:Op maandag 3 augustus 2015 14:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Jammer! En over online h&m gesproken, het is nu gratis verzenden. Mochten jullie de mogelijk lange levertermijn op de koop toe willen nemen
Klopt. Prenatal had ik ook gevonden... maar dat wordt een laatste redmiddel denk ik. Al snap ik dat ik weinig te kiezen heb. Ik zal vandaag eens googlen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 10:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
prenatal heeft ook een lijn.
Maar online is er ook wel het een en ander te vinden moet je even goed googlen
kleertjes.com heeft ook enkele kledingstukken er in.
Maar de spoeling is niet heel groot er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |