twitter:arielhelwani twitterde op zondag 14-06-2015 om 18:41:00Tomorrow on #themmahour: @Alistairovereem @joannamma @lyotomachidafw @ScottCoker @jagatt @Neo_MMA @marc_raimondi & you. reageer retweet
Dit.quote:Op zondag 14 juni 2015 17:58 schreef THEFXR het volgende:
euh, ik liet hem juist open zodat Hooidraad hem kon pakken en de OP kon updaten
Werdum vs Arlovski moeten ze nu gewoon voor gaan.quote:Op zondag 14 juni 2015 21:10 schreef THEFXR het volgende:
Dana white next month: we do Cain vs Werdum II in vegas
Werdumquote:
quote:
Zegt ie puur uit sportiviteit, omdat hij wat meer klasse heeft dan bijvoorbeeld die dikke paper champ.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]waarom zegt ie dat nou.. daar heb ik geen zin in, de divisie is al genoeg verstopt geweest laat iemand anders maar eens.
twitter:IrwinDarryl twitterde op maandag 15-06-2015 om 08:49:12https://t.co/RimFeAvx7r interview with @markhunt1974 talks daemons new book an return to the cage him vs @Alistairovereem @danawhite c'monn reageer retweet
die diaz gasten moeten eens meer vechten, nick test elke keer positief en nate wilt niet vanwege een slap contract en jankt nog meer dan nick.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:05 schreef Nober het volgende:
Diaz vs Alvarez dan maar.twitter:IrwinDarryl twitterde op maandag 15-06-2015 om 08:49:12https://t.co/RimFeAvx7r interview with @markhunt1974 talks daemons new book an return to the cage him vs @Alistairovereem @danawhite c'monn reageer retweet
dana white zag zijn mex cash cow verliezenquote:Op maandag 15 juni 2015 22:46 schreef Kerftminister het volgende:
Mwah denk dat Werdum meer marketable is dan die saaie Cain.
Cormier?quote:Op maandag 15 juni 2015 00:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zegt ie puur uit sportiviteit, omdat hij wat meer klasse heeft dan bijvoorbeeld die dikke paper champ.
Denk ik ook, Cain heeft geen persoonlijkheid, Werdum spreekt 3 of 4 talen, misschien geen perfect Engels maar hij kan zich wel verstaanbaar maken wat belangrijk is.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:46 schreef Kerftminister het volgende:
Mwah denk dat Werdum meer marketable is dan die saaie Cain.
Ja.quote:
twitter:Cowboycerrone twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 00:16:32What a great trip. Cut short my buddy trashed his ACL #playinghard http://t.co/VcvXBdZ8BI reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja.
Heerlijk man.
Staat die daar te springen THIS IS NOT A FUCKING STANDUP FIGHT, leidt die zn maatje zo de guillotine in.
Ik heb mijn picks gewoon gemaakt hoor, staan op JB.quote:
Thanks, maar ik zat in het buitenland, heb het event op m'n telefoon gekekenquote:Op zondag 14 juni 2015 17:58 schreef THEFXR het volgende:
euh, ik liet hem juist open zodat Hooidraad hem kon pakken en de OP kon updaten
LOLz, ik kan merken dat ik gewend ben dat je het ook al in de sheet erbij zet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb mijn picks gewoon gemaakt hoor, staan op JB.
[ afbeelding ]
[..]
twitter:Solo_MMA twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 00:36:19Careo entre @StefanStruve y @Minotauromma para promocionar #UFC190 ¿quién gana este 1 de agosto? #MMA #MMAMexico http://t.co/PhVliWMD0H reageer retweet
Bevalt die UFC lijst? Ik ben er wel blij mee, gewoon alles wat ze tweeten meteen zichtbaar en je hoeft ze niet meer te volgen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:50 schreef THEFXR het volgende:
twitter:Solo_MMA twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 00:36:19Careo entre @StefanStruve y @Minotauromma para promocionar #UFC190 ¿quién gana este 1 de agosto? #MMA #MMAMexico http://t.co/PhVliWMD0H reageer retweet
ik weet niet hoe het werkt, volg gewoon iedereen, jammer dat er geen tweet tijd bij staatquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Bevalt die UFC lijst? Ik ben er wel blij mee, gewoon alles wat ze tweeten meteen zichtbaar en je hoeft ze niet meer te volgen.
