abonnement Unibet Coolblue
pi_154880119
Spees, ik zeg wintertype.

En ik start een kleurtype bureau voor baby's, kan ik ook bijpassende draagdoeken flatterend voor moeder en kind adviseren. :)
pi_154880887
haha die types :D ik trek ze gewoon maar aan wat ik mooi vind. En dan idd trial en error. Soms kom je dan tot de conclusie dat ze heul geen koorts hebben maar dat het aan de kleur van het shirt ligt :')
En ik vermijd ook wat ik lelijk vind. Paars komt er niet vrijwillig in. Er is wel eea maar niet door mij zelf gekocht. En toegegeven, het staat ze prima, ik vind de kleur zelf alleen gewoon echt niet mooi dus koop ik t niet xD
:)
  maandag 3 augustus 2015 @ 22:43:06 #278
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154881165
Waar vind je überhaupt paars? Ik zie nooit paars.
pi_154881286
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar vind je überhaupt paars? Ik zie nooit paars.
Voor meisjes?
Vooral bij de mega mindy shirts en Dora enzo en dan in lellik-lila bij voorkeur. Met glitt0rz bij voorkeur uiteraard :')
Van die gedrochten die mijnes het eerst uit een doorgeeftas vissen ;(
:)
pi_154881316
Ik hou van pastelletjes, oubollig en bloemetjes enzo. En ik hou van stoer, tomboy zeg maar. Ook leuk ♡
:)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 08:01:33 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154887679
+1 op Mignonne. Vwb paars en het oubollig / stoer :D

En volgens mij zit t met de jongenskleertjes ook wel snor. Als mijnes inderdaad een jongetje is, think of me als je spul verkoopt O-)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 08:16:49 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154887797
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2015 22:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

Voor meisjes?
Vooral bij de mega mindy shirts en Dora enzo en dan in lellik-lila bij voorkeur. Met glitt0rz bij voorkeur uiteraard :')
Van die gedrochten die mijnes het eerst uit een doorgeeftas vissen ;(
Oh ja, dat kan ik me voorstellen. Ik verkeer nog in de luxepositie dat ik daar ver weg van kan blijven :+ en ook mijn zoon heeft nog niet echt een mening over kleding. Althans, die vindt iets al prachtig omdat ik zeg dat dat zo is.

Ik vind diep donkerindigopaars overigens wel mooi voor een vestje ofzo, maar daar zie ik zelden of nooit iets van in de winkels liggen.
pi_154888183
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 08:16 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh ja, dat kan ik me voorstellen. Ik verkeer nog in de luxepositie dat ik daar ver weg van kan blijven :+ en ook mijn zoon heeft nog niet echt een mening over kleding. Althans, die vindt iets al prachtig omdat ik zeg dat dat zo is.

Ik vind diep donkerindigopaars overigens wel mooi voor een vestje ofzo, maar daar zie ik zelden of nooit iets van in de winkels liggen.
Paar jaar geleden hadden ze dat bij H&M idd ja. Mijn oudste had daar een vestje van en het stond haar heel mooi. Maar ik vind paars gewoon een heel moeilijke kleur. Dat diepdonkere vind ik mooi ja, maar niet alle tinten. En dat heide-paars of hoe zeg je dat? Wat een beetje richting oud-roze neigt. Dat vind ik ook wel aardig als het een beetje gemeleerd is. Maar zulke dingen moet ik echt in het echt zien, dat zou ik nooit online bestellen. Het risico van "grapje! toch lila!" is me te groot :')

Dit vest. Door de flits oogt het wat feller dan het is, in mijn herinnering was hij iets donkerder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_154888228
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 08:01 schreef LadyBlack het volgende:
+1 op Mignonne. Vwb paars en het oubollig / stoer :D

En volgens mij zit t met de jongenskleertjes ook wel snor. Als mijnes inderdaad een jongetje is, think of me als je spul verkoopt O-)
Haha will do! O+
:)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:06:18 #285
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154888294
Die kleur staat heel mooi bij haar haar en huidskleur vind ik!

Ik snap wel een beetje wat je bedoelt met je paars issues. Ik vind bij paars de grens tussen warm/mooi en goedkoop/randjeordinair wat ingewikkeld en komt idd nauw.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:08:46 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_154888326
Bij mij komt het vooral door kleurrijke "lekkergek!" vrouwbeesten in de buurt.
disclaimer
pi_154888337
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Die kleur staat heel mooi bij haar haar en huidskleur vind ik!

Ik snap wel een beetje wat je bedoelt met je paars issues. Ik vind bij paars de grens tussen warm/mooi en goedkoop/randjeordinair wat ingewikkeld en komt idd nauw.
Datzelfde heb ik nu met jongenskleding overigens met blauw :') :D
First world problems :+

Van dat ijle babyblauw ofzo daar kan ik echt helemaal niks mee. Diepdonkerblauw ja mooi! Maar standaard blauw-met-een-kek-printje... meh.

I got issues :')
:)
pi_154888354
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij komt het vooral door kleurrijke "lekkergek!" vrouwbeesten in de buurt.
Hahahaha combineert zo heerlijk met pittig rood kapsel hè?
En met een kuitbroek en van die kuitlaarzen waardoor er net zo randje lillend wit vlees tevoorschijn komt O+

En vergeet het mini-rugzakje niet!

Bij mij komt het, afgezien van dat ik het gewoon een moeilijke kleur vind, voornamelijk ook doordat het mij niet staat. Ik word er heel erg bleek van, paars. Wildvreemden die dan in de bus of in de supermarkt aan je vragen of het allemaal wel goed gaat met je enzo, dat soort taferelen. Lamaar :')
:)
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 09:15:50 #289
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154888433
SQ :D👊
pi_154888584
Paars doet maar voor weinig mensen iets goeds geloof ik. Heb het zelf ook nooit aan.