Dit is geen reclame voor de ufc. Wat een kutcard.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:03 schreef THEFXR het volgende:
UFC BERLIJN
De Nederlandse uitzending (plus Nederlands commentaar) is voor mensen met digitale TV gratis te zien op het openbaar kanaal van FOX. Deze uitzending zal beginnen om 20.20u.
De originele Engelstalige uitzending zal te zien zijn op FoxSports 2 voor FoxSports International abonnees en begint om 21.00u.
De Main Card bevat de volgende gevechten :
- Nick Hein vs. Lukasz Sajewski
- Peter Sobotta vs. Steve Kennedy
- Dennis Siver vs. Tatsuya Kawajiri
- Joanna Jedrzejczyk (c) vs. Jessica Penne
je verwacht vechters die PPV points hebben en dat ze dan niks krijgen want het is een Fightpass card in de USA.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:44 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dit is geen reclame voor de ufc. Wat een kutcard.
Europa is niet interessant.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:44 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dit is geen reclame voor de ufc. Wat een kutcard.
Helaas bruiloft a.s. zaterdag, dus andere keer maar kijken. Card is helaas niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:03 schreef THEFXR het volgende:
UFC BERLIJN
De Nederlandse uitzending (plus Nederlands commentaar) is voor mensen met digitale TV gratis te zien op het openbaar kanaal van FOX. Deze uitzending zal beginnen om 20.20u.
De originele Engelstalige uitzending zal te zien zijn op FoxSports 2 voor FoxSports International abonnees en begint om 21.00u.
De Main Card bevat de volgende gevechten :
- Nick Hein vs. Lukasz Sajewski
- Peter Sobotta vs. Steve Kennedy
- Dennis Siver vs. Tatsuya Kawajiri
- Joanna Jedrzejczyk (c) vs. Jessica Penne
Easy win voor mn man Max.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:23 schreef Nober het volgende:
23 aug. Saskatoon, Canada
MAIN EVENT
13-3 (7 finishes) Max Holloway #5 vs #7 Charles Oliveira 20-4-1NC (18 finishes)
#ZinIn
Wutquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:23 schreef THEFXR het volgende:
Omdat deze Berlin card op FOX te zien is, wordt het op fightpass geblocked.
voor veel landen waar je het op tv kan je zien, ufc.tv heeft nu onderhoud maar daar staan de landcodes bij.quote:
krijgen die opa's toch nog een payday en ken heeft het nodig:quote:Op woensdag 17 juni 2015 18:59 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Tegen beter weten in ga je toch naar kimbo vs Shamrock kijken.
twitter:FrontRowBrian twitterde op donderdag 18-06-2015 om 00:03:15**Breaking** @AndreiArlovski got the call today from UFC that he will fight Werdum for the UFC title. No date set. He's next though. reageer retweet
wow, mooi gedaan man, ze zijn ook veel toegankelijker voor foto's enzo.quote:Op woensdag 17 juni 2015 22:40 schreef Tazmaniac het volgende:
BAM!!!
Floor seats voor Invicta 13
Excited
Oneens.quote:
Dos Santos vs Overeem?quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:06 schreef THEFXR het volgende:
twitter:FrontRowBrian twitterde op donderdag 18-06-2015 om 00:03:15**Breaking** @AndreiArlovski got the call today from UFC that he will fight Werdum for the UFC title. No date set. He's next though. reageer retweet
JDS is injured,quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Oneens.
Wat zeg je van McCall vs Ortiz II?
[..]
Dos Santos vs Overeem?
Miocic vs Rothwell?
Of wat...
Weet niks van Flyweights.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Oneens.
Wat zeg je van McCall vs Ortiz II?
[..]
Dos Santos vs Overeem?
Miocic vs Rothwell?
Of wat...
Oliveira sub win.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Weet niks van Flyweights.
Maar Max zal Charles rustig apart picken zoals die ook met Cub deed, denk ook niet dat Charles de mentaliteit heeft om telkens maar weer te blijven aanvallen. Helemaal als het 5 rounds is maakt die geen kans.
Furreal?quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:06 schreef THEFXR het volgende:
Ja, mag ik hopenquote:Op donderdag 18 juni 2015 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wow, mooi gedaan man, ze zijn ook veel toegankelijker voor foto's enzo.
julie kedzie for goud.
Heb nog een leuke foto van cyborg:quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ja, mag ik hopen
Kijk echt wel uit naar Jessica Rose Clark, Hamasaki en Aldana, maar bovenal naar Tiburcio en Cris Cyborg
Hoop vooral op Dos Santos vs Overeem als title eliminator.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:29 schreef Paxlie het volgende:
Ik zou het echt meer dan awesome vinden als Arlovski weer champ wordt
Barnett vecht in Japan tegen Nelson. JDS is inderdaad injured. Het zal dus inderdaad Mioci, Hunt of Cain worden voor Overeem. Omdat Overeem laatst aangaf ASAP te willen vechten gok ik op Miocic.quote:Op donderdag 18 juni 2015 00:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
JDS is injured,
overeem vs stipe/barmett/hunt
Cyborg is de laatste paar maanden wel steeds meer op haar uiterlijk/image aan het focussen he?quote:Op donderdag 18 juni 2015 14:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb nog een leuke foto van cyborg:
[ afbeelding ]
leuke kleding+make up, dan wordt het nog wat.quote:Op donderdag 18 juni 2015 23:47 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Cyborg is de laatste paar maanden wel steeds meer op haar uiterlijk/image aan het focussen he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Pendred twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 13:17:39So @Rick_Story just followed me... Does that mean I've got the fight or does he just want to be friends?? @danawhite http://t.co/c4vd5T6WTJ reageer retweet
Klopt dit?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 08:58 schreef THEFXR het volgende:
16.00 uur Fight Night Berlin: Official Weigh-In
17.45 prelimsquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:59 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:Pendred twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 13:17:39So @Rick_Story just followed me... Does that mean I've got the fight or does he just want to be friends?? @danawhite http://t.co/c4vd5T6WTJ reageer retweet
Klopt dit?
18:00 Prelims
21:00 Main Event
Vet! Is Fedor nou zo klein... Of Diaz nou zo groot?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:06 schreef Bootje84 het volgende:
Joanna Jedrzejczyk vs. Jessica Penne
Tatsuya Kawajiri vs. Dennis Siver
Steven Kennedy vs. Peter Sobotta
Nick Hein vs. Lukasz Sajewski
Begint vorm te krijgenquote:
Dit inderdaad!quote:
Denk dat dit hem ook voor mij wordt!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:16 schreef superniger het volgende:
4/4quote:Joanna Jedrzejczyk vs. Jessica Penne
Dennis Siver vs. Tatsuya Kawajiri
Peter Sobotta vs. Steven Kennedy
quote:
twitter:ufc twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 18:42:33Do you agree with the stoppage? #UFCBerlinRT: YesFAV: No reageer retweet
ff gestemd, dus dat zullen ze weten bij de ufcquote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:44 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:ufc twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 18:42:33Do you agree with the stoppage? #UFCBerlinRT: YesFAV: No reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:50 schreef THEFXR het volgende:
penne heeft wel een reet:Win by Facesitting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:TommyToeHold twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 18:57:42This card is fucking nuts. #UFCBerlin reageer retweet
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 18:32:22De studio ziet er weer mooi uit. Nog een kleine twee uur. #UFCopFOX 20.20 uur. http://t.co/zyhEIk5Skn reageer retweet
McGregor moest praten als brugman voor deze fight.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:35 schreef THEFXR het volgende:
zoveel beef en dan toch samen in het vliegtuig zitten![]()
![]()
Hopelijk is Raemon Sluiter er weer als analist.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:32 schreef THEFXR het volgende:
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 18:32:22De studio ziet er weer mooi uit. Nog een kleine twee uur. #UFCopFOX 20.20 uur. http://t.co/zyhEIk5Skn reageer retweet
Waldemar Torenstra.twitter:BasvVeenendaal twitterde op donderdag 18-06-2015 om 14:56:39Zaterdag is er weer @ufc op Fox met @MarloesCoenen, @RKBonjasky, @waldemartorenst en Bob Schreiber. @mousasi_mma schuift ook aan. 20.30 uur! reageer retweet
en dirty Bob er weer bij, de reden waardoor er geen vergunningen meer worden verstrekt voor kooigevechtenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:51 schreef superniger het volgende:
Waldemar Torenstra.twitter:BasvVeenendaal twitterde op donderdag 18-06-2015 om 14:56:39Zaterdag is er weer @ufc op Fox met @MarloesCoenen, @RKBonjasky, @waldemartorenst en Bob Schreiber. @mousasi_mma schuift ook aan. 20.30 uur! reageer retweet
ja sluijter is een gemisquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Nober het volgende:
Geen Van der Geest.