Wiens hond hangt daar zo vrolijk boven de eethoek, mignonne? :D .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154888585
Ik trek mn kinderen gewoon aan wat ik mooi vind (bij mn 5jarige zoon alles in overleg,die heeft echt een enorm eigen mening)
Heb bij beide kinderen echt nooit dat ik ze een bepaalde kleur niet vind staan!

Mijn kledingsmaak is erg divers.
Ik hou voor mn dochter van de lieve bloemetjes-beestjes prints in pasteltinten van de Zara,maar ik shop daar ook weer graag op de jongetjesafdeling stoere jogging broekjes met allover print voor haar.
Verder heeft ze nu 4 zomerjurkjes van 4ff <3 (goed gezocht in de sale)


en ook een winterjurk ligt daarvan al klaar.

Ik hou bij beide kinderen ook nog steeds van allover prints en die zijn vaak in harde kleuren

Voor mijn zoon heb ik uit de nieuwe collectie de winterjas van 4ff besteld.
En hij heeft voor t najaar een stapel 4ff longsleeves klaarliggen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_154888740
Achja dat jurkje is lief <3 doet me een beetje denken aan dat ene jasje met groene hartjes wat ik ooit voor E. had!

Ik vind het verschil tussen mijn duo zo grappig. A. trekt alles aan wat ik klaar leg. Het maakt haar allemaal niet zo uit. Heel heel héél soms zegt ze dan dat ze een bepaald shirt/jurkje aan wil en als dat dan om whatever reason niet kan dan is het genoeg als ik zeg dat het nu niet kan. Ze vindt het allemaal prima.
E. is wat ehm. anders. :') Ze heeft een mening, en thou shalt obey. Want ze doet het echt niet aan als het niet aan haar (behoorlijk grillige) eisen voldoet. Nou kan ik dat nog wel enigszins sturen door een beetje in de hand te houden wat er in de kasten ligt natuurlijk, maar toch.
:)
pi_154889020
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 09:25 schreef Franny_G het volgende:
Paars doet maar voor weinig mensen iets goeds geloof ik. Heb het zelf ook nooit aan.

Wiens hond hangt daar zo vrolijk boven de eethoek, mignonne? :D .
Oh! Dat is een van de twee schoothondjes van Poppedein. Ik weet alleen niet welke van de twee :D
:)
pi_154889628
Een vraagje.. Maatje 44, heeft iemand daar nog leuke adresjes voor?
Ziet er naar uit dat we die maat toch nodig gaan hebben. En heb wel wat gezien van bv. Noppies. Maar dat kan toch niet het enige zijn wat er te vinden is?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154889650
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Een vraagje.. Maatje 44, heeft iemand daar nog leuke adresjes voor?
Ziet er naar uit dat we die maat toch nodig gaan hebben. En heb wel wat gezien van bv. Noppies. Maar dat kan toch niet het enige zijn wat er te vinden is?
prenatal heeft ook een lijn.
Maar online is er ook wel het een en ander te vinden moet je even goed googlen
kleertjes.com heeft ook enkele kledingstukken er in.

Maar de spoeling is niet heel groot er in.
  dinsdag 4 augustus 2015 @ 10:27:12 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_154889680
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 14:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Jammer! En over online h&m gesproken, het is nu gratis verzenden. Mochten jullie de mogelijk lange levertermijn op de koop toe willen nemen :P
Ik vond gelukkig vandaag wel een andere flamingojurk in de kast... kraamkado uit Amerika O+ Is kort genoeg om eigenlijk een hemd te zijn, dus staat niet eens zo heel stom :')



Poppejans, dat jurkje is echt cool!
disclaimer
pi_154889824
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

prenatal heeft ook een lijn.
Maar online is er ook wel het een en ander te vinden moet je even goed googlen
kleertjes.com heeft ook enkele kledingstukken er in.

Maar de spoeling is niet heel groot er in.
Klopt. Prenatal had ik ook gevonden... maar dat wordt een laatste redmiddel denk ik. Al snap ik dat ik weinig te kiezen heb. Ik zal vandaag eens googlen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154889829
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2015 10:23 schreef J0ycie88 het volgende:
Een vraagje.. Maatje 44, heeft iemand daar nog leuke adresjes voor?
Ziet er naar uit dat we die maat toch nodig gaan hebben. En heb wel wat gezien van bv. Noppies. Maar dat kan toch niet het enige zijn wat er te vinden is?
Hou er rekening mee dat veel kindjes in de couveuse de eerste tijd in alleen een luiertje of met alleen een rompertje liggen. Voordat je straks bakken geld uitgeeft aan toffe pakjes ;)
Als ze naar een warmtebedje gaan dan wel kleertjes aan hoor en soms in couv ook wel, maar vaak in t begin hebben ze geen kleertjes aan of alleen zo'n overslagrompertje oid.

http://pequenito.nl/shop/(...)rtje-babypakjes.html

http://www.prematuur.nl/i(...)&group_id=39&lang=NL

http://www.prematuurkledingonline.nl

http://www.monpetitkleding.nl/index.php/webshop

http://www.prematuurkleertjes.nl
:)
pi_154889957
Ik lolde om alle paars en paarstinten-overwegingen _O- Ik vind mezelf een enorme zeikerd qua kleding en kleuren maar zo uitgebreid over alle kleurnuances erover nadenken had zelfs ik nog niet gedaan, hahaha

Oh en Spees, Suzetteke is een lentetype denk ik. Maar dat matcht niet helemaal met wat je zegt over zwart en pastel. Ik zou even voor een kleur- en stijladviesje gaan. Leuke moeder-dochter activiteit! *O*
pi_154890598
Die dame van jou gaat hard SQ O+
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')