Geen Sluijter.
Geen Peter R. de Vries.
geen Paxliequote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:02 schreef Nober het volgende:
Geen Van der Geest.
Geen Sluijter.
Geen Peter R. de Vries.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:50 schreef THEFXR het volgende:
Wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tuurlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:05 schreef superniger het volgende:
Jammer dat dit tegelijk word uitgezonden met 'Guus Meeuwis: Groots met een zachte G LIVE' op RTL 4.
Ditquote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:21 schreef Fyodor het volgende:
is gewoon een lange preview naar de main cardquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Amirkhani vs Fullen zenden ze niet eens uit joh.
Ik, wil weten hoe ze het doen. Dit is gewoon slecht voor de animoquote:
ze leggen het goed. euhhh kinderachtig uitquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:42 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik, wil weten hoe ze het doen. Dit is gewoon slecht voor de animo
Masterclass van Remy was wel leuk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze leggen het goed. euhhh kinderachtig uit
Ze halen allemaal andere troep erbij en ze zijn nu aan het uitleggen wat het is om te vechtenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze leggen het goed. euhhh kinderachtig uit
logisch, de politiek deelt nog geen vergunningen uit, dus die moeten ze paaien.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:45 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ze halen allemaal andere troep erbij en ze zijn nu aan het uitleggen wat het is om te vechten
Dat het rust geeft en dingen. Dit voelt als politiek gedoe.
Machida rematch???quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:52 schreef Tazmaniac het volgende:
BREAKING: 26 september Mousasi vs. Leites
Dat is al volgende week.. geeft Machida 3 maanden!quote:
toch verloor hij op worstelenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:56 schreef Paxlie het volgende:
Kops is puur worstelen, niet zo gek dat hij dat zegt.
Eigenaar is worstelchamp tig jaar terug
daar heeft hij in sept van verloren.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Jacare heeft nog geen fight trouwens..
Breaking: September 27th Mousasi vs. Jacare II in Japan
lekker, voor 30 euro geen verschilquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Er is overigens geen delay met FOX en FOX Sports
Weer een bonus voor Mister Finland?twitter:danawhite twitterde op zaterdag 20-06-2015 om 20:37:21How legit is Makwan Amirkhani!!!!! @UFCFightPass #UFCBerlin reageer retweet
wie wil dat alweer zien?, lijkt mij niet aantrekkelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien onder de voorwaarde dat het een title eliminator is dat Jacare akkoord is gegaan?
Ik ga meequote:Op zaterdag 20 juni 2015 14:54 schreef THEFXR het volgende:
Maar dat snap ik dan weer wel, goede mensen in de studio ook voor de uitleg, Valt me echt heeeeeeeeeeeeeel erg mee het commentaar en de studio.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:46 schreef THEFXR het volgende:
zonder walk outs vind ik het wel minder sfeer hebben
Stiekem mis ik Raemon Sluiter.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar dat snap ik dan weer wel, goede mensen in de studio ook voor de uitleg, Valt me echt heeeeeeeeeeeeeel erg mee het commentaar en de studio.
ja, ik dacht daarom beginnen ze 20.20 uur hebben ze 50 min voor de uitleg gehadquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:48 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Maar dat snap ik dan weer wel, goede mensen in de studio ook voor de uitleg, Valt me echt heeeeeeeeeeeeeel erg mee het commentaar en de studio.
Echt welquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zoveel bloed zullen we nooit meer zien
jepquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:00 schreef superniger het volgende:
Siver is toch die gast met al die liverkicks?
toen jij niet keek, had hij goede KO'squote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:09 schreef Paxlie het volgende:
Siver
Dat die ooit zo ver in de UFC is gekomen
Komt door de crisis.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:15 schreef THEFXR het volgende:
noosebleeds waren maar 40 euro en toch slecht gevuld
Hari vs Van der Geest lijkt mij wel wat.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dan willen ze in Adam een event houden
Wie wil er nou naar dit event?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:15 schreef THEFXR het volgende:
noosebleeds waren maar 40 euro en toch slecht gevuld
ja, alleen #ufc_nederland vind het een tof event,lolquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Wie wil er nou naar dit event?
Paar honderd euro die je op reis/hotel/event etc spaart kun je beter steken in een TOP event wat verder weg
Maakt deel uit van een groep guest fighters die aanwezig zijn om het evenement te promoten.quote:
Oke, dacht dat ze een title shot wilde met d'r 2-2 record.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Maakt deel uit van een groep guest fighters die aanwezig zijn om het evenement te promoten.
was barry erbij?, anders wilde ik wel ff daten met haarquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:22 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Maakt deel uit van een groep guest fighters die aanwezig zijn om het evenement te promoten.
Dude, ik kijk al langer UFC dan je oma oud is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toen jij niet keek, had hij goede KO's
die ligt al decennia onder de grondquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dude, ik kijk al langer UFC dan je oma oud is.
Ja, Kawajiri tegen Aldo/McGregor.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:27 schreef THEFXR het volgende:
maarre, die Jap krijgt nu een title shot?
RIPquote:
als die poolse wint, zijn er geen uitdagers meer overquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:32 schreef Nober het volgende:
Ik lach me kapot als Penne wint samen met Gadelha.
Gadelha, Moroz en natuurlijk (hoe kan je haar vergeten) VanZant.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als die poolse wint, zijn er geen uitdagers meer over
vanzant is leuk voor pr, maar geen champ materiaalquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Gadelha, Moroz en natuurlijk (hoe kan je haar vergeten) VanZant.
Dit komt in de buurt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zoveel bloed zullen we nooit meer zien
Daar ga ik ook een selfie mee maken over 3 wekenquote:
knap ding hoor, als barry er niet bij is, gewoon meenemenquote:Op zondag 21 juni 2015 00:12 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Daar ga ik ook een selfie mee maken over 3 weken
![]()
Maar dit keer had ik gelijkquote:
Zijn 2 events van mij niet meegeteld?quote:Op zondag 21 juni 2015 13:04 schreef n00cL30n het volgende:
En ik maar denken dat ik Sobotta had gepicked.... Kijk ik naar JB en wat ik op het sheet had ingevuld:
[ afbeelding ]
Toch Kennedy ingevuld....
Ik heb ook het gevoel dat het laatste event voor mij niet is meegeteldquote:Op zondag 21 juni 2015 17:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zijn 2 events van mij niet meegeteld?
Voor mijn gevoel sta ik nu al 2x op 54 maar had zeker geen 0/0
als jij je picks maakt tijdens het event, lijkt mij dat het niet meeteld.quote:Op zondag 21 juni 2015 17:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zijn 2 events van mij niet meegeteld?
Voor mijn gevoel sta ik nu al 2x op 54 maar had zeker geen 0/0
Ik had 2/4 maar ik doe toch niet meer mee.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 16:18 schreef Nober het volgende:
Dennis Siver vs. Tatsuya Kawajiri
Peter Sobotta vs. Steven Kennedy
Bij deze de herziening:quote:Op zondag 21 juni 2015 18:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik had 2/4 maar ik doe toch niet meer mee.
[..]
Met vier man op één bij de laatste rondequote:Op zondag 21 juni 2015 18:43 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bij deze de herziening:
[ afbeelding ]
Bij mijn eerste event had ik 4/5, als we het zo zouden scoren kon ik meteen wel stoppen met picks maken en achteroverleunenquote:Op zondag 21 juni 2015 23:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat niet gescoord wordt op percentage, dan zou ik eerste staan.
Bij een enkel event geluk hebben is niet hetzelfde als over 20+ events het hoogste percentage juist hebben, he?quote:Op maandag 22 juni 2015 00:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mijn eerste event had ik 4/5, als we het zo zouden scoren kon ik meteen wel stoppen met picks maken en achteroverleunen
Percentages komt eigenlijk alleen maar in het spel, indien we inderdaad meerdere eerste, tweede, derde of weet ik wat plaatsen hebben.quote:Op zondag 21 juni 2015 23:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat niet gescoord wordt op percentage, dan zou ik eerste staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